Zoals je het deed en met een beetje geduldquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:38 schreef Madridista het volgende:
Hoi.
Ik heb een probleem. Mijn neefje van 12 heeft geen kaas gegeten van topographie. Hij woont Gelderland en denkt dat dat een land is. Ik kan hem maar niet duidelijk maken wat het verschil is tussen provincie en Land.
Hij vraagt dus of Barcelona WK speeltProbeer ik hem uit te leggen dat Barcelona een stad in Spanje is, maar daar snapt hij niks van. Hij heeft geen idee waar spanje ligt of hoe de wereld er uitziet. Ik heb geprobeerd het met blokjes uit te leggen.
Grote blok = Land, met daarop allemaal kleine blokkjes die steden moeten voorsellen.
Heel even dacht ik dat hij het begon te begrijpen maar een uurtje later vraagt hij of ajax al heeft gespeeld tegen zuid-korea![]()
![]()
Hoe leg ik dit uit?
Omdat GCquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:55 schreef marcb1974 het volgende:
waarom komen dit soort vragen altijd hier
Daar gaat het fout, de wereld is rond wordt althans beweerd, niet plat of vierkantquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:38 schreef Madridista het volgende:
Hoi.
Ik heb een probleem. Mijn neefje van 12 heeft geen kaas gegeten van topographie. Hij woont Gelderland en denkt dat dat een land is. Ik kan hem maar niet duidelijk maken wat het verschil is tussen provincie en Land.
Hij vraagt dus of Barcelona WK speeltProbeer ik hem uit te leggen dat Barcelona een stad in Spanje is, maar daar snapt hij niks van. Hij heeft geen idee waar spanje ligt of hoe de wereld er uitziet. Ik heb geprobeerd het met blokjes uit te leggen.............................
Het is schokkend, maar vertel hem dat Ajax maar een klein pruts clubje is dat nog niet mag meespelen tegen de grote jongensquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:38 schreef Madridista het volgende:
Grote blok = Land, met daarop allemaal kleine blokkjes die steden moeten voorstellen.
Heel even dacht ik dat hij het begon te begrijpen maar een uurtje later vraagt hij of ajax al heeft gespeeld tegen zuid-korea![]()
![]()
Hoe leg ik dit uit?
buiten gaan fly-eren voor de winkelquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:28 schreef Fha het volgende:
helluh
Bloedheet in de winkel en natuurlijk geen klant te bekennen![]()
Haaayquote:
Het is buiten nog veel warmerquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Haaay
[..]
Het is buiten nog veel warmer
Ik mocht fijn afstoffen. Ook leukquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:57 schreef wel.o.k het volgende:
ohw
dan stil in een hoekje blijven zitten tot het over is, doe ik ook altijd als het druk is
quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:28 schreef Fha het volgende:
helluh
Bloedheet in de winkel en natuurlijk geen klant te bekennen![]()
Dan regent hetquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:20 schreef Fha het volgende:
Nou nu zou ik het niet doen neeMaar zaterdag mag wel weer hoor
Ja daarom! Dan is het lekker koel en gezellig in de winkel want meer mensenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |