Lennon ookquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:43 schreef Marie79 het volgende:
Maarten wordt ook helemaal enthousiast van de baby van de teletubbies
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:16 schreef Vicky het volgende:
Tess heeft daarnet helemaal ingespannend TT gekeken.
Gisterochtend was het Koekeloere
[ afbeelding ]
Amber zat van de week Sprookjesboom te kijken maar daar vond Tess geen bal aan, telkens huilen en piepen zodra ze naar de tv keek..
Ze heeft er minstens een half uur op gezeten. Vervelende is alleen, ze klimt er zelf op en gaat dan gevaarlijk doen. Ik moet voor Tess echt ff kijken naar een goed stoeltje. Misschien dat ik die van mijn schoonmoeder wel meejat vanmiddag... die heeft m niet meerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wat blijft ze ook mooi zitten. Als ik een stoeltje voor Lennon neerzet, gaat hij ermee door de kamer lopen...
![]()
Dat zou Lennon ook doen, denk ik. Erop staan... ik zet hem gewoon af en toe in de kinderstoel, daar zit hij vast in en kan er niets gebeuren en kan hij toch lekker even rustig kijken. Vindt hij ook wel fijn soms, even een momentje van rust.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ze heeft er minstens een half uur op gezeten. Vervelende is alleen, ze klimt er zelf op en gaat dan gevaarlijk doen. Ik moet voor Tess echt ff kijken naar een goed stoeltje. Misschien dat ik die van mijn schoonmoeder wel meejat vanmiddag... die heeft m niet meer
Kun je haar niet vastzetten. In onze kinderstoel kan ik Lennon vastzetten op 2 manieren. Alleen onderaan of onder-en bovenaan. Erg handig... anders klimt hij er ook uit.quote:
Doen!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:00 schreef Vicky het volgende:
Ik heb alleen een schuifblad. Ik zit er heel hard aan te denken om een tuigje te gaan kopen.
Seb ookquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:44 schreef cattie het volgende:
Fee wringt zich uit een tuigje, mijn kleine Houdini.
Fee heeft de 5e ziekte. Ze zit helemaal onder de vlekken en bulten en is er best een beetje ziek van. Erg sneu.
Over 'bijna' peuter gesproken.... Tjonge... Bal zou hier al een mijlpaal zijn...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:26 schreef freecell het volgende:
en mijn dreumes zei net: 'hey, vuvuzela!' tegen een vuvuzela
Klinkt lief!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:16 schreef simmu het volgende:
selene gaat opeens heel hard met praten. ze heeft het nu echt ontdekt en in de gaten dat ze haar mening aan ons kan vertellentot en met dat de dame aan tafel vraagt om meer aardappels (jus hoeft niet)
toch zijn haar papa en ik allebei nog steeds "bwahbwah". ze kan wel haar broertje aan het lachen maken, troosten alstie huilt en hem zijn tut geven (niet al te zachtzinnig, maar dat lijkt ravi dan weer niet te deren)selene is dol op haar broertje
is het ookquote:
Nou zeker goed om te weten dat het weer overgaat. Heb jij dan bij Maarten of bij dat meisje weleens het idee gehad dat het uit frustratie is over iets wat ze aan het doen zijn ofzo. Of denk je meer dat het per ongeluk gebeurd?quote:Op zondag 20 juni 2010 10:24 schreef Marie79 het volgende:
Wat lief die grote broers en zussen![]()
Over het bijten, Maarten zit op dit moment ook in zo'n fase (hij kan op het moment nog moeilijk zachtjes doen) en bij ons op het kdv zeggen ze ook dat het een fase is, die weer overgaat. Ik weet van een iets ouder meisje van Maarten zijn groep, die had het toen Maarten wat kleiner was, ze wilde juist heel lief knuffelen met hem, maar beet ondertussen bijv. in een vingertje. Op dit moment is het meisje wat groter en ze is een hartstikke lieve meid geworden, dus daar ga ik ook maar vanuit met Maarten, niet dat het een lieve meid wordt natuurlijk, maar een lief jongetje
Bumba kijken we ook weleens inderdaad.quote:vrijdag 18 juni 2010 09:42 schreef Diaan73 het volgende:[/b]
Bumba en Nijntje zijn misschien ook wel leuk voor Ko... Lennon reageert maar op 2 programma's... TT en Bumba. Al begint Nijntje nu ook een beetje te komen, maar die ziet hij meestal niet op tv omdat hij dan slaapt.
Dat nieuwe programma Kiekeboe(?) spreekt totaal (nog) niet aan.
geen tv? ik kan echt niet zonder![]()
![]()
Heel stom maar hij bijt daar op een thee-ei. Blijkbaar lekker.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:30 schreef mikoxx het volgende:
En Ko, jemig, wat lijk jij al groot in die fijne stoel! Wat eet je daar toch?
Ik heb zelf het idee dat het per ongeluk gebeurd, maar ook wel omdat wij dan zo 'leuk' reageren...quote:Op zondag 20 juni 2010 10:46 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Nou zeker goed om te weten dat het weer overgaat. Heb jij dan bij Maarten of bij dat meisje weleens het idee gehad dat het uit frustratie is over iets wat ze aan het doen zijn ofzo. Of denk je meer dat het per ongeluk gebeurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |