Godfathers van de Manchester-sound...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nou, vooruit, de emigrerende Bee Gees worden gecompenseerd door de immigrerende Easybeats
alida69 + 1
Thanksquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nou, vooruit, de emigrerende Bee Gees worden gecompenseerd door de immigrerende Easybeats
alida69 + 1
Mensen die denken dat ze artistiek zijn, creatief doen en out of the box denken door make up op te smeren. Moet haast wel kutmuziek zijn, dunkt me.quote:
Gokje op Umbra et Imagoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kom er maar in TSE!
TSE +1quote:Op zondag 20 juni 2010 11:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Clan of Xymox
quote:Op zondag 20 juni 2010 12:51 schreef methodmich het volgende:
Method Man, Raekwon, Ghostface Killah, RZA, GZA, Inspectah Deck, Ol' Dirty Bastard, U-God en Master Killah!
Wil je ook nog enkele aliassen?
technisch gesproken is dit antwoord niet goed, natuurlijkquote:Op zondag 20 juni 2010 12:51 schreef methodmich het volgende:
Method Man, Raekwon, Ghostface Killah, RZA, GZA, Inspectah Deck, Ol' Dirty Bastard, U-God en Master Killah!
Wil je ook nog enkele aliassen?
Het antwoord is misschien overcompleet, maar ze vroeg toch niet om precies 5 leden?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:07 schreef cafca het volgende:
[..]
technisch gesproken is dit antwoord niet goed, natuurlijk
Precies! Hoe weet ik nu welke 5 hij bedoelt?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:07 schreef cafca het volgende:
[..]
technisch gesproken is dit antwoord niet goed, natuurlijk
tja, hij heeft er natuurlijk wel vijf genoemd (en meer) dus misschien is het toch wel correct....quote:Op zondag 20 juni 2010 13:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het antwoord is misschien overcompleet, maar ze vroeg toch niet om precies 5 leden?
Nou, echt alleen omdat het weekend is en omdat ik zo weg moet (vaderdag), maar anders had ik er toch echt 5 gewild hoor.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:12 schreef cafca het volgende:
[..]
tja, hij heeft er natuurlijk wel vijf genoemd (en meer) dus misschien is het toch wel correct....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |