Een driedaags festival waar pas 8 namen van bekend waren (waaronder 2 coverbands) met een prijskaartje dat niet onder doet voor Lowlands? Mij verbaast het niks.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:04 schreef Gehenna het volgende:
weet wel zeker dat het goed is, zag het vanmiddag voorbij komen in de 3voor12 twitter
wel zonde van het festival, misschien willen oudere mensen wel helemaal geen (apart) meerdaags festival met veel luxe. ik denk dat als het maar 1 dagje duurde er wel meer animo voor was...
oudere mensen? ik denk dat het vooral de verplichting tot luxe is die ze parten heeft gespeeld, denk dat die zogenaamde ouderen liever een gewoon festival zoals Lowlands willen, met dan wel die oudere bands. Maar dan wel gewoon met eigen tent opzetten en gewoon bier en patat in plaats van 8 persoons bungalowtenten, wijn en culinaire hoogstandjes.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:04 schreef Gehenna het volgende:
weet wel zeker dat het goed is, zag het vanmiddag voorbij komen in de 3voor12 twitter
wel zonde van het festival, misschien willen oudere mensen wel helemaal geen (apart) meerdaags festival met veel luxe. ik denk dat als het maar 1 dagje duurde er wel meer animo voor was...
die van mij is veel meer oranje dan rood, erg vage kleurencombinatiequote:Op woensdag 16 juni 2010 15:04 schreef Gehenna het volgende:
nieuwe vraag:
Van wie is het volgende album?
ouder als in volwassenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:33 schreef ranja het volgende:
[..]
oudere mensen? ik denk dat het vooral de verplichting tot luxe is die ze parten heeft gespeeld, denk dat die zogenaamde ouderen liever een gewoon festival zoals Lowlands willen, met dan wel die oudere bands. Maar dan wel gewoon met eigen tent opzetten en gewoon bier en patat in plaats van 8 persoons bungalowtenten, wijn en culinaire hoogstandjes.
En dan kunnen er ook nog wel een hoop jongeren komen (mits die weten wie Fischer Z en Roxy Music zijn).
Over welke band gaat het bovenstaande?quote:Scottish twee originatorsformed in 1987, released one album and a few singles, and broke up in 1989. The band's legend didn't really begin to grow until after they broke up, but boy did it grow. Nirvana covered three of their songs, hundreds of indie pop bands copped their style, and various reissues anthologized their very small recorded output; Sub Pop's deluxe edition of
, released last year, is the most recent and thorough. In recent years, the band has reunited for some light touring.
And now, after more than two decades, we're about to get the second-everstudio album. Sex With an X will be released September 14 on Sub Pop.
Yup.quote:
ja klopt, jesus doesn't want me for a sunbeam, molly lips en turnaround zijn ook orgineel van hunquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:34 schreef ranja het volgende:
Oh die moet ik gaan opzoeken... zie op RYM dat ze ook het orgineel hebben van Son of a Gun... die heb ik ooit op fok gevraagd als 'help ik zoek' maar dan als nirvana cover
Heb geen antwoord gekregen toen maar ik denk dat dit die zal zijn die ik bedoelde.
Daar hadden ze dan gelijk in.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:07 schreef ranja het volgende:
Die doelgroep was volgens mij nogal vaag bedacht... waarschijnlijk bedacht door 10/20ers die denken dat 40ers en 50ers geen zin hebben in een tent opzetten en het niet 3 dagen zonder varkenshaas in oestersaus kunnen stellen. Dit zonder het ze zelf te vragen natuurlijk.
Ja, maar jij hebt dan ook een bolhoedquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar hadden ze dan gelijk in.
Ik had eventueel wel interesse in het festival, maar niet voor 3 dagen met de geboden line-up en zeker niet in een tent. Heb de aangeboden uitklapblokhut nog overwogen, maar dat werd wel een heel dure grap voor 2 personen. En dan de varkensoesters er nog los bij moeten aanschaffen...![]()
Bosbeetle, bedankt voor de waarneming...
n00bie +1quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Leadbelly, David Bowie en Meat Puppets
quote:William "Bootsy" Collins (bass), Phelps "Catfish" Collins (guitar), Bobby Byrd, John "Jabo" Starks, Clayton "Chicken" Gunnells (horns), Darryl "Hasaan" Jamison (horns), Robert McCollough (horns), Johnny Griggs (congas), Fred Wesley, Maceo Parker, St. Clair Pinckney, Charles Bobbit, Darryl Jamison, Frank Waddy, Clayton Gunnels, Danny Ray, Hank Ballard, Ike Oakley, Jimmy "Chank" Nolen, Hearlon "Cheese" Martin, Fred Thomas, John "Jabo" Starks, "Sweet Charles" Sherrell, Jerone "Jasaan Sanford" Melson, John Morgan, Hank Spann, Deidre Brown, Bob Both, Randy Brecker, Joe Farrell
quote:
The JB's?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:17 schreef belsen het volgende:
[..]
Schijnbaar de backingband van een beroemde soulster, van de bandnaam had ik nog nooit gehoord, overigens.
Die dus. Nog nooit van gehoord als aparte band, ik snap wel waar de naam vandaan komt.quote:
Schaap +1quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:19 schreef schaap001 het volgende:
Erland and the Carnival
(+ excuses voor het verzieken van die andere vraag)
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:48 schreef Felagund het volgende:
The Gaslight Anthem
quote:VInd hem wat tegenvallen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:49 schreef Felagund het volgende:
American Slang dus
Het linkse deel geeft een hint over de artiest rechts.quote:
quote:
quote:
Minus the Bear is sowieso een volledige band, niet enkel een singersongwriter. Maar je denkt in de juiste lijnen (als ik zo vrij mag zijn om een hint te geven).quote:
opgezocht, nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:10 schreef Felagund het volgende:
Ook uit 2010:
[ afbeelding ]
Welk album van welke artiest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |