abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 juni 2010 @ 20:18:00 #1
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_82718544
Linkje naar het vorige topic: Het dreumestopic deel 64

De dreumesen:

24 juni 2008: Dana Jamie, dochter van Bla_Bla_Bla
28 juni 2008: Nika, dochter van KD-fotografie
28 juni 2008: Lotte, dochter van Mrien
*** 01 juli 2008: Koen, zoon van LovelyLady en Cryothic ***
06 juli 2008: Amber Mae, dochter van Llewella
14 juli 2008: Jade, dochter van Lunastar
04 augustus 2008: Cynthia, dochter van Speedy
06 augustus 2008: Selene, dochter van simmu en sangdrax
07 augustus 2008: Jasja Katarina Madelieve, dochter van Madelieve
17 augustus 2008: Leander, zoon van freecell en TARAraboemdijee
22 augustus 2008: Sten, zoon van Kaarr
7 september 2008: Luca Roan Kris, zoon van DevilsChase
15 september 2008: Isis, dochter van Jojogirl
20 oktober 2008: Kevin, zoon van CrazyMoon
21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
08 december 2008: Tyler Jeroen, zoon van Ingrid en Djeez
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009 Jair Amitai, zoon van Tinuviel & Iamredleader
06 februari 2009: Joshua, zoon van Joshua.
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van S_oepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie

***vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!

[ Bericht 46% gewijzigd door BE op 23-06-2010 08:02:57 ]
  zaterdag 12 juni 2010 @ 20:19:59 #2
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_82718631
En eventjes een herhaling van mijn laatste post....

Mijn heren worden nog iedere nacht wakker, het inslapen gaat prima, maar zo tussen 23 en 24u wordt 1 van de twee (eigenlijk 9 van de 10 x is het T.). We hebben al veel geprobeerd en iedere keer lijkt het wakker worden wel te verklaren (tandjes, waterpokken, nu kiezen die aan t doorkomen zijn). Maar we vragen ons ook af of het zo langzamerhand geen gewenning aan het worden is... We hebben ook al verschillende 'maniertjes' geprobeerd 's nachts: 1 x speentje brengen en dan dus laten huilen (drama voor mama... , dat huilen houden ze dan ook gerust 1,5 uur vol, op een gegeven moment liggen ze samen te brullen natuurlijk ), we hebben ze voor het slapen een zetpil gegeven (ivm de kiezen dus), maar ook dan worden ze gewoon wakker tussen 23 en 24u. Afgelopen nacht hebben we een uiteindelijk maar een fles gegeven, 180cc, ging op!. Daarna hebben ze heerlijk geslapen van 1 tot 7. Da's voor ons echt een supernacht . Maar: het begint me enorm op te breken voel me echt niet goed en ben geloof ik een beetje aan t eind van mij latijn ofzo . Stom, vind ik zelf... Hebben jullie tips? Wat zouden jullie doen? Ze gaan zo af en toe uit logeren, zodat wij een nachtje (of 2) kunnen tanken, maar da's natuurlijk ook niet echt een oplossing...
  zaterdag 12 juni 2010 @ 21:13:25 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_82720882
Melk geven en dat dan steeds meer verdunnen tot uiteindelijk een slokje water wat je dan of ook weer af gaat bouwen? Is dat een idee?
  zaterdag 12 juni 2010 @ 21:15:42 #4
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_82720994
Ja, dat is een idee.... maar aan de andere kant waarschuwen ze zo dat je eigenlijk niet meer aan een nachtvoeding moet gaan beginnen als je er al vanaf bent.. Aan de andere kant: ze zijn gister na die fles wel lekker gaan slapen, terwijl we nachten hebben waar wij soms al met al een keertje 3 uurtjes slapen ofzo, dus ik ben wel in staat om.... zeg maar.
Dit duurt gewoon te lang zo, we hebben echt nog nooit een hele week doorgeslapen met ze (en maandag worden ze 1)
pi_82721474
Mikoxx geen tips, wel een
  zaterdag 12 juni 2010 @ 21:28:21 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_82721558
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 21:15 schreef mikoxx het volgende:
Ja, dat is een idee.... maar aan de andere kant waarschuwen ze zo dat je eigenlijk niet meer aan een nachtvoeding moet gaan beginnen als je er al vanaf bent.. Aan de andere kant: ze zijn gister na die fles wel lekker gaan slapen, terwijl we nachten hebben waar wij soms al met al een keertje 3 uurtjes slapen ofzo, dus ik ben wel in staat om.... zeg maar.
Dit duurt gewoon te lang zo, we hebben echt nog nooit een hele week doorgeslapen met ze (en maandag worden ze 1)

Ja, ik denk dan 'ze hebben het blijkbaar nodig, dus waarom niet'. Als ze dan wel een hele nacht doorslapen zou ik mezelf niet gek maken en het gewoon lekker doen.

Zou het werken als je ze gewoon zelf om 22 uur of 22.30 (geen idee hoe laat jij zelf ong. naar bed gaat) een fles geeft?
Dat hebben wij met Sasha ook nog best heel lang gedaan hoor. Die liet dat overigens ook wel hele makkelijk toe. Even uit bed plukken, fles erin, terug leggen en slapen maar.

Als dat voor jullie de truc is om ze een nacht door te laten slapen, waarom niet?
Desnoods doe je 150cc ofzo, of je bouwt het heel langzaam af. Begin je met 180cc en na een week of 2-3 ga je terug naar 150 etc. etc.

Mss is het nu voor hen wel gewenning om wakker te worden, maar dat is vaak toch het makkelijkst weer af te wennen door af te bouwen.
Heel soms werkt cold-turkey, maar bij jullie dus niet als ze dan 1.5 uur liggen te brullen. Lijkt me voor niemand echt een goeie situatie dus dan zou ik echt maling hebben aan wat men over het algemeen adviseert.

Ze zijn toch ook niet veel te zwaar oid verder? Sasha zat steeds keurig op het lijntje dus ik vond dat dat prima moest kunnen hoor, nog een late fles.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 21:36:39 #7
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_82721961
Ze zitten qua gewicht en lengte onder de middellijn, binnen de gemiddelde afwijking. Een flesje extra zou iig geen kwaad kunnen.
Cold turkey werkte voor toen wel, na 3 dagen flink doorbijten , daarna begon de kies-ellende. Er staan er bij allebei vier tegelijk op springen en dat is natuurlijk ook wel veel. Aan de andere kant begin ik me af te vragen of dat het wel is, want toen we ze pcm gaven voor het slapen gaan, werd T. alsnog wakker tussen 23 en 24u. Het lijkt mij gewenning, maar goed, ze kunnen het niet vertellen he?
Wakker maken voor een extra fles is natuurlijk een optie, maar ik heb daarbij wel zoiets van: mss hádden ze anders doorgeslapen. Probleem is gewoon een beetje dat je, als je eerst probeert een speen te brengen, dan even laten huilen en dan nog een fles, je zo 1,5 uur verder bent. En ik slaap zo kloten weer in als we in de weer zijn geweest. Ik slaap sowieso heel beroerd de laatste tijd, irritant! Dank voor het meedenken, fijn! We gaan maar voor de fles-optie, dat voelt het beste (en brengt hopelijk een beetje nachtrust)
  zaterdag 12 juni 2010 @ 21:41:08 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_82722174
Vooral dat laatste!

Oscar, ok, is wel wat jonger, had een paar weken terug idd ook mede door waterpokken een periode dat hij 's nachts steeds weer om een uur of 3 wakker werd, ook na een fles om 22 uur.
En toen hebben we hem toch ook gewoon weer wat gegeven. Hij sliep vanzelf ineens weer verder.

En als jouw mannen er niet vanzelf mee stoppen kan je altijd weer proberen af te bouwen of ineens te stoppen.

Succes ermee! Na een paar nachten goed slapen kan je er gewoon weer wat makkelijker tegenaan ook als je het wel af zou willen bouwen.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 21:47:45 #9
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_82722429
ohhhhhh Mikoxx ik weet zo goed wat je meemaakt.
Doorslapen is bij ons ook op 2 handen te tellen na ruim 1jr
Bij M was dat ook tot zo'n 18 mnd toen ging die doen wat die moest doen s'nachts SLAPEN!! En 2 weken na zijn 2de verjaardag kwamen die 2 kleine aapies ter wereld en begin het liedje weer van voor af aan :-(
Het komt echt goed, de vraag ik alleen wanneer. Maar ook voor ons komt er een tijd dat we ze hun bed uit moeten slaan.

En wat betreft die fles Gewoon doen!!
Als ze vol zitten stoppen ze wel met drinken en als ze er zwaarder van worden so what. Ze kunnen het hebben toch.
Die schatten van jou zijn zo beweeglijk ook ze zullen het nodig hebben! Hele dikke kus voor je!!
En als je even wilt "klagen" je weet me te vinden hè!!
Kunnen we even zeuren samen over onze mannetjes
  zaterdag 12 juni 2010 @ 21:49:03 #10
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_82722490
Mamanik
  zaterdag 12 juni 2010 @ 21:53:03 #11
248986 MamaNik
pi_82722683
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 21:49 schreef mikoxx het volgende:
Mamanik
best een lang verhaal hè vanaf mijn telefoon getypt!
En kleine troost ik lig ook al in mijn vakantie bed hoor ga ook slapen nu. Hopen we samen op een goede nachtrust ;-)
Morgen update ;-) hihi
  zaterdag 12 juni 2010 @ 21:53:36 #12
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_82722707
Slaap ze!!
pi_82723691
Ik hoop dat Tess d'r kiezen snel doorkomen hoor! Mevrowu is niet echt gezellig en poept wel 6/7x per dag!
We waren vanavond bij Ikea en Tess had uiteraard weer eens een keer gepoept. We gingen haar verschonen en ja hoor, ze zat weer onder tot aan haar schouders de 3e keer in de Ikea. Ik heb haar kleren uitgedaan en haar in de wasbak gezet met de warme kraan op haar kont
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_82724301
Huh ik was net mijn post aan het veranderen omdat ik per ongeluk op de "." toets had gedrukt. En blijkbaar op invoeren. Had het ge edit en nu staat er niks.
pi_82724352
ws. is je post verwijderd...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 22:30:20 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_82724465
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
Huh ik was net mijn post aan het veranderen omdat ik per ongeluk op de "." toets had gedrukt. En blijkbaar op invoeren. Had het ge edit en nu staat er niks.

Dan waren we tegelijk.
Er stond boven jou een tvp en die mogen we nu eindelijk deleten en ik dacht dat je . een foutje was dus die nam ik voor de handigheid mee.

Sorry!
pi_82724699
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:30 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dan waren we tegelijk.
Er stond boven jou een tvp en die mogen we nu eindelijk deleten en ik dacht dat je . een foutje was dus die nam ik voor de handigheid mee.

Sorry!
Aha. Ik vond het al vreemd.

Iig gaat alles ok met Tyler de brokkenpiloot/klimgeit/sirene.
Hij heeft nu 4 tanden boven en onder en zo goed als 4 kiezen. Ik zag bovenin een streepje, dat zal dan denk ik een snijtand worden? Hij heeft er welwat last van. Kwijlt ook ineens weer en kluift op alles. Wilde zelfs mijn teen afkluiven, kan ook door nagellak liggen.
pi_82725117
Mikoxx veel succes met de fles en het doorslapen.

Hopelijk gauw beter voor alle kindjes met doorkomende kiezen.

Hier is het ook kieselllende. We wisten idd dat er tanden aan het doorkomen waren. De pijn was al duidelijk en de poep was duidelijk tandenpoep. Hij had dan wel erg veel last. Dit heeft ook behoorlijk effect op de borstvoeding. Hij heeft denk ik pijn als hij zuigt
Als iemand tips heeft ben ik daar zeer dankbaar voor. De usuals hebben wij al geprobeerd zoals dentinox en gengigel. Dat helpt voor geen meter.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_82725383
We hebben vanmiddag een schattig loopfietsje voor Tess gekocht... nou ja, gekregen van schoonouders
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_82725442
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:47 schreef Tinuviel het volgende:
Mikoxx veel succes met de fles en het doorslapen.

Hopelijk gauw beter voor alle kindjes met doorkomende kiezen.

Hier is het ook kieselllende. We wisten idd dat er tanden aan het doorkomen waren. De pijn was al duidelijk en de poep was duidelijk tandenpoep. Hij had dan wel erg veel last. Dit heeft ook behoorlijk effect op de borstvoeding. Hij heeft denk ik pijn als hij zuigt
Als iemand tips heeft ben ik daar zeer dankbaar voor. De usuals hebben wij al geprobeerd zoals dentinox en gengigel. Dat helpt voor geen meter.
Wij doen al een paar dagen een zetpil voor het slapen gaan met dank aan Mikoxx, die had het nagevraagd bij de ha en dat lijkt wel te helpen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_82725466
Mooi Vicky!
  zondag 13 juni 2010 @ 15:57:14 #22
248986 MamaNik
pi_82745140
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 21:53 schreef mikoxx het volgende:
Slaap ze!!
Hoe is het gegaan Mikoxx vanacht?? Hier 3 uur half 4 4 uur en toen alles om half 6!

Hoe was het feestje vandaag? Zijn de jongens flink verwend alvast?

Leuk fietsje Vicky!
pi_82749347
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:57 schreef Vicky het volgende:

[..]

Wij doen al een paar dagen een zetpil voor het slapen gaan met dank aan Mikoxx, die had het nagevraagd bij de ha en dat lijkt wel te helpen.
Mij ging het voor een deel om wat ik kan doen om hem tijdens de bv meer op zijn gemak te stellen. Wat betreft de zetpil. Bij het inslapen is het eigenlijk geen probleem, ook s'nachts wordt hij er de laatste tijd niet wakker van. Hij is s'ochtends vroeg wakker half zes en huilt dan ook. Vanochtend ook geprobeerd met een zetpil maar tegen de tijd dat die werkt gaat hij dan ook echt niet meer slapen
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 13 juni 2010 @ 20:41:50 #24
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_82757327
TInuviel, volgens mij is er niet zoveel aan te doen. Nadat het een paar dagen goedging, is Lennon sinds gisternacht ook vroeg wakker 's morgens. Lijkt dan ook gewoon klaar te zijn met slapen. Ik heb het idee dat hij wakker wordt van de doorkomende kiezenpijn.. Vanmorgen is Peace maar met hem om kwart over 6 naar beneden gegaan. De hele dag door is hij vrolijk en eet hij goed.

Nog even wat fotootjes:

Make love, not war ☮
  zondag 13 juni 2010 @ 20:43:12 #25
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_82757434
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:57 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Hoe is het gegaan Mikoxx vanacht?? Hier 3 uur half 4 4 uur en toen alles om half 6!

Hoe was het feestje vandaag? Zijn de jongens flink verwend alvast?

Leuk fietsje Vicky!
De nacht ging goed jeej! Als je het erover hebt.. omgekeerde fokwet ofzo haha!
Verjaardag was leuk vandaag en de kriebels voor morgen beginnen nu toch een beetje te komen hoor.... over een paar uur begon het gewoon allemaal.....

Vicky, da's een leukerd! M en T krijgen ook loopfietsjes morgen, zal morgen (of overmorgen ) ff een fotootje posten!
pi_82760960
Leuke fotos van Lennon Diaan. Wat is hij toch al een grote jongen.

Jair is idem vroeg wakker, slaapt overdag ook redelijk veel en goed, is verder vrolijk. Ik merk wel idd dat die s'morgens wel pijn van doorkomende kiezen heeft als die wakker wordt. Wat betreft eten en drinken gaat dat soms overdag ook wat minder door de tanden, maar niet zorgwekkend. De ene maaltijd heeft die een bui dat die voor 2 eet en de volgende maaltijd eet die dan haast niets.

Mikox fijn dat het afgelopen nacht zo goed ging. Geniet van het herbeleven van vorig jaar en de geboorte van je jongens en wat je allemaal hebt meegemaakt. Ik hoop dat het niet een slechte ervaring was.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  maandag 14 juni 2010 @ 16:33:57 #27
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_82792736
Mikoxx gefeliciteerd met je mannen!
Ennuh, Marie, was het ook niet jouw verjaardag? (toch?toch?) Ook gefeliciteerd!

Hier komt er een kies door. Valt me tot nu toe mee, alleen vreselijke poep en wat gemeut 's nachts maar niet langer dan een half uurtje, dus dat overleef ik allemaal wel.
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_82792786
Welkom Mikoxx en de twee

Pff Tess is echt een kruipende mestmachine! Ik heb vandaag al 4 poepluiers gehad!
Gister ook een stuk of 5 en de dagen ervoor ook minstens 4!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 14 juni 2010 @ 16:43:01 #29
114177 Diaan73
pi_82793155
Mikoxx, van harte gefeliciteerd met de twee kleine mannetjes!!
Make love, not war ☮
  maandag 14 juni 2010 @ 17:17:52 #30
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_82794540
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:33 schreef Basboussa het volgende:
Mikoxx gefeliciteerd met je mannen!
Ennuh, Marie, was het ook niet jouw verjaardag? (toch?toch?) Ook gefeliciteerd!
Mikoxx, van harte met je mannen!
En Basboussa, jij ook hè? En ja, ik ook
(ik heb het vanmorgen op mijn werk geviert, was gezellig, met soesjes & tompoesjes en cadeautje en vanmiddag lekker voetbal kijken met heel veel cliënten)
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_82804698
Ik was jullie kwijt
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:56 schreef Vicky het volgende:
We hebben vanmiddag een schattig loopfietsje voor Tess gekocht... nou ja, gekregen van schoonouders
[ afbeelding ]
Die is gááf! Kan ze er al een beetje wat mee?

Mikox, gefeli!

Ik hoor net van boven *rammeldeBAM* zit me nog af te vragen of dat TARA was of bij de buurman.
Hoor ik TARA mij roepen en direct daarop een luid gebrul.

Hm. uit bed geklommen met slaapzak en al en toen van de rand naar beneden geflikkerd

Ik kwam binnen, eventjes troosten en knuffelen en ten was hij ook alweer helemaal blij, gek kind...

Maar nu de vraag: tijd oor een ander bed? Of zal hij het voorlopig wel niet weer doen? En blijven ze wel in bed op deze leeftijd?
  maandag 14 juni 2010 @ 20:55:08 #32
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82805271
Free, ik zou beginnen met de slaapzak uitlaten, als ie dan toch klimt kan ie dat goed doen en zich niet te etter vallen omdat dat ding in de weg zit. En zou je niet een zijkant uit het ledikant kunnen halen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_82805620
Zijkant eruit zou dan het eerste idee zijn inderdaad.
En slaapzak uit klinkt eigenlijk best als een goed plan..

maar bij beiden hetzelfde probleem: ik kan hem nog niet echt uitleggen dat hij niet door zijn kamer mag gaan wandelen....
  maandag 14 juni 2010 @ 21:03:28 #34
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82805774
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:00 schreef freecell het volgende:
Zijkant eruit zou dan het eerste idee zijn inderdaad.
En slaapzak uit klinkt eigenlijk best als een goed plan..

maar bij beiden hetzelfde probleem: ik kan hem nog niet echt uitleggen dat hij niet door zijn kamer mag gaan wandelen....
dat hoor je toch? Gewoon steeds blijven terugleggen. Stug volhouden.
Ze snappen dan heus dat het geen zin heeft om je bed uit te komen.
pi_82805864
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:03 schreef Ticootje het volgende:

[..]

dat hoor je toch? Gewoon steeds blijven terugleggen. Stug volhouden.
Ze snappen dan heus dat het geen zin heeft om je bed uit te komen.
ik zie héle lange avonden voor me
pi_82805916
Gefeliciteerd MIkoxx met je mannen! Hoe is het nu bij jou?

Marie gefeliciteerd

Hebben voor vannacht Mikoxx tip geprobeerd met een paracetamol omdat manlief en ik allebei onze slaap hard nodig hebben.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  maandag 14 juni 2010 @ 21:07:18 #37
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82806001
Weet je, dat dacht ik ook. Ik dacht een gigastrijd te krijgen dat ze in haar bed moest slapen op haar kamer. Ik zag haar al midden in de nacht door huis lopen. En dat viel allemaal heel erg mee. Tot nu toe 2 nachten dat we tot laat met haar bezig waren.
  maandag 14 juni 2010 @ 21:44:55 #38
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_82808773
Kind vindt avocado's lekker, erg lekker, is maar op tafel geklommen, gat in de avocado gebeten en vervolgens alles er met je vinger uit lepelen. mjammjamjam....

Is weer eens wat anders, hoef haar tenminste niet weer uit het raamkozijn te trekken...
pi_82809139
Mikoxx gefeliciteerd!
  maandag 14 juni 2010 @ 22:01:25 #40
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_82809890
Oh ik zie dat ik al gefeliciteerd wordt met mijn mannen (die trouwens M a x en T y g o heten , maar ik combi met elkaar zijn ze zo makkelijk te 'vinden' vind ik). We hebben een superdag gehad en nu ben ik kapot! Whaaha, morgen post ik ff foto's, voor nu dank voor het warme welkom. En ja, het is echt zo he? Heb nog wel ff een potje gejankt hoor om 19.57 en 20.08
pi_82810534
Gefeliciteerd mikoxx!
Lekker relaxen nu! Het tweede jaar is geweldig, er staat je heel veel moois te wachten
pi_82821204
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:44 schreef Basboussa het volgende:
Kind vindt avocado's lekker, erg lekker, is maar op tafel geklommen, gat in de avocado gebeten en vervolgens alles er met je vinger uit lepelen. mjammjamjam....

Is weer eens wat anders, hoef haar tenminste niet weer uit het raamkozijn te trekken...

Hier staat de fruitschaal niet meer op tafel... Veel te grote kans op hapje uit elk fruit...
pi_82829441
Seb haalt steeds de mandarijnen uit de fruitschaal en wil die dan eten. Hij zou het liefste de hele dag mandarijnen eten De zindelijkheidstraining is nog altijd in volle gang. Hij heeft er best lol in en mijn moeder heeft het geduld en de tijd. Hij plast iedere dag wel een paar keer op het potje.

Bij mijn ouders wonen gaat ook goed tot nu toe. Seb is de laatste dagen niet te genieten door doorkomende tandjes dus dan is het fijn om meer mensen in huis te hebben zodat we zelf even lucht krijgen.

Van het weekend vond ik wel grappig: We aten pizza, dus mijn moeder laat Seb zien dat ze de dozen plat stampt en bij het oud papier doet. Dat vond hij heel grappig. Even na het eten in de woonkamer pakt Seb de doos van een puzzel, legt die op de grond en gaat erop staan Dus mijn moeder NEEEE Seb niet kapot maken. Ik lachen, ja handige actie mam. Hoe moet hij nou het verschil weten?
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_82832157
Bij ons lokt de fruitschaal altijd de uitroep: mama (betekent ik wil, ik wil, ik wil) uit maar blijft gewoon op tafel staan. Tot nog toe klimt die nog niet op tafel om te halen wat die wil

Meneer gaat wel steeds meer over van alles heen klauteren. Hij weet nu dondersgoed hoe hij over van alles en nog wat heen moet stappen (mama en papa inbegrepen).

[ Bericht 21% gewijzigd door Tinuviel op 15-06-2010 14:10:05 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:56:26 #45
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_82835012
Mikoxx, proficiat!!

Freecell, dat is even schrikken zeg! Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zou toch eens rustig voor een ander bed gaan kijken.

Tess, wat een leuke fiets heb jij gehad zeg! Stoer!

Basboussa, ze heeft al een heel gebit zeg! Of niet?

Diaan, wat een kerel is het al zeg! Als ik hem zo zie, dan lijkt ie echt veel ouder!

Hier is alles prima. Kereltje is druk aan het oefenen met lopen. Gister gewoon 10 stappen!!!

Seb hahaha, lekker oma aan het nadoen! Hihi, hier een ventje wat met de tuinslang een poging doet om de planten water te geven.
Niet mieten! Door gieten!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 15:18:52 #46
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_82835968
Oh Jore, is dat waar? Is het tweede jaar RELAXED??? yeah!!! Gaan ze dan ook beginnen met doorslapen? Haha. En ik lees de tips over de fruitschaal, woei, ik kan me er niets bij voorstellen joh, dat ze zelf op de tafel gaan klimmen en zulks..... ben benieuwd wanneer ik aansluit in de rij!

Joep aan de wandel, knappe kerel!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 15:29:15 #47
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_82836485
Hier waren ze twee dagen oud

T. aan de taart

En M. aan de taart

Ohw, je wilt echt niet weten hoe de vloer eruit zag na de taart-overval!!!

[ Bericht 2% gewijzigd door mikoxx op 15-06-2010 15:44:31 ]
pi_82836812
Mikoxx, ik zie je foto's niet..

Free, Tess kan er nog niet veel mee, komt vanzelf.

Tess liep net 4 stapjes!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 15 juni 2010 @ 15:45:51 #49
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_82837278
gefixt!

Waaahhh Tess!! Wow!!! Filmen Vicky!
pi_82837336
oehhhh die 1e foto Ik krijg er tranen van in mijn ogen... wat een prachtige foto

En wat een heerlijke mannen zijn het geworden!

whaha ja idd filmen... moet ze het wel vaker gaan doen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 15 juni 2010 @ 15:49:27 #51
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_82837463
Dank je Vicks
pi_82848887
grmbl.

ik wil even klagen over de eetgewoontes van de dame hier. appels uit de fruitschaal: tsjek. kan ik mee leven want ze eet gewoon de appel op. waar ik echter niet mee kan leven zijn de kevers. iemand enig idee hoe ik haar dat afleer zonder haar angst voor beessies aan te jagen? *narilt*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_82853419
Yuk! Selene das toch niet lekker joh.
Pff afleren geen idee. Afpakken als ze er 1 beet heeft? En nee zeggen.
pi_82853691
Geweldige leuke foto's Mikoxx, wat een contrast he, met dat hele kleine.....
En lekkere aanval op de taart dus! Zo hoort het!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 15 juni 2010 @ 21:24:22 #55
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82853815
Simmu, ik ging keihard gillen toen Jen een naaktslak oppakte. Die heeft nu een trauma. Dat is duidelijk niet de manier.
pi_82854338
Mikoxx wat voor leuke foto's van je mannen.

Simmu heb geen ervaring met beestjes. Maar het lijkt me dezelfde aanpak te vergen als bij andere dingen die verboden zijn/ niet mogen: afpakken, nee zeggen, weghalen.

Hier nog steeds tandenleed. Mikoxx bedankt voor de tip met de paracetamol. Nu 2 dagen achter mekaar gedaan. De nachten zijn redelijk, gisteren om 1 uur wakker en daarna weer geslapen. Wel vroeg op tussen half zes en zes. Aardigerwijs is het kind op het weekend vroeger wakker

Kga maar slapen. Manlief is niet lekker dus vannacht moet ik eruit.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_82854929
afpakken is niet aan de orde. "stukgebeten de stukjes uit haar mond vissen" is de norm *meer rilt*. het ergste is dat ze steeds een goede stash van die rotbeesten vind *nog meer rilt*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 16 juni 2010 @ 07:55:14 #58
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_82867902
Brrrr Simmu, dat lijkt mij ook niets.... stukgebeten beestjes uit de mond vissen. Maar volgens mij is dat wel iets wat vanzelf overgaat als je blijft herhalen dat het vies is. Ik heb daar een keer een documantaire over gezien. Dat kleine kinderen gewoon ranja drinken terwijl er een kakkerlak in drijft en naarmate ze groter worden en gaan beseffen en leren dat dat vies is, stopt dat.
pi_82868008
Brrrr Simmu
  woensdag 16 juni 2010 @ 08:49:57 #60
248986 MamaNik
pi_82868660
Zoooo even tijd om te Fokken, zondag avond terug gekomen van een weekje weg, en maandag gelijk weer aan de slag gegaan, nu eerste dag weer vrij.

Weekje weg was TOP al gingen we weg met R ziek tegen de 40 graden koorts heeft 3 dagen aangehouden toen vlekken dus 6de ziekte. Hebben we dat ook weer achter de rug. M vond het zwembad en Plopsaland echte de hit van de vakantie. En waar die ook niet over uitgepraat is de minimeet met Mikoxx en xxxKarinxxx
Hij heeft het constant over Meike en de baby en de 2 jongens baby's ahhhh zo schattig. De jongens baby's hebben ook heel wat kusjes moeten overleven. We hadden een heerlijk (kinder)huis met veel speelgoed een zandbak trampoline en glijbaan in de tuin (met hek) Ideaal! (foto's staan in fototopic)

De foto's van de meet komen eraan, ff overleg of niemand het een probleem vind.

Bah Simmu lastig met je meisje die alles opeet wat loopt Blijven herhalen is inderdaad het beste net zoals Seilram zegt.

En Mikoxx geweldige foto's van je mannetjes!
Wat een verschil he, zag die foto's en moest gewoon even die van mij ook terug kijken en werd er weer emo van, kan jou emoties zo goed voorstellen.
pi_82883995
Klinkt heerlijk mamanik

Leander is bezig met kleuren... moeilijk! De enige die echt goed gaat is blauw
  woensdag 16 juni 2010 @ 15:17:05 #62
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_82884836
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:02 schreef freecell het volgende:
Klinkt heerlijk mamanik

Da's beter dan zwart. Kind hier krast zo een heel vel vol met zwart met af en toe een kleurtje 'er tussendoor'. Zwartkijker misschien? Vind het alleen zo depressief staan op de koelkast

Mamanik, fijne vakantie gehad dus, met minimeet!

En over kevers kan ik niets zeggen... Alleen dat er veel proteine in zit?

Hier verder alles goed, kind wilde vannacht om vier uur niet meer slapen en dan is het heel leuk om tegen de muur aan te bonken, spreekbeurten te geven en je slaapzak vakkundig, doch luidruchtig (uhhhhmmmm) uit te trekken. Papa lag in de kamer ernaast, die had vooraf al zo'n vermoeden, en die werd er ook wakker van....
  woensdag 16 juni 2010 @ 15:49:29 #63
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_82886521
Mikoxx jij ook nog gefeliciteerd met je grote mannen!

En mag Morris alsjeblieft ook weer in het openingslijstje? 5 juni is de datum!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_82887362
Basboussa sorry zal vannacht vast niet grappig zijn geweest. Toch moest ik er hard om lachen.

Mamanik fijn dat jullie zo'n fijne vakantie hebben gehad.

Hier zijn we nog helemaal niet toe aan kleuren. Denk dat meneer niet zou weten wat die met zo'n kleurenaan zou moeten. Hij heeft weleens een pen vastgehad, die ging alleen zijn mond in. Zwart kleuren is misschien een beetje saai. Aan de andere kant moderne kunst he Blauw is zeker leuk.

Voorbeelden van de kunstwerken!
Carpe Diem- Pluk de Dag
  woensdag 16 juni 2010 @ 16:11:58 #65
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_82887727
MamaNik, dat klinkt als een heeeeerlijke vakantie!

Basboussa, wat een nacht. Vannacht gaat het vast beter

Freecell, las dat je een nieuw bed hebt? Gaat Leander er vannacht al in?

Tinuviel, hier ook nog niet aan het kleuren hoor. Al moeten we wel gaan knutselen voor vaderdag. Had bedacht om uit een groen vel een blad te knippen, boomblad zeg maar. En dan daarop de hand van Joep met verf en dan zo'n snoepkikkertje erop hahaha. Het is iig iets.. ik kreeg met moeder "jij bent mijn moeder niet". Dus ik zal nu het goede voorbeeld eens geven.

Verder gewoon weer een lief ventje. Man, wat ben ik vlieft op mijn eigen kind. Zoals dat koppie kan stralen en hij kan zooooo lief glimlachen als ie iets doet wat niet mag, dat ik bijna moet lachen, maar ik probeer dan heel serieus te blijven kijken. Hij wil nu namelijk telkens op zijn bord met eten trommelen, wat dus niet mag. Dat smoeltje dan! Pure ondeugd.
pi_82887927
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:11 schreef seilram het volgende:

Tinuviel, hier ook nog niet aan het kleuren hoor. Al moeten we wel gaan knutselen voor vaderdag. Had bedacht om uit een groen vel een blad te knippen, boomblad zeg maar. En dan daarop de hand van Joep met verf en dan zo'n snoepkikkertje erop hahaha. Het is iig iets.. ik kreeg met moeder "jij bent mijn moeder niet". Dus ik zal nu het goede voorbeeld eens geven.

Leuk idee Seilram vooral met snoepkikker erop. Knutselding van het kdv is al binnen voor vaderdag maar dan ingepakt. Dus ik heb geen idee wat erin zit. Ik ga zelf denk ik niet iets maken met Jair, hoewel eigenlijk is het een tof idee'tje. Nog maar even bedenken wat ik kan doen. Misschien iets wat te maken heeft met het cadeau dat ik heb gekocht en dan daar een hand/ voetafdruk op. Waar sloeg dat op met dat je de mama niet bent? Geef je man even een
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_82889901
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:02 schreef freecell het volgende:
Klinkt heerlijk mamanik

Hij weet nog steeds niet wat indigo is? Valt me tegen
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_82890578
Hoi hoi! Daar zijn we dan echt!
De 7de juni om 13.13 zaten we inderdaad in de bus over de afsluitdijk en Ko sliep in de doek bij mij.
Het was emotioneel en door alle drukte van de reis toch ook weer niet.
Geen traantjes gelaten dus terwijl ik daar best zin in had.
Maar het besef dat de baby weg is slaat wel in.
Hij lag op het luchtbed te slapen en P. en ik waren echt verbaasd over dat lange jongetje dat daar lag.

Het kamperen deed hem goed, lekker kruipen, in de tent, uit de tent. Los staan!
En alle mensen die mee waren en die we tegen kwamen. Hij vond het geweldig! Vooral Julius van 5 was erg leuk om naar te kijken.

Hij is enorm aan het eten en vind alles lekker.
En hij heeft voor het eerst tandjespoep en bijbehorende uitslag gehad. We wachten nog steeds op kiezen. Volgens mij staan er 4 in de rij.
Nouja, nog even een foto van mijn dreumes hoor, gewoon omdat ik hem zo'n enorm lief jongetje vind.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 16 juni 2010 @ 19:02:13 #69
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_82896741
Wat een lekkere beentjes, oeke! En das heul geen baby meer! Dat is een man, die de dingen des levens aan het overdenken is.....
pi_82902993
Wat een leuke foto Oeke. Ko is gewoon een grote jongen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  woensdag 16 juni 2010 @ 21:19:27 #71
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_82903740
Ow Oeke, wat is Ko groot, echt een peutertje
pi_82906402
Hij zat zo lekker te chillen in dat stoeltje. Ik heb er een hele reeks foto's van gemaakt.

Meteen maar even een vraag: hoe gaat dat met kiezen? Want een tand snijdt zich zo door het tandvlees, maar kiezen zijn veel dikker toch?
Ko heeft enorm last en aan een kant lijkt het zowel boven als onder echt op springen te staan. Maar dat dacht ik een maand geleden ook en toen trok de zwelling weer een beetje bij.
Ik zou zo graag een beetje weten hoe het verloopt. Bij tandjes was het vaak ineens door, maar met kiezen kan ik me niet zo goed voorstellen hoe het verder gaat.

Hij lijkt ook de camping te missen. Alsof hij de ruimte mist van door het gras kruipen.
pi_82906793
Ko Wat een heerlijk ventje!!

Oeks, die kiezen komen echt vanzelf, die breken ook ineens door.

Tess heeft vanmiddag een stukje los gelopen!! Ze stond, wankelde een beetje, zocht haar evenwicht, deed een stapje, deed er nog een, wankelde wer, zocht weer haar evenwicht en deed toen nog een stap of 3/4. Ze stond er zelf helemaal bij te glunderen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_82907524
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:03 schreef oeke het volgende:
Hij zat zo lekker te chillen in dat stoeltje. Ik heb er een hele reeks foto's van gemaakt.

Meteen maar even een vraag: hoe gaat dat met kiezen? Want een tand snijdt zich zo door het tandvlees, maar kiezen zijn veel dikker toch?
Ko heeft enorm last en aan een kant lijkt het zowel boven als onder echt op springen te staan. Maar dat dacht ik een maand geleden ook en toen trok de zwelling weer een beetje bij.
Ik zou zo graag een beetje weten hoe het verloopt. Bij tandjes was het vaak ineens door, maar met kiezen kan ik me niet zo goed voorstellen hoe het verder gaat.

Hij lijkt ook de camping te missen. Alsof hij de ruimte mist van door het gras kruipen.
Kiezen moeten inderdaad op veel meer punten doorkomen. Er komen eerst een paar puntjes omhoog en op een bepaald moment is het hele snijvlak door. Tsja, hoe gaat dat... geleidelijk aan in ieder geval, en hier ging het gepaard met veel pijn en ellende helaas. Zo sneu Het kostte meer tijd dan een simpele tand in ieder geval.

En wat is Ko een leukerd zeg!

Edit: en wat knap van Tess! Lieuwe loopt pas sinds zondag écht los, dat wil zeggen: meer dan een paar stapjes. Hij volgt trouwens echt exact mijn motorische ontwikkeling: rollen, tijgeren, staan, kruipen en lopen doet hij op de week na op dezelfde tijd als ik vroeger. Bijzonder, vind ik.
pi_82908354
Wow Tess, snelle!
En wat leuk dat ze zelf zo lekker glunderen als iets lukt he?

Ah Jore, dan weet ik een beetje waar ik aan toe ben. Ik smeerde daarstraks dentinox erop en het voelt zo opgezwollen. Heel anders dan met de snijtanden.
Hier ook veel pijn geloof ik. Daarstraks sloeg hij zich op zijn oortjes.
pi_82908431
Oeks, ze gaat dan ook zelf zitten klappen, gooit haar handjes omhoog en roept OEHAAAAA

Als ze me ziet gaat er ook eenhandje omhoog en dan zegt ze haai
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 16 juni 2010 @ 22:34:09 #77
62233 Jelief
ikke lief!
pi_82908518
Wat een lekker ventje oeke!
Ruben doet het geweldig,hij heeft ondekt dat hij zijn wensen aan kan geven. Dat geeft soms huil of gilbuien maar meestal is het 'mama' gevolgd door 'daar' of 'die' in combinatie met een of ander gebaar. Buitenspelen is de bom, hij pakt zelf zijn schoenen en jas als hij naar buiten wil.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_82908529
Lief is dat klappen! Ko ging steeds klappen na het eten op Terschelling. Dat was een leuk compliment voor de kokkin.

Haai. Ko zegt de hele dag Ja. Heel schattig,
pi_82908588
Ja wordt hier ook steeds gezegd.
Als Tess iets in haar handjes heeft en ik zeg mama dank, dan geeft ze het aan mij
En ze blijft maar kusjes geven
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_82909182
Dat kusjes geven moet ik hem maar eens leren, want dat lukt nog niet. Knuffelen wel trouwens. Zo heerlijk!

Jelief wat fijn dat het zo goed gaat met Ruben! Lijkt me fijn als hij zo duidelijk kan aangeven wat hij wil.
  donderdag 17 juni 2010 @ 11:01:09 #81
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_82921466
Tess, wat goed zeg!!

Tinuviel, ik vind dat altijd wel leuk om iets te knutselen Ja, stomme opmerking van mijn kerel he!! Ik kon het ook echt niet waarderen, ik ben wel de moeder zijn kind!

Oeke, dat klinkt als een heerlijke vakantie en wat is Kobus toch een scheetje. Kiezen leed is buuuuh. Joep vindt er ook niets aan.

Ik wil Joep zaterdag meenemen naar Festival Mundial. Ben zo benieuwd wat hij er van vindt. Hopelijk is het wel droog!
pi_82921924
Tess knapperd Wat ben jij toch een snelle

Oeke bij ons kindje komt er boven rechts een kies door. Wij voelden ook een tijd een behoorlijke bobbel. Opeens konden we dan een hoekje tand/ kies voelen wat door het tandvlees heen steekt. Jair heeft er ook veel pijn door. Naar mijn gevoel lijkt die kies ook nog niet verder door te komen dan de ene hoek die er al is.

Hier een ventje die heel goed weet die is. Als wij vragen wie is dat en op hem wijzen of vragen waar is Jair? wijst hij naar zichzelf en zegt: Jaja. In de handjes klappen doet hij en wij ook als hij iets goed heeft gedaan. Loslopen lukt hier nog niet, hooguit een keer een stapje per ongeluk of even vrij staan. Maar hij oefent en het lopen op zich gaat steeds beter.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_82924160
Handjes klappen als hij iets goed heeft gedaan doet Leander soms nog steeds, zo lief
pi_82924401
Lieuwe steekt z'n vingertjes in de lucht als hij muziek hoort, en dan gaat hij met z'n armpjes zwaaien en met z'n voetjes stampen. En hij probeert een rupsje na te doen met zijn vinger maar dat lukt niet goed
Soms zie ik hem heel geconcentreerd met z'n vingertje pielen, dan probeert hij mij erop te wijzen dat hij Rupsje Nooitgenoeg ziet liggen (het boekje). Vet schattig.
En kennen jullie deze tactiek? Lieuwe wil regelmatig opgetild worden, met name als het net niet uitkomt. Dan staat hij dus aan je rok/broek te trekken en dan zeg je: 'nu even niet, want ik moet koken/iets opschrijven/bla'. Dan gaat 'ie als een malle je benen staan kussen Echt zo *kuskuskuskuskuskuskus* *kijktomhoog* en dan wordt 'ie natuurlijk opgetild
pi_82925961
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:07 schreef Jore het volgende:
Lieuwe steekt z'n vingertjes in de lucht als hij muziek hoort, en dan gaat hij met z'n armpjes zwaaien en met z'n voetjes stampen. En hij probeert een rupsje na te doen met zijn vinger maar dat lukt niet goed
Soms zie ik hem heel geconcentreerd met z'n vingertje pielen, dan probeert hij mij erop te wijzen dat hij Rupsje Nooitgenoeg ziet liggen (het boekje). Vet schattig.
En kennen jullie deze tactiek? Lieuwe wil regelmatig opgetild worden, met name als het net niet uitkomt. Dan staat hij dus aan je rok/broek te trekken en dan zeg je: 'nu even niet, want ik moet koken/iets opschrijven/bla'. Dan gaat 'ie als een malle je benen staan kussen Echt zo *kuskuskuskuskuskuskus* *kijktomhoog* en dan wordt 'ie natuurlijk opgetild
Jore dat benen kussen herken ik niet. Wel vet . Bij ons blijft die dan aan de broek/ rok hangen om opgetild te worden. Hoe gaat het met jou?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_82926173
Haha Lieuwe, dat is lief

Hier roept Leander heel hard poortjepoortjepoortje en blijft tussen mijn benen door rennen
pi_82926591
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:41 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Jore dat benen kussen herken ik niet. Wel vet . Bij ons blijft die dan aan de broek/ rok hangen om opgetild te worden. Hoe gaat het met jou?
Prima! Lekker zwanger

Freecell, past 'ie er nog onderdoor? Lieuwe heeft net ontdekt dat hij er tussendoor kan en vindt het prachtig, ik moet alleen steeds mijn jurk/rok ophijsen. Lekker charmant Misschien moet ik toch maar vaker een broek aantrekken.
pi_82927536
jahoor, gaat prima
Krijg heel af en toe een kopstoot in mijn kruis, maar dat hoort erbij
pi_82929304
Elin heeft ook al een hap mieren gehad en kusjes zijn hier ook erg in trek, vooral als ik nee zeg dan komt ze kussend op me af. ze wordt wel steeds driftiger, echt boos worden en dan meppen en ze kan alle bewegingen van in de maneschijn vooral 'en je waagt het niet' is keilief
pi_82930285
Gezellig hè, zo'n driftkopje. Lieuwe leert zich nu een beetje te verbijten, soms zie je gewoon dat hij vreselijk gefrustreerd is over iets maar dat houdt hij dan wel binnen op één of andere manier. Soms ook niet en dan klauwt hij zo met z'n hand in je gezicht, au . Of hij bijt. Maar ik zie wel dat zijn frustratietolerantie steeds meer toeneemt.
En kusjes zijn lief , vooral de spontane. Hoe gaat het trouwens met Elin in d'r eigen bedje?
pi_82930718
goed!

althans ze slaapt nu tot een uur of 2 in r eigen bed en ook overdag nu maar daarna komt ze bij ons in bed, gewoon omdat we te lui zijn om naast r te gaan zitten middenin de nacht
pi_82938024
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:15 schreef Kleurdoos het volgende:
goed!

althans ze slaapt nu tot een uur of 2 in r eigen bed en ook overdag nu maar daarna komt ze bij ons in bed, gewoon omdat we te lui zijn om naast r te gaan zitten middenin de nacht
Komt vanzelf
pi_82939130
Wat lief is Lieuwe! En slim, met zijn kusjesomkoperij!

Leuk met Joep naar Mundial, dat vindt hij vast heel interessant. Swingen!

Grappig dat Leander ook nog een dreumes is, ik vind hem namelijk al zo'n groot jongetje.
Kan me niet voorstellen dat Ko er over een tijd ook zo groot uitziet.

Elin, lekker eiwitrijk voedsel verzamelen in de tuin? Fijn dat het slapen beter gaat, Kleurdoos. En fijn dat je er weer bent. Dat had ik nog niet gezegd volgens mij. Afijn je was gemist.
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:24:37 #94
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_82945499
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:54 schreef oeke het volgende:
Grappig dat Leander ook nog een dreumes is, ik vind hem namelijk al zo'n groot jongetje.
Kan me niet voorstellen dat Ko er over een tijd ook zo groot uitziet.

Ja, dat dacht ik vandaag ook opeens!

Vanochtend weer naar de gym geweest, waar Beisan echt het kleinste en echt jongste meisje is, maar ik vind het verschil wel groot, hoor. Veel kindjes zijn al (bijna) 2, en die praten gewoon en leren gewoon dingen te delen, terwijl dochter echt bijna alleen maar haaaaaaaaaaaaaaiiiiii zegt, en alles kopieert (inclusief schoonmaken en neus snuiten)... Ze zegt ook nauwelijks nog mama, wat ze wel gedaan heeft, iedereen die ook maar een beetje bekend is, is baba.

En kusjes, ja, de hele dag door, mwa, mwa mwa!
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:30:01 #95
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_82948348
Mijn kind liep net wel 12 stappen!! Waaaaaaaaaaaaaaa! Zo leuk om te zien hihi, nog helemaal stijf met die beentjes. En hij heeft vanavond witlof salade gegeten, ik moest telkens een stukje op zijn vork prikken

Jore, dat is lief maar niet herkenbaar! En onder "poortje" door gebeurd hier ook nog niet. Wel gewoon veel kussen, maar nog met een hele grote open mond hahaha.

Beisan, lekker gegymd!? Bij mij in de vriendengroep is dat ook Basboussa. Veel kindjes zeggen al iets en Joep roept alleen maar: bababababa of mamamamamama en heel soms zegt ie eddie ik ken heul geen eddie.

Elin, wat goed en lekker dat jij zo heerlijk in je eigen bedje snurkt! KD, heb je misschien nog tips? Vriendin van mij heeft echt zo'n problemen om haar dreumes in zijn eigen bed te krijgen. Ze zegt dat ie helemaal, maar dan ook helemaal hysterisch wordt. Ze zijn er nu al bijna een jaar mee bezig en ze is het zo beu, ze wil haar bed terug zegt ze....
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:34:40 #96
114177 Diaan73
pi_82948566
Wat lief en herkenbaar allemaal. Lennon hangt ook aan mn broek/jurk als ie opgepakt wil worden... dat kopieergedrag is zo Lennon geeft ook kusjes met getuite lippen of met tong erbij... maar dan ook iedereen, hij slaat niemand over.

Vanmorgen ben ik met hem naar fysio geweest ivm de voorkeurshouding die hij vorig jaar had soms komt het voor dat bij een voorkeurshouding als baby ook een voorkeur voor een bepaalde richting ontstaat bij het lopen Alles was goed, hij loopt technisch mooi en soepel en zn hoofdje ziet er gewoon goed uit

Lennon zegt nu af en toe een woordje maar voor kiekeboe zegt hij kieke ipv boe.. haha..

Joep het begin is er!!
Make love, not war ☮
pi_82948641
wat super Joep!

Diaan, fijn dat alles goed was!

Hier worden ook steeds meer stappen gezet
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:38:16 #98
114177 Diaan73
pi_82948736
Ik vind dat beginnend lopen zo lief om te zien soms nog een beetje wankel.

Lennon heeft Crocs en ik moet helaas bekennen dat hij daar het beste op loopt. Dat had ik echt nooit verwacht.
Make love, not war ☮
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:55:19 #99
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_82953122
Heb een heleboel gelezen, maar gaat een beetje langs me heen, ben een beetje erg moe, hele drukke dag gehad, dus ga maar naar mijn bed toe nu over Elin, kusjes, Lieuwe, Beisan, Lennon...
Het was vanmorgen half 8 dat we al op de fiets zaten naar het kdv, en vond het vroeg Maar Maarten maakte het helemaal goed door te gaan zitten hupsen in het voorstoeltje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')