abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 juni 2010 @ 18:30:43 #126
108648 cattie
lieve moeder
pi_82992241
Knappe dreumes heb jij, freecell!!

Seb en Jair zijn ook al van die wriemelkonten.. Fee is een keer uit haar kinderstoel gestapt. Ik keek nog geen 10 seconden de andere kant op en hoorde opeens bonk. Toen zat ze naast de stoel. Ze huilde niet, keek alleen verbaasd.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 20:20:11 #127
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_82996435
Beterschap Fee...

"Bal" is hier ook nog maar pas bijgekomen, Maarten zijn woordenschat nu: papa, mama, die, dees, bal.

Toevallig dat je dit schrijft, Cattie, Maarten had het vanavond... We hadden alleen de bovenkant staan, dus als stoeltje met een blad ervoor, maar dan laag, Maarten zat erin, wij stonden in de keuken en ineens kwam Maarten aangelopen, alsof het heel normaal was dat hij er zelfstandig uitgeklommen was
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_83000267
Beterschap Fee

Tyler zegt nog heel weinig. Soms wel lastig als hij DIE! moet hebben. Kun je veel dingen bij langs.
Verder mama, ommmmmmma, daa(r) , mij en kuu (kim)
Ben benieuwd wat ze ervan zeggen op t cb volgende week woensdag.
Hij drinkt trouwens alleen de ochtend papfles melk van 200 goed op. Verder wil hij het amper nog.
Wel ineens veel water. Hij lijkt ook dunner, maar misschien is dat gezichtsbedrog. Hij is volgens mij ook een stuk langer ineens.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 21:50:50 #129
108648 cattie
lieve moeder
pi_83001198
Dat is toch voldoende Ingrid? Fee praat ook nog niet zoveel. Wel langzaam meer. Haar woordenschat:
Papa, mama, die, mij, Nala (naam van de kat, gebruikt ze voor alle dieren), nee, da (soort van ja).
pi_83001336
Ohja, ja zegt hij ook wel. En Mickey (de hond van mn ouders) Papa soms, is vaak ook mama of bapwa.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 21:55:40 #131
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_83001494
Dat is volgens mij idd ook prima. Mn neefje is net in mei 2 jaar geworden en zegt alleen papa, mama, ranja en die... vorige week naar logopedie geweest en die heeft testjes gedaan en het was gewoon prima. Over een aantal maanden gaan ze het weer bekijken.
Make love, not war ☮
pi_83002243
het is hier papa, mama, ja en van de week ineens bal maar verder is het alleen maar gebrabbel

we hebben vanavond weer gelachen met Tess
Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 13% gewijzigd door Vicky op 18-06-2010 22:17:03 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_83012365
Hier is het dingen als 'deze oto, deze oto lood (rood) deze oto mama! Tukje rijen deze oto?'

trinken mama, trinken! Op, leeg! Nieuwe in? (en dan krijg ik een beker in mijn handen geduwd )

En dat gaat de hele dag zo door met diverse dingen.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 12:30:03 #134
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_83017230
Wow gaat het echt zo hard met praten? Jeutje Hier is het papa mama (niet altijd aan ons gericht, maar toch... ) en ka ka ka ka kaaaaa!!! Geen idee wat dat laatste betekent, maar volgens oma zegt hij 'kraai' omdat die toevallig net voorbij vloog, hmhm

Kiezenleed is hier ook nog niet voorbij, en voor de lol krijgt T. er ook nog een vlekjesziekte bij buh! Ze zijn vandaag lekker een dagje naar opa en oma en blijven daar ook slapen. Wij hebben vanavond een verjaardag en gaan morgen heerlijk uitslapen. Ben ik aan toe na de afgelopen verjaardagsweek, pff die hakte er even in zeg maar. Ik merk ook echt dat ik (een beetje) op begin te raken en ik vraag me wel eens stiekem af hoe ver mijn elastiekje nog kan rekken, hmmm....

Maar: er zijn wel al twee kiezen door, bij allebei, en M. heeft er ook maar meteen een hoektandje bij geproduceerd!! Jeah! Daar zijn we klaar mee!!

Tess, knapperd, lekker aan de wandel, en Joep ook al!! En Ko, jemig, wat lijk jij al groot in die fijne stoel! Wat eet je daar toch?
  zaterdag 19 juni 2010 @ 21:09:47 #135
108648 cattie
lieve moeder
pi_83032476
Fee is weer vlekvrij!
pi_83032815
selene gaat opeens heel hard met praten. ze heeft het nu echt ontdekt en in de gaten dat ze haar mening aan ons kan vertellen tot en met dat de dame aan tafel vraagt om meer aardappels (jus hoeft niet)

toch zijn haar papa en ik allebei nog steeds "bwahbwah". ze kan wel haar broertje aan het lachen maken, troosten alstie huilt en hem zijn tut geven (niet al te zachtzinnig, maar dat lijkt ravi dan weer niet te deren) selene is dol op haar broertje
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_83033223
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 21:16 schreef simmu het volgende:
selene gaat opeens heel hard met praten. ze heeft het nu echt ontdekt en in de gaten dat ze haar mening aan ons kan vertellen tot en met dat de dame aan tafel vraagt om meer aardappels (jus hoeft niet)

toch zijn haar papa en ik allebei nog steeds "bwahbwah". ze kan wel haar broertje aan het lachen maken, troosten alstie huilt en hem zijn tut geven (niet al te zachtzinnig, maar dat lijkt ravi dan weer niet te deren) selene is dol op haar broertje
Klinkt lief!
pi_83033601
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 21:26 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Klinkt lief!
is het ook

laats had sdangdrax ravi naar boven gebracht terwijl ze dat niet in de gaten had en was ze ravi kwijt. toen ging ze hem zoeken en in elk hoekje vragen om de "bubieh?"
pi_83033646
Awwww.
pi_83046228
Aaaah

Hier inderdaad ook knuffelen, troosten, speen erin, popje terug geven (oh-ow! Bollian Popje weg! Mij teven Bollian popje!) En inderdaad soms hardhandig Niet normaal

Maar Florian vindt het wel tof
pi_83046443
grmbl weer.

blije selene kan bij ravi *in* de box klimmen...........
pi_83046684
Wat lief zo'n grote zus, Selene, of broer, Leander, Simmu en Freecell.

Weer een beetje bijgetankt Mikoxx?

Kindje is hier snel van zijn apropos en kan op het moment moeilijk langer rustig met iets spelen. Hij raakt snel gefrustreerd. Waarschijnlijk tandjes en eventueel sprongetje van 16,5-17 maanden. Dus ik pakte gisteren de oei ik groei erbij om te kijken naar de sprongetjesperiodes en las de dingen die ze dan kunnen: Kind is bijzonder geinteresseerd in insecten zoals lieveheersbeestjes, mieren e.d. Kon er niet omheen om aan jou te denken Simmu.

Onze kleine werd ons vertelt bijt op het kdv andere kindjes. Ook thuis heb ik onlangs nog zo'n poging gezien. Nu zei onze buurvrouw die bij een kdv heeft gewerkt, dat het uit frustratie zou kunnen komen. Is dat bij jullie ook het geval, lijkt het ook uit frustratie te zijn? Onze buurvrouw meende dat het een fase is die overgaat. Ik denk dat wij eens met het kdv praten en kijken of het beter kan worden door in te gaan op de frustratie, misschien te helpen met een spelletje of even met hem bezig te zijn. Wij hadden vrijdag een paar uur de dochter van dat buurmeisje hier om op te passe. Toen merkte ik ook dat die toch een beetje jaloers werd op dat meisje.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zondag 20 juni 2010 @ 10:24:10 #143
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_83047019
Wat lief die grote broers en zussen

Over het bijten, Maarten zit op dit moment ook in zo'n fase (hij kan op het moment nog moeilijk zachtjes doen) en bij ons op het kdv zeggen ze ook dat het een fase is, die weer overgaat. Ik weet van een iets ouder meisje van Maarten zijn groep, die had het toen Maarten wat kleiner was, ze wilde juist heel lief knuffelen met hem, maar beet ondertussen bijv. in een vingertje. Op dit moment is het meisje wat groter en ze is een hartstikke lieve meid geworden, dus daar ga ik ook maar vanuit met Maarten, niet dat het een lieve meid wordt natuurlijk, maar een lief jongetje
pi_83047321
quote:
Op zondag 20 juni 2010 10:24 schreef Marie79 het volgende:
Wat lief die grote broers en zussen

Over het bijten, Maarten zit op dit moment ook in zo'n fase (hij kan op het moment nog moeilijk zachtjes doen) en bij ons op het kdv zeggen ze ook dat het een fase is, die weer overgaat. Ik weet van een iets ouder meisje van Maarten zijn groep, die had het toen Maarten wat kleiner was, ze wilde juist heel lief knuffelen met hem, maar beet ondertussen bijv. in een vingertje. Op dit moment is het meisje wat groter en ze is een hartstikke lieve meid geworden, dus daar ga ik ook maar vanuit met Maarten, niet dat het een lieve meid wordt natuurlijk, maar een lief jongetje
Nou zeker goed om te weten dat het weer overgaat. Heb jij dan bij Maarten of bij dat meisje weleens het idee gehad dat het uit frustratie is over iets wat ze aan het doen zijn ofzo. Of denk je meer dat het per ongeluk gebeurd?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_83047605
Tessie, gefeliciteerd met Graeme! En welkom hier!

Oh, dat praten, dat lijkt me zoiets bijzonders! Hier is het alleen heel veel Ja en in groot verdriet Mama.
quote:
vrijdag 18 juni 2010 09:42 schreef Diaan73 het volgende:[/b]
Bumba en Nijntje zijn misschien ook wel leuk voor Ko... Lennon reageert maar op 2 programma's... TT en Bumba. Al begint Nijntje nu ook een beetje te komen, maar die ziet hij meestal niet op tv omdat hij dan slaapt.

Dat nieuwe programma Kiekeboe(?) spreekt totaal (nog) niet aan.

geen tv? ik kan echt niet zonder
Bumba kijken we ook weleens inderdaad.
Ik moet het trouwens even nuanceren, we hebben wel tv maar geen kabel. We hebben zelfs een beamer ophangen zodat we films goed kunnen bekijken. Het lukt alleen niet meer zo, omdat ik 's avonds vaak te moe ben om me nog op een film te concentreren.
En P. heeft pasgeleden een digitenne gekocht voor Ned 1,2 en 3 zodat hij het WK kan kijken.

Bijten doet Ko ook, gelukkig al iets minder maar ik vind het lastig om op te reageren. Ik moet er soms zo om lachen. Maar soms doet het ook gemeen pijn. En ik laat hem de laatste dagen op mijn vinger bijten met zijn nog-net-niet kiezen. Om een beetje tegendruk te geven.

Wat lief die grote zus en broer!
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 12:30 schreef mikoxx het volgende:
En Ko, jemig, wat lijk jij al groot in die fijne stoel! Wat eet je daar toch?
Heel stom maar hij bijt daar op een thee-ei. Blijkbaar lekker.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 20 juni 2010 @ 11:52:58 #146
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_83048796
quote:
Op zondag 20 juni 2010 10:46 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Nou zeker goed om te weten dat het weer overgaat. Heb jij dan bij Maarten of bij dat meisje weleens het idee gehad dat het uit frustratie is over iets wat ze aan het doen zijn ofzo. Of denk je meer dat het per ongeluk gebeurd?
Ik heb zelf het idee dat het per ongeluk gebeurd, maar ook wel omdat wij dan zo 'leuk' reageren...
pi_83066146
Marie de reactie zou het idd ook kunnen zijn. Ik vond het alleen echt eentje om over na te denken dat het uit frustratie gebeurd. Tenminste dat zagen wij hier in best veel situaties.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_83067078
Tyler is vandaag voor het eerst naar de dierentuin geweest. Hij vond het prachtig.
Ook nog heel vaak van de glijbaan geweest, wat hij geweldig vond.
Alleen is hij nu ineens mega overstuur en wil niet slapen.

Geen ervaring met bijten hier.
pi_83067287
Oververmoeid wrs Ingrid?
Lekker vasthouden, met beetje drinken tot rust laten komen en dan zijn bedje weer in?

Bijten doet Leander niet.... Hij heeft één keer gebeten en dat was tijdens het voeden.
Toen heb ik heel hard AAAAUW! in zijn gezicht geschreeuwd (bewust , ik wilde niet dat dat een gewoonte werd, want ik wilde zo graag blijven voeden...)
En hij heeft nooit meer iemand gebeten....
pi_83067632
Ja misschien wel. Drinken wil hij niet, wel een tijdje op schoot gezeten. Zo maar weer proberen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')