abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83140003
Tja je hebt er momenten bij maar Ow het is zoooo'n heerlijkheid Miss_sly!

Maar het gaat zooo snel Senna ook weer bijna 1
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 22 juni 2010 @ 13:22:04 #202
108648 cattie
lieve moeder
pi_83140127
Fee is overdag echt een schatje hoor. Zo'n bijdehand meisje ook. Ze vindt het leuk om opdrachtjes uit te voeren. Dingen te pakken enz. En ze kan ook rustig naast een bak duplo gaan zitten om een kwartier lang iets te gaan "bouwen".
pi_83140301
Seb kan nog niet zo heel lang met iets spelen. Maar hij is helemaal into huisjes en poppetjes. Dus vermaakt hij zich heel goed met mijn fisher price play family van vroeger. Er zit ook een wc bij, dan zet hij een poppetje erop en dan zegt hij 'psssssht' (alsof het poppetje moet plassen)
Ik vind het echt opvallend dat hij ineens zoveel dingen kan en weet, dat gaat ineens zo snel. Voor mijn gevoel was hij gisteren nog een echte baby En hij zegt houdoe
pi_83140303
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 13:18 schreef freecell het volgende:

[..]

Whehe
Dan alweer joh! wat gaat het hard!

Seb wat schattig
En huishouden draaien en TARA naar zijn werk en 's avonds thuis gaat prima, het gaat pas mis als TARA een hele dag thuis is
Bij Leander ook gehad, dat was na een maand of 5 over En we merken nu dat het inderdaad al steeds beter gaat!

Qua dreumes heb ik eigenlijk niks te klagen Die slaapt gewoon. Hij wordt wel eens wakker midden in de nacht, dan mompelt of schreeuwt hij even wat en gaat dan weer slapen...
We moeten er misschien eens per 2 weken even heen voor een aai en dan liggen we ook binnen een minuut weer plat.

En wij dachten meer dan een jaar geleden dat hij altijd bij ons in bed zou blijven slapen
herkenbaar.....
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_83140364
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 13:27 schreef simmu het volgende:

[..]

herkenbaar.....
Ik heb er nooit zoveel last van als TARA een hele dag thuis is
Maar herkenbaar inderdaad of zondag was M ziek, nog erger Stervende zwaan en zo
  Moderator dinsdag 22 juni 2010 @ 13:29:42 #206
5428 crew  miss_sly
pi_83140408
Seb

Ik vind het ook heerlijkheid, hoor. En ik geloof dat wij een redelijk gemakkelijk kind hebben, so far.
mompelt iets met Fokwet en beter niet hardop zeggen. Ze is momenteel wel wat bewerkelijk, want ze wil het liefste de hele dag voorgelezen worden. Kiest ze met zorg een boekje uit, komt naar je toegekropen met boekje in haar hand, boekje op schoot, handjes omhoog en dan heel blij op schoot komen zitten om het boekje te lezen...een keer of 10 achter elkaar
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 22 juni 2010 @ 13:38:39 #207
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_83140753
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:49 schreef cattie het volgende:

[..]

Gelukkig maken we er geen ruzie (meer) om. Helaas is ons sexleven nihil geworden, aangezien Fee aanslaat zodra we alleen maar elkaar aanraken. Ze ruikt het, ik zweer het je!

daar hebben wij dan geen last van. Schelden doen we ook niet, alleen chagerijnig tegen elkaar..

Seb, wat leuk!!
Make love, not war ☮
pi_83140771
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 13:29 schreef miss_sly het volgende:
Seb

Ik vind het ook heerlijkheid, hoor. En ik geloof dat wij een redelijk gemakkelijk kind hebben, so far.
mompelt iets met Fokwet en beter niet hardop zeggen. Ze is momenteel wel wat bewerkelijk, want ze wil het liefste de hele dag voorgelezen worden. Kiest ze met zorg een boekje uit, komt naar je toegekropen met boekje in haar hand, boekje op schoot, handjes omhoog en dan heel blij op schoot komen zitten om het boekje te lezen...een keer of 10 achter elkaar
moest ik even om lachen, in vegelijking met Seb de Sloper klinkt dit toch wel als muziek in de oren
pi_83140800
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 13:28 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik heb er nooit zoveel last van als TARA een hele dag thuis is
Maar herkenbaar inderdaad of zondag was M ziek, nog erger Stervende zwaan en zo
Noooooo, dat is echt drama hè?
pi_83140829
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 13:40 schreef freecell het volgende:

[..]

Noooooo, dat is echt drama hè?
Jij kent hem ook?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 13:48:06 #211
114177 Diaan73
pi_83141063
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 13:40 schreef Estrys het volgende:

[..]

Jij kent hem ook?
Gaat op voor elke man Ik heb er ook zo'n eentje thuis...
Make love, not war ☮
  dinsdag 22 juni 2010 @ 13:49:13 #212
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83141102
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 13:48 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Gaat op voor elke man Ik heb er ook zo'n eentje thuis...
He, mijn man is ook stervende... (verkouden)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 13:54:31 #213
114177 Diaan73
pi_83141295
En wat misschien nog wel erger is.... altijd en constant afvragen hoe het kan dat ie daar last van heeft of daar last van heeft. hij heeft wel spastische darmen, dus dat is ook wel vervelend.
Make love, not war ☮
pi_83141392
Ik lees veel herkenbaars hier zeg!

Vanmorgen met Tyler de stad in geweest, hij vond het prachtig. Mensen kijken en zwaaien, tussen door een broodje hotdog eten.
pi_83141515
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 13:49 schreef Ticootje het volgende:

[..]

He, mijn man is ook stervende... (verkouden)
dito!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator dinsdag 22 juni 2010 @ 14:09:34 #216
5428 crew  miss_sly
pi_83141949
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 13:39 schreef Estrys het volgende:

[..]

moest ik even om lachen, in vegelijking met Seb de Sloper klinkt dit toch wel als muziek in de oren
Nou ja, hoe dan ook ben je de hele dag bezig

Gaat niet op voor elke man, ik vind dat het bij schaap nogal meevalt eigenlijk. Sterker nog, toen ik laatst 2 dagen ziek op bed heb gelegen (fulltime) heeft hij zonder meer de volledige zorg voor Senna gedaan en voor mij gezorgd!
pi_83141992
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 13:39 schreef Estrys het volgende:

[..]

Tess valt ook onder de slopers... ik word er flauw van! Geen boekje blijft heel hier.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_83142351
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Gaat niet op voor elke man, ik vind dat het bij schaap nogal meevalt eigenlijk. Sterker nog, toen ik laatst 2 dagen ziek op bed heb gelegen (fulltime) heeft hij zonder meer de volledige zorg voor Senna gedaan en voor mij gezorgd!
Dan heb jij een van de zeldzame exemplaren. Wees er zuinig op zou ik zeggen.
Als ik ziek ben dan komt hij ergens aan het einde van de middag eens kijken of ik ook wat wil hebben en wat hij moet koken
  dinsdag 22 juni 2010 @ 14:21:31 #219
108648 cattie
lieve moeder
pi_83142510
Fee is gek op voelboekjes en boekjes met klepjes enz. Ze is alleen nog wat te onhandig, dus ze sloopt alle klepjes eraf. Maar ze heeft er wel plezier mee, dat vind ik het belangrijkst. Ze kan best goed een hele tijd op zichzelf spelen.
  Moderator dinsdag 22 juni 2010 @ 14:23:51 #220
5428 crew  miss_sly
pi_83142630
Ik ben kennelijk gezegend met zowel man als kind

Ow, de boekjes worden wel opgekauwd trouwens, dus een beetje sloper is ze ook wel
  Moderator dinsdag 22 juni 2010 @ 14:24:35 #221
5428 crew  miss_sly
pi_83142663
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:21 schreef cattie het volgende:
Fee is gek op voelboekjes en boekjes met klepjes enz. Ze is alleen nog wat te onhandig, dus ze sloopt alle klepjes eraf. Maar ze heeft er wel plezier mee, dat vind ik het belangrijkst. Ze kan best goed een hele tijd op zichzelf spelen.
Waar is Dribbel is ze gek op, we missen alleen inmiddels een hoop klepjes idd. Moet ze nog maar even een keer terugplakken, kan ze weer beginnen met slopen
  dinsdag 22 juni 2010 @ 14:26:09 #222
108648 cattie
lieve moeder
pi_83142724
Ik plak ze ook terug!

Fee is trouwens aan het overgaan naar de volgende groep op het kdv. De komende keren gaat ze 's ochtends naar de dreumessen en is ze 's middags bij de baby's. Vanaf 1 juli gaat ze helemaal over. Mijn kleine meisje wordt groot.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 14:39:39 #223
114177 Diaan73
pi_83143280
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ow als ik ziek ben, doet Peace wel veel hoor... dat is het probleem ook niet. Het is juist wanneer hij ziek is.

Cattie, inderdaad dan worden ze groot. Ik denk dat Lennon na de vakantie overgaat. Hij mag nu af en toe in de hal spelen... daar zijn ook oudere kindjes.
Make love, not war ☮
  dinsdag 22 juni 2010 @ 14:46:43 #224
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_83143629
Ik heb een heel leuk boekje "Wie woont hier". Was van mijzelf toen ik klein was... jaren zuinig op geweest en toen kwam Joep de Sloper en nu zijn alle klepjes eruit gescheurd.
Niet mieten! Door gieten!
pi_83143657
Als ik ziek ben kan ik alsnog alles zelf doen Dan veranderd er weinig in huis, behalve dat de zooi blijft liggen
  dinsdag 22 juni 2010 @ 14:54:55 #226
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_83144050
Hier komen er ook kiezen en tanden door, maar kind slaapt er, gelukkig, niet veel slechter van... Heerlijk! (En zul je zien vannacht....) Het kan dus wel....

En zieke mannen... Hoe herkenbaar... En dan verzuchten: het is toch maar goed dat ik zo sterk ben, want anders had ik echt naar het ziekenhuis gemoeten. Of: ik ben zo blij dat jij dit niet hebt, het is voor mij al zo zwaar....

En inderdaad, ze weten precies waar het vandaan komt, ook bij de dochter is het standaard: ze heeft kou gevat. Zie je wel, ik dacht het al. Is het gewoon een virus ofzo, maar dat komt niet binnen bij hem.

Vorige week wilde hij wel in plaats van mij bevallen, dat kon ie wel...
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_83144554
Barboussa
Dat is helemaal erg!

Als wij tegelijk ziek zijn dien ik voor iedereen incl. man te zorgen
De laatste keer was ik toen echt te ziek om wat te doen en heb ik mama gebeld: HELP
  dinsdag 22 juni 2010 @ 15:08:34 #228
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_83144701
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:05 schreef freecell het volgende:
Barboussa
Dat is helemaal erg!

Nu is ie wel sporadisch ziek, maar als ie ziek is, dan ben ik vaak gewoon gezond en geniet ik ontzettend van zijn lijden.... En die uitspraken, die sluis ik natuurlijk meteen door naar familie en vrienden... Wat een mannetje...

Mijn vader is hetzelfde, als hij hoest denkt hij meteen longkanker te hebben, dus ik ben het gewend. Mijn broertje heeft ooit eens verzucht toen hij 7 was en al drie uur ziek, of hij nu niet dood ging. Hij was al zoooooooooo lang ziek. Ja, kunnen ze goed, (veel) mannen: ziek zijn!
pi_83144996
Barboussa
Ikzit hardop te lachen om je broertje...

Maar jij hebt dus een stervende zwaam met grootheidswaanzin
  dinsdag 22 juni 2010 @ 15:21:02 #230
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_83145299
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:14 schreef freecell het volgende:
Barboussa
Ikzit hardop te lachen om je broertje...

Maar jij hebt dus een stervende zwaam met grootheidswaanzin
Ja, en ik geniet er dagelijks van....

Heerlijk vind ik het Bijna sterven en dan toch gaan werken.... SCHITTURUND!

Maar, ik moet wel zeggen, toen hij van de dokter te horen kreeg dat hij moest afvallen en op zjin cholesterol moest letten, dat hij wel in 2,5 maand 22 kilo is afgevallen.... Hij was er zo van geschrokken, dat hij opeens geen fast food of andere rotzooi meer aanraakt. Daar heb ik dan wel weer erge bewondering voor....
pi_83145503
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:17 schreef Estrys het volgende:

[..]

Dan heb jij een van de zeldzame exemplaren. Wees er zuinig op zou ik zeggen.
Als ik ziek ben dan komt hij ergens aan het einde van de middag eens kijken of ik ook wat wil hebben en wat hij moet koken
de mijne griept dat hij het niet over kan nemen, want te druk op werk. en als ik dan echt te beroerd ben en echt op bed hoor kan ik aan de slag zodra ik maar half opgeknapt ben, want dan vertrekt manlief naar werk en is alles een zooi en elk idee van "vast schema" bij beide koters volledig weg.

klinkt niet aardig zo he. ah well; hij doet voorlopig wel nog steeds een dagje ouderschapsverlof in de week!

de dame hier was om half 2 alweer wakker (om 12 uur met een rothumeur op bed gelegd). maar ze lag lekker te kletsen en te spelen, uiteindelijk pas net uit bed gehaald met een stukken beter humeur!

[ Bericht 16% gewijzigd door simmu op 22-06-2010 15:35:35 ]
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_83146466
hier ook een sloper hoor.

ze kan een uur zoet zijn met een stapel nieuwe folders (met het folie er nog omheen) als ik dan een minuut
later eens achterom kijk dan hebben we een nieuwe vloerbedekking.
en de LP's van paps heeft ze ook constant te pakken en dan de hoezen scheuren.. of dingen uit de vuilnisbak trekken, water uit haar mond laten lopen, banaan op de muur smeren, waskrijtjes in 1 beweging (met koffertje door de woonkamer lanceren etc etc)
ik denk dat ze dat helaas allemaal doen
pi_83146559
waar ik trouwens nog steeds de pest aan heb is een klagende man die moe is, terwijl JIJ diegene bent die elke nacht weer opstaat.. al anderhalf jaar lang, dag in dag uit

en als hij dan 1 keer wakker wordt van Elin (komt weinig voor dat hij t merkt) dan klaagt ie ook een hele week dat ie zo moehoe ihisss
  dinsdag 22 juni 2010 @ 15:50:25 #234
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83146754
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:44 schreef Kleurdoos het volgende:

ze kan een uur zoet zijn met een stapel nieuwe folders (met het folie er nog omheen) als ik dan een minuut
en de LP's van paps heeft ze ook constant te pakken en dan de hoezen scheuren.. of dingen uit de vuilnisbak trekken, water uit haar mond laten lopen, banaan op de muur smeren, waskrijtjes in 1 beweging (met koffertje door de woonkamer lanceren etc etc)
Ik moet snel zijn als ik de brievenbus hoor... Het zijn namelijk niet alleen folders die mijn dame leest...
pi_83146774
Ik heb iedere gebroken nacht zooo chagrijning gedaan dat hij degene is die opstaat omdat hij geen zin heeft in mijn gezeur Ik ben slecht met gebroken nachten.

Elin met haar waskrijtjes en doet ze dan ook: OH OH Dat doet Seb. Die sloopt iets, staat er dan even bij te kijken, kijkt mij aan en roept ohw OH-OH
  dinsdag 22 juni 2010 @ 15:53:15 #236
114177 Diaan73
pi_83146880
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:44 schreef Kleurdoos het volgende:

Ow dat soort dingen doet Lennon ook. Vooral de waterbak van de katten en de cds/boeken vindt hij erg interessant. Ik vind het wel een gekke gewoonte van ze om spul uit de vuilnisbak te pakken... OH-OH! Daar moet ik ook nog wel om lachen. Lennon wil de krijtjes trouwens opeten, dus die krijgt hij niet meer.

Twan deed dat dus nooit.. dat was een heel zoet en lief kind totdat hij vreselijke driftbuien kreeg

Ik ga er meestal ook 's nachts uit, omdat ik zo weer verder kan slapen. Peace wordt soms wakker, soms ook niet... nadeel bij hem is dat hij - als hij er uit is geweest - bijna niet meer in slaap komt. En ik word toch wel wakker... dus ga maar.
Make love, not war ☮
pi_83147772
as we speak heeft elin haar eigen gezicht besmeurd met stift

zwart en rood

en mijn hand, en een hele mooie tekening

alleen zonde van die stiftstreep op r shirtje
  dinsdag 22 juni 2010 @ 16:13:11 #238
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83148000
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:09 schreef Kleurdoos het volgende:
as we speak heeft elin haar eigen gezicht besmeurd met stift

zwart en rood

en mijn hand, en een hele mooie tekening

alleen zonde van die stiftstreep op r shirtje
Toch geen markerstift? Normale stift krijg je er wel uit hoor.

En das ook precies waarom Jen geen stiften meer mag, gek werd ik ervan.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 16:15:48 #239
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_83148169
Hier geen chagrijnige kerel gelukkig. We slapen tegenwoordig op aparte kamers en in tegenstelling tot wat je zou denken is ons sexleven beter dan ooit. We hebben meer nachtrust dan ooit (vooral mijn man, is lichte slaper én kan niet tegen weinig nachtrust) en dat heeft gunstige gevolgen.

Nauwelijks gesloop ook trouwens, ik moet wel oppassen op boekjes, daarvan wil ze de ruggetjes nogal eens proberen te breken...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_83148171
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:13 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Toch geen markerstift? Normale stift krijg je er wel uit hoor.

En das ook precies waarom Jen geen stiften meer mag, gek werd ik ervan.
daarom mag Amber ban mijn og steeds geen stiften. Die blijft op d'r handen kalken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 22 juni 2010 @ 16:30:46 #241
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_83149149
Oh ik heb heel wat gemist zie ik. Inclusief hart-onder-de-riem-posts.... toch altijd fijn om te weten dat je niet de enige bent (klinkt stom, maar is wel waar ). Ik weet niet meer wie het vroeg, maar op t moment zijn d eheren veel wakker vanwege de kiezen. Ze zijn er gewoon erg vroeg mee (ze zijn nu 12,5 mnd) en volgens de tandarts is het tandvlees op die leeftijd nog erg stug, waardoor het langer duurt en meer pijn doet. Fijn...

Onderkalkende kindjes heb ik hier nog niet, maar: *mikoxx noteert: géén markerstiften*
pi_83151807
Wow wat gaat dat snel miss. Alweer bijna gefeliciteerd

Sorry Cattie, heb even geen tips.

Mikoxx beterschap en rustze/ slaapze!

Vicky beterschap voor Tess. Hopelijk wordt het gauw beter! Eet Tess wel goed? Gelukkig drinkt ze goed!

Hier was het gisternacht ook weer bal. Hij wordt huilend wakker. We proberen hem te troosten, geven hem paracetamol maar niets wil helpen. Bij ons in bed gaat die zo draaien, met zijn kunffel gooien en brabbelen dat geen van ons dan kan slapen. Alleen in zijn bed is het ook drama. Wij proberen het nu via de methode met laten huilen. Wij voelen ons ook een beetje onmachtig omdat wij ook niet meer kunnen doen. Laten huilen is ook niet leuk maar als niets anders meer helpt Gelukkig heeft die vanmiddag fatsoenlijk geslapen, dat scheelt weer een beetje voor zijn humeur. Nu is die even met papa fietsen en kan ik aan sollicitatiegesprekken werken.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_83155195
Ik heb HEMA stiften!
Uitwasbaar op 40 graden en zo van handen en alle andere dingen af te poetsen
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:04:56 #244
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_83156770
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 18:28 schreef freecell het volgende:
Ik heb HEMA stiften!
Uitwasbaar op 40 graden en zo van handen en alle andere dingen af te poetsen
Ik ook, gekocht nadat je me die tip gaf. Ideaal!
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_83157013
niet makkelijk afwasbaar van t gezicht, die stiften van me
pi_83161094
En we zijn vandaag naar t bos geweest, naar de kinderboerderij, naar oma, naar het winkelcentrum en naar het andere winkelcentrum en naar de winkel en nu zijn we moe
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:34:42 #247
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_83161423
Wat een hoop gelezen en ik weet gewoon ff niet waarop te reageren...

Begin maar dat ik echt bewondering heb voor de ouders die al heel lang slechte nachten hebben Maarten was vannacht aan het spoken, eerst bij ons in bed, en daar was hij zo aan het draaien en doen (hoi Estrys en Seb ) dat ik hem maar weer in zijn eigen bed heb gelegd, alleen helaas wakker, dus het was huilen, huilen, schreeuwen, krijsen etc. Toen volgde een uur van troosten, weer neerleggen, weggaan, 5 minuten maximaal stilte, begon het weer van voren af aan. Na dat uur deed ik even heel streng (was vast heel erg toeval), en zei hem dat hij moest gaan liggen en dat ik hem niet meer wilde horen, en ja hoor, toen ging hij slapen, gelukkig. Alleen als ik nu al zo moe en gaar ben, hoe trekken jullie dat nachten achter elkaar?

Verder is Maarten gelukkig niet zo'n sloper, wel met papier, dat versnippert hij het liefste!
Zelfs de voelboekjes met extra uitklapbladzijdes zitten nog aan elkaar

Tot slot is zijn woordenschat aan het uitbreiden: bah/bal klinkt het de hele dag, en vanmiddag haalde ik hem op op het kdv, toen zei ik: we gaan op de fiets, en toen klonk er toch echt iets wat erg op fiets leek
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_83162821
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 20:34 schreef Marie79 het volgende:
Wat een hoop gelezen en ik weet gewoon ff niet waarop te reageren...

Begin maar dat ik echt bewondering heb voor de ouders die al heel lang slechte nachten hebben Maarten was vannacht aan het spoken, eerst bij ons in bed, en daar was hij zo aan het draaien en doen (hoi Estrys en Seb ) dat ik hem maar weer in zijn eigen bed heb gelegd, alleen helaas wakker, dus het was huilen, huilen, schreeuwen, krijsen etc. Toen volgde een uur van troosten, weer neerleggen, weggaan, 5 minuten maximaal stilte, begon het weer van voren af aan. Na dat uur deed ik even heel streng (was vast heel erg toeval), en zei hem dat hij moest gaan liggen en dat ik hem niet meer wilde horen, en ja hoor, toen ging hij slapen, gelukkig. Alleen als ik nu al zo moe en gaar ben, hoe trekken jullie dat nachten achter elkaar?

Verder is Maarten gelukkig niet zo'n sloper, wel met papier, dat versnippert hij het liefste!
Zelfs de voelboekjes met extra uitklapbladzijdes zitten nog aan elkaar

Tot slot is zijn woordenschat aan het uitbreiden: bah/bal klinkt het de hele dag, en vanmiddag haalde ik hem op op het kdv, toen zei ik: we gaan op de fiets, en toen klonk er toch echt iets wat erg op fiets leek
Leuk is dat Marie als ze echt beginnen te praten he . Hier ook eentje met de woorden ba (bal), kaa (kaas), auto, dich (dicht: zegt die elke keer als wij het doosje wat wij aan hem hebben gegeven open doen) en laatst iets wat erg dichtbij was aan de aardappel en vandaag aarbei (aardbei).

Hier ook een nachtbraker Sterkte voor de moeders van andere nachtbrakers vannacht en hopelijk bijslaapze.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_83166247
leuk he dat praten ik word er zo blij van

ik merk ook dat ze de afgelopen 3 weken een stuk meer kan zeggen!

ik heb ook een lijstje om bij te houden

Hondje, wafwaf, poes, mieeeeh, eet (eens) kwakkwak, DITDIT (tweettweet(vogel) mama, papa, opa, oma, huis, fles, mij, lin, nee, die, daar, ja, bah (als ze gepoept heeft ) bal, bad, bed, fies (fiets) auto(brrrrrroeeem) eten, dink(drinken) op, Voet, neu/neeeee (neus) en verder weet ze veel dingen aan te wijzen (neus, oor, oog) ze doet een telefoon aan haar oor en zingt(voor zover dat kan) mee met klap eens in je handjes,en in de maneschijn en doet de bewegingen erbij en bij poesje mauw doet ze steeds AUUUUUUU bij mauw, gauw, jou echt een leuke fase dit!
pi_83166327
Ik kan niet wachten tot er hier gepraat gaat worden. Er wordt wel heel veel gebrabbeld en ik lig er steeds helemaal om in een deuk.
Vanmiddag weer 5 stapjes los
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')