Omdat cumultjes lief zijn!quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:08 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Waarom hangen er wolken voor de zon terwijl dat niet voorspeld is.
dan kan je ook naar de renault dealerquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
yup is niet de T5 maar een 2.5 GLT
friemquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:02 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
inderdaad een zinloze dag
![]()
Maar wel mooi weer
terug zwaaienquote:
martquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:08 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Waarom hangen er wolken voor de zon terwijl dat niet voorspeld is.
friemelquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:02 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
inderdaad een zinloze dag
![]()
Maar wel mooi weer
zwaait terugquote:
hij staat nou bij me buurman die maakt allerlei auto'squote:Op woensdag 16 juni 2010 10:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan kan je ook naar de renault dealer![]()
* wel.o.k voelt klus bij ing aankomen na abn klusquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:27 schreef friemelaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rare situatie .......................
ING internetbankieren
Bekijk mijn rekening, staat er zo'n 1200 euro meer op dan gisteren, MAAR GEEN BIJSCHRIJVINGEN !!!!!!!![]()
ueh dat kan niet, alles 10x gecontroleerd, ja echt waar![]()
Internet bankieren afgesloten, en opnieuw ingelogd........
Daar staat de bijschrijving![]()
Dus blijkbaar wordt eerst het totaal opgehoogd, en daarna pas de bijschrijving verwerkt![]()
Dat ze tussen die 2 stappen maar vaak storing krijgen, dan komt het dus dubbel
Belastingteruggaaf?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:27 schreef friemelaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ING internetbankieren
Bekijk mijn rekening, staat er zo'n 1200 euro meer op dan gisteren, MAAR GEEN BIJSCHRIJVINGEN !!!!!!!![]()
Dus blijkbaar wordt eerst het totaal opgehoogd, en daarna pas de bijschrijving verwerkt![]()
Da's al heel lang zoquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:27 schreef friemelaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ING internetbankieren
Nicequote:
Ik heb het nog nooit meegemaakt. Zal wel zijn als je de pagina *precies* op het moment dat het bij/afgeschreven wordt opent...quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's al heel lang zoMijn ex vriendje zat ook bij de Postbank (nu ING) en had hier ook altijd last van en dat was bijna 4 jaar geleden ook al zo
Denk het ookquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit meegemaakt. Zal wel zijn als je de pagina *precies* op het moment dat het bij/afgeschreven wordt opent...
Oh dat gaat dan weer prima bij de postbank. Heb eens op school geld overgeboekt van mijn spaar- naar betaalrekening, en nog geen 30 seconden later stond ik bij het chipkniplaadpunt en kon ik gewoon opladenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Denk het ookAch, bij de abn heb je de boek- en rentedatum, waardoor je volgens internetbankieren goed zat qua saldo maar er toch echt geen geld uit het pinautomaat kwam
![]()
![]()
dat ga ik voor je oplossenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Denk het ookAch, bij de abn heb je de boek- en rentedatum, waardoor je volgens internetbankieren goed zat qua saldo maar er toch echt geen geld uit het pinautomaat kwam
![]()
![]()
quote:
ik weet nog wel wat je voor me kan oplossenquote:
vertel maarquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik weet nog wel wat je voor me kan oplossen
Suiker in je thee?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik weet nog wel wat je voor me kan oplossen
zorgen dat me rekeningen een leuk positief saldo hebbenquote:
theequote:
ach ja, het wijkt af van het normale dus paniekquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:55 schreef Symphonic het volgende:
Pffff ik hoop dat nu alle brandjes geblust zijn.
Totale paniek in het gebouw omdat de lay-out van de roosters iets afwijkt van hetgeen men gewend is. Gewoon niets aan de hand
aangezien ik de verbindingen van betalingsverkeer ga doen kan ik de rekening wel bevriezen voor jequote:Op woensdag 16 juni 2010 14:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zorgen dat me rekeningen een leuk positief saldo hebben![]()
[..]
thee
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat zijn er al 2quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
aangezien ik de verbindingen van betalingsverkeer ga doen kan ik de rekening wel bevriezen voor je
Bahquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:55 schreef Symphonic het volgende:
Pffff ik hoop dat nu alle brandjes geblust zijn.
Totale paniek in het gebouw omdat de lay-out van de roosters iets afwijkt van hetgeen men gewend is. Gewoon niets aan de hand
Das war es wirklich!quote:
Duitsquote:
Danke liebchenquote:
goede reis dan maarquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Duits
Vandaag ga ik dan eindelijk op kraamvisite bij een vriendin!De eerste keer deed m'n auto raar in Zwolle en durfde ik niet meer, de tweede keer ben ik afgesleept en de derde keer is vandaag en ga ik gewoon met de auto van m'n vader
Ik ben weg, fijne middag nog allemaal!
![]()
succes marijkequote:Op woensdag 16 juni 2010 14:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Duits
Vandaag ga ik dan eindelijk op kraamvisite bij een vriendin!De eerste keer deed m'n auto raar in Zwolle en durfde ik niet meer, de tweede keer ben ik afgesleept en de derde keer is vandaag en ga ik gewoon met de auto van m'n vader
Ik ben weg, fijne middag nog allemaal!
![]()
quote:
quote:
jij mag dus blijvenquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
Nee.
Laatste dag van een collega die niet vrijwillig stopt. En wij snappen ook niet waarom hij moet, terwijl anderen die het echt verkloten mogen blijven zitten.
je had beter die telefoon in de prullenbak geflikkerd ofquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:09 schreef Symphonic het volgende:
Mijn doelstelling van vandaag heb ik in de prullenbak geflikkerd.
Ik hoop dat ik nu 1 van de twee doelstellingen haal.
Ik ga zo een topic in V&A zetten.
[Gratis] VOIP telefoon (rinkelt te vaak)
Je kunt toch de telefoon uit de modem trekken of niet?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:16 schreef Symphonic het volgende:
Het jammere is dat mijn netwerkverbinding via die telefoon loopt, anders had ik allang de stekker eruit getrokken.
Nee niet echt. Ik heb de lamellen maar dicht, anders kijk ik alleen maar naar buitenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
pfffffff het weer werkt ook niet mee om zin te krijgen om te werken
stekker uit de telefoon in de pc douwenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:16 schreef Symphonic het volgende:
Het jammere is dat mijn netwerkverbinding via die telefoon loopt, anders had ik allang de stekker eruit getrokken.
goed ideequote:Op woensdag 16 juni 2010 15:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga toch maar eens beginnen met werken naar huis gaan
stof ze wokquote:
dat is vroegquote:
proficiat friemelquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:54 schreef friemelaar het volgende:
![]()
D'n oudste is geslaagd voor zijn VMBO TL diploma
![]()
![]()
Nou kan ie dus, zoals hij wil, naar de schippersschool
je hebt je volvo verkochtquote:
onze oudste ookquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:54 schreef friemelaar het volgende:
![]()
D'n oudste is geslaagd voor zijn VMBO TL diploma
![]()
![]()
Nou kan ie dus, zoals hij wil, naar de schippersschool
alleen maar voordelen dusquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:13 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben er blij genoeg mee. Plus dat ik nu de apk niet hoefde te betalen
En niet hoef te gaan staan poetsen om weer iets kleur terug te krijgen.
wokquote:
en een goeie TTquote:
proficiat Symquote:
dat geloof ik graagquote:
hoe heb je dat voor mekaar gekregenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:21 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben een heel ksc topic kwijt![]()
nog maar eens rommelen met mijn patch paneel
zoeken naar "volvo v40 zgan nooit koffie in gedronken" en niet kunnen vindenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe heb je dat voor mekaar gekregen
Het zijn snelle auto's, voor je het wet zijn ze uit het zicht verdwenenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zoeken naar "volvo v40 zgan nooit koffie in gedronken" en niet kunnen vinden
en moeten we afscheid nemenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het zijn snelle auto's, voor je het wet zijn ze uit het zicht verdwenen
Suarez krijgt de schuldquote:
Tja, vond ik ook maar de keeper had gewoon net pechquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Suarez krijgt de schuld
En natuurlijk is het een schwalbelul, maar dit was gewoon terecht.
TL = Theoretische Leerweg ( niveau 4 komt overeen met de vroegere MAVO)quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
proficiat friemel![]()
waar staat TL voor?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:34 schreef friemelaar het volgende:
[..]
TL = Theoretische Leerweg ( niveau 4 komt overeen met de vroegere MAVO)
ok dan weet ik dat ook weerquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:34 schreef friemelaar het volgende:
[..]
TL = Theoretische Leerweg ( niveau 4 komt overeen met de vroegere MAVO)
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 16-06-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 047 goldfinger1963
02. 031 wel.o.k
03. 023 Symphonic
04. 019 marcb1974
05. 011 Marijkezwolle
06. 011 KomtTijd...
07. 005 friemelaar
08. 004 MPG
09. 004 cablegunmaster
10. 001 DaMart
quote:Top 100 van woensdag 16 juni 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
19. 191 Symphonic
59. 120 suikertaartje
74. 106 goldfinger1963
quote:
Moet je doen , mag ik helaas nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 06:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ben net wakker maar denk dat ik zo maar weer eens terug kruip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |