ehhhh nee, want we lagen half 2 en waren er om half 9 weer uit om te gaan shoppen in Rotterdamquote:Op zondag 20 juni 2010 20:06 schreef mikoxx het volgende:
Klinkt als.... gezellig, Mamanik. Hoe was jullie afgelopen nacht? Beetje bijgeslapen?
2w. geleden woog ze 10.5 kgquote:
oh die zit er bij ons ook bij geloof ik.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:47 schreef mikoxx het volgende:
Nee bij ons zit er een spuitje bij waar je de dosering in opzuigt. Daarna gewoon op een lepeltje
Ja dat zou kunnen. Ik heb standaard een tubetje miconazol in huis.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:12 schreef Ticootje het volgende:
Arme tess! Kan het niet ook een schimmel zijn?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:48 schreef seilram het volgende:
Hoe is het met Tess, Vicky?
Memmel, niks mis met lui zijn. Vinden we zelf ook allemaal lekker toch![]()
Aaa Oeke, wat zielig!! Hoop dat het snel over is.
MamaNik, daarom wil dat ook zeker even na laten kijken. CB zegt telkens dat het in orde is, maar op foto's (niet alle tuurlijk) zie je het best goed. Ze vroegen ook: als ie moe ie? en dat is niet, soms ook als ie net uit bed komt. Maar lijkt wel of het de ene dat meer opvalt dan de andere. Wat goed van je kerels, al zo in balans!!
ohhhhhh balen Mikoxx wou dat ik wat dichter bij woonde. Hadden ze een nachtje bij mij gemogen hadden de mannen met elkaar kunnen spelen. ;-) hoop dat je ff kan slapen vanmiddag. Kusquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:02 schreef mikoxx het volgende:
Och, arme Tess en arme jullie, Vicky. Ik ben benieuwd wat de ha zegt.
Hier weer een drama-nacht. En ik moest net naar de tandarts: natuurlijk, gaatje en boren mét verdoving...
Ze gaan vanmiddag bij oma spelen, zodat ik even bij kan slapen (als dat lukt).
![]()
idem, behalve dan het stukje over de 3e... ALS er een 3e komt als het aan mij ligt wel dan over een jaar of 2 pas volgens M.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:39 schreef freecell het volgende:
Voor ons is de reden om te wachten met proberen voor een derde tot de jongste minstens 2 is, dat dit al onze tweede niet-slapende huilbaby is
Rampzalig voor alles, incl. relatie. (gelukkig houden we héél veel van elkaar en weten we dat het allemaal weer helemaal goed komt, maar nu wordt er meer gemopperd op elkaar dan we zouden willen)
heeft dat bezoek aan die verre homeopaat nog wat uitgehaald?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:44 schreef cattie het volgende:
Ook idem, behalve dan dat de wens voor een derde met elke maand langer slecht slapen afneemt.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:47 schreef freecell het volgende:
Wij zijn zeg maar niet de enige slechtslapende ouders die op elkaar schelden
Gelukkig maken we er geen ruzie (meer) om. Helaas is ons sexleven nihil geworden, aangezien Fee aanslaat zodra we alleen maar elkaar aanraken. Ze ruikt het, ik zweer het je!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:47 schreef freecell het volgende:
Wij zijn zeg maar niet de enige slechtslapende ouders die op elkaar schelden
Misschien moet ie m eens wassenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:49 schreef cattie het volgende:
[..]
Gelukkig maken we er geen ruzie (meer) om. Helaas is ons sexleven nihil geworden, aangezien Fee aanslaat zodra we alleen maar elkaar aanraken. Ze ruikt het, ik zweer het je!
Ow, dat is wel jammer inderdaad... Gelukkig slaapt Florian de eerste helft van de nacht in zijn eigen bedjequote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:49 schreef cattie het volgende:
[..]
Gelukkig maken we er geen ruzie (meer) om. Helaas is ons sexleven nihil geworden, aangezien Fee aanslaat zodra we alleen maar elkaar aanraken. Ze ruikt het, ik zweer het je!
Whehequote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:12 schreef miss_sly het volgende:
Ow, lekker moment om hier in te stappen met lurken, zie ik
Nog 4 weken dan heb ik ook een dreumes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |