abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 juni 2010 @ 10:48:11 #176
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_83134788
Hoe is het met Tess, Vicky?

Memmel, niks mis met lui zijn. Vinden we zelf ook allemaal lekker toch

Aaa Oeke, wat zielig!! Hoop dat het snel over is.

MamaNik, daarom wil dat ook zeker even na laten kijken. CB zegt telkens dat het in orde is, maar op foto's (niet alle tuurlijk) zie je het best goed. Ze vroegen ook: als ie moe ie? en dat is niet, soms ook als ie net uit bed komt. Maar lijkt wel of het de ene dat meer opvalt dan de andere. Wat goed van je kerels, al zo in balans!!
Niet mieten! Door gieten!
pi_83134854
Vannacht een goede nacht gehad. Tess heeft het blijkbaar nodig om eerst even te huilen voor ze in slaap valt. Ze werd om 5.45 wakker en toen bleek ze veel gepoept te hebben. Momenteel staat de stand al op 3 poepluiers waarvan 2 wel dun maar stevig en 1 weer waterdun. Ik denk dat ik toch maar even de ha bel om te overleggen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 11:02:18 #178
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_83135222
Och, arme Tess en arme jullie, Vicky. Ik ben benieuwd wat de ha zegt.

Hier weer een drama-nacht . En ik moest net naar de tandarts: natuurlijk, gaatje en boren mét verdoving... Ze gaan vanmiddag bij oma spelen, zodat ik even bij kan slapen (als dat lukt).
pi_83137832
Ik heb de ha even gebeld. Ik krijg iig een zalfje voor haar billen. Verder adviseert ie om ORS te geven. Daarnaast zouden we meer vocht en minder eten moeten geven, zo gaat ze minder poepen en dan komen de darmen wat tot rust. Hij denkt dat ze een virusje heeft. Mocht ze vrijdag nog aan de diarree zijn moeten we bellen.
Over uitdrogen hoeven we ons iig geen zorgen te maken want ze drinkt voldoende en spuugt niet.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 12:16:47 #180
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_83137867
Even naar laten kijken kan nooit kwaad.
En de Cb artsen/verpleegkundige doen ook maar standaard testen als je mannetje daar niet aan mee wil werken wordt dat ook lastig. Heb laatst ook hele discussie gehad over ogen bij Cb, ze wisten alleen ff niet dat ik meer weet over ogen dan zij. :-D (zie nu dat verkeerd heb geqoute maar ja met telefoon lastig om weer te veranderen)
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:48 schreef seilram het volgende:
Hoe is het met Tess, Vicky?

Memmel, niks mis met lui zijn. Vinden we zelf ook allemaal lekker toch

Aaa Oeke, wat zielig!! Hoop dat het snel over is.

MamaNik, daarom wil dat ook zeker even na laten kijken. CB zegt telkens dat het in orde is, maar op foto's (niet alle tuurlijk) zie je het best goed. Ze vroegen ook: als ie moe ie? en dat is niet, soms ook als ie net uit bed komt. Maar lijkt wel of het de ene dat meer opvalt dan de andere. Wat goed van je kerels, al zo in balans!!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 12:19:07 #181
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_83137941
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 11:02 schreef mikoxx het volgende:
Och, arme Tess en arme jullie, Vicky. Ik ben benieuwd wat de ha zegt.

Hier weer een drama-nacht . En ik moest net naar de tandarts: natuurlijk, gaatje en boren mét verdoving... Ze gaan vanmiddag bij oma spelen, zodat ik even bij kan slapen (als dat lukt).
ohhhhhh balen Mikoxx wou dat ik wat dichter bij woonde. Hadden ze een nachtje bij mij gemogen hadden de mannen met elkaar kunnen spelen. ;-) hoop dat je ff kan slapen vanmiddag. Kus
  dinsdag 22 juni 2010 @ 12:27:57 #182
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_83138218
Beterschap voor Tess!!

Mikoxx, weer een dramanacht... Het houdt ook gewoon niet op... voor jou Mikoxx!!

Seilram, succes met de ogen van Joep.

Ko lekker lopen achter de kar.... zonder kar komt vanzelf!

Lennon is momenteel ook aan het spoken 's avonds en klinkt erg schor. Maar ik heb gevoeld dat er twee bobbels onderin zn kaak zitten. De bovenste kiezen zijn er alleen nog maar aan de buitenkant door, dus het snijvlak en binnenkant moet nog. Om moedeloos van te worden zolang als dat duurt bij hem. Ik voelde de bobbels al eind april...
Make love, not war ☮
pi_83138235
Ach Tess....

Pffff mikoxx niet tof! Wat doen ze dan 's nachts? Gewoon wakker zijn? Hoop dat je even bij kan slapen...

Aan billen en humeur tezien hier weer kiezen op komst Nog 2 en dan zijn we er volgens mij....
(en dan begint Florian )
  dinsdag 22 juni 2010 @ 12:35:13 #184
114177 Diaan73
pi_83138444
Het gedrag slecht slapen, veel huilen enz. tijdens het komen van de kiezen is op dit moment echt een reden voor ons om nog niet voor een kindje te gaan...
Make love, not war ☮
pi_83138615
Voor ons is de reden om te wachten met proberen voor een derde tot de jongste minstens 2 is, dat dit al onze tweede niet-slapende huilbaby is
Rampzalig voor alles, incl. relatie. (gelukkig houden we héél veel van elkaar en weten we dat het allemaal weer helemaal goed komt, maar nu wordt er meer gemopperd op elkaar dan we zouden willen )
pi_83138703
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:39 schreef freecell het volgende:
Voor ons is de reden om te wachten met proberen voor een derde tot de jongste minstens 2 is, dat dit al onze tweede niet-slapende huilbaby is
Rampzalig voor alles, incl. relatie. (gelukkig houden we héél veel van elkaar en weten we dat het allemaal weer helemaal goed komt, maar nu wordt er meer gemopperd op elkaar dan we zouden willen )
idem, behalve dan het stukje over de 3e... ALS er een 3e komt als het aan mij ligt wel dan over een jaar of 2 pas volgens M.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 22 juni 2010 @ 12:44:47 #187
108648 cattie
lieve moeder
pi_83138788
Ook idem, behalve dan dat de wens voor een derde met elke maand langer slecht slapen afneemt.
pi_83138858
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:44 schreef cattie het volgende:
Ook idem, behalve dan dat de wens voor een derde met elke maand langer slecht slapen afneemt.
heeft dat bezoek aan die verre homeopaat nog wat uitgehaald?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 22 juni 2010 @ 12:47:41 #189
114177 Diaan73
pi_83138903
Ik kan me er iets bij voorstellen

Ik zou ook nog wel 2 jaar willen wachten, maar dat gaat niet lukken ivm mn leeftijd... tenminste dat vind ik zelf...
Make love, not war ☮
pi_83138907
Wij zijn zeg maar niet de enige slechtslapende ouders die op elkaar schelden
  dinsdag 22 juni 2010 @ 12:48:25 #191
108648 cattie
lieve moeder
pi_83138932
Beetje, ze is nu wel wat rustiger 's nachts. Maar op vakantie had ze het moeilijk ivm met de wisseling van omgeving, waardoor de alle nachten bij mij heeft geslapen. En nu zijn we weer bezig met een campagne: "blijf de hele nacht in je eigen bedje", met wisselend succes.
pi_83138939
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:47 schreef freecell het volgende:
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 22 juni 2010 @ 12:49:57 #193
108648 cattie
lieve moeder
pi_83138992
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:47 schreef freecell het volgende:
Gelukkig maken we er geen ruzie (meer) om. Helaas is ons sexleven nihil geworden, aangezien Fee aanslaat zodra we alleen maar elkaar aanraken. Ze ruikt het, ik zweer het je!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 12:51:13 #194
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83139034
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:49 schreef cattie het volgende:

[..]

Gelukkig maken we er geen ruzie (meer) om. Helaas is ons sexleven nihil geworden, aangezien Fee aanslaat zodra we alleen maar elkaar aanraken. Ze ruikt het, ik zweer het je!
Misschien moet ie m eens wassen ...

Sex?? wasda?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 12:53:03 #195
108648 cattie
lieve moeder
pi_83139112
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:51 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Misschien moet ie m eens wassen ...

Ik zal de tip doorgeven.
pi_83139190
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:49 schreef cattie het volgende:

[..]

Ow, dat is wel jammer inderdaad... Gelukkig slaapt Florian de eerste helft van de nacht in zijn eigen bedje
  dinsdag 22 juni 2010 @ 12:56:20 #197
108648 cattie
lieve moeder
pi_83139225
Fee slaapt ook de eerste deel van de nacht in haar eigen bedje, maar ze begint altijd te huilen als wij willen! Ook al zijn we een verdieping lager of hoger.
pi_83139704
Seb heeft vannacht ook weer even een dipje gehad. Zodra je in de kamer komt is hij stil, maar dan ga je de kamer uit dan is het brullen. Zo heeft M al eens een uur op de 1,5 zitter naast zijn bed gelegen. Vannacht hebben we hem maar bij ons in bed genomen. Maar na een half uur draaien en rechtop gaan zitten en weer omvallen in zijn slaap heb ik hem in zijn eigen bed gedaan, ik werd er gek van Hij sliep gewoon door.

Wij schelden op het moment nauwelijks tegen elkaar, dat was een half jaar geleden wel anders. Maar het scheelt zo ontzettend veel dat we geen huishouden hoeven te draaien Zoveel rust ineens. Ik vrees echter voor volgend jaar, maar dan is Seb ook weer wat ouder dus het is moeilijk voor te stellen hoe het dan gaat zijn.

Seb speelt de hele dag buiten bij mijn ouders Opa helpen met de heg knippen Opa doet de takken in de kruiwagen, Seb haalt ze er weer uit als opa niet kijkt. De buren van mijn ouders hebben geitjes, gisteren was Seb inde tuin en hoorde hij de geitjes, ging hij ze nadoen Zo schattig
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Moderator dinsdag 22 juni 2010 @ 13:12:10 #199
5428 crew  miss_sly
pi_83139759
Ow, lekker moment om hier in te stappen met lurken, zie ik

Nog 4 weken dan heb ik ook een dreumes
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_83139984
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 13:12 schreef miss_sly het volgende:
Ow, lekker moment om hier in te stappen met lurken, zie ik

Nog 4 weken dan heb ik ook een dreumes
Whehe
Dan alweer joh! wat gaat het hard!

Seb wat schattig
En huishouden draaien en TARA naar zijn werk en 's avonds thuis gaat prima, het gaat pas mis als TARA een hele dag thuis is
Bij Leander ook gehad, dat was na een maand of 5 over En we merken nu dat het inderdaad al steeds beter gaat!

Qua dreumes heb ik eigenlijk niks te klagen Die slaapt gewoon. Hij wordt wel eens wakker midden in de nacht, dan mompelt of schreeuwt hij even wat en gaat dan weer slapen...
We moeten er misschien eens per 2 weken even heen voor een aai en dan liggen we ook binnen een minuut weer plat.

En wij dachten meer dan een jaar geleden dat hij altijd bij ons in bed zou blijven slapen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')