Two in a million was schijnbaar geen hit, ze hadden maar 2 hitnotaties in Nederland. Ik doe wel een nieuwe.quote:
Spice Girlsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:10 schreef belsen het volgende:
Mag ik nog een act die S Club 7 manager Simon Fuller onder zijn hoede had?
Er staat toch nergens dat het een hit in Nederland moest zijn?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:05 schreef belsen het volgende:
[..]
Two in a million was schijnbaar geen hit, ze hadden maar 2 hitnotaties in Nederland. Ik doe wel een nieuwe.
Je mag nog beslissen wie je een punt geeft, grobbel of belsen, voor de vorige s club 7 vraag.quote:
Wat mij betreft prima, maar zorg er een volgende keer wel voor dat de vraag iets duidelijker is (namelijk dat het perse een hit in Nederland moest zijn). Two in a Million was gewoon een top 3 hit in Engeland.quote:
Deal.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:33 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Wat mij betreft prima, maar zorg er een volgende keer wel voor dat de vraag iets duidelijker is (namelijk dat het perse een hit in Nederland moest zijn). Two in a Million was gewoon een top 3 hit in Engeland.
Volgens onze spelregels is hit een Nederlandse hit, maar dat hoeft natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:33 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Wat mij betreft prima, maar zorg er een volgende keer wel voor dat de vraag iets duidelijker is (namelijk dat het perse een hit in Nederland moest zijn). Two in a Million was gewoon een top 3 hit in Engeland.
Gehenna +1quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:08 schreef Gehenna het volgende:
Dat zijn The Donnas
Ik zie nu dat het door mij genoemde nummer weliswaar de top 40 niet heeft gehaald, maar wel de top 50. Dus dan zou enkel de top 40 meetellen wat hitnoteringen betreft? Is niet gedefinieerd in de spelregels, denk ik?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:05 schreef belsen het volgende:
[..]
Volgens onze spelregels is hit een Nederlandse hit, maar dat hoeft natuurlijk niet.
Djeez. Voor mij is het wel duidelijk dat ik vragen nog concreter moet stellen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:38 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik zie nu dat het door mij genoemde nummer weliswaar de top 40 niet heeft gehaald, maar wel de top 50. Dus dan zou enkel de top 40 meetellen wat hitnoteringen betreft? Is niet gedefinieerd in de spelregels, denk ik?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:39 schreef Bosbeetle het volgende:
Prodigy van music for the jilted generation
Emeralds. Goed album, die nieuwequote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:52 schreef Bosbeetle het volgende:
John Elliott, Mark McGuire and Steve Hauschildt began playing music together under the name Fancelions in 2005 in Cleveland’s western suburbs of Bay Village and Westlake. However, due to a desire to simplify and focus more on live improvisation, they re-formed as, playing their first show under that name in June 2006. Since then the group has released over fourty recordings, on labels such as Hanson Records, American Tapes, Manhand, Ecstatic Peace! and also on their own imprint Wagon.
Wie?
Friekin_ +1quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:55 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Emeralds. Goed album, die nieuweDoes it look like I'm here
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |