Mwa, ik ben nu gewoon gaten aan het prikken in de spelregels uit pure verveling.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:47 schreef friekin_ het volgende:
Djeez. Voor mij is het wel duidelijk dat ik vragen nog concreter moet stellen.
Om in de nieuwe hoek te blijven:quote:
Tegenvallend albumquote:is the second studio album by
. It was released physically on May 28, 2010 in Germany, and worldwide on May 31 as digital download. The albums lead single "
", which features vocals by Marie Fisker.
Oftewel: van wie is dit album?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:08 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Om in de nieuwe hoek te blijven:
[..]
Tegenvallend album
Wil iedereen gewoon de 'volg topic' knop gaan gebruiken?quote:
ja, da's goedquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:13 schreef belsen het volgende:
[..]
Wil iedereen gewoon de 'volg topic' knop gaan gebruiken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door cafca op 15-06-2010 15:45:43 ]
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:13 schreef belsen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie je die dino bij mijn naam, no such thing as a volg topic knop dus!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:13 schreef belsen het volgende:
[..]
ik zie geen dinoquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:51 schreef Bosbeetle het volgende:
Zie je die dino bij mijn naam, no such thing as a volg topic knop dus!
Dan heb jij ook geen volg knopquote:
uhm de dino die ik van de week bij je zag, is nu idd verdwenen anders...quote:
oh zijn die weer weg, okay dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:19 schreef Gehenna het volgende:
[..]
uhm de dino die ik van de week bij je zag, is nu idd verdwenen anders...
Jahoor. Waar zit die op een Blackberry?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:13 schreef belsen het volgende:
[..]
pssst.......die Blackberry is voor je werk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:11 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Jahoor. Waar zit die op een Blackberry?
Alida69 +1quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:57 schreef alida69 het volgende:
De enige muzikale deen die me te binnen schiet is Trentemoller, maar van albums heb ik geen idee. Heb welgeteld 1 mp3 van Trentemoller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |