Grobbel + 1quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:08 schreef Grobbel het volgende:
Dan zal het Captain Beefheart wel zijn, met Trout Mask Replica als voor de hand liggende gok.
ik ken alleen een bendgoatquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:03 schreef Z het volgende:
Op deze meneer is min of meer hetzelfde van toepassing als op de Mountain Goats.
Met twee ll-en dan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:41 schreef cafca het volgende:
Bill Calahan
quote:Parliament/Funkadelic's-- best known for laying down some of the funkiest guitar lines in music history on songs including "One Nation Under a Groove"-- passed away yesterday after a battle with brain and lung cancer, according to a New Jersey Star-Ledger report. He was 56.
had been playing with Parliament/Funkadelic leader George Clinton since he was a teenager, and joined P-Funk full-time in 1972, the Star-Ledger reports. He served as musical director for both Parliament and Funkadelic, co-writing songs like "Atomic Dog" and "Cosmic Slop".
was famous for his unorthodox onstage attire, which usually featured him in a diaper and little else. A true original.
Toen ik die vraag eerder bekeek, stond er een filmpje van ZZN - 'Hij Was Maar Een Neger' bij.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:58 schreef Burnett het volgende:
Wie kan maar niet kiezen voor welk team ze is...?![]()
[ afbeelding ]
ik weet niet meer onder welke rots ik toen lag maar 't zegt me weinig.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:26 schreef Grobbel het volgende:
Over wie gaat gaat (helaas) het onderstaande?
[..]
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 07:52 schreef Mark het volgende:
Opgezocht, naam zegt me niets. Maar behalve George en Bootsy weet ik ook niks van Parliament en/of Funkadelic, dus da's niet zo gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |