Is die middelste echt een vrouw?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zuid-Afrikaans met een vleugje Duits in de linkerbovenhoek uit medelijden (yeah right)
cafca + 1
quote:(Afrikaans voor "
") is een punkband uit Bellville, nabij Kaapstad Zuid-Afrika. Door de aanstootgevende naam worden ze ook vaak "
" of "Die Bende" genoemd.
En Substitute moet ook eens vaker voorkomen in Cover beter dan originelen-topicsquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Die antwoord?
Niet zo ongeduldigquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Die antwoord?
Dat ja, jammer dat de muziek niet zo veel soeps is.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:19 schreef friekin_ het volgende:
Opgezocht. Geweldige naam, maar ik kende het niet.
Maar dat uitroepteken is toch al een paar jaar weg bij Panic?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:41 schreef Burnett het volgende:
[..]
Zo simpel kunnen ze zijn...
Panic! At The Disco en die 2 jongens rechts zijn Wham!
Berkery +1
en wham! bestaat al tijden niet meerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:24 schreef bartrid het volgende:
Maar dat uitroepteken is toch al een paar jaar weg bij Panic?
in elk geval niet mét uitroeptekenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:44 schreef bartrid het volgende:
Bestaat Wham niet meer?
!quote:
The Policequote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:26 schreef cafca het volgende:
Hm, ik had beter !!! kunnen vragen. Dan had ik desnoods nog een anagram kunnen maken
Ik dacht dat Fokofpolisiekar wel een beetje bekend was, kwa naam.
Volgende vraag dan maar, wie:
[ afbeelding ]
Ze hebben 'm inmiddels weer teruggezet in de bandnaam...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:24 schreef bartrid het volgende:
[..]
Maar dat uitroepteken is toch al een paar jaar weg bij Panic?
aha, dat wist ik niet, maar zo goed ken ik ze ook niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Burnett het volgende:
[..]
Ze hebben 'm inmiddels weer teruggezet in de bandnaam...
Lekker zo laten zou ik zeggen...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:24 schreef bartrid het volgende:
[..]
aha, dat wist ik niet, maar zo goed ken ik ze ook niet.
cohen rutte en halsemaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Allemaal bijna dezelfde achternamen als lijsttrekkers
Ik was niet anders van planquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Allemaal bijna dezelfde achternamen als lijsttrekkers
Wie is die Cohen dan en het is Edwin Rutte en Mark Rutten.quote:
Leonard "hallelujah" Cohenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:47 schreef belsen het volgende:
[..]
Wie is die Cohen dan en het is Edwin Rutte en Mark Rutten.
Wel leuk bedacht, die vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |