Mwa, ik ben nu gewoon gaten aan het prikken in de spelregels uit pure verveling.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:47 schreef friekin_ het volgende:
Djeez. Voor mij is het wel duidelijk dat ik vragen nog concreter moet stellen.
Om in de nieuwe hoek te blijven:quote:
Tegenvallend albumquote:is the second studio album by
. It was released physically on May 28, 2010 in Germany, and worldwide on May 31 as digital download. The albums lead single "
", which features vocals by Marie Fisker.
Oftewel: van wie is dit album?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:08 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Om in de nieuwe hoek te blijven:
[..]
Tegenvallend album
Wil iedereen gewoon de 'volg topic' knop gaan gebruiken?quote:
ja, da's goedquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:13 schreef belsen het volgende:
[..]
Wil iedereen gewoon de 'volg topic' knop gaan gebruiken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door cafca op 15-06-2010 15:45:43 ]
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:13 schreef belsen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie je die dino bij mijn naam, no such thing as a volg topic knop dus!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:13 schreef belsen het volgende:
[..]
ik zie geen dinoquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:51 schreef Bosbeetle het volgende:
Zie je die dino bij mijn naam, no such thing as a volg topic knop dus!
Dan heb jij ook geen volg knopquote:
uhm de dino die ik van de week bij je zag, is nu idd verdwenen anders...quote:
oh zijn die weer weg, okay dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:19 schreef Gehenna het volgende:
[..]
uhm de dino die ik van de week bij je zag, is nu idd verdwenen anders...
Jahoor. Waar zit die op een Blackberry?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:13 schreef belsen het volgende:
[..]
pssst.......die Blackberry is voor je werk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:11 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Jahoor. Waar zit die op een Blackberry?
Alida69 +1quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:57 schreef alida69 het volgende:
De enige muzikale deen die me te binnen schiet is Trentemoller, maar van albums heb ik geen idee. Heb welgeteld 1 mp3 van Trentemoller.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:04 schreef Burnett het volgende:
Ex van John Lennon?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:07 schreef ranja het volgende:
Is zij de China Girl van David Bowie?
Ja, maar daar heeft ie er nog wel een paar van (al dan niet officieel)quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:33 schreef minutenman het volgende:
may pang, toch wel ex van john lennon? :s
quote:Op woensdag 16 juni 2010 07:16 schreef belsen het volgende:
The lost weekend, een hulpje van Yoko Ono, dat een tijd lang zijn maitresse is geweest.
quote:He married him up a woman that he
Like to call Diane
Though her true name was May Pang
She changed her name to Mrs. Graham
After two stillborn babies
Billy said I am just a portion of the man
I was before I went to Nam
Now he drinks and snorts amphetamine
Just as often as he can
He's a shadow of a man
Spent his time in Vietnam
quote:'Til the man of her dreams comes along
Picks her up and puts her over his shoulder
Snap nu wat je bedoelt, maar als je het voor de vraag hier al wist/gelezen hebt (n.a.v. welke bron dan ook), dan kan je de vraag toch gewoon beantwoorden?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:39 schreef Bosbeetle het volgende:
ranja vraag, ik zag het topic staan dus heb ik gezocht, dus mag ik niet antwoorden.
Op basis daarvan komen jullie er wel uit, denk ik, moet er onverwachts vandoor...quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:46 schreef Bosbeetle het volgende:
nee ik wist het antwoord niet en keek toen in de topiclijst van MUZ
Een driedaags festival waar pas 8 namen van bekend waren (waaronder 2 coverbands) met een prijskaartje dat niet onder doet voor Lowlands? Mij verbaast het niks.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:04 schreef Gehenna het volgende:
weet wel zeker dat het goed is, zag het vanmiddag voorbij komen in de 3voor12 twitter
wel zonde van het festival, misschien willen oudere mensen wel helemaal geen (apart) meerdaags festival met veel luxe. ik denk dat als het maar 1 dagje duurde er wel meer animo voor was...
oudere mensen? ik denk dat het vooral de verplichting tot luxe is die ze parten heeft gespeeld, denk dat die zogenaamde ouderen liever een gewoon festival zoals Lowlands willen, met dan wel die oudere bands. Maar dan wel gewoon met eigen tent opzetten en gewoon bier en patat in plaats van 8 persoons bungalowtenten, wijn en culinaire hoogstandjes.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:04 schreef Gehenna het volgende:
weet wel zeker dat het goed is, zag het vanmiddag voorbij komen in de 3voor12 twitter
wel zonde van het festival, misschien willen oudere mensen wel helemaal geen (apart) meerdaags festival met veel luxe. ik denk dat als het maar 1 dagje duurde er wel meer animo voor was...
die van mij is veel meer oranje dan rood, erg vage kleurencombinatiequote:Op woensdag 16 juni 2010 15:04 schreef Gehenna het volgende:
nieuwe vraag:
Van wie is het volgende album?
ouder als in volwassenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:33 schreef ranja het volgende:
[..]
oudere mensen? ik denk dat het vooral de verplichting tot luxe is die ze parten heeft gespeeld, denk dat die zogenaamde ouderen liever een gewoon festival zoals Lowlands willen, met dan wel die oudere bands. Maar dan wel gewoon met eigen tent opzetten en gewoon bier en patat in plaats van 8 persoons bungalowtenten, wijn en culinaire hoogstandjes.
En dan kunnen er ook nog wel een hoop jongeren komen (mits die weten wie Fischer Z en Roxy Music zijn).
Over welke band gaat het bovenstaande?quote:Scottish twee originatorsformed in 1987, released one album and a few singles, and broke up in 1989. The band's legend didn't really begin to grow until after they broke up, but boy did it grow. Nirvana covered three of their songs, hundreds of indie pop bands copped their style, and various reissues anthologized their very small recorded output; Sub Pop's deluxe edition of
, released last year, is the most recent and thorough. In recent years, the band has reunited for some light touring.
And now, after more than two decades, we're about to get the second-everstudio album. Sex With an X will be released September 14 on Sub Pop.
Yup.quote:
ja klopt, jesus doesn't want me for a sunbeam, molly lips en turnaround zijn ook orgineel van hunquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:34 schreef ranja het volgende:
Oh die moet ik gaan opzoeken... zie op RYM dat ze ook het orgineel hebben van Son of a Gun... die heb ik ooit op fok gevraagd als 'help ik zoek' maar dan als nirvana cover
Heb geen antwoord gekregen toen maar ik denk dat dit die zal zijn die ik bedoelde.
Daar hadden ze dan gelijk in.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:07 schreef ranja het volgende:
Die doelgroep was volgens mij nogal vaag bedacht... waarschijnlijk bedacht door 10/20ers die denken dat 40ers en 50ers geen zin hebben in een tent opzetten en het niet 3 dagen zonder varkenshaas in oestersaus kunnen stellen. Dit zonder het ze zelf te vragen natuurlijk.
Ja, maar jij hebt dan ook een bolhoedquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar hadden ze dan gelijk in.
Ik had eventueel wel interesse in het festival, maar niet voor 3 dagen met de geboden line-up en zeker niet in een tent. Heb de aangeboden uitklapblokhut nog overwogen, maar dat werd wel een heel dure grap voor 2 personen. En dan de varkensoesters er nog los bij moeten aanschaffen...![]()
Bosbeetle, bedankt voor de waarneming...
n00bie +1quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Leadbelly, David Bowie en Meat Puppets
quote:William "Bootsy" Collins (bass), Phelps "Catfish" Collins (guitar), Bobby Byrd, John "Jabo" Starks, Clayton "Chicken" Gunnells (horns), Darryl "Hasaan" Jamison (horns), Robert McCollough (horns), Johnny Griggs (congas), Fred Wesley, Maceo Parker, St. Clair Pinckney, Charles Bobbit, Darryl Jamison, Frank Waddy, Clayton Gunnels, Danny Ray, Hank Ballard, Ike Oakley, Jimmy "Chank" Nolen, Hearlon "Cheese" Martin, Fred Thomas, John "Jabo" Starks, "Sweet Charles" Sherrell, Jerone "Jasaan Sanford" Melson, John Morgan, Hank Spann, Deidre Brown, Bob Both, Randy Brecker, Joe Farrell
quote:
The JB's?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:17 schreef belsen het volgende:
[..]
Schijnbaar de backingband van een beroemde soulster, van de bandnaam had ik nog nooit gehoord, overigens.
Die dus. Nog nooit van gehoord als aparte band, ik snap wel waar de naam vandaan komt.quote:
Schaap +1quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:19 schreef schaap001 het volgende:
Erland and the Carnival
(+ excuses voor het verzieken van die andere vraag)
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:48 schreef Felagund het volgende:
The Gaslight Anthem
quote:VInd hem wat tegenvallen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:49 schreef Felagund het volgende:
American Slang dus
Het linkse deel geeft een hint over de artiest rechts.quote:
quote:
quote:
Minus the Bear is sowieso een volledige band, niet enkel een singersongwriter. Maar je denkt in de juiste lijnen (als ik zo vrij mag zijn om een hint te geven).quote:
opgezocht, nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:10 schreef Felagund het volgende:
Ook uit 2010:
[ afbeelding ]
Welk album van welke artiest?
Lijkt me goed, stel maar rustig een nieuwe vraag. Punt komt wel als Felagund weer online komt.quote:
Belsen +1quote:
Wat is er vandaag?quote:If you go down in the woods today,
You're sure of a big surprise.
If you go down in the woods today,
You'd better go in disguise.
For every bear that ever there was
Will gather there for certain because
Today's the day...
De teddyberen hebben een picknick ofzoquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:07 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
De teddyberen hebben een picknick ofzo
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:37 schreef MadMaster het volgende:
Matt Bianco - More Then I Can Bear
Is bekend van die dit is en welke song het is?quote:Im mean n Im bad, yknow I aint no sissy
Got a big-titty girly by the name of chrissy
Talkin about her n my bike n me...
N this ride up the mountain of mystery, mystery
Over welk album gaat dit?quote:Cartoonist and writer Matt Groening tells of listening toat the age of 15 and thinking "that it was the worst thing I'd ever heard. I said to myself, they're not even trying! It was just a sloppy cacophony. Then I listened to it a couple more times, because a double album cost a lot of money. About the third time, I realised they were doing it on purpose; they meant it to sound exactly this way. About the sixth or seventh time, it clicked in, and I thought it was the greatest album I'd ever heard". Groening later declared
to be the greatest album ever made
Toch misschien wel de meest gesamplede band ooit. Iig in de Hip Hop.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:38 schreef belsen het volgende:
[..]
Die dus. Nog nooit van gehoord als aparte band, ik snap wel waar de naam vandaan komt.
cafca +1
Die laatste staat standaard ingeprogrammeerd in m'n mengpaneel...quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En dan staan de James Brown-nummers daar nog niet bij, om maar te zwijgen van Think (About it) van Lyn Collins.
Grobbel + 1quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:08 schreef Grobbel het volgende:
Dan zal het Captain Beefheart wel zijn, met Trout Mask Replica als voor de hand liggende gok.
ik ken alleen een bendgoatquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:03 schreef Z het volgende:
Op deze meneer is min of meer hetzelfde van toepassing als op de Mountain Goats.
Met twee ll-en dan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:41 schreef cafca het volgende:
Bill Calahan
quote:Parliament/Funkadelic's-- best known for laying down some of the funkiest guitar lines in music history on songs including "One Nation Under a Groove"-- passed away yesterday after a battle with brain and lung cancer, according to a New Jersey Star-Ledger report. He was 56.
had been playing with Parliament/Funkadelic leader George Clinton since he was a teenager, and joined P-Funk full-time in 1972, the Star-Ledger reports. He served as musical director for both Parliament and Funkadelic, co-writing songs like "Atomic Dog" and "Cosmic Slop".
was famous for his unorthodox onstage attire, which usually featured him in a diaper and little else. A true original.
Toen ik die vraag eerder bekeek, stond er een filmpje van ZZN - 'Hij Was Maar Een Neger' bij.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:58 schreef Burnett het volgende:
Wie kan maar niet kiezen voor welk team ze is...?![]()
[ afbeelding ]
ik weet niet meer onder welke rots ik toen lag maar 't zegt me weinig.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:26 schreef Grobbel het volgende:
Over wie gaat gaat (helaas) het onderstaande?
[..]
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 07:52 schreef Mark het volgende:
Opgezocht, naam zegt me niets. Maar behalve George en Bootsy weet ik ook niks van Parliament en/of Funkadelic, dus da's niet zo gek.
Ik ben er wel, maar had 'm stiekem al opgezocht.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:06 schreef Mark het volgende:
Gezien het tijdstip verwacht ik weinig andere spelers
Tja, ik kan 'm op zich wel online houden tot Burnett of nbdbd 'm inkopt, maar houdt de boel ook weer op.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:06 schreef Mark het volgende:
Gezien het tijdstip verwacht ik weinig andere spelers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weet 'm ook niet...
En die blijkt verantwoordelijk voor dit pareltje... (doorspoelen tot 1:00 minuut)quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:10 schreef Gehenna het volgende:
hmm ik ken nog Eddie Hazel, maar dies al een tijdje dood....
kloptquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:15 schreef Burnett het volgende:
[..]
En die blijkt verantwoordelijk voor dit pareltje... (doorspoelen tot 1:00 minuut)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of is het Seaside...
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:28 schreef Burnett het volgende:
De sympathieke man komt halfjaarlijks bij Jools langs...Ah, die. Hij zat dit jaar ook bij Hootany, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of is het Seaside...
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
't zou me niks verbazen..., ik denk dattie om de hoek woont.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:29 schreef belsen het volgende:
[..]
Ah, die. Hij zat dit jaar ook bij Hootany, toch?
quote:George Clinton told Eddie Hazel to play this "as if his momma had just died" - it sure worked
Burnett + 1quote:
Aha, dus dat is nou Wham!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:41 schreef Burnett het volgende:
die 2 jongens rechts zijn Wham!
quote:Back when I was goin' to school,
I never learned a thing
All I did was daydream,
a-waitin' for the bell to ring
I had a certain teacher,
I always tried to impress her
When she stood up in the classroom,
I would mentally undress her
Sharp Dressed man van ZZ Topquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:18 schreef Gambolputty het volgende:
Sorry, was ff weg:
welk nummer?
Clean shirt, new shoes
And I don't know where I am goin' to.
Silk suit, black tie,
I don't need a reason why.
They come runnin' just as fast as they can
Coz every girl's crazy 'bout a![]()
Het nummer is niet in het Engels.quote:I'm not scared of the road
We should see, must taste
From meander in the hollow of your breast
And there everything will be OK
The wind will carry us
Your message to Ursa Major
And the trajectory of your raceAn instant of velvet
Even if it's not useful though
The wind will take it away
Everything will disappear but
The wind will carry us
Held.quote:
+1 Cafcaquote:Je n'ai pas peur de la route
Faudrait voir, faut qu'on y goûte
Des méandres au creux des reins
Et tout ira bien là
Le vent nous portera
Ton message à la Grande Ourse
Et la trajectoire de la course
Un instantané de velours
Même s'il ne sert à rien va
Le vent l'emportera
Tout disparaîtra mais
Le vent nous portera
Prachtig nummer wel.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:21 schreef cafca het volgende:
De FOK! Anderstalige top 100 allertijden!
de titel was erg herkenbaar
Vraag komt eraan...
n00biedoobiedoo +1quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gert Vlok Nel
Is die middelste echt een vrouw?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zuid-Afrikaans met een vleugje Duits in de linkerbovenhoek uit medelijden (yeah right)
cafca + 1
quote:(Afrikaans voor "
") is een punkband uit Bellville, nabij Kaapstad Zuid-Afrika. Door de aanstootgevende naam worden ze ook vaak "
" of "Die Bende" genoemd.
En Substitute moet ook eens vaker voorkomen in Cover beter dan originelen-topicsquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Die antwoord?
Niet zo ongeduldigquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Die antwoord?
Dat ja, jammer dat de muziek niet zo veel soeps is.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:19 schreef friekin_ het volgende:
Opgezocht. Geweldige naam, maar ik kende het niet.
Maar dat uitroepteken is toch al een paar jaar weg bij Panic?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:41 schreef Burnett het volgende:
[..]
Zo simpel kunnen ze zijn...
Panic! At The Disco en die 2 jongens rechts zijn Wham!
Berkery +1
en wham! bestaat al tijden niet meerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:24 schreef bartrid het volgende:
Maar dat uitroepteken is toch al een paar jaar weg bij Panic?
in elk geval niet mét uitroeptekenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:44 schreef bartrid het volgende:
Bestaat Wham niet meer?
!quote:
The Policequote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:26 schreef cafca het volgende:
Hm, ik had beter !!! kunnen vragen. Dan had ik desnoods nog een anagram kunnen maken
Ik dacht dat Fokofpolisiekar wel een beetje bekend was, kwa naam.
Volgende vraag dan maar, wie:
[ afbeelding ]
Ze hebben 'm inmiddels weer teruggezet in de bandnaam...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:24 schreef bartrid het volgende:
[..]
Maar dat uitroepteken is toch al een paar jaar weg bij Panic?
aha, dat wist ik niet, maar zo goed ken ik ze ook niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Burnett het volgende:
[..]
Ze hebben 'm inmiddels weer teruggezet in de bandnaam...
Lekker zo laten zou ik zeggen...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:24 schreef bartrid het volgende:
[..]
aha, dat wist ik niet, maar zo goed ken ik ze ook niet.
cohen rutte en halsemaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Allemaal bijna dezelfde achternamen als lijsttrekkers
Ik was niet anders van planquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Allemaal bijna dezelfde achternamen als lijsttrekkers
Wie is die Cohen dan en het is Edwin Rutte en Mark Rutten.quote:
Leonard "hallelujah" Cohenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:47 schreef belsen het volgende:
[..]
Wie is die Cohen dan en het is Edwin Rutte en Mark Rutten.
Wel leuk bedacht, die vraag.
leonardquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:47 schreef belsen het volgende:
[..]
Wie is die Cohen dan en het is Edwin Rutte en Mark Rutten.
*kuch*quote:Wel leuk bedacht, die vraag.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:46 schreef Berkery het volgende:
Allebei de zangers zijn de politiek in gegaan?
Als het echt jouw vraag was geweest en niet schaamteloos was gejat, had ik ook geen antwoord gegeven.quote:
Schaamteloos gerecycled...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als het echt jouw vraag was geweest en niet schaamteloos was gejat, had ik ook geen antwoord gegeven.
n00biedoobiedoo +0,5quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hehe..maar ik moest nu toch de gezichten herkennen en niet de fragmenten..da's heul iets anders.
welke band is de tweede? ik weet dat de vraag al beantwoordt is, maar ik moet ze kennen, maar kom er maar niet op....quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En wat is de connectie tussen deze 2?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zijn niet punk en komen niet uit R'dam.quote:
En het nummer van Moke heet Here Come the Summer.quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:16 schreef belsen het volgende:
Die zijn niet punk en komen niet uit R'dam.
mierenneukersquote:
belsen + 1quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:20 schreef belsen het volgende:
Vince Clarke?
n00bie +1quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Shonen Knife
5 6 7 8's
Pizzicato 5
Loudness
Yellow Magic Orchestra
Hi-Standard
Polysics
Boom Boom Satellites
Boris
The Mad Capsule Markets
Godfathers van de Manchester-sound...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nou, vooruit, de emigrerende Bee Gees worden gecompenseerd door de immigrerende Easybeats
alida69 + 1
Thanksquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nou, vooruit, de emigrerende Bee Gees worden gecompenseerd door de immigrerende Easybeats
alida69 + 1
Mensen die denken dat ze artistiek zijn, creatief doen en out of the box denken door make up op te smeren. Moet haast wel kutmuziek zijn, dunkt me.quote:
Gokje op Umbra et Imagoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kom er maar in TSE!
TSE +1quote:Op zondag 20 juni 2010 11:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Clan of Xymox
quote:Op zondag 20 juni 2010 12:51 schreef methodmich het volgende:
Method Man, Raekwon, Ghostface Killah, RZA, GZA, Inspectah Deck, Ol' Dirty Bastard, U-God en Master Killah!
Wil je ook nog enkele aliassen?
technisch gesproken is dit antwoord niet goed, natuurlijkquote:Op zondag 20 juni 2010 12:51 schreef methodmich het volgende:
Method Man, Raekwon, Ghostface Killah, RZA, GZA, Inspectah Deck, Ol' Dirty Bastard, U-God en Master Killah!
Wil je ook nog enkele aliassen?
Het antwoord is misschien overcompleet, maar ze vroeg toch niet om precies 5 leden?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:07 schreef cafca het volgende:
[..]
technisch gesproken is dit antwoord niet goed, natuurlijk
Precies! Hoe weet ik nu welke 5 hij bedoelt?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:07 schreef cafca het volgende:
[..]
technisch gesproken is dit antwoord niet goed, natuurlijk
tja, hij heeft er natuurlijk wel vijf genoemd (en meer) dus misschien is het toch wel correct....quote:Op zondag 20 juni 2010 13:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het antwoord is misschien overcompleet, maar ze vroeg toch niet om precies 5 leden?
Nou, echt alleen omdat het weekend is en omdat ik zo weg moet (vaderdag), maar anders had ik er toch echt 5 gewild hoor.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:12 schreef cafca het volgende:
[..]
tja, hij heeft er natuurlijk wel vijf genoemd (en meer) dus misschien is het toch wel correct....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |