abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82908431
Oeks, ze gaat dan ook zelf zitten klappen, gooit haar handjes omhoog en roept OEHAAAAA

Als ze me ziet gaat er ook eenhandje omhoog en dan zegt ze haai
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 16 juni 2010 @ 22:34:09 #77
62233 Jelief
ikke lief!
pi_82908518
Wat een lekker ventje oeke!
Ruben doet het geweldig,hij heeft ondekt dat hij zijn wensen aan kan geven. Dat geeft soms huil of gilbuien maar meestal is het 'mama' gevolgd door 'daar' of 'die' in combinatie met een of ander gebaar. Buitenspelen is de bom, hij pakt zelf zijn schoenen en jas als hij naar buiten wil.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_82908529
Lief is dat klappen! Ko ging steeds klappen na het eten op Terschelling. Dat was een leuk compliment voor de kokkin.

Haai. Ko zegt de hele dag Ja. Heel schattig,
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_82908588
Ja wordt hier ook steeds gezegd.
Als Tess iets in haar handjes heeft en ik zeg mama dank, dan geeft ze het aan mij
En ze blijft maar kusjes geven
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_82909182
Dat kusjes geven moet ik hem maar eens leren, want dat lukt nog niet. Knuffelen wel trouwens. Zo heerlijk!

Jelief wat fijn dat het zo goed gaat met Ruben! Lijkt me fijn als hij zo duidelijk kan aangeven wat hij wil.
  donderdag 17 juni 2010 @ 11:01:09 #81
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_82921466
Tess, wat goed zeg!!

Tinuviel, ik vind dat altijd wel leuk om iets te knutselen Ja, stomme opmerking van mijn kerel he!! Ik kon het ook echt niet waarderen, ik ben wel de moeder zijn kind!

Oeke, dat klinkt als een heerlijke vakantie en wat is Kobus toch een scheetje. Kiezen leed is buuuuh. Joep vindt er ook niets aan.

Ik wil Joep zaterdag meenemen naar Festival Mundial. Ben zo benieuwd wat hij er van vindt. Hopelijk is het wel droog!
Niet mieten! Door gieten!
pi_82921924
Tess knapperd Wat ben jij toch een snelle

Oeke bij ons kindje komt er boven rechts een kies door. Wij voelden ook een tijd een behoorlijke bobbel. Opeens konden we dan een hoekje tand/ kies voelen wat door het tandvlees heen steekt. Jair heeft er ook veel pijn door. Naar mijn gevoel lijkt die kies ook nog niet verder door te komen dan de ene hoek die er al is.

Hier een ventje die heel goed weet die is. Als wij vragen wie is dat en op hem wijzen of vragen waar is Jair? wijst hij naar zichzelf en zegt: Jaja. In de handjes klappen doet hij en wij ook als hij iets goed heeft gedaan. Loslopen lukt hier nog niet, hooguit een keer een stapje per ongeluk of even vrij staan. Maar hij oefent en het lopen op zich gaat steeds beter.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_82924160
Handjes klappen als hij iets goed heeft gedaan doet Leander soms nog steeds, zo lief
pi_82924401
Lieuwe steekt z'n vingertjes in de lucht als hij muziek hoort, en dan gaat hij met z'n armpjes zwaaien en met z'n voetjes stampen. En hij probeert een rupsje na te doen met zijn vinger maar dat lukt niet goed
Soms zie ik hem heel geconcentreerd met z'n vingertje pielen, dan probeert hij mij erop te wijzen dat hij Rupsje Nooitgenoeg ziet liggen (het boekje). Vet schattig.
En kennen jullie deze tactiek? Lieuwe wil regelmatig opgetild worden, met name als het net niet uitkomt. Dan staat hij dus aan je rok/broek te trekken en dan zeg je: 'nu even niet, want ik moet koken/iets opschrijven/bla'. Dan gaat 'ie als een malle je benen staan kussen Echt zo *kuskuskuskuskuskuskus* *kijktomhoog* en dan wordt 'ie natuurlijk opgetild
pi_82925961
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:07 schreef Jore het volgende:
Lieuwe steekt z'n vingertjes in de lucht als hij muziek hoort, en dan gaat hij met z'n armpjes zwaaien en met z'n voetjes stampen. En hij probeert een rupsje na te doen met zijn vinger maar dat lukt niet goed
Soms zie ik hem heel geconcentreerd met z'n vingertje pielen, dan probeert hij mij erop te wijzen dat hij Rupsje Nooitgenoeg ziet liggen (het boekje). Vet schattig.
En kennen jullie deze tactiek? Lieuwe wil regelmatig opgetild worden, met name als het net niet uitkomt. Dan staat hij dus aan je rok/broek te trekken en dan zeg je: 'nu even niet, want ik moet koken/iets opschrijven/bla'. Dan gaat 'ie als een malle je benen staan kussen Echt zo *kuskuskuskuskuskuskus* *kijktomhoog* en dan wordt 'ie natuurlijk opgetild
Jore dat benen kussen herken ik niet. Wel vet . Bij ons blijft die dan aan de broek/ rok hangen om opgetild te worden. Hoe gaat het met jou?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_82926173
Haha Lieuwe, dat is lief

Hier roept Leander heel hard poortjepoortjepoortje en blijft tussen mijn benen door rennen
pi_82926591
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:41 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Jore dat benen kussen herken ik niet. Wel vet . Bij ons blijft die dan aan de broek/ rok hangen om opgetild te worden. Hoe gaat het met jou?
Prima! Lekker zwanger

Freecell, past 'ie er nog onderdoor? Lieuwe heeft net ontdekt dat hij er tussendoor kan en vindt het prachtig, ik moet alleen steeds mijn jurk/rok ophijsen. Lekker charmant Misschien moet ik toch maar vaker een broek aantrekken.
pi_82927536
jahoor, gaat prima
Krijg heel af en toe een kopstoot in mijn kruis, maar dat hoort erbij
pi_82929304
Elin heeft ook al een hap mieren gehad en kusjes zijn hier ook erg in trek, vooral als ik nee zeg dan komt ze kussend op me af. ze wordt wel steeds driftiger, echt boos worden en dan meppen en ze kan alle bewegingen van in de maneschijn vooral 'en je waagt het niet' is keilief
pi_82930285
Gezellig hè, zo'n driftkopje. Lieuwe leert zich nu een beetje te verbijten, soms zie je gewoon dat hij vreselijk gefrustreerd is over iets maar dat houdt hij dan wel binnen op één of andere manier. Soms ook niet en dan klauwt hij zo met z'n hand in je gezicht, au . Of hij bijt. Maar ik zie wel dat zijn frustratietolerantie steeds meer toeneemt.
En kusjes zijn lief , vooral de spontane. Hoe gaat het trouwens met Elin in d'r eigen bedje?
pi_82930718
goed!

althans ze slaapt nu tot een uur of 2 in r eigen bed en ook overdag nu maar daarna komt ze bij ons in bed, gewoon omdat we te lui zijn om naast r te gaan zitten middenin de nacht
pi_82938024
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:15 schreef Kleurdoos het volgende:
goed!

althans ze slaapt nu tot een uur of 2 in r eigen bed en ook overdag nu maar daarna komt ze bij ons in bed, gewoon omdat we te lui zijn om naast r te gaan zitten middenin de nacht
Komt vanzelf
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_82939130
Wat lief is Lieuwe! En slim, met zijn kusjesomkoperij!

Leuk met Joep naar Mundial, dat vindt hij vast heel interessant. Swingen!

Grappig dat Leander ook nog een dreumes is, ik vind hem namelijk al zo'n groot jongetje.
Kan me niet voorstellen dat Ko er over een tijd ook zo groot uitziet.

Elin, lekker eiwitrijk voedsel verzamelen in de tuin? Fijn dat het slapen beter gaat, Kleurdoos. En fijn dat je er weer bent. Dat had ik nog niet gezegd volgens mij. Afijn je was gemist.
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:24:37 #94
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_82945499
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:54 schreef oeke het volgende:
Grappig dat Leander ook nog een dreumes is, ik vind hem namelijk al zo'n groot jongetje.
Kan me niet voorstellen dat Ko er over een tijd ook zo groot uitziet.

Ja, dat dacht ik vandaag ook opeens!

Vanochtend weer naar de gym geweest, waar Beisan echt het kleinste en echt jongste meisje is, maar ik vind het verschil wel groot, hoor. Veel kindjes zijn al (bijna) 2, en die praten gewoon en leren gewoon dingen te delen, terwijl dochter echt bijna alleen maar haaaaaaaaaaaaaaiiiiii zegt, en alles kopieert (inclusief schoonmaken en neus snuiten)... Ze zegt ook nauwelijks nog mama, wat ze wel gedaan heeft, iedereen die ook maar een beetje bekend is, is baba.

En kusjes, ja, de hele dag door, mwa, mwa mwa!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:30:01 #95
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_82948348
Mijn kind liep net wel 12 stappen!! Waaaaaaaaaaaaaaa! Zo leuk om te zien hihi, nog helemaal stijf met die beentjes. En hij heeft vanavond witlof salade gegeten, ik moest telkens een stukje op zijn vork prikken

Jore, dat is lief maar niet herkenbaar! En onder "poortje" door gebeurd hier ook nog niet. Wel gewoon veel kussen, maar nog met een hele grote open mond hahaha.

Beisan, lekker gegymd!? Bij mij in de vriendengroep is dat ook Basboussa. Veel kindjes zeggen al iets en Joep roept alleen maar: bababababa of mamamamamama en heel soms zegt ie eddie ik ken heul geen eddie.

Elin, wat goed en lekker dat jij zo heerlijk in je eigen bedje snurkt! KD, heb je misschien nog tips? Vriendin van mij heeft echt zo'n problemen om haar dreumes in zijn eigen bed te krijgen. Ze zegt dat ie helemaal, maar dan ook helemaal hysterisch wordt. Ze zijn er nu al bijna een jaar mee bezig en ze is het zo beu, ze wil haar bed terug zegt ze....
Niet mieten! Door gieten!
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:34:40 #96
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_82948566
Wat lief en herkenbaar allemaal. Lennon hangt ook aan mn broek/jurk als ie opgepakt wil worden... dat kopieergedrag is zo Lennon geeft ook kusjes met getuite lippen of met tong erbij... maar dan ook iedereen, hij slaat niemand over.

Vanmorgen ben ik met hem naar fysio geweest ivm de voorkeurshouding die hij vorig jaar had soms komt het voor dat bij een voorkeurshouding als baby ook een voorkeur voor een bepaalde richting ontstaat bij het lopen Alles was goed, hij loopt technisch mooi en soepel en zn hoofdje ziet er gewoon goed uit

Lennon zegt nu af en toe een woordje maar voor kiekeboe zegt hij kieke ipv boe.. haha..

Joep het begin is er!!
Make love, not war ☮
pi_82948641
wat super Joep!

Diaan, fijn dat alles goed was!

Hier worden ook steeds meer stappen gezet
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:38:16 #98
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_82948736
Ik vind dat beginnend lopen zo lief om te zien soms nog een beetje wankel.

Lennon heeft Crocs en ik moet helaas bekennen dat hij daar het beste op loopt. Dat had ik echt nooit verwacht.
Make love, not war ☮
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:55:19 #99
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_82953122
Heb een heleboel gelezen, maar gaat een beetje langs me heen, ben een beetje erg moe, hele drukke dag gehad, dus ga maar naar mijn bed toe nu over Elin, kusjes, Lieuwe, Beisan, Lennon...
Het was vanmorgen half 8 dat we al op de fiets zaten naar het kdv, en vond het vroeg Maar Maarten maakte het helemaal goed door te gaan zitten hupsen in het voorstoeltje
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_82958737
Joep aan de wandel!

Diaan, wat fijn dat alles goed was bij de fysio.

Dat hupsen is zo leuk, Marie. Als Ko en ik samen Teletubbies kijken, dan zit hij ook zo lekker enthousiast mee te hupsen en te kirren op mijn schoot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')