abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82958737
Joep aan de wandel!

Diaan, wat fijn dat alles goed was bij de fysio.

Dat hupsen is zo leuk, Marie. Als Ko en ik samen Teletubbies kijken, dan zit hij ook zo lekker enthousiast mee te hupsen en te kirren op mijn schoot.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_82965228
Ik vind hem ook al wel groot voor hier hoor
Hij is gewoon echt al aan het peuteren stiekem

Maar over 2 maanden gaan we naar het andere topic en tot die tijd ben ik in de ontkenningsfase!

In de kerk is dat zielig... Al zijn vriendjes van de crèche 1-2 zijn al naar de peutergroep en hij pas na de vakantie
Dan komt hij de crèche binnen en zegt: hosja? Danjel? (raad maar hoe ze heten ) en wordt heel sip als ze er wéér niet zijn...

En ik had al zoiets van: 'ik zet hem vast bij de peuters' maar dan wordt die groep nu echt even te groot en na de vakantie gaan er wat peuters naar de kleuters...
  vrijdag 18 juni 2010 @ 08:43:52 #102
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_82965362
Maarten wordt ook helemaal enthousiast van de baby van de teletubbies
18-11-2008 Maarten Alexander
  vrijdag 18 juni 2010 @ 08:51:30 #103
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_82965512
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 08:43 schreef Marie79 het volgende:
Maarten wordt ook helemaal enthousiast van de baby van de teletubbies
Lennon ook

Ik blijf me toch verbazen over de aantrekkingskracht die dat programma heeft.
Make love, not war ☮
pi_82966185
Ja, hier dus niet?
Nijntje wel en Zandkasteel helemaal!

Maar bumba en teletubbies zijn uit
pi_82966566
Jee, duurt het nog 2 maanden voor Leander 2 is? Ik dacht maximaal 2 weken!
Kan me voor stellen dat het niet leuk is dat al zijn vriendjes al naar de peutergroep zijn en dat hij nog zo lang moet wachten.

Teletubbies zijn hier ook erg geliefd. En de liedjes van Zandkasteel ook. Verder ken ik niet zoveel. We hebben geen tv en ik zoek dus dingetjes op op you-tube, maar heb natuurlijk vaak geen idee waar ik moet beginnen.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 09:42:26 #106
114177 Diaan73
pi_82966731
Bumba en Nijntje zijn misschien ook wel leuk voor Ko... Lennon reageert maar op 2 programma's... TT en Bumba. Al begint Nijntje nu ook een beetje te komen, maar die ziet hij meestal niet op tv omdat hij dan slaapt.

Dat nieuwe programma Kiekeboe(?) spreekt totaal (nog) niet aan.

geen tv? ik kan echt niet zonder
Make love, not war ☮
  vrijdag 18 juni 2010 @ 10:05:45 #107
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_82967409
Koekeloeren dat vindt Joep helemaal geweldig en Bumba inderdaad. Terwijl ik zelf een beetje leip word van Bumba hahaha, maar goed. Het zandkasteel vindt ie ook tof en tuurlijk barbapapa

Dat is ook niet leuk voor Leander, je vrienden moeten missen....
Niet mieten! Door gieten!
pi_82967739
Tess heeft daarnet helemaal ingespannend TT gekeken.
Gisterochtend was het Koekeloere

Amber zat van de week Sprookjesboom te kijken maar daar vond Tess geen bal aan, telkens huilen en piepen zodra ze naar de tv keek..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 10:18:42 #109
114177 Diaan73
pi_82967818
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 10:16 schreef Vicky het volgende:
Tess heeft daarnet helemaal ingespannend TT gekeken.
Gisterochtend was het Koekeloere
[ afbeelding ]

Amber zat van de week Sprookjesboom te kijken maar daar vond Tess geen bal aan, telkens huilen en piepen zodra ze naar de tv keek..
wat blijft ze ook mooi zitten. Als ik een stoeltje voor Lennon neerzet, gaat hij ermee door de kamer lopen...
Make love, not war ☮
pi_82967858
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 10:18 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

wat blijft ze ook mooi zitten. Als ik een stoeltje voor Lennon neerzet, gaat hij ermee door de kamer lopen...
Ze heeft er minstens een half uur op gezeten. Vervelende is alleen, ze klimt er zelf op en gaat dan gevaarlijk doen. Ik moet voor Tess echt ff kijken naar een goed stoeltje. Misschien dat ik die van mijn schoonmoeder wel meejat vanmiddag... die heeft m niet meer

[ Bericht 2% gewijzigd door Vicky op 18-06-2010 10:34:57 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 10:38:42 #111
114177 Diaan73
pi_82968552
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 10:19 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ze heeft er minstens een half uur op gezeten. Vervelende is alleen, ze klimt er zelf op en gaat dan gevaarlijk doen. Ik moet voor Tess echt ff kijken naar een goed stoeltje. Misschien dat ik die van mijn schoonmoeder wel meejat vanmiddag... die heeft m niet meer
Dat zou Lennon ook doen, denk ik. Erop staan... ik zet hem gewoon af en toe in de kinderstoel, daar zit hij vast in en kan er niets gebeuren en kan hij toch lekker even rustig kijken. Vindt hij ook wel fijn soms, even een momentje van rust.

Ik hoop dat hij binnenkort gewoon rustig op de bank kan zitten om te kijken...
Make love, not war ☮
pi_82968557
Wij hebben geen tv nuja, wel apparaat, geen kabel.
Maar DVD is ook een goede uitvinding!
pi_82968597
Tess klimt uit de kinderstoel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 18 juni 2010 @ 10:58:12 #114
114177 Diaan73
pi_82969202
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 10:39 schreef Vicky het volgende:
Tess klimt uit de kinderstoel
Kun je haar niet vastzetten. In onze kinderstoel kan ik Lennon vastzetten op 2 manieren. Alleen onderaan of onder-en bovenaan. Erg handig... anders klimt hij er ook uit.

Klimmen en klauteren is trouwens erg goed voor de ontwikkeling heb ik me gisteren laten vertellen door de fysio.. dat is dan wel een positief punt.
Make love, not war ☮
pi_82969304
Ik heb alleen een schuifblad. Ik zit er heel hard aan te denken om een tuigje te gaan kopen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 18 juni 2010 @ 11:03:53 #116
114177 Diaan73
pi_82969419
Ja, dat is misschien dan wel zo handig.... Bij mijn ouders wil Lennon er ook wel eens uitklimmen, mn moeder doet dan een opgevouwen deken oid achter zn rug zodat hij vastzit. Werkt ook wel.
Make love, not war ☮
pi_82973485
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:00 schreef Vicky het volgende:
Ik heb alleen een schuifblad. Ik zit er heel hard aan te denken om een tuigje te gaan kopen.
Doen!
Zonder tuigje is het hier nog steeds feest
pi_82973863
tsjek. hier ook gewoon in een tuigje!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_82973893
op tuigjesjacht dus...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 18 juni 2010 @ 12:44:50 #120
108648 cattie
lieve moeder
pi_82974041
Fee wringt zich uit een tuigje, mijn kleine Houdini.

Fee heeft de 5e ziekte. Ze zit helemaal onder de vlekken en bulten en is er best een beetje ziek van. Erg sneu.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 12:51:49 #121
114177 Diaan73
pi_82974354
Och, arme Fee. Heel veel beterschap voor haar!!
Make love, not war ☮
pi_82975367
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 12:44 schreef cattie het volgende:
Fee wringt zich uit een tuigje, mijn kleine Houdini.

Fee heeft de 5e ziekte. Ze zit helemaal onder de vlekken en bulten en is er best een beetje ziek van. Erg sneu.
Seb ook Hij krijgt het altijd voor elkaar om uit het tuigje te komen en dan te gaan staan in de kinderstoel. Of hij draait zich razendsnel om en gaat met zijn kont op zijn bord zitten En binnen een tijdsbestek dat je te laat bent met reageren. Maar ja Seb klimt overal op/onder en wringt zich in allerlei bochten.

Beterschap voor Fee
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_82985696
Beterschap voor Fee.

Wij hadden vanochtend het meisje van onze buren op bezoek. Die kronkelde zich ook in bochten, ging staan in de kinderstoel en verschonen, aankleden en schoenen aandoen was behoorlijk moeilijk. Dacht dat Jair moeilijk was, maar die is een makkie tegenover haar. Daar hielp zelf het tuigje niet. Ons tuigje is ook al op zijn strakst maar lijkt niet echt strak genoeg. Jair krijgt het voor elkaar zich 180 graden om te draaien in zijn stoel en op de stoelverkleiner te kauwen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_82992076
Arme Fee

Stoelverkleiners zijn niet lekker

en mijn dreumes zei net: 'hey, vuvuzela!' tegen een vuvuzela
  vrijdag 18 juni 2010 @ 18:29:22 #125
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_82992192
Och Fee..... Beterschap!
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 18:26 schreef freecell het volgende:
en mijn dreumes zei net: 'hey, vuvuzela!' tegen een vuvuzela
Over 'bijna' peuter gesproken.... Tjonge... Bal zou hier al een mijlpaal zijn...
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  vrijdag 18 juni 2010 @ 18:30:43 #126
108648 cattie
lieve moeder
pi_82992241
Knappe dreumes heb jij, freecell!!

Seb en Jair zijn ook al van die wriemelkonten.. Fee is een keer uit haar kinderstoel gestapt. Ik keek nog geen 10 seconden de andere kant op en hoorde opeens bonk. Toen zat ze naast de stoel. Ze huilde niet, keek alleen verbaasd.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 20:20:11 #127
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_82996435
Beterschap Fee...

"Bal" is hier ook nog maar pas bijgekomen, Maarten zijn woordenschat nu: papa, mama, die, dees, bal.

Toevallig dat je dit schrijft, Cattie, Maarten had het vanavond... We hadden alleen de bovenkant staan, dus als stoeltje met een blad ervoor, maar dan laag, Maarten zat erin, wij stonden in de keuken en ineens kwam Maarten aangelopen, alsof het heel normaal was dat hij er zelfstandig uitgeklommen was
pi_83000267
Beterschap Fee

Tyler zegt nog heel weinig. Soms wel lastig als hij DIE! moet hebben. Kun je veel dingen bij langs.
Verder mama, ommmmmmma, daa(r) , mij en kuu (kim)
Ben benieuwd wat ze ervan zeggen op t cb volgende week woensdag.
Hij drinkt trouwens alleen de ochtend papfles melk van 200 goed op. Verder wil hij het amper nog.
Wel ineens veel water. Hij lijkt ook dunner, maar misschien is dat gezichtsbedrog. Hij is volgens mij ook een stuk langer ineens.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 21:50:50 #129
108648 cattie
lieve moeder
pi_83001198
Dat is toch voldoende Ingrid? Fee praat ook nog niet zoveel. Wel langzaam meer. Haar woordenschat:
Papa, mama, die, mij, Nala (naam van de kat, gebruikt ze voor alle dieren), nee, da (soort van ja).
pi_83001336
Ohja, ja zegt hij ook wel. En Mickey (de hond van mn ouders) Papa soms, is vaak ook mama of bapwa.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 21:55:40 #131
114177 Diaan73
pi_83001494
Dat is volgens mij idd ook prima. Mn neefje is net in mei 2 jaar geworden en zegt alleen papa, mama, ranja en die... vorige week naar logopedie geweest en die heeft testjes gedaan en het was gewoon prima. Over een aantal maanden gaan ze het weer bekijken.
Make love, not war ☮
pi_83002243
het is hier papa, mama, ja en van de week ineens bal maar verder is het alleen maar gebrabbel

we hebben vanavond weer gelachen met Tess
Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 13% gewijzigd door Vicky op 18-06-2010 22:17:03 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_83012365
Hier is het dingen als 'deze oto, deze oto lood (rood) deze oto mama! Tukje rijen deze oto?'

trinken mama, trinken! Op, leeg! Nieuwe in? (en dan krijg ik een beker in mijn handen geduwd )

En dat gaat de hele dag zo door met diverse dingen.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 12:30:03 #134
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_83017230
Wow gaat het echt zo hard met praten? Jeutje Hier is het papa mama (niet altijd aan ons gericht, maar toch... ) en ka ka ka ka kaaaaa!!! Geen idee wat dat laatste betekent, maar volgens oma zegt hij 'kraai' omdat die toevallig net voorbij vloog, hmhm

Kiezenleed is hier ook nog niet voorbij, en voor de lol krijgt T. er ook nog een vlekjesziekte bij buh! Ze zijn vandaag lekker een dagje naar opa en oma en blijven daar ook slapen. Wij hebben vanavond een verjaardag en gaan morgen heerlijk uitslapen. Ben ik aan toe na de afgelopen verjaardagsweek, pff die hakte er even in zeg maar. Ik merk ook echt dat ik (een beetje) op begin te raken en ik vraag me wel eens stiekem af hoe ver mijn elastiekje nog kan rekken, hmmm....

Maar: er zijn wel al twee kiezen door, bij allebei, en M. heeft er ook maar meteen een hoektandje bij geproduceerd!! Jeah! Daar zijn we klaar mee!!

Tess, knapperd, lekker aan de wandel, en Joep ook al!! En Ko, jemig, wat lijk jij al groot in die fijne stoel! Wat eet je daar toch?
  zaterdag 19 juni 2010 @ 21:09:47 #135
108648 cattie
lieve moeder
pi_83032476
Fee is weer vlekvrij!
pi_83032815
selene gaat opeens heel hard met praten. ze heeft het nu echt ontdekt en in de gaten dat ze haar mening aan ons kan vertellen tot en met dat de dame aan tafel vraagt om meer aardappels (jus hoeft niet)

toch zijn haar papa en ik allebei nog steeds "bwahbwah". ze kan wel haar broertje aan het lachen maken, troosten alstie huilt en hem zijn tut geven (niet al te zachtzinnig, maar dat lijkt ravi dan weer niet te deren) selene is dol op haar broertje
pi_83033223
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 21:16 schreef simmu het volgende:
selene gaat opeens heel hard met praten. ze heeft het nu echt ontdekt en in de gaten dat ze haar mening aan ons kan vertellen tot en met dat de dame aan tafel vraagt om meer aardappels (jus hoeft niet)

toch zijn haar papa en ik allebei nog steeds "bwahbwah". ze kan wel haar broertje aan het lachen maken, troosten alstie huilt en hem zijn tut geven (niet al te zachtzinnig, maar dat lijkt ravi dan weer niet te deren) selene is dol op haar broertje
Klinkt lief!
pi_83033601
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 21:26 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Klinkt lief!
is het ook

laats had sdangdrax ravi naar boven gebracht terwijl ze dat niet in de gaten had en was ze ravi kwijt. toen ging ze hem zoeken en in elk hoekje vragen om de "bubieh?"
pi_83033646
Awwww.
pi_83046228
Aaaah

Hier inderdaad ook knuffelen, troosten, speen erin, popje terug geven (oh-ow! Bollian Popje weg! Mij teven Bollian popje!) En inderdaad soms hardhandig Niet normaal

Maar Florian vindt het wel tof
pi_83046443
grmbl weer.

blije selene kan bij ravi *in* de box klimmen...........
pi_83046684
Wat lief zo'n grote zus, Selene, of broer, Leander, Simmu en Freecell.

Weer een beetje bijgetankt Mikoxx?

Kindje is hier snel van zijn apropos en kan op het moment moeilijk langer rustig met iets spelen. Hij raakt snel gefrustreerd. Waarschijnlijk tandjes en eventueel sprongetje van 16,5-17 maanden. Dus ik pakte gisteren de oei ik groei erbij om te kijken naar de sprongetjesperiodes en las de dingen die ze dan kunnen: Kind is bijzonder geinteresseerd in insecten zoals lieveheersbeestjes, mieren e.d. Kon er niet omheen om aan jou te denken Simmu.

Onze kleine werd ons vertelt bijt op het kdv andere kindjes. Ook thuis heb ik onlangs nog zo'n poging gezien. Nu zei onze buurvrouw die bij een kdv heeft gewerkt, dat het uit frustratie zou kunnen komen. Is dat bij jullie ook het geval, lijkt het ook uit frustratie te zijn? Onze buurvrouw meende dat het een fase is die overgaat. Ik denk dat wij eens met het kdv praten en kijken of het beter kan worden door in te gaan op de frustratie, misschien te helpen met een spelletje of even met hem bezig te zijn. Wij hadden vrijdag een paar uur de dochter van dat buurmeisje hier om op te passe. Toen merkte ik ook dat die toch een beetje jaloers werd op dat meisje.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 20 juni 2010 @ 10:24:10 #143
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_83047019
Wat lief die grote broers en zussen

Over het bijten, Maarten zit op dit moment ook in zo'n fase (hij kan op het moment nog moeilijk zachtjes doen) en bij ons op het kdv zeggen ze ook dat het een fase is, die weer overgaat. Ik weet van een iets ouder meisje van Maarten zijn groep, die had het toen Maarten wat kleiner was, ze wilde juist heel lief knuffelen met hem, maar beet ondertussen bijv. in een vingertje. Op dit moment is het meisje wat groter en ze is een hartstikke lieve meid geworden, dus daar ga ik ook maar vanuit met Maarten, niet dat het een lieve meid wordt natuurlijk, maar een lief jongetje
pi_83047321
quote:
Op zondag 20 juni 2010 10:24 schreef Marie79 het volgende:
Wat lief die grote broers en zussen

Over het bijten, Maarten zit op dit moment ook in zo'n fase (hij kan op het moment nog moeilijk zachtjes doen) en bij ons op het kdv zeggen ze ook dat het een fase is, die weer overgaat. Ik weet van een iets ouder meisje van Maarten zijn groep, die had het toen Maarten wat kleiner was, ze wilde juist heel lief knuffelen met hem, maar beet ondertussen bijv. in een vingertje. Op dit moment is het meisje wat groter en ze is een hartstikke lieve meid geworden, dus daar ga ik ook maar vanuit met Maarten, niet dat het een lieve meid wordt natuurlijk, maar een lief jongetje
Nou zeker goed om te weten dat het weer overgaat. Heb jij dan bij Maarten of bij dat meisje weleens het idee gehad dat het uit frustratie is over iets wat ze aan het doen zijn ofzo. Of denk je meer dat het per ongeluk gebeurd?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_83047605
Tessie, gefeliciteerd met Graeme! En welkom hier!

Oh, dat praten, dat lijkt me zoiets bijzonders! Hier is het alleen heel veel Ja en in groot verdriet Mama.
quote:
vrijdag 18 juni 2010 09:42 schreef Diaan73 het volgende:[/b]
Bumba en Nijntje zijn misschien ook wel leuk voor Ko... Lennon reageert maar op 2 programma's... TT en Bumba. Al begint Nijntje nu ook een beetje te komen, maar die ziet hij meestal niet op tv omdat hij dan slaapt.

Dat nieuwe programma Kiekeboe(?) spreekt totaal (nog) niet aan.

geen tv? ik kan echt niet zonder
Bumba kijken we ook weleens inderdaad.
Ik moet het trouwens even nuanceren, we hebben wel tv maar geen kabel. We hebben zelfs een beamer ophangen zodat we films goed kunnen bekijken. Het lukt alleen niet meer zo, omdat ik 's avonds vaak te moe ben om me nog op een film te concentreren.
En P. heeft pasgeleden een digitenne gekocht voor Ned 1,2 en 3 zodat hij het WK kan kijken.

Bijten doet Ko ook, gelukkig al iets minder maar ik vind het lastig om op te reageren. Ik moet er soms zo om lachen. Maar soms doet het ook gemeen pijn. En ik laat hem de laatste dagen op mijn vinger bijten met zijn nog-net-niet kiezen. Om een beetje tegendruk te geven.

Wat lief die grote zus en broer!
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 12:30 schreef mikoxx het volgende:
En Ko, jemig, wat lijk jij al groot in die fijne stoel! Wat eet je daar toch?
Heel stom maar hij bijt daar op een thee-ei. Blijkbaar lekker.
  zondag 20 juni 2010 @ 11:52:58 #146
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_83048796
quote:
Op zondag 20 juni 2010 10:46 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Nou zeker goed om te weten dat het weer overgaat. Heb jij dan bij Maarten of bij dat meisje weleens het idee gehad dat het uit frustratie is over iets wat ze aan het doen zijn ofzo. Of denk je meer dat het per ongeluk gebeurd?
Ik heb zelf het idee dat het per ongeluk gebeurd, maar ook wel omdat wij dan zo 'leuk' reageren...
pi_83066146
Marie de reactie zou het idd ook kunnen zijn. Ik vond het alleen echt eentje om over na te denken dat het uit frustratie gebeurd. Tenminste dat zagen wij hier in best veel situaties.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_83067078
Tyler is vandaag voor het eerst naar de dierentuin geweest. Hij vond het prachtig.
Ook nog heel vaak van de glijbaan geweest, wat hij geweldig vond.
Alleen is hij nu ineens mega overstuur en wil niet slapen.

Geen ervaring met bijten hier.
pi_83067287
Oververmoeid wrs Ingrid?
Lekker vasthouden, met beetje drinken tot rust laten komen en dan zijn bedje weer in?

Bijten doet Leander niet.... Hij heeft één keer gebeten en dat was tijdens het voeden.
Toen heb ik heel hard AAAAUW! in zijn gezicht geschreeuwd (bewust , ik wilde niet dat dat een gewoonte werd, want ik wilde zo graag blijven voeden...)
En hij heeft nooit meer iemand gebeten....
pi_83067632
Ja misschien wel. Drinken wil hij niet, wel een tijdje op schoot gezeten. Zo maar weer proberen.
  zondag 20 juni 2010 @ 20:04:56 #151
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_83068040
Een heerlijk (druk) weeknd achter de rug. Vrijdag alles naar opa en oma en wij naar een bruiloft. Zaterdagochtend vroeg op om even samen te kunnen shoppen zonder kids (hoe stom kun je zijn als je zo moe bent als ik/wij zijn maar toch heel graag nieuwe kleren wil) thuis lekker voetbal gekeken met zijn allen
zal morgen even de oranje supporters online zetten

Vandaag heerlijk naar het Zuiderpark geweest in Den Haag bij de stoomtreintjes en bij de speeltuin, daarna even bij Opa geweest voor vaderdag en toen gezellig thuis gegeten met zijn allen.
En half 8 sliep alles HEERLIJK!!! Nu hopen op een goede nacht!!

[ Bericht 40% gewijzigd door MamaNik op 20-06-2010 20:12:31 ]
  zondag 20 juni 2010 @ 20:06:20 #152
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_83068101
Klinkt als.... gezellig, Mamanik. Hoe was jullie afgelopen nacht? Beetje bijgeslapen?
  zondag 20 juni 2010 @ 20:17:33 #153
248986 MamaNik
pi_83068624
quote:
Op zondag 20 juni 2010 20:06 schreef mikoxx het volgende:
Klinkt als.... gezellig, Mamanik. Hoe was jullie afgelopen nacht? Beetje bijgeslapen?
ehhhh nee, want we lagen half 2 en waren er om half 9 weer uit om te gaan shoppen in Rotterdam
Maar wel goed geslaagd En gisteravond dachten we iedereen vroeg op bed te hebben maar dat was iets te positief. UIteindelijk nog laat voordat iedereen lekker lag, en om 4.30 was de eerste weer wakker om 6 uur de 2de en half 7 de 3de.

En bij jou?? Leuke verjaardag en wat bijgeslapen???
  zondag 20 juni 2010 @ 20:20:50 #154
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_83068760
Hmmm....

Verjaardag was leuk idd! En, lekker geslapen daarna, al was ik (natuurlijk, haha!) vroeg wakker. Het gaat alleen echt niet lekker hier, met mij dan, ik heb t in het 'hoe gaat het met ons?'-topic gezet...
pi_83069265
we hadden hier ook een inslaapdrama. M. is ibij d'r gaan zitten en toen is ze uiteindelijk in slaap gevallen.
Het slapen 's nachts GING goed, maar afgelopen 2 nachten is het weer helemaal foute boel.

Tess poept momenteel een keer of 8/9 op een dag. Steeds hele dunne vieze stinkende poep. Ik voel alleen nog steeds geen kiezen opkomen.
D'r billetjes zijn vuur maar dan ook echt vuurrood en op 2 plekjes bijna tot bloedens toe. Ze krijst het uit tijdens het verschonen, zo zielig! Ik gebruik al bijna geen doekjes, alleen een washand en dan dep ik d'r billen droog. Laagje Bepanthen erover maar het wrodt nog neit echt minder.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 20 juni 2010 @ 20:39:24 #156
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_83069656
Och... arme jullie Vicky. En een beetje maizena dan? Helpt dat misschien? Het klinkt idd helemaal als 'kiezen krijgen'. Helaas weet ik uit ervaring dat het lang kan duren, met die ellendige kiezen.... Heb je pcm gegeven? Wij hebben een aantal dagen nurofen voor kinderen gegeven, dat leek hier ietsje beter te helpen dan pcm.
pi_83069726
Maizena van de week al geprobeerd maar dat wilde niet veel helpen. Misschien dat ik morgen een maizenadagje doe. Ze heeft vanavond wel een pcm gegeven. Ik heb wel vloeibare Nurofen in huis maar die heeft een Italiaanse gebruiksaanwijzing
Zo maar ff google hoeveel ze mag..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 20 juni 2010 @ 20:41:47 #158
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_83069767
Hoe zwaar is ze? Ik heb t nl staan hier
pi_83069816
quote:
Op zondag 20 juni 2010 20:41 schreef mikoxx het volgende:
Hoe zwaar is ze? Ik heb t nl staan hier
2w. geleden woog ze 10.5 kg
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 20 juni 2010 @ 20:43:22 #160
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_83069841
Die van mij is 100mg ibuprofen per 5 ml. Vanaf 10 kg is het 5 ml per keer, tussen de doseringen 6 tot 8 uur en max vier doseringen per dag
  zondag 20 juni 2010 @ 20:44:11 #161
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_83069881
En volgens de cb arts mag je nurofen naast pcm gebruiken
pi_83069894
ik ga ff kijken wat er op op de doos staat die wij hebben.
Doe je het dan door een flesje?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 20 juni 2010 @ 20:47:08 #163
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_83070027
Nee bij ons zit er een spuitje bij waar je de dosering in opzuigt. Daarna gewoon op een lepeltje
pi_83070097
quote:
Op zondag 20 juni 2010 20:47 schreef mikoxx het volgende:
Nee bij ons zit er een spuitje bij waar je de dosering in opzuigt. Daarna gewoon op een lepeltje
oh die zit er bij ons ook bij geloof ik.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_83117303
Wat zielig Vicky, arme Tess. Was er niet nog wat anders wat je kon doen behalve maizena? Talkpoeder, of is dat juist slechter? Heb je geprobeerd haar veel eten te geven waardoor de poep dikker wordt: banane e.d.?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_83117602
Ik kijk het nog heel ff aan Tinu. Vandaag weer een luier of 8/9. Ze eet en drinkt gelukkig meer dan genoeg.
Als ze over 2 dagen nog steeds dunne poep heeft bel
ik de ha wel even. Banaan heeft ze al gehad. Morgen ga ik rijst en beschuit geven.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 21 juni 2010 @ 21:12:22 #167
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83117914
Arme tess! Kan het niet ook een schimmel zijn?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_83117967
Arme Tess, arme billetjes
pi_83118091
Hier hielp spul van de apotheek goed Vicky. Zink met anti schimmel erin.
pi_83118093
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:12 schreef Ticootje het volgende:
Arme tess! Kan het niet ook een schimmel zijn?
Ja dat zou kunnen. Ik heb standaard een tubetje miconazol in huis.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 21 juni 2010 @ 22:25:08 #171
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_83122571
Bah, Vicky... ontzettend vervelend voor Tess (en jou)!

Hier een nectarine knuffelaarster... Rotvlekken...

MAAR: ze luistert steeds beter. Is al twee dagen niet in het raamkozijn geweest, en draait zich gewoon om als ik haar waarschuw...
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  maandag 21 juni 2010 @ 22:37:42 #172
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_83123281
Vicky, wat naar! Arme Tess...

MamaNik, dat klinkt echt als een heerlijk weekend zeg!

Basboussa, goed zeg! Nu hopen dat het zo blijft tuurlijk enne... kun je dat mijn kind ook ff komen leren Met name dat de waterbak er voor de hond staat en niet om je voeten in te dopelen.

Vandaag naar het cb geweest: 9115 gram en 74,8 cm. Alles prima volgens zijn eigen lijn. Wel doorgestuurd naar het ziekenhuis voor zijn oog. Ik vind dat 1 oogje soms een beetje lui is. Ze kon de ogentest niet goed doen omdat hij zijn ogen steeds dicht deed, dus daarom zijn we maar doorverwezen. Ze zag het zelf niet, maar omdat ik er zo over twijfel of het wel goed is...
  maandag 21 juni 2010 @ 23:11:12 #173
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_83125073
Bij Morris is vandaag kies no3 in een keer doorgebroken.

En los staan of een poging tot lopen, ho maar. Mijn lekkere luie krullenbol!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_83126496
Ko ligt te huilen in zijn slaap.
Hij heeft een hele blauwe plek waar er nu eindelijk maar eens een kies doorheen moet komen.

En vandaag heeft hij een heel stuk gelopen achter zijn loopkar. Juichend en gillend.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 07:48:23 #175
248986 MamaNik
pi_83131222
Bah Vicky hoop dat het snel over is voor Tess en jou hier ook wel eens tot bloedens toe gehad ook alles geprobeerd vaseline met lanette hielp nog het beste dan doet het in ieder geval niet zo'n pijn als ze plast of poept omdat er dan een lekkere vette laag creme over zit. En maizena gebruikte ik ook.

Seilram, werk zelf met ogen, beter even goed laten kijken dan er nooit naar kijken en er straks achter komen dat er toch 1 oogje wat lui is toch?? Hoe vroeger hoe beter! Mocht je vragen hebben kan je me altijd pm-en
Wel fijn dat die goed gegroeid was!

ahhhhhh arme Ko, hoop dat die snel doorkomt, leuk he achter de loopkar! Hier ook een hit!!

En Morris ook weer een kiesje! Zonder al te veel leed???

Mijn mannetjes (ik durf het eigenlijk niet te zeggen) gaan steeds slechter slapen, eigenlijk beter maar durf het niet hardop uit te spreken het is nog wel vroeg de eerste rond 5 uur maar die slaapt bij ons op de kamer verder en de 2de vaak rond 6 uur, maar oke beter dan 20x per nacht eruit toch??

Gister stond R een hele tijd los maar hij had het niet in de gaten, totdat die het wel doorhad toen deed die ineens snel zijn handen op de grond, aan 1 hand lopen gaat ook al best goed bij beide, dus aan elke kant 1 gaat best aardig, behalve voor mijn rug, toch weer makkelijker dan tillen..

En nu.... nu moet ik gaan werken. Fijne dag allemaal
  dinsdag 22 juni 2010 @ 10:48:11 #176
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_83134788
Hoe is het met Tess, Vicky?

Memmel, niks mis met lui zijn. Vinden we zelf ook allemaal lekker toch

Aaa Oeke, wat zielig!! Hoop dat het snel over is.

MamaNik, daarom wil dat ook zeker even na laten kijken. CB zegt telkens dat het in orde is, maar op foto's (niet alle tuurlijk) zie je het best goed. Ze vroegen ook: als ie moe ie? en dat is niet, soms ook als ie net uit bed komt. Maar lijkt wel of het de ene dat meer opvalt dan de andere. Wat goed van je kerels, al zo in balans!!
pi_83134854
Vannacht een goede nacht gehad. Tess heeft het blijkbaar nodig om eerst even te huilen voor ze in slaap valt. Ze werd om 5.45 wakker en toen bleek ze veel gepoept te hebben. Momenteel staat de stand al op 3 poepluiers waarvan 2 wel dun maar stevig en 1 weer waterdun. Ik denk dat ik toch maar even de ha bel om te overleggen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 22 juni 2010 @ 11:02:18 #178
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_83135222
Och, arme Tess en arme jullie, Vicky. Ik ben benieuwd wat de ha zegt.

Hier weer een drama-nacht . En ik moest net naar de tandarts: natuurlijk, gaatje en boren mét verdoving... Ze gaan vanmiddag bij oma spelen, zodat ik even bij kan slapen (als dat lukt).
pi_83137832
Ik heb de ha even gebeld. Ik krijg iig een zalfje voor haar billen. Verder adviseert ie om ORS te geven. Daarnaast zouden we meer vocht en minder eten moeten geven, zo gaat ze minder poepen en dan komen de darmen wat tot rust. Hij denkt dat ze een virusje heeft. Mocht ze vrijdag nog aan de diarree zijn moeten we bellen.
Over uitdrogen hoeven we ons iig geen zorgen te maken want ze drinkt voldoende en spuugt niet.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 22 juni 2010 @ 12:16:47 #180
248986 MamaNik
pi_83137867
Even naar laten kijken kan nooit kwaad.
En de Cb artsen/verpleegkundige doen ook maar standaard testen als je mannetje daar niet aan mee wil werken wordt dat ook lastig. Heb laatst ook hele discussie gehad over ogen bij Cb, ze wisten alleen ff niet dat ik meer weet over ogen dan zij. :-D (zie nu dat verkeerd heb geqoute maar ja met telefoon lastig om weer te veranderen)
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:48 schreef seilram het volgende:
Hoe is het met Tess, Vicky?

Memmel, niks mis met lui zijn. Vinden we zelf ook allemaal lekker toch

Aaa Oeke, wat zielig!! Hoop dat het snel over is.

MamaNik, daarom wil dat ook zeker even na laten kijken. CB zegt telkens dat het in orde is, maar op foto's (niet alle tuurlijk) zie je het best goed. Ze vroegen ook: als ie moe ie? en dat is niet, soms ook als ie net uit bed komt. Maar lijkt wel of het de ene dat meer opvalt dan de andere. Wat goed van je kerels, al zo in balans!!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 12:19:07 #181
248986 MamaNik
pi_83137941
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 11:02 schreef mikoxx het volgende:
Och, arme Tess en arme jullie, Vicky. Ik ben benieuwd wat de ha zegt.

Hier weer een drama-nacht . En ik moest net naar de tandarts: natuurlijk, gaatje en boren mét verdoving... Ze gaan vanmiddag bij oma spelen, zodat ik even bij kan slapen (als dat lukt).
ohhhhhh balen Mikoxx wou dat ik wat dichter bij woonde. Hadden ze een nachtje bij mij gemogen hadden de mannen met elkaar kunnen spelen. ;-) hoop dat je ff kan slapen vanmiddag. Kus
  dinsdag 22 juni 2010 @ 12:27:57 #182
114177 Diaan73
pi_83138218
Beterschap voor Tess!!

Mikoxx, weer een dramanacht... Het houdt ook gewoon niet op... voor jou Mikoxx!!

Seilram, succes met de ogen van Joep.

Ko lekker lopen achter de kar.... zonder kar komt vanzelf!

Lennon is momenteel ook aan het spoken 's avonds en klinkt erg schor. Maar ik heb gevoeld dat er twee bobbels onderin zn kaak zitten. De bovenste kiezen zijn er alleen nog maar aan de buitenkant door, dus het snijvlak en binnenkant moet nog. Om moedeloos van te worden zolang als dat duurt bij hem. Ik voelde de bobbels al eind april...
Make love, not war ☮
pi_83138235
Ach Tess....

Pffff mikoxx niet tof! Wat doen ze dan 's nachts? Gewoon wakker zijn? Hoop dat je even bij kan slapen...

Aan billen en humeur tezien hier weer kiezen op komst Nog 2 en dan zijn we er volgens mij....
(en dan begint Florian )
  dinsdag 22 juni 2010 @ 12:35:13 #184
114177 Diaan73
pi_83138444
Het gedrag slecht slapen, veel huilen enz. tijdens het komen van de kiezen is op dit moment echt een reden voor ons om nog niet voor een kindje te gaan...
Make love, not war ☮
pi_83138615
Voor ons is de reden om te wachten met proberen voor een derde tot de jongste minstens 2 is, dat dit al onze tweede niet-slapende huilbaby is
Rampzalig voor alles, incl. relatie. (gelukkig houden we héél veel van elkaar en weten we dat het allemaal weer helemaal goed komt, maar nu wordt er meer gemopperd op elkaar dan we zouden willen )
pi_83138703
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:39 schreef freecell het volgende:
Voor ons is de reden om te wachten met proberen voor een derde tot de jongste minstens 2 is, dat dit al onze tweede niet-slapende huilbaby is
Rampzalig voor alles, incl. relatie. (gelukkig houden we héél veel van elkaar en weten we dat het allemaal weer helemaal goed komt, maar nu wordt er meer gemopperd op elkaar dan we zouden willen )
idem, behalve dan het stukje over de 3e... ALS er een 3e komt als het aan mij ligt wel dan over een jaar of 2 pas volgens M.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 22 juni 2010 @ 12:44:47 #187
108648 cattie
lieve moeder
pi_83138788
Ook idem, behalve dan dat de wens voor een derde met elke maand langer slecht slapen afneemt.
pi_83138858
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:44 schreef cattie het volgende:
Ook idem, behalve dan dat de wens voor een derde met elke maand langer slecht slapen afneemt.
heeft dat bezoek aan die verre homeopaat nog wat uitgehaald?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 22 juni 2010 @ 12:47:41 #189
114177 Diaan73
pi_83138903
Ik kan me er iets bij voorstellen

Ik zou ook nog wel 2 jaar willen wachten, maar dat gaat niet lukken ivm mn leeftijd... tenminste dat vind ik zelf...
Make love, not war ☮
pi_83138907
Wij zijn zeg maar niet de enige slechtslapende ouders die op elkaar schelden
  dinsdag 22 juni 2010 @ 12:48:25 #191
108648 cattie
lieve moeder
pi_83138932
Beetje, ze is nu wel wat rustiger 's nachts. Maar op vakantie had ze het moeilijk ivm met de wisseling van omgeving, waardoor de alle nachten bij mij heeft geslapen. En nu zijn we weer bezig met een campagne: "blijf de hele nacht in je eigen bedje", met wisselend succes.
pi_83138939
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:47 schreef freecell het volgende:
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 22 juni 2010 @ 12:49:57 #193
108648 cattie
lieve moeder
pi_83138992
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:47 schreef freecell het volgende:
Gelukkig maken we er geen ruzie (meer) om. Helaas is ons sexleven nihil geworden, aangezien Fee aanslaat zodra we alleen maar elkaar aanraken. Ze ruikt het, ik zweer het je!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 12:51:13 #194
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83139034
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:49 schreef cattie het volgende:

[..]

Gelukkig maken we er geen ruzie (meer) om. Helaas is ons sexleven nihil geworden, aangezien Fee aanslaat zodra we alleen maar elkaar aanraken. Ze ruikt het, ik zweer het je!
Misschien moet ie m eens wassen ...

Sex?? wasda?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 12:53:03 #195
108648 cattie
lieve moeder
pi_83139112
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:51 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Misschien moet ie m eens wassen ...

Ik zal de tip doorgeven.
pi_83139190
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:49 schreef cattie het volgende:

[..]

Ow, dat is wel jammer inderdaad... Gelukkig slaapt Florian de eerste helft van de nacht in zijn eigen bedje
  dinsdag 22 juni 2010 @ 12:56:20 #197
108648 cattie
lieve moeder
pi_83139225
Fee slaapt ook de eerste deel van de nacht in haar eigen bedje, maar ze begint altijd te huilen als wij willen! Ook al zijn we een verdieping lager of hoger.
pi_83139704
Seb heeft vannacht ook weer even een dipje gehad. Zodra je in de kamer komt is hij stil, maar dan ga je de kamer uit dan is het brullen. Zo heeft M al eens een uur op de 1,5 zitter naast zijn bed gelegen. Vannacht hebben we hem maar bij ons in bed genomen. Maar na een half uur draaien en rechtop gaan zitten en weer omvallen in zijn slaap heb ik hem in zijn eigen bed gedaan, ik werd er gek van Hij sliep gewoon door.

Wij schelden op het moment nauwelijks tegen elkaar, dat was een half jaar geleden wel anders. Maar het scheelt zo ontzettend veel dat we geen huishouden hoeven te draaien Zoveel rust ineens. Ik vrees echter voor volgend jaar, maar dan is Seb ook weer wat ouder dus het is moeilijk voor te stellen hoe het dan gaat zijn.

Seb speelt de hele dag buiten bij mijn ouders Opa helpen met de heg knippen Opa doet de takken in de kruiwagen, Seb haalt ze er weer uit als opa niet kijkt. De buren van mijn ouders hebben geitjes, gisteren was Seb inde tuin en hoorde hij de geitjes, ging hij ze nadoen Zo schattig
ti amo più di ieri ma meno di domani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')