abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 juni 2010 @ 15:49:27 #51
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_82837463
Dank je Vicks
pi_82848887
grmbl.

ik wil even klagen over de eetgewoontes van de dame hier. appels uit de fruitschaal: tsjek. kan ik mee leven want ze eet gewoon de appel op. waar ik echter niet mee kan leven zijn de kevers. iemand enig idee hoe ik haar dat afleer zonder haar angst voor beessies aan te jagen? *narilt*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_82853419
Yuk! Selene das toch niet lekker joh.
Pff afleren geen idee. Afpakken als ze er 1 beet heeft? En nee zeggen.
pi_82853691
Geweldige leuke foto's Mikoxx, wat een contrast he, met dat hele kleine.....
En lekkere aanval op de taart dus! Zo hoort het!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 15 juni 2010 @ 21:24:22 #55
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82853815
Simmu, ik ging keihard gillen toen Jen een naaktslak oppakte. Die heeft nu een trauma. Dat is duidelijk niet de manier.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_82854338
Mikoxx wat voor leuke foto's van je mannen.

Simmu heb geen ervaring met beestjes. Maar het lijkt me dezelfde aanpak te vergen als bij andere dingen die verboden zijn/ niet mogen: afpakken, nee zeggen, weghalen.

Hier nog steeds tandenleed. Mikoxx bedankt voor de tip met de paracetamol. Nu 2 dagen achter mekaar gedaan. De nachten zijn redelijk, gisteren om 1 uur wakker en daarna weer geslapen. Wel vroeg op tussen half zes en zes. Aardigerwijs is het kind op het weekend vroeger wakker

Kga maar slapen. Manlief is niet lekker dus vannacht moet ik eruit.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_82854929
afpakken is niet aan de orde. "stukgebeten de stukjes uit haar mond vissen" is de norm *meer rilt*. het ergste is dat ze steeds een goede stash van die rotbeesten vind *nog meer rilt*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 16 juni 2010 @ 07:55:14 #58
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_82867902
Brrrr Simmu, dat lijkt mij ook niets.... stukgebeten beestjes uit de mond vissen. Maar volgens mij is dat wel iets wat vanzelf overgaat als je blijft herhalen dat het vies is. Ik heb daar een keer een documantaire over gezien. Dat kleine kinderen gewoon ranja drinken terwijl er een kakkerlak in drijft en naarmate ze groter worden en gaan beseffen en leren dat dat vies is, stopt dat.
Niet mieten! Door gieten!
pi_82868008
Brrrr Simmu
  woensdag 16 juni 2010 @ 08:49:57 #60
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_82868660
Zoooo even tijd om te Fokken, zondag avond terug gekomen van een weekje weg, en maandag gelijk weer aan de slag gegaan, nu eerste dag weer vrij.

Weekje weg was TOP al gingen we weg met R ziek tegen de 40 graden koorts heeft 3 dagen aangehouden toen vlekken dus 6de ziekte. Hebben we dat ook weer achter de rug. M vond het zwembad en Plopsaland echte de hit van de vakantie. En waar die ook niet over uitgepraat is de minimeet met Mikoxx en xxxKarinxxx
Hij heeft het constant over Meike en de baby en de 2 jongens baby's ahhhh zo schattig. De jongens baby's hebben ook heel wat kusjes moeten overleven. We hadden een heerlijk (kinder)huis met veel speelgoed een zandbak trampoline en glijbaan in de tuin (met hek) Ideaal! (foto's staan in fototopic)

De foto's van de meet komen eraan, ff overleg of niemand het een probleem vind.

Bah Simmu lastig met je meisje die alles opeet wat loopt Blijven herhalen is inderdaad het beste net zoals Seilram zegt.

En Mikoxx geweldige foto's van je mannetjes!
Wat een verschil he, zag die foto's en moest gewoon even die van mij ook terug kijken en werd er weer emo van, kan jou emoties zo goed voorstellen.
pi_82883995
Klinkt heerlijk mamanik

Leander is bezig met kleuren... moeilijk! De enige die echt goed gaat is blauw
  woensdag 16 juni 2010 @ 15:17:05 #62
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_82884836
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:02 schreef freecell het volgende:
Klinkt heerlijk mamanik

Da's beter dan zwart. Kind hier krast zo een heel vel vol met zwart met af en toe een kleurtje 'er tussendoor'. Zwartkijker misschien? Vind het alleen zo depressief staan op de koelkast

Mamanik, fijne vakantie gehad dus, met minimeet!

En over kevers kan ik niets zeggen... Alleen dat er veel proteine in zit?

Hier verder alles goed, kind wilde vannacht om vier uur niet meer slapen en dan is het heel leuk om tegen de muur aan te bonken, spreekbeurten te geven en je slaapzak vakkundig, doch luidruchtig (uhhhhmmmm) uit te trekken. Papa lag in de kamer ernaast, die had vooraf al zo'n vermoeden, en die werd er ook wakker van....
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  woensdag 16 juni 2010 @ 15:49:29 #63
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_82886521
Mikoxx jij ook nog gefeliciteerd met je grote mannen!

En mag Morris alsjeblieft ook weer in het openingslijstje? 5 juni is de datum!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_82887362
Basboussa sorry zal vannacht vast niet grappig zijn geweest. Toch moest ik er hard om lachen.

Mamanik fijn dat jullie zo'n fijne vakantie hebben gehad.

Hier zijn we nog helemaal niet toe aan kleuren. Denk dat meneer niet zou weten wat die met zo'n kleurenaan zou moeten. Hij heeft weleens een pen vastgehad, die ging alleen zijn mond in. Zwart kleuren is misschien een beetje saai. Aan de andere kant moderne kunst he Blauw is zeker leuk.

Voorbeelden van de kunstwerken!
Carpe Diem- Pluk de Dag
  woensdag 16 juni 2010 @ 16:11:58 #65
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_82887727
MamaNik, dat klinkt als een heeeeerlijke vakantie!

Basboussa, wat een nacht. Vannacht gaat het vast beter

Freecell, las dat je een nieuw bed hebt? Gaat Leander er vannacht al in?

Tinuviel, hier ook nog niet aan het kleuren hoor. Al moeten we wel gaan knutselen voor vaderdag. Had bedacht om uit een groen vel een blad te knippen, boomblad zeg maar. En dan daarop de hand van Joep met verf en dan zo'n snoepkikkertje erop hahaha. Het is iig iets.. ik kreeg met moeder "jij bent mijn moeder niet". Dus ik zal nu het goede voorbeeld eens geven.

Verder gewoon weer een lief ventje. Man, wat ben ik vlieft op mijn eigen kind. Zoals dat koppie kan stralen en hij kan zooooo lief glimlachen als ie iets doet wat niet mag, dat ik bijna moet lachen, maar ik probeer dan heel serieus te blijven kijken. Hij wil nu namelijk telkens op zijn bord met eten trommelen, wat dus niet mag. Dat smoeltje dan! Pure ondeugd.
Niet mieten! Door gieten!
pi_82887927
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:11 schreef seilram het volgende:

Tinuviel, hier ook nog niet aan het kleuren hoor. Al moeten we wel gaan knutselen voor vaderdag. Had bedacht om uit een groen vel een blad te knippen, boomblad zeg maar. En dan daarop de hand van Joep met verf en dan zo'n snoepkikkertje erop hahaha. Het is iig iets.. ik kreeg met moeder "jij bent mijn moeder niet". Dus ik zal nu het goede voorbeeld eens geven.

Leuk idee Seilram vooral met snoepkikker erop. Knutselding van het kdv is al binnen voor vaderdag maar dan ingepakt. Dus ik heb geen idee wat erin zit. Ik ga zelf denk ik niet iets maken met Jair, hoewel eigenlijk is het een tof idee'tje. Nog maar even bedenken wat ik kan doen. Misschien iets wat te maken heeft met het cadeau dat ik heb gekocht en dan daar een hand/ voetafdruk op. Waar sloeg dat op met dat je de mama niet bent? Geef je man even een
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_82889901
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:02 schreef freecell het volgende:
Klinkt heerlijk mamanik

Hij weet nog steeds niet wat indigo is? Valt me tegen
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_82890578
Hoi hoi! Daar zijn we dan echt!
De 7de juni om 13.13 zaten we inderdaad in de bus over de afsluitdijk en Ko sliep in de doek bij mij.
Het was emotioneel en door alle drukte van de reis toch ook weer niet.
Geen traantjes gelaten dus terwijl ik daar best zin in had.
Maar het besef dat de baby weg is slaat wel in.
Hij lag op het luchtbed te slapen en P. en ik waren echt verbaasd over dat lange jongetje dat daar lag.

Het kamperen deed hem goed, lekker kruipen, in de tent, uit de tent. Los staan!
En alle mensen die mee waren en die we tegen kwamen. Hij vond het geweldig! Vooral Julius van 5 was erg leuk om naar te kijken.

Hij is enorm aan het eten en vind alles lekker.
En hij heeft voor het eerst tandjespoep en bijbehorende uitslag gehad. We wachten nog steeds op kiezen. Volgens mij staan er 4 in de rij.
Nouja, nog even een foto van mijn dreumes hoor, gewoon omdat ik hem zo'n enorm lief jongetje vind.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 16 juni 2010 @ 19:02:13 #69
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_82896741
Wat een lekkere beentjes, oeke! En das heul geen baby meer! Dat is een man, die de dingen des levens aan het overdenken is.....
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_82902993
Wat een leuke foto Oeke. Ko is gewoon een grote jongen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  woensdag 16 juni 2010 @ 21:19:27 #71
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_82903740
Ow Oeke, wat is Ko groot, echt een peutertje
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_82906402
Hij zat zo lekker te chillen in dat stoeltje. Ik heb er een hele reeks foto's van gemaakt.

Meteen maar even een vraag: hoe gaat dat met kiezen? Want een tand snijdt zich zo door het tandvlees, maar kiezen zijn veel dikker toch?
Ko heeft enorm last en aan een kant lijkt het zowel boven als onder echt op springen te staan. Maar dat dacht ik een maand geleden ook en toen trok de zwelling weer een beetje bij.
Ik zou zo graag een beetje weten hoe het verloopt. Bij tandjes was het vaak ineens door, maar met kiezen kan ik me niet zo goed voorstellen hoe het verder gaat.

Hij lijkt ook de camping te missen. Alsof hij de ruimte mist van door het gras kruipen.
pi_82906793
Ko Wat een heerlijk ventje!!

Oeks, die kiezen komen echt vanzelf, die breken ook ineens door.

Tess heeft vanmiddag een stukje los gelopen!! Ze stond, wankelde een beetje, zocht haar evenwicht, deed een stapje, deed er nog een, wankelde wer, zocht weer haar evenwicht en deed toen nog een stap of 3/4. Ze stond er zelf helemaal bij te glunderen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_82907524
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:03 schreef oeke het volgende:
Hij zat zo lekker te chillen in dat stoeltje. Ik heb er een hele reeks foto's van gemaakt.

Meteen maar even een vraag: hoe gaat dat met kiezen? Want een tand snijdt zich zo door het tandvlees, maar kiezen zijn veel dikker toch?
Ko heeft enorm last en aan een kant lijkt het zowel boven als onder echt op springen te staan. Maar dat dacht ik een maand geleden ook en toen trok de zwelling weer een beetje bij.
Ik zou zo graag een beetje weten hoe het verloopt. Bij tandjes was het vaak ineens door, maar met kiezen kan ik me niet zo goed voorstellen hoe het verder gaat.

Hij lijkt ook de camping te missen. Alsof hij de ruimte mist van door het gras kruipen.
Kiezen moeten inderdaad op veel meer punten doorkomen. Er komen eerst een paar puntjes omhoog en op een bepaald moment is het hele snijvlak door. Tsja, hoe gaat dat... geleidelijk aan in ieder geval, en hier ging het gepaard met veel pijn en ellende helaas. Zo sneu Het kostte meer tijd dan een simpele tand in ieder geval.

En wat is Ko een leukerd zeg!

Edit: en wat knap van Tess! Lieuwe loopt pas sinds zondag écht los, dat wil zeggen: meer dan een paar stapjes. Hij volgt trouwens echt exact mijn motorische ontwikkeling: rollen, tijgeren, staan, kruipen en lopen doet hij op de week na op dezelfde tijd als ik vroeger. Bijzonder, vind ik.
pi_82908354
Wow Tess, snelle!
En wat leuk dat ze zelf zo lekker glunderen als iets lukt he?

Ah Jore, dan weet ik een beetje waar ik aan toe ben. Ik smeerde daarstraks dentinox erop en het voelt zo opgezwollen. Heel anders dan met de snijtanden.
Hier ook veel pijn geloof ik. Daarstraks sloeg hij zich op zijn oortjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')