behalve dan dat we aan de verkeerde kant van het glas zittenquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:57 schreef skitzin het volgende:
wat een rot dag vandaag..
iniedergeval zit het weer mee..
dan zit het in het weer zeker, ik heb ook een rotdag met mooi weerquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:57 schreef skitzin het volgende:
wat een rot dag vandaag..
iniedergeval zit het weer mee..
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
behalve dan dat we aan de verkeerde kant van het glas zitten
daar heb ik dan weer geen last van, want ik zit lekker met de laptop op het terras.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
behalve dan dat we aan de verkeerde kant van het glas zitten
ik ga zo naar een strandtent lekker lunchenquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:36 schreef skitzin het volgende:
[..]
daar heb ik dan weer geen last van, want ik zit lekker met de laptop op het terras.
wokquote:
ik moet dadelijk ook nog wat werkenquote:[..]
ja
die moet je ook niet etenquote:
hier schijnt de zon nog steedsquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:41 schreef DaMart het volgende:
Hm... er drijven wolken binnen, het waait hard aan zee en er liggen alleen bejaarden op het zand... strand gaat hem niet worden dus vandaag.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier schijnt de zon nog steeds![]()
maar het is niet zo warm![]()
het waait redelijk hier.
hier aan de kust waait het behoorlijk en we hebben last van hang ouderen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:41 schreef DaMart het volgende:
Hm... er drijven wolken binnen, het waait hard aan zee en er liggen alleen bejaarden op het zand... strand gaat hem niet worden dus vandaag.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hier aan de kust waait het behoorlijk en we hebben last van hang ouderen.
maar nog geen wolken
Daar is ook mee gegooid. Zo de vuilnisbak inquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die moet je ook niet eten![]()
daar moet je mee gooien
De wolken zijn er om de bejaarden van het strand te drijven zodat jij je daar niet meer de oudste voeltquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:41 schreef DaMart het volgende:
whehehequote:Op donderdag 17 juni 2010 13:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De wolken zijn er om de bejaarden van het strand te drijven zodat jij je daar niet meer de oudste voelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |