quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:02 schreef freecell het volgende:
Klinkt heerlijk mamanik
Leander is bezig met kleuren... moeilijk! De enige die echt goed gaat is blauw
Leuk idee Seilram vooral met snoepkikker erop. Knutselding van het kdv is al binnen voor vaderdag maar dan ingepakt. Dus ik heb geen idee wat erin zit. Ik ga zelf denk ik niet iets maken met Jair, hoewel eigenlijk is het een tof idee'tje. Nog maar even bedenken wat ik kan doen. Misschien iets wat te maken heeft met het cadeau dat ik heb gekochtquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:11 schreef seilram het volgende:
Tinuviel, hier ook nog niet aan het kleuren hoor. Al moeten we wel gaan knutselen voor vaderdag. Had bedacht om uit een groen vel een blad te knippen, boomblad zeg maar. En dan daarop de hand van Joep met verf en dan zo'n snoepkikkertje erop hahaha. Het is iig iets.. ik kreeg met moeder "jij bent mijn moeder niet". Dus ik zal nu het goede voorbeeld eens geven.
Hij weet nog steeds niet wat indigo is? Valt me tegenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:02 schreef freecell het volgende:
Klinkt heerlijk mamanik
Leander is bezig met kleuren... moeilijk! De enige die echt goed gaat is blauw
Kiezen moeten inderdaad op veel meer punten doorkomen. Er komen eerst een paar puntjes omhoog en op een bepaald moment is het hele snijvlak door. Tsja, hoe gaat dat... geleidelijk aan in ieder geval, en hier ging het gepaard met veel pijn en ellende helaas. Zo sneuquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:03 schreef oeke het volgende:
Hij zat zo lekker te chillen in dat stoeltje. Ik heb er een hele reeks foto's van gemaakt.![]()
Meteen maar even een vraag: hoe gaat dat met kiezen? Want een tand snijdt zich zo door het tandvlees, maar kiezen zijn veel dikker toch?
Ko heeft enorm last en aan een kant lijkt het zowel boven als onder echt op springen te staan. Maar dat dacht ik een maand geleden ook en toen trok de zwelling weer een beetje bij.
Ik zou zo graag een beetje weten hoe het verloopt. Bij tandjes was het vaak ineens door, maar met kiezen kan ik me niet zo goed voorstellen hoe het verder gaat.
Hij lijkt ook de camping te missen. Alsof hij de ruimte mist van door het gras kruipen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |