Jore dat benen kussen herken ik niet. Wel vetquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:07 schreef Jore het volgende:
Lieuwe steekt z'n vingertjes in de lucht als hij muziek hoort, en dan gaat hij met z'n armpjes zwaaien en met z'n voetjes stampen. En hij probeert een rupsje na te doen met zijn vinger maar dat lukt niet goed
Soms zie ik hem heel geconcentreerd met z'n vingertje pielen, dan probeert hij mij erop te wijzen dat hij Rupsje Nooitgenoeg ziet liggen (het boekje). Vet schattig.
En kennen jullie deze tactiek? Lieuwe wil regelmatig opgetild worden, met name als het net niet uitkomt. Dan staat hij dus aan je rok/broek te trekken en dan zeg je: 'nu even niet, want ik moet koken/iets opschrijven/bla'. Dan gaat 'ie als een malle je benen staan kussen![]()
Echt zo *kuskuskuskuskuskuskus* *kijktomhoog* en dan wordt 'ie natuurlijk opgetild
Prima! Lekker zwangerquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:41 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Jore dat benen kussen herken ik niet. Wel vet. Bij ons blijft die dan aan de broek/ rok hangen om opgetild te worden. Hoe gaat het met jou?
Komt vanzelfquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:15 schreef Kleurdoos het volgende:
goed!
althans ze slaapt nu tot een uur of 2 in r eigen bed en ook overdag numaar daarna komt ze bij ons in bed, gewoon omdat we te lui zijn om naast r te gaan zitten middenin de nacht
Ja, dat dacht ik vandaag ook opeens!quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:54 schreef oeke het volgende:
Grappig dat Leander ook nog een dreumes is, ik vind hem namelijk al zo'n groot jongetje.![]()
Kan me niet voorstellen dat Ko er over een tijd ook zo groot uitziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |