je had beter die telefoon in de prullenbak geflikkerd ofquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:09 schreef Symphonic het volgende:
Mijn doelstelling van vandaag heb ik in de prullenbak geflikkerd.
Ik hoop dat ik nu 1 van de twee doelstellingen haal.
Ik ga zo een topic in V&A zetten.
[Gratis] VOIP telefoon (rinkelt te vaak)
Je kunt toch de telefoon uit de modem trekken of niet?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:16 schreef Symphonic het volgende:
Het jammere is dat mijn netwerkverbinding via die telefoon loopt, anders had ik allang de stekker eruit getrokken.
Nee niet echt. Ik heb de lamellen maar dicht, anders kijk ik alleen maar naar buitenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
pfffffff het weer werkt ook niet mee om zin te krijgen om te werken
stekker uit de telefoon in de pc douwenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:16 schreef Symphonic het volgende:
Het jammere is dat mijn netwerkverbinding via die telefoon loopt, anders had ik allang de stekker eruit getrokken.
goed ideequote:Op woensdag 16 juni 2010 15:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga toch maar eens beginnen met werken naar huis gaan
stof ze wokquote:
dat is vroegquote:
proficiat friemelquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:54 schreef friemelaar het volgende:
![]()
D'n oudste is geslaagd voor zijn VMBO TL diploma
![]()
![]()
Nou kan ie dus, zoals hij wil, naar de schippersschool
je hebt je volvo verkochtquote:
onze oudste ookquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:54 schreef friemelaar het volgende:
![]()
D'n oudste is geslaagd voor zijn VMBO TL diploma
![]()
![]()
Nou kan ie dus, zoals hij wil, naar de schippersschool
alleen maar voordelen dusquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:13 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben er blij genoeg mee. Plus dat ik nu de apk niet hoefde te betalen
En niet hoef te gaan staan poetsen om weer iets kleur terug te krijgen.
wokquote:
en een goeie TTquote:
proficiat Symquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |