quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:15 schreef mikoxx het volgende:
Ja, dat is een idee.... maar aan de andere kant waarschuwen ze zo dat je eigenlijk niet meer aan een nachtvoeding moet gaan beginnen als je er al vanaf bent..Aan de andere kant: ze zijn gister na die fles wel lekker gaan slapen, terwijl we nachten hebben waar wij soms al met al een keertje 3 uurtjes slapen ofzo, dus ik ben wel in staat om.... zeg maar.
Dit duurt gewoon te lang zo, we hebben echt nog nooit een hele week doorgeslapen met ze (en maandag worden ze 1)
quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
Huh ik was net mijn post aan het veranderen omdat ik per ongeluk op de "." toets had gedrukt. En blijkbaar op invoeren. Had het ge edit en nu staat er niks.
Aha. Ik vond het al vreemd.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
![]()
Dan waren we tegelijk.
Er stond boven jou een tvp en die mogen we nu eindelijk deleten en ik dacht dat je . een foutje was dus die nam ik voor de handigheid mee.
Sorry!
Wij doen al een paar dagen een zetpil voor het slapen gaan met dank aan Mikoxx, die had het nagevraagd bij de ha en dat lijkt wel te helpen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:47 schreef Tinuviel het volgende:
Mikoxx veel succes met de fles en het doorslapen.
Hopelijk gauw beter voor alle kindjes met doorkomende kiezen.
Hier is het ook kieselllende. We wisten idd dat er tanden aan het doorkomen waren. De pijn was al duidelijk en de poep was duidelijk tandenpoep. Hij had dan wel erg veel last. Dit heeft ook behoorlijk effect op de borstvoeding. Hij heeft denk ik pijn als hij zuigt![]()
Als iemand tips heeft ben ik daar zeer dankbaar voor. De usuals hebben wij al geprobeerd zoals dentinox en gengigel. Dat helpt voor geen meter.
Hoe is het gegaan Mikoxx vanacht?? Hier 3 uur half 4 4 uur en toen alles om half 6!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:53 schreef mikoxx het volgende:
Slaap ze!!
Mij ging het voor een deel om wat ik kan doen om hem tijdens de bv meer op zijn gemak te stellen. Wat betreft de zetpil. Bij het inslapen is het eigenlijk geen probleem, ook s'nachts wordt hij er de laatste tijd niet wakker van. Hij is s'ochtends vroeg wakker half zes en huilt dan ook. Vanochtend ook geprobeerd met een zetpil maar tegen de tijd dat die werkt gaat hij dan ook echt niet meer slapenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:57 schreef Vicky het volgende:
[..]
Wij doen al een paar dagen een zetpil voor het slapen gaan met dank aan Mikoxx, die had het nagevraagd bij de ha en dat lijkt wel te helpen.
De nacht ging goedquote:Op zondag 13 juni 2010 15:57 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan Mikoxx vanacht?? Hier 3 uur half 4 4 uur en toen alles om half 6!
Hoe was het feestje vandaag? Zijn de jongens flink verwend alvast?
Leuk fietsje Vicky!
Mikoxx, van harte met je mannen!quote:Op maandag 14 juni 2010 16:33 schreef Basboussa het volgende:
Mikoxx gefeliciteerd met je mannen!
Ennuh, Marie, was het ook niet jouw verjaardag? (toch?toch?) Ook gefeliciteerd!
Die is gááf!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:56 schreef Vicky het volgende:
We hebben vanmiddag een schattig loopfietsje voor Tess gekocht... nou ja, gekregen van schoonouders
[ afbeelding ]
dat hoor je toch? Gewoon steeds blijven terugleggen. Stug volhouden.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:00 schreef freecell het volgende:
Zijkant eruit zou dan het eerste idee zijn inderdaad.
En slaapzak uit klinkt eigenlijk best als een goed plan..
maar bij beiden hetzelfde probleem: ik kan hem nog niet echt uitleggen dat hij niet door zijn kamer mag gaan wandelen....
ik zie héle lange avonden voor mequote:Op maandag 14 juni 2010 21:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
dat hoor je toch? Gewoon steeds blijven terugleggen. Stug volhouden.
Ze snappen dan heus dat het geen zin heeft om je bed uit te komen.
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:44 schreef Basboussa het volgende:
Kind vindt avocado's lekker, erg lekker, is maar op tafel geklommen, gat in de avocado gebeten en vervolgens alles er met je vinger uit lepelen. mjammjamjam....
Is weer eens wat anders, hoef haar tenminste niet weer uit het raamkozijn te trekken...
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:02 schreef freecell het volgende:
Klinkt heerlijk mamanik
Leander is bezig met kleuren... moeilijk! De enige die echt goed gaat is blauw
Leuk idee Seilram vooral met snoepkikker erop. Knutselding van het kdv is al binnen voor vaderdag maar dan ingepakt. Dus ik heb geen idee wat erin zit. Ik ga zelf denk ik niet iets maken met Jair, hoewel eigenlijk is het een tof idee'tje. Nog maar even bedenken wat ik kan doen. Misschien iets wat te maken heeft met het cadeau dat ik heb gekochtquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:11 schreef seilram het volgende:
Tinuviel, hier ook nog niet aan het kleuren hoor. Al moeten we wel gaan knutselen voor vaderdag. Had bedacht om uit een groen vel een blad te knippen, boomblad zeg maar. En dan daarop de hand van Joep met verf en dan zo'n snoepkikkertje erop hahaha. Het is iig iets.. ik kreeg met moeder "jij bent mijn moeder niet". Dus ik zal nu het goede voorbeeld eens geven.
Hij weet nog steeds niet wat indigo is? Valt me tegenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:02 schreef freecell het volgende:
Klinkt heerlijk mamanik
Leander is bezig met kleuren... moeilijk! De enige die echt goed gaat is blauw
Kiezen moeten inderdaad op veel meer punten doorkomen. Er komen eerst een paar puntjes omhoog en op een bepaald moment is het hele snijvlak door. Tsja, hoe gaat dat... geleidelijk aan in ieder geval, en hier ging het gepaard met veel pijn en ellende helaas. Zo sneuquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:03 schreef oeke het volgende:
Hij zat zo lekker te chillen in dat stoeltje. Ik heb er een hele reeks foto's van gemaakt.![]()
Meteen maar even een vraag: hoe gaat dat met kiezen? Want een tand snijdt zich zo door het tandvlees, maar kiezen zijn veel dikker toch?
Ko heeft enorm last en aan een kant lijkt het zowel boven als onder echt op springen te staan. Maar dat dacht ik een maand geleden ook en toen trok de zwelling weer een beetje bij.
Ik zou zo graag een beetje weten hoe het verloopt. Bij tandjes was het vaak ineens door, maar met kiezen kan ik me niet zo goed voorstellen hoe het verder gaat.
Hij lijkt ook de camping te missen. Alsof hij de ruimte mist van door het gras kruipen.
Jore dat benen kussen herken ik niet. Wel vetquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:07 schreef Jore het volgende:
Lieuwe steekt z'n vingertjes in de lucht als hij muziek hoort, en dan gaat hij met z'n armpjes zwaaien en met z'n voetjes stampen. En hij probeert een rupsje na te doen met zijn vinger maar dat lukt niet goed
Soms zie ik hem heel geconcentreerd met z'n vingertje pielen, dan probeert hij mij erop te wijzen dat hij Rupsje Nooitgenoeg ziet liggen (het boekje). Vet schattig.
En kennen jullie deze tactiek? Lieuwe wil regelmatig opgetild worden, met name als het net niet uitkomt. Dan staat hij dus aan je rok/broek te trekken en dan zeg je: 'nu even niet, want ik moet koken/iets opschrijven/bla'. Dan gaat 'ie als een malle je benen staan kussen![]()
Echt zo *kuskuskuskuskuskuskus* *kijktomhoog* en dan wordt 'ie natuurlijk opgetild
Prima! Lekker zwangerquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:41 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Jore dat benen kussen herken ik niet. Wel vet. Bij ons blijft die dan aan de broek/ rok hangen om opgetild te worden. Hoe gaat het met jou?
Komt vanzelfquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:15 schreef Kleurdoos het volgende:
goed!
althans ze slaapt nu tot een uur of 2 in r eigen bed en ook overdag numaar daarna komt ze bij ons in bed, gewoon omdat we te lui zijn om naast r te gaan zitten middenin de nacht
Ja, dat dacht ik vandaag ook opeens!quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:54 schreef oeke het volgende:
Grappig dat Leander ook nog een dreumes is, ik vind hem namelijk al zo'n groot jongetje.![]()
Kan me niet voorstellen dat Ko er over een tijd ook zo groot uitziet.
Lennon ookquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:43 schreef Marie79 het volgende:
Maarten wordt ook helemaal enthousiast van de baby van de teletubbies
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:16 schreef Vicky het volgende:
Tess heeft daarnet helemaal ingespannend TT gekeken.
Gisterochtend was het Koekeloere
[ afbeelding ]
Amber zat van de week Sprookjesboom te kijken maar daar vond Tess geen bal aan, telkens huilen en piepen zodra ze naar de tv keek..
Ze heeft er minstens een half uur op gezeten. Vervelende is alleen, ze klimt er zelf op en gaat dan gevaarlijk doen. Ik moet voor Tess echt ff kijken naar een goed stoeltje. Misschien dat ik die van mijn schoonmoeder wel meejat vanmiddag... die heeft m niet meerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wat blijft ze ook mooi zitten. Als ik een stoeltje voor Lennon neerzet, gaat hij ermee door de kamer lopen...
![]()
Dat zou Lennon ook doen, denk ik. Erop staan... ik zet hem gewoon af en toe in de kinderstoel, daar zit hij vast in en kan er niets gebeuren en kan hij toch lekker even rustig kijken. Vindt hij ook wel fijn soms, even een momentje van rust.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ze heeft er minstens een half uur op gezeten. Vervelende is alleen, ze klimt er zelf op en gaat dan gevaarlijk doen. Ik moet voor Tess echt ff kijken naar een goed stoeltje. Misschien dat ik die van mijn schoonmoeder wel meejat vanmiddag... die heeft m niet meer
Kun je haar niet vastzetten. In onze kinderstoel kan ik Lennon vastzetten op 2 manieren. Alleen onderaan of onder-en bovenaan. Erg handig... anders klimt hij er ook uit.quote:
Doen!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:00 schreef Vicky het volgende:
Ik heb alleen een schuifblad. Ik zit er heel hard aan te denken om een tuigje te gaan kopen.
Seb ookquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:44 schreef cattie het volgende:
Fee wringt zich uit een tuigje, mijn kleine Houdini.
Fee heeft de 5e ziekte. Ze zit helemaal onder de vlekken en bulten en is er best een beetje ziek van. Erg sneu.
Over 'bijna' peuter gesproken.... Tjonge... Bal zou hier al een mijlpaal zijn...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:26 schreef freecell het volgende:
en mijn dreumes zei net: 'hey, vuvuzela!' tegen een vuvuzela
Klinkt lief!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:16 schreef simmu het volgende:
selene gaat opeens heel hard met praten. ze heeft het nu echt ontdekt en in de gaten dat ze haar mening aan ons kan vertellentot en met dat de dame aan tafel vraagt om meer aardappels (jus hoeft niet)
toch zijn haar papa en ik allebei nog steeds "bwahbwah". ze kan wel haar broertje aan het lachen maken, troosten alstie huilt en hem zijn tut geven (niet al te zachtzinnig, maar dat lijkt ravi dan weer niet te deren)selene is dol op haar broertje
is het ookquote:
Nou zeker goed om te weten dat het weer overgaat. Heb jij dan bij Maarten of bij dat meisje weleens het idee gehad dat het uit frustratie is over iets wat ze aan het doen zijn ofzo. Of denk je meer dat het per ongeluk gebeurd?quote:Op zondag 20 juni 2010 10:24 schreef Marie79 het volgende:
Wat lief die grote broers en zussen![]()
Over het bijten, Maarten zit op dit moment ook in zo'n fase (hij kan op het moment nog moeilijk zachtjes doen) en bij ons op het kdv zeggen ze ook dat het een fase is, die weer overgaat. Ik weet van een iets ouder meisje van Maarten zijn groep, die had het toen Maarten wat kleiner was, ze wilde juist heel lief knuffelen met hem, maar beet ondertussen bijv. in een vingertje. Op dit moment is het meisje wat groter en ze is een hartstikke lieve meid geworden, dus daar ga ik ook maar vanuit met Maarten, niet dat het een lieve meid wordt natuurlijk, maar een lief jongetje
Bumba kijken we ook weleens inderdaad.quote:vrijdag 18 juni 2010 09:42 schreef Diaan73 het volgende:[/b]
Bumba en Nijntje zijn misschien ook wel leuk voor Ko... Lennon reageert maar op 2 programma's... TT en Bumba. Al begint Nijntje nu ook een beetje te komen, maar die ziet hij meestal niet op tv omdat hij dan slaapt.
Dat nieuwe programma Kiekeboe(?) spreekt totaal (nog) niet aan.
geen tv? ik kan echt niet zonder![]()
![]()
Heel stom maar hij bijt daar op een thee-ei. Blijkbaar lekker.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:30 schreef mikoxx het volgende:
En Ko, jemig, wat lijk jij al groot in die fijne stoel! Wat eet je daar toch?
Ik heb zelf het idee dat het per ongeluk gebeurd, maar ook wel omdat wij dan zo 'leuk' reageren...quote:Op zondag 20 juni 2010 10:46 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Nou zeker goed om te weten dat het weer overgaat. Heb jij dan bij Maarten of bij dat meisje weleens het idee gehad dat het uit frustratie is over iets wat ze aan het doen zijn ofzo. Of denk je meer dat het per ongeluk gebeurd?
ehhhh nee, want we lagen half 2 en waren er om half 9 weer uit om te gaan shoppen in Rotterdamquote:Op zondag 20 juni 2010 20:06 schreef mikoxx het volgende:
Klinkt als.... gezellig, Mamanik. Hoe was jullie afgelopen nacht? Beetje bijgeslapen?
2w. geleden woog ze 10.5 kgquote:
oh die zit er bij ons ook bij geloof ik.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:47 schreef mikoxx het volgende:
Nee bij ons zit er een spuitje bij waar je de dosering in opzuigt. Daarna gewoon op een lepeltje
Ja dat zou kunnen. Ik heb standaard een tubetje miconazol in huis.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:12 schreef Ticootje het volgende:
Arme tess! Kan het niet ook een schimmel zijn?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:48 schreef seilram het volgende:
Hoe is het met Tess, Vicky?
Memmel, niks mis met lui zijn. Vinden we zelf ook allemaal lekker toch![]()
Aaa Oeke, wat zielig!! Hoop dat het snel over is.
MamaNik, daarom wil dat ook zeker even na laten kijken. CB zegt telkens dat het in orde is, maar op foto's (niet alle tuurlijk) zie je het best goed. Ze vroegen ook: als ie moe ie? en dat is niet, soms ook als ie net uit bed komt. Maar lijkt wel of het de ene dat meer opvalt dan de andere. Wat goed van je kerels, al zo in balans!!
ohhhhhh balen Mikoxx wou dat ik wat dichter bij woonde. Hadden ze een nachtje bij mij gemogen hadden de mannen met elkaar kunnen spelen. ;-) hoop dat je ff kan slapen vanmiddag. Kusquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:02 schreef mikoxx het volgende:
Och, arme Tess en arme jullie, Vicky. Ik ben benieuwd wat de ha zegt.
Hier weer een drama-nacht. En ik moest net naar de tandarts: natuurlijk, gaatje en boren mét verdoving...
Ze gaan vanmiddag bij oma spelen, zodat ik even bij kan slapen (als dat lukt).
![]()
idem, behalve dan het stukje over de 3e... ALS er een 3e komt als het aan mij ligt wel dan over een jaar of 2 pas volgens M.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:39 schreef freecell het volgende:
Voor ons is de reden om te wachten met proberen voor een derde tot de jongste minstens 2 is, dat dit al onze tweede niet-slapende huilbaby is
Rampzalig voor alles, incl. relatie. (gelukkig houden we héél veel van elkaar en weten we dat het allemaal weer helemaal goed komt, maar nu wordt er meer gemopperd op elkaar dan we zouden willen)
heeft dat bezoek aan die verre homeopaat nog wat uitgehaald?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:44 schreef cattie het volgende:
Ook idem, behalve dan dat de wens voor een derde met elke maand langer slecht slapen afneemt.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:47 schreef freecell het volgende:
Wij zijn zeg maar niet de enige slechtslapende ouders die op elkaar schelden
Gelukkig maken we er geen ruzie (meer) om. Helaas is ons sexleven nihil geworden, aangezien Fee aanslaat zodra we alleen maar elkaar aanraken. Ze ruikt het, ik zweer het je!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:47 schreef freecell het volgende:
Wij zijn zeg maar niet de enige slechtslapende ouders die op elkaar schelden
Misschien moet ie m eens wassenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:49 schreef cattie het volgende:
[..]
Gelukkig maken we er geen ruzie (meer) om. Helaas is ons sexleven nihil geworden, aangezien Fee aanslaat zodra we alleen maar elkaar aanraken. Ze ruikt het, ik zweer het je!
Ow, dat is wel jammer inderdaad... Gelukkig slaapt Florian de eerste helft van de nacht in zijn eigen bedjequote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:49 schreef cattie het volgende:
[..]
Gelukkig maken we er geen ruzie (meer) om. Helaas is ons sexleven nihil geworden, aangezien Fee aanslaat zodra we alleen maar elkaar aanraken. Ze ruikt het, ik zweer het je!
Whehequote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:12 schreef miss_sly het volgende:
Ow, lekker moment om hier in te stappen met lurken, zie ik
Nog 4 weken dan heb ik ook een dreumes![]()
herkenbaar.....quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Whehe
Dan alweer joh!wat gaat het hard!
Seb wat schattig![]()
En huishouden draaien en TARA naar zijn werk en 's avonds thuis gaat prima, het gaat pas mis als TARA een hele dag thuis is![]()
Bij Leander ook gehad, dat was na een maand of 5 overEn we merken nu dat het inderdaad al steeds beter gaat!
Qua dreumes heb ik eigenlijk niks te klagenDie slaapt gewoon. Hij wordt wel eens wakker midden in de nacht, dan mompelt of schreeuwt hij even wat en gaat dan weer slapen...
We moeten er misschien eens per 2 weken even heen voor een aai en dan liggen we ook binnen een minuut weer plat.
En wij dachten meer dan een jaar geleden dat hij altijd bij ons in bed zou blijven slapen
Ik heb er nooit zoveel last van als TARA een hele dag thuis isquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:49 schreef cattie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:29 schreef miss_sly het volgende:
Seb
Ik vind het ook heerlijkheid, hoor. En ik geloof dat wij een redelijk gemakkelijk kind hebben, so far.
mompelt iets met Fokwet en beter niet hardop zeggen. Ze is momenteel wel wat bewerkelijk, want ze wil het liefste de hele dag voorgelezen worden. Kiest ze met zorg een boekje uit, komt naar je toegekropen met boekje in haar hand, boekje op schoot, handjes omhoog en dan heel blij op schoot komen zitten om het boekje te lezen...een keer of 10 achter elkaar![]()
Noooooo, dat is echt drama hè?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:28 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik heb er nooit zoveel last van als TARA een hele dag thuis is![]()
![]()
Maar herkenbaar inderdaadof zondag was M ziek, nog erger
Stervende zwaan en zo
He, mijn man is ook stervende... (verkouden)quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gaat op voor elke manIk heb er ook zo'n eentje thuis...
dito!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
He, mijn man is ook stervende... (verkouden)
Nou ja, hoe dan ook ben je de hele dag bezigquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:39 schreef Estrys het volgende:
[..]
moest ik even om lachen, in vegelijking met Seb de Sloper klinkt dit toch wel als muziek in de oren
Tess valt ook onder de slopers... ik word er flauw van! Geen boekje blijft heel hier.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:39 schreef Estrys het volgende:
[..]
moest ik even om lachen, in vegelijking met Seb de Sloper klinkt dit toch wel als muziek in de oren
Dan heb jij een van de zeldzame exemplaren. Wees er zuinig op zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, hoe dan ook ben je de hele dag bezig
Gaat niet op voor elke man, ik vind dat het bij schaap nogal meevalt eigenlijk. Sterker nog, toen ik laatst 2 dagen ziek op bed heb gelegen (fulltime) heeft hij zonder meer de volledige zorg voor Senna gedaan en voor mij gezorgd!
Waar is Dribbelquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:21 schreef cattie het volgende:
Fee is gek op voelboekjes en boekjes met klepjes enz. Ze is alleen nog wat te onhandig, dus ze sloopt alle klepjes eraf. Maar ze heeft er wel plezier mee, dat vind ik het belangrijkst. Ze kan best goed een hele tijd op zichzelf spelen.
Ow als ik ziek ben, doet Peace wel veel hoor... dat is het probleem ook niet. Het is juist wanneer hij ziek is.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, hoe dan ook ben je de hele dag bezig
Gaat niet op voor elke man, ik vind dat het bij schaap nogal meevalt eigenlijk. Sterker nog, toen ik laatst 2 dagen ziek op bed heb gelegen (fulltime) heeft hij zonder meer de volledige zorg voor Senna gedaan en voor mij gezorgd!
Nu is ie wel sporadisch ziek, maar als ie ziek is, dan ben ik vaak gewoon gezond en geniet ik ontzettend van zijn lijden....quote:
Ja, en ik geniet er dagelijks van....quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:14 schreef freecell het volgende:
Barboussa
Ikzit hardop te lachen om je broertje...
Maar jij hebt dus een stervende zwaam met grootheidswaanzin
de mijne griept dat hij het niet over kan nemen, want te druk op werk. en als ik dan echt te beroerd ben en echt op bed hoor kan ik aan de slag zodra ik maar half opgeknapt ben, want dan vertrekt manlief naar werk en is alles een zooi en elk idee van "vast schema" bij beide koters volledig weg.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:17 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dan heb jij een van de zeldzame exemplaren. Wees er zuinig op zou ik zeggen.
Als ik ziek ben dan komt hij ergens aan het einde van de middag eens kijken of ik ook wat wil hebben en wat hij moet koken![]()
Ik moet snel zijn als ik de brievenbus hoor... Het zijn namelijk niet alleen folders die mijn dame leest...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:44 schreef Kleurdoos het volgende:
hier ook een sloper hoor.
ze kan een uur zoet zijn met een stapel nieuwe folders (met het folie er nog omheen) als ik dan een minuut
later eens achterom kijk dan hebben we een nieuwe vloerbedekking.
en de LP's van paps heeft ze ook constant te pakken en dan de hoezen scheuren.. of dingen uit de vuilnisbak trekken, water uit haar mond laten lopen, banaan op de muur smeren, waskrijtjes in 1 beweging (met koffertje door de woonkamer lanceren etc etc)
ik denk dat ze dat helaas allemaal doen
Ow dat soort dingen doet Lennon ook. Vooral de waterbak van de katten en de cds/boeken vindt hij erg interessant. Ik vind het wel een gekke gewoonte van ze om spul uit de vuilnisbak te pakken...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:44 schreef Kleurdoos het volgende:
hier ook een sloper hoor.
ze kan een uur zoet zijn met een stapel nieuwe folders (met het folie er nog omheen) als ik dan een minuut
later eens achterom kijk dan hebben we een nieuwe vloerbedekking.
en de LP's van paps heeft ze ook constant te pakken en dan de hoezen scheuren.. of dingen uit de vuilnisbak trekken, water uit haar mond laten lopen, banaan op de muur smeren, waskrijtjes in 1 beweging (met koffertje door de woonkamer lanceren etc etc)
ik denk dat ze dat helaas allemaal doen
Toch geen markerstift? Normale stift krijg je er wel uit hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:09 schreef Kleurdoos het volgende:
as we speak heeft elin haar eigen gezicht besmeurd met stift
zwart en rood
en mijn hand, en een hele mooie tekening
alleen zonde van die stiftstreep op r shirtje
daarom mag Amber ban mijn og steeds geen stiften. Die blijft op d'r handen kalkenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Toch geen markerstift? Normale stift krijg je er wel uit hoor.
En das ook precies waarom Jen geen stiften meer mag, gek werd ik ervan.
Ik ook, gekocht nadat je me die tip gaf. Ideaal!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:28 schreef freecell het volgende:
Ik heb HEMA stiften!
Uitwasbaar op 40 graden en zo van handen en alle andere dingen af te poetsen
Leuk is dat Marie als ze echt beginnen te praten hequote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:34 schreef Marie79 het volgende:
Wat een hoop gelezen en ik weet gewoon ff niet waarop te reageren...
Begin maar dat ik echt bewondering heb voor de ouders die al heel lang slechte nachten hebbenMaarten was vannacht aan het spoken, eerst bij ons in bed, en daar was hij zo aan het draaien en doen (hoi Estrys en Seb
) dat ik hem maar weer in zijn eigen bed heb gelegd, alleen helaas wakker, dus het was huilen, huilen, schreeuwen, krijsen etc. Toen volgde een uur van troosten, weer neerleggen, weggaan, 5 minuten maximaal stilte, begon het weer van voren af aan. Na dat uur deed ik even heel streng (was vast heel erg toeval), en zei hem dat hij moest gaan liggen en dat ik hem niet meer wilde horen, en ja hoor, toen ging hij slapen, gelukkig. Alleen als ik nu al zo moe en gaar
ben, hoe trekken jullie dat nachten achter elkaar?
Verder is Maarten gelukkig niet zo'n sloper, wel met papier, dat versnippert hij het liefste!
Zelfs de voelboekjes met extra uitklapbladzijdes zitten nog aan elkaar![]()
Tot slot is zijn woordenschat aan het uitbreiden: bah/bal klinkt het de hele dag, en vanmiddag haalde ik hem op op het kdv, toen zei ik: we gaan op de fiets, en toen klonk er toch echt iets wat erg op fiets leek
Ik zal morgen ff een filmpje pogen te uploadenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:26 schreef Memmel het volgende:
Vick! Echt? Oh, Morris is echt lekker lui. Die denkt: ik kruip als een turbo, ik kom overal waar ik moet komen, ik geloof het wel! hahaha/
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:41 schreef Kleurdoos het volgende:
ahw tess <3
en ook dat ze hapjes neemt uit jullie shirts![]()
Serieusquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:44 schreef Vicky het volgende:
[..]
daar ben ik minder blij mee.. Ik heb gister een shirt weg kunnen gooien omdat mevrouw er een gat in gebeten had
Ja, de eerste ruzie was hier vanmorgen al: mij nee luie! WEMBOEK!quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:12 schreef simmu het volgende:
daar ook al? hier werd er ook eentje wakker met de mededeling BAD!!!
Je zou verwachten dat tara al wat beter zou praten op zijn leeftijdquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:09 schreef freecell het volgende:
Gaten in shirts![]()
sorry
Hier dramaWEMBAD! WEMBAD WATE IN!!!! NIEUWE WATE IN!!!!
![]()
![]()
Raad eens wat we gisteren hebben gedaan en vandaag nog niet?
Ik heb al gezegd: als je uit bed komt! Maar dat helpt niet
TARA en water is een non-combinatiequote:Op donderdag 24 juni 2010 09:34 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat tara al wat beter zou praten op zijn leeftijd![]()
Dat lijkt me echt lastig als je wilt douchen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:46 schreef freecell het volgende:
[..]
TARA en water is een non-combinatie
Kan net zo goed 6e ziekte zijn... Of gewoon warmte uitslag..quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:06 schreef tessie het volgende:
Graeme heeft sinds gisteren rode vlekken op zijn bovenarmen, die aan 1 kant een beetje doorlopen op zijn rug. Je voelt ze niet, het ligt dus niet op zijn huid als eczeem ofzo... Gister was hij wel wat huilerig, en had ook wat diaree-achtige poep, maar hij krijgt ook tandjes.. Vandaag is hij gewoon vrolijk.
Dit zal toch niet de vijfde ziekte zijn he? Of kan dat wel beginnen op de armen? Vind het een beetje eng, omdat dat gevaarlijk kan zijn als je zwanger bent, en ik heb geen idee of ik die ziekte vroeger zelf gehad heb op niet...
Hoeft niet hoor.. Jen heeft helemaal geen koorts gehad ofzo en zat gewoon onder de vlekken.. Je weet het toch nooit helemaal zeker welke ziekte zonder bloedtest...quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:09 schreef tessie het volgende:
Maar bij de 6e ziekte is er eerst koorts toch? En dat heeft hij niet gehad.
En voor warme uitslag vind ik het zo raar, omdat het echt alleen op zn bovenarmen zit...
Dat weet ik ook niet.. Waarom bel je niet ff met je huisarts?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:19 schreef tessie het volgende:
Oh.. Ja ik heb ook alleen maar ff gelezen op wikipedia, ik heb echt geen verstand van kinderziektes. Graeme is nog nooit ziek geweest, alleen een keer had ie 1 dag koorts, verder niks...
Maar als die vlekken alleen op zn armen blijven en verder niet uitbreiden, dan zal het dus wel niet de vijfde ziekte zijn, of werkt dat ook niet zo?
Oh assistentes...quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:04 schreef tessie het volgende:
Die zijn er niet vandaag ,en dan krijg ik 1 van die domme assistentesDie weten toch nooit wat.
Ik kijk wel gewoon ff hoe het morgen is, en als het dan erger is geworden, bel ik dan wel ff denk ik....
Ik dacht al, waarom plakt hij zoquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt lastig als je wilt douchen.
Ik denk dat het van de warmte isquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:39 schreef tessie het volgende:
Ja hij is idd rood, maar hij heeft gister wel in de tuin gezeten met de oppas, maar hij had een shirtje aan met korte mouwen, en juist alleen onder die mouwen is het dus rood. Maar verder onder zijn rompertje dus niet, afgezien van die ene plek op zn rug. En ze had hem ook wel ingesmeerd met zonnebrand met parfum erin, terwijl ik die zelf dus nooit gebruik voor hem (had het nog niet weggegooid) maar speciaal ook zonder parfum voor hem gekocht had. Maar daar heeft ze hem dus ook helemaal mee ingesmeerd, en niet alleen zijn bovenarmen...
Ik vind dit soort dingen wel lastig hoor, het kan zoveel zijn. En om nou bloed te gaan laten prikken bij hem vind ik dan ook zowat, als het gewoon warmteuitslag is ofzo..
En als het wel de vijfde ziekte is, dan is volgens mij die besmettingsperiode toch ook al geweest.....
Senna had op vakantie ook warmteuitslag en die zat alleen in haar nek en op haar schouders. vErder helemaal nergens. Maar dat waren wel een beetje buljtes, je voelde ze wel zitten als je eroverheen wreef.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:09 schreef tessie het volgende:
Maar bij de 6e ziekte is er eerst koorts toch? En dat heeft hij niet gehad.
En voor warme uitslag vind ik het zo raar, omdat het echt alleen op zn bovenarmen zit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |