Is die middelste echt een vrouw?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zuid-Afrikaans met een vleugje Duits in de linkerbovenhoek uit medelijden (yeah right)
cafca + 1
quote:(Afrikaans voor "
") is een punkband uit Bellville, nabij Kaapstad Zuid-Afrika. Door de aanstootgevende naam worden ze ook vaak "
" of "Die Bende" genoemd.
En Substitute moet ook eens vaker voorkomen in Cover beter dan originelen-topicsquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Die antwoord?
Niet zo ongeduldigquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Die antwoord?
Dat ja, jammer dat de muziek niet zo veel soeps is.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:19 schreef friekin_ het volgende:
Opgezocht. Geweldige naam, maar ik kende het niet.
Maar dat uitroepteken is toch al een paar jaar weg bij Panic?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:41 schreef Burnett het volgende:
[..]
Zo simpel kunnen ze zijn...
Panic! At The Disco en die 2 jongens rechts zijn Wham!
Berkery +1
en wham! bestaat al tijden niet meerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:24 schreef bartrid het volgende:
Maar dat uitroepteken is toch al een paar jaar weg bij Panic?
in elk geval niet mét uitroeptekenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:44 schreef bartrid het volgende:
Bestaat Wham niet meer?
!quote:
The Policequote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:26 schreef cafca het volgende:
Hm, ik had beter !!! kunnen vragen. Dan had ik desnoods nog een anagram kunnen maken
Ik dacht dat Fokofpolisiekar wel een beetje bekend was, kwa naam.
Volgende vraag dan maar, wie:
[ afbeelding ]
Ze hebben 'm inmiddels weer teruggezet in de bandnaam...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:24 schreef bartrid het volgende:
[..]
Maar dat uitroepteken is toch al een paar jaar weg bij Panic?
aha, dat wist ik niet, maar zo goed ken ik ze ook niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Burnett het volgende:
[..]
Ze hebben 'm inmiddels weer teruggezet in de bandnaam...
Lekker zo laten zou ik zeggen...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:24 schreef bartrid het volgende:
[..]
aha, dat wist ik niet, maar zo goed ken ik ze ook niet.
cohen rutte en halsemaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Allemaal bijna dezelfde achternamen als lijsttrekkers
Ik was niet anders van planquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Allemaal bijna dezelfde achternamen als lijsttrekkers
Wie is die Cohen dan en het is Edwin Rutte en Mark Rutten.quote:
Leonard "hallelujah" Cohenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:47 schreef belsen het volgende:
[..]
Wie is die Cohen dan en het is Edwin Rutte en Mark Rutten.
Wel leuk bedacht, die vraag.
leonardquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:47 schreef belsen het volgende:
[..]
Wie is die Cohen dan en het is Edwin Rutte en Mark Rutten.
*kuch*quote:Wel leuk bedacht, die vraag.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:46 schreef Berkery het volgende:
Allebei de zangers zijn de politiek in gegaan?
Als het echt jouw vraag was geweest en niet schaamteloos was gejat, had ik ook geen antwoord gegeven.quote:
Schaamteloos gerecycled...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als het echt jouw vraag was geweest en niet schaamteloos was gejat, had ik ook geen antwoord gegeven.
n00biedoobiedoo +0,5quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hehe..maar ik moest nu toch de gezichten herkennen en niet de fragmenten..da's heul iets anders.
welke band is de tweede? ik weet dat de vraag al beantwoordt is, maar ik moet ze kennen, maar kom er maar niet op....quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En wat is de connectie tussen deze 2?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |