quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:15 schreef mikoxx het volgende:
Ja, dat is een idee.... maar aan de andere kant waarschuwen ze zo dat je eigenlijk niet meer aan een nachtvoeding moet gaan beginnen als je er al vanaf bent..Aan de andere kant: ze zijn gister na die fles wel lekker gaan slapen, terwijl we nachten hebben waar wij soms al met al een keertje 3 uurtjes slapen ofzo, dus ik ben wel in staat om.... zeg maar.
Dit duurt gewoon te lang zo, we hebben echt nog nooit een hele week doorgeslapen met ze (en maandag worden ze 1)
quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
Huh ik was net mijn post aan het veranderen omdat ik per ongeluk op de "." toets had gedrukt. En blijkbaar op invoeren. Had het ge edit en nu staat er niks.
Aha. Ik vond het al vreemd.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
![]()
Dan waren we tegelijk.
Er stond boven jou een tvp en die mogen we nu eindelijk deleten en ik dacht dat je . een foutje was dus die nam ik voor de handigheid mee.
Sorry!
Wij doen al een paar dagen een zetpil voor het slapen gaan met dank aan Mikoxx, die had het nagevraagd bij de ha en dat lijkt wel te helpen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:47 schreef Tinuviel het volgende:
Mikoxx veel succes met de fles en het doorslapen.
Hopelijk gauw beter voor alle kindjes met doorkomende kiezen.
Hier is het ook kieselllende. We wisten idd dat er tanden aan het doorkomen waren. De pijn was al duidelijk en de poep was duidelijk tandenpoep. Hij had dan wel erg veel last. Dit heeft ook behoorlijk effect op de borstvoeding. Hij heeft denk ik pijn als hij zuigt![]()
Als iemand tips heeft ben ik daar zeer dankbaar voor. De usuals hebben wij al geprobeerd zoals dentinox en gengigel. Dat helpt voor geen meter.
Hoe is het gegaan Mikoxx vanacht?? Hier 3 uur half 4 4 uur en toen alles om half 6!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:53 schreef mikoxx het volgende:
Slaap ze!!
Mij ging het voor een deel om wat ik kan doen om hem tijdens de bv meer op zijn gemak te stellen. Wat betreft de zetpil. Bij het inslapen is het eigenlijk geen probleem, ook s'nachts wordt hij er de laatste tijd niet wakker van. Hij is s'ochtends vroeg wakker half zes en huilt dan ook. Vanochtend ook geprobeerd met een zetpil maar tegen de tijd dat die werkt gaat hij dan ook echt niet meer slapenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:57 schreef Vicky het volgende:
[..]
Wij doen al een paar dagen een zetpil voor het slapen gaan met dank aan Mikoxx, die had het nagevraagd bij de ha en dat lijkt wel te helpen.
De nacht ging goedquote:Op zondag 13 juni 2010 15:57 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan Mikoxx vanacht?? Hier 3 uur half 4 4 uur en toen alles om half 6!
Hoe was het feestje vandaag? Zijn de jongens flink verwend alvast?
Leuk fietsje Vicky!
Mikoxx, van harte met je mannen!quote:Op maandag 14 juni 2010 16:33 schreef Basboussa het volgende:
Mikoxx gefeliciteerd met je mannen!
Ennuh, Marie, was het ook niet jouw verjaardag? (toch?toch?) Ook gefeliciteerd!
Die is gááf!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:56 schreef Vicky het volgende:
We hebben vanmiddag een schattig loopfietsje voor Tess gekocht... nou ja, gekregen van schoonouders
[ afbeelding ]
dat hoor je toch? Gewoon steeds blijven terugleggen. Stug volhouden.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:00 schreef freecell het volgende:
Zijkant eruit zou dan het eerste idee zijn inderdaad.
En slaapzak uit klinkt eigenlijk best als een goed plan..
maar bij beiden hetzelfde probleem: ik kan hem nog niet echt uitleggen dat hij niet door zijn kamer mag gaan wandelen....
ik zie héle lange avonden voor mequote:Op maandag 14 juni 2010 21:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
dat hoor je toch? Gewoon steeds blijven terugleggen. Stug volhouden.
Ze snappen dan heus dat het geen zin heeft om je bed uit te komen.
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:44 schreef Basboussa het volgende:
Kind vindt avocado's lekker, erg lekker, is maar op tafel geklommen, gat in de avocado gebeten en vervolgens alles er met je vinger uit lepelen. mjammjamjam....
Is weer eens wat anders, hoef haar tenminste niet weer uit het raamkozijn te trekken...
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:02 schreef freecell het volgende:
Klinkt heerlijk mamanik
Leander is bezig met kleuren... moeilijk! De enige die echt goed gaat is blauw
Leuk idee Seilram vooral met snoepkikker erop. Knutselding van het kdv is al binnen voor vaderdag maar dan ingepakt. Dus ik heb geen idee wat erin zit. Ik ga zelf denk ik niet iets maken met Jair, hoewel eigenlijk is het een tof idee'tje. Nog maar even bedenken wat ik kan doen. Misschien iets wat te maken heeft met het cadeau dat ik heb gekochtquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:11 schreef seilram het volgende:
Tinuviel, hier ook nog niet aan het kleuren hoor. Al moeten we wel gaan knutselen voor vaderdag. Had bedacht om uit een groen vel een blad te knippen, boomblad zeg maar. En dan daarop de hand van Joep met verf en dan zo'n snoepkikkertje erop hahaha. Het is iig iets.. ik kreeg met moeder "jij bent mijn moeder niet". Dus ik zal nu het goede voorbeeld eens geven.
Hij weet nog steeds niet wat indigo is? Valt me tegenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:02 schreef freecell het volgende:
Klinkt heerlijk mamanik
Leander is bezig met kleuren... moeilijk! De enige die echt goed gaat is blauw
Kiezen moeten inderdaad op veel meer punten doorkomen. Er komen eerst een paar puntjes omhoog en op een bepaald moment is het hele snijvlak door. Tsja, hoe gaat dat... geleidelijk aan in ieder geval, en hier ging het gepaard met veel pijn en ellende helaas. Zo sneuquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:03 schreef oeke het volgende:
Hij zat zo lekker te chillen in dat stoeltje. Ik heb er een hele reeks foto's van gemaakt.![]()
Meteen maar even een vraag: hoe gaat dat met kiezen? Want een tand snijdt zich zo door het tandvlees, maar kiezen zijn veel dikker toch?
Ko heeft enorm last en aan een kant lijkt het zowel boven als onder echt op springen te staan. Maar dat dacht ik een maand geleden ook en toen trok de zwelling weer een beetje bij.
Ik zou zo graag een beetje weten hoe het verloopt. Bij tandjes was het vaak ineens door, maar met kiezen kan ik me niet zo goed voorstellen hoe het verder gaat.
Hij lijkt ook de camping te missen. Alsof hij de ruimte mist van door het gras kruipen.
Jore dat benen kussen herken ik niet. Wel vetquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:07 schreef Jore het volgende:
Lieuwe steekt z'n vingertjes in de lucht als hij muziek hoort, en dan gaat hij met z'n armpjes zwaaien en met z'n voetjes stampen. En hij probeert een rupsje na te doen met zijn vinger maar dat lukt niet goed
Soms zie ik hem heel geconcentreerd met z'n vingertje pielen, dan probeert hij mij erop te wijzen dat hij Rupsje Nooitgenoeg ziet liggen (het boekje). Vet schattig.
En kennen jullie deze tactiek? Lieuwe wil regelmatig opgetild worden, met name als het net niet uitkomt. Dan staat hij dus aan je rok/broek te trekken en dan zeg je: 'nu even niet, want ik moet koken/iets opschrijven/bla'. Dan gaat 'ie als een malle je benen staan kussen![]()
Echt zo *kuskuskuskuskuskuskus* *kijktomhoog* en dan wordt 'ie natuurlijk opgetild
Prima! Lekker zwangerquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:41 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Jore dat benen kussen herken ik niet. Wel vet. Bij ons blijft die dan aan de broek/ rok hangen om opgetild te worden. Hoe gaat het met jou?
Komt vanzelfquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:15 schreef Kleurdoos het volgende:
goed!
althans ze slaapt nu tot een uur of 2 in r eigen bed en ook overdag numaar daarna komt ze bij ons in bed, gewoon omdat we te lui zijn om naast r te gaan zitten middenin de nacht
Ja, dat dacht ik vandaag ook opeens!quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:54 schreef oeke het volgende:
Grappig dat Leander ook nog een dreumes is, ik vind hem namelijk al zo'n groot jongetje.![]()
Kan me niet voorstellen dat Ko er over een tijd ook zo groot uitziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |