Hoe was t?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:43 schreef ranja het volgende:
Ha, moest gister naar Them Crooked Vultures en voor die tijd was ik nog even druk... vandaar gistermiddag geen vraag van mij.
Belsen +1quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:23 schreef belsen het volgende:
Prince - Diamonds & pearls Johnny Jordaan - Parel van de Jordaan Kaiser Chiefs - Ruby René Froger - Calling out your name (Ruby) Marilyn Monroe - Diamons are a girls best friend Shirley Bassey - Diamonds are forever Spandau Ballet - Gold Ash - Goldfinger Joe Strummer - Silver & gold Gert Timmermans - Zilv'ren draden tussen 't goed ![]()
Geweldig, een lange set van 2 uur met alle bekende nummers en een paar nieuwe/onbekende. Geen toegift meer, zoals Homme verklaarde 'we played every song we know'quote:
Welk nummer?quote:Cutie da bomb met her at a beauty salon with a baby Louis Vuitton under her under arm
She said: I can tell you rock, I can tell by ya charm, far as girls you got a flock
I can tell by ya charm and ya arm, but I'm lookin' for the one
Have you seen her?
Dit is natuurlijk allemaal leuk en aardig, maar door wat werd dit nummer eigenlijk het bekendst?quote:"I Disappear" is a song by the heavy metal band Metallica released as single only in Germany. The song was recorded as a contribution to the Mission: Impossible II Soundtrack and reached #1 on the Billboard Hot Mainstream Rock Tracks for 7 (non-consecutive) weeks in summer 2000. It does not appear on any of Metallica's studio albums. The song is thought to be the last Metallica recording to feature former bassist Jason Newsted.
Vriend van mij uit de USA is er speciaal voor overgekomen en heeft audio-opnames gemaakt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:48 schreef ranja het volgende:
[..]
Geweldig, een lange set van 2 uur met alle bekende nummers en een paar nieuwe/onbekende. Geen toegift meer, zoals Homme verklaarde 'we played every song we know'
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:02 schreef minutenman het volgende:
dat metallica fittie had met Napster en muziek-piraterij enzo?
Dit was het nummer wat het einde van "illegale" Napster inluidde inderdaadquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:02 schreef minutenman het volgende:
dat metallica fittie had met Napster en muziek-piraterij enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |