quote:Parliament/Funkadelic's-- best known for laying down some of the funkiest guitar lines in music history on songs including "One Nation Under a Groove"-- passed away yesterday after a battle with brain and lung cancer, according to a New Jersey Star-Ledger report. He was 56.
had been playing with Parliament/Funkadelic leader George Clinton since he was a teenager, and joined P-Funk full-time in 1972, the Star-Ledger reports. He served as musical director for both Parliament and Funkadelic, co-writing songs like "Atomic Dog" and "Cosmic Slop".
was famous for his unorthodox onstage attire, which usually featured him in a diaper and little else. A true original.
Toen ik die vraag eerder bekeek, stond er een filmpje van ZZN - 'Hij Was Maar Een Neger' bij.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:58 schreef Burnett het volgende:
Wie kan maar niet kiezen voor welk team ze is...?![]()
[ afbeelding ]
ik weet niet meer onder welke rots ik toen lag maar 't zegt me weinig.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:26 schreef Grobbel het volgende:
Over wie gaat gaat (helaas) het onderstaande?
[..]
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 07:52 schreef Mark het volgende:
Opgezocht, naam zegt me niets. Maar behalve George en Bootsy weet ik ook niks van Parliament en/of Funkadelic, dus da's niet zo gek.
Ik ben er wel, maar had 'm stiekem al opgezocht.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:06 schreef Mark het volgende:
Gezien het tijdstip verwacht ik weinig andere spelers
Tja, ik kan 'm op zich wel online houden tot Burnett of nbdbd 'm inkopt, maar houdt de boel ook weer op.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:06 schreef Mark het volgende:
Gezien het tijdstip verwacht ik weinig andere spelers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weet 'm ook niet...
En die blijkt verantwoordelijk voor dit pareltje... (doorspoelen tot 1:00 minuut)quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:10 schreef Gehenna het volgende:
hmm ik ken nog Eddie Hazel, maar dies al een tijdje dood....
kloptquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:15 schreef Burnett het volgende:
[..]
En die blijkt verantwoordelijk voor dit pareltje... (doorspoelen tot 1:00 minuut)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of is het Seaside...
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:28 schreef Burnett het volgende:
De sympathieke man komt halfjaarlijks bij Jools langs...Ah, die. Hij zat dit jaar ook bij Hootany, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of is het Seaside...
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
't zou me niks verbazen..., ik denk dattie om de hoek woont.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:29 schreef belsen het volgende:
[..]
Ah, die. Hij zat dit jaar ook bij Hootany, toch?
quote:George Clinton told Eddie Hazel to play this "as if his momma had just died" - it sure worked
Burnett + 1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |