herkenbaar.....quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Whehe
Dan alweer joh!wat gaat het hard!
Seb wat schattig![]()
En huishouden draaien en TARA naar zijn werk en 's avonds thuis gaat prima, het gaat pas mis als TARA een hele dag thuis is![]()
Bij Leander ook gehad, dat was na een maand of 5 overEn we merken nu dat het inderdaad al steeds beter gaat!
Qua dreumes heb ik eigenlijk niks te klagenDie slaapt gewoon. Hij wordt wel eens wakker midden in de nacht, dan mompelt of schreeuwt hij even wat en gaat dan weer slapen...
We moeten er misschien eens per 2 weken even heen voor een aai en dan liggen we ook binnen een minuut weer plat.
En wij dachten meer dan een jaar geleden dat hij altijd bij ons in bed zou blijven slapen
Ik heb er nooit zoveel last van als TARA een hele dag thuis isquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:49 schreef cattie het volgende:
[..]
Gelukkig maken we er geen ruzie (meer) om. Helaas is ons sexleven nihil geworden, aangezien Fee aanslaat zodra we alleen maar elkaar aanraken. Ze ruikt het, ik zweer het je!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:29 schreef miss_sly het volgende:
Seb
Ik vind het ook heerlijkheid, hoor. En ik geloof dat wij een redelijk gemakkelijk kind hebben, so far.
mompelt iets met Fokwet en beter niet hardop zeggen. Ze is momenteel wel wat bewerkelijk, want ze wil het liefste de hele dag voorgelezen worden. Kiest ze met zorg een boekje uit, komt naar je toegekropen met boekje in haar hand, boekje op schoot, handjes omhoog en dan heel blij op schoot komen zitten om het boekje te lezen...een keer of 10 achter elkaar![]()
Noooooo, dat is echt drama hè?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:28 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik heb er nooit zoveel last van als TARA een hele dag thuis is![]()
![]()
Maar herkenbaar inderdaadof zondag was M ziek, nog erger
Stervende zwaan en zo
He, mijn man is ook stervende... (verkouden)quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gaat op voor elke manIk heb er ook zo'n eentje thuis...
dito!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
He, mijn man is ook stervende... (verkouden)
Nou ja, hoe dan ook ben je de hele dag bezigquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:39 schreef Estrys het volgende:
[..]
moest ik even om lachen, in vegelijking met Seb de Sloper klinkt dit toch wel als muziek in de oren
Tess valt ook onder de slopers... ik word er flauw van! Geen boekje blijft heel hier.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:39 schreef Estrys het volgende:
[..]
moest ik even om lachen, in vegelijking met Seb de Sloper klinkt dit toch wel als muziek in de oren
Dan heb jij een van de zeldzame exemplaren. Wees er zuinig op zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, hoe dan ook ben je de hele dag bezig
Gaat niet op voor elke man, ik vind dat het bij schaap nogal meevalt eigenlijk. Sterker nog, toen ik laatst 2 dagen ziek op bed heb gelegen (fulltime) heeft hij zonder meer de volledige zorg voor Senna gedaan en voor mij gezorgd!
Waar is Dribbelquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:21 schreef cattie het volgende:
Fee is gek op voelboekjes en boekjes met klepjes enz. Ze is alleen nog wat te onhandig, dus ze sloopt alle klepjes eraf. Maar ze heeft er wel plezier mee, dat vind ik het belangrijkst. Ze kan best goed een hele tijd op zichzelf spelen.
Ow als ik ziek ben, doet Peace wel veel hoor... dat is het probleem ook niet. Het is juist wanneer hij ziek is.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, hoe dan ook ben je de hele dag bezig
Gaat niet op voor elke man, ik vind dat het bij schaap nogal meevalt eigenlijk. Sterker nog, toen ik laatst 2 dagen ziek op bed heb gelegen (fulltime) heeft hij zonder meer de volledige zorg voor Senna gedaan en voor mij gezorgd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |