abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:26:35 #251
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_83168258
Vick! Echt? Oh, Morris is echt lekker lui. Die denkt: ik kruip als een turbo, ik kom overal waar ik moet komen, ik geloof het wel! hahaha/
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_83168410
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:26 schreef Memmel het volgende:
Vick! Echt? Oh, Morris is echt lekker lui. Die denkt: ik kruip als een turbo, ik kom overal waar ik moet komen, ik geloof het wel! hahaha/
Ik zal morgen ff een filmpje pogen te uploaden

Tess heeft d'r loopfietsje ook helemaal door!
Tafel aan de kant en mevrouw gaat de woonkamer door
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:35:48 #253
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_83168866
Wat leuk. Wij krijgen straks ook een loopfietsje, van een oom van Annicka. Het ding is al bijna antiek, mijn man heeft hem ook nog gebruikt.

Hier nog weinig gepraat, maar ze weet zichzelf zeer duidelijk te maken. Ze wilde vanavond aardbeien en ze bleef haar handje uitsteken richting de aardbeien tot ze voldoende had.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_83169236
Bekijk deze YouTube-video
Stapperdestap

let niet op mijn verlepte kop
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 23:36:49 #255
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_83172594
Goed man van Tess! Ik heb nog steeds het idee dat Morris een beetje gammel en wankel is. Eens kijken of hij morgen op de wheelybug wil/kan.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_83175131
Maar goed dat ik morgen vrij heb. Dit gaat een lange nacht worden.
Arm jochie.
Pijn aan je kiezen en daar steeds wakker van worden is niet leuk. Hij is ook helemaal bezweet ervan. En paracetamol heb ik al gegeven.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_83175545
Kijk Tess gaan dan! Wat knap zeg!

En arme Ko, zo zielig. Vervelend dat die paracetamol blijkbaar ook niet helpt
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_83175694
Stom he? Maar als het echt niet gaat dan neem ik hem wel bij me in bed. Nu slaapt hij gelukkig weer. Daarstraks had ik hem in de doek gedaan en daar viel hij in slaap. Lekker rechtop slapen als je ook nog verkouden bent.
Maar dat voelde echt weer een beetje zoals in het begin. Dat je steeds met je kleine pasgeboren kindje in de doek aan tafel zit.

Is Graeme weer een beetje bijgekomen van zijn feest en alle aandacht?
Wat heeft hij een bos krullen zeg!

Tess, stoere, wat ga je daar hard! Echt knap inderdaad!
pi_83176167
Oh ja lekker he, zo met je kindje in de doek, en dat het dan weer even lijkt alsof je je baby weer hebt

Graeme heeft eigenlijk helemaal niet bij hoeven te komen van zijn feest. Ik was wel verbaast, al die drukte, maar de volgende dag was hij gewoon weer harstikke vrolijk. Hij heeft wel echt super veel kado's gekregen, het leek hier wel een speelgoedwinkel. Ik geef hem maar niet alles tegelijk, want dan wordt hij echt gek volgens mij
  Moderator woensdag 23 juni 2010 @ 08:07:24 #260
5428 crew  miss_sly
pi_83179177
Die Tess en ook nog eens best resolute stappen, wat goed zeg!

oeke, hoe is de nacht gegaan? Naar hoor dat Ko er zo'n last van heeft.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_83181321
ahw tess <3

en ook dat ze hapjes neemt uit jullie shirts
pi_83183662
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 09:41 schreef Kleurdoos het volgende:
ahw tess <3

en ook dat ze hapjes neemt uit jullie shirts
daar ben ik minder blij mee.. Ik heb gister een shirt weg kunnen gooien omdat mevrouw er een gat in gebeten had
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:46:19 #263
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83183744
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:44 schreef Vicky het volgende:

[..]

daar ben ik minder blij mee.. Ik heb gister een shirt weg kunnen gooien omdat mevrouw er een gat in gebeten had
Serieus
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_83186662
Jemig Tess, wat doe je.

Fijn dat Greame zo lekker relaxed was.

Hier een nacht met een dreumes tegen me aan gedrukt. Hij werd steeds huilend wakker dus ik heb hem maar bij me genomen. Zojuist weer een paracetamol gegeven. Hij sloeg met zijn handjes op zijn oren en wang, waar de kiezen doorkomen. Zo zielig.
Nu slaapt hij gelukkig.
  woensdag 23 juni 2010 @ 14:10:04 #265
108648 cattie
lieve moeder
pi_83192116
Arme Ko...

sssst, Fee heeft vannacht de hele nacht in haar eigen bedje geslapen.
pi_83194285
Wat doe je dat goed Tess Lekker stappen! Wel ophouden met het bijten in de t-shirts

Oeke arme Ko. Hoop dat die zich gauw beter voelt. Ik weet hoe het is. Hier is het precies zo: huilend wakker worden, niet meer gaan slapen om je slaan en onrustig zijn en paracetamol, die maar beperkt helpt. Zeg mijn tandartsassistente laatst nog tegen mij, dat kinderen heel anders om gaan met pijn. Nou ik zie er niet veel verschil met als ik pijn heb en erbij komt, dat ik me niet zou kunnen uiten/ laat staan iets doen tegen de pijn.

Catte wat goed van Fee *pssstttt*

Tessie en Graeme nog van harte gefliciteerd met Graeme's verjaardag en welkom hier *B*

Hier was de nacht gisteren wat beter gelukkig. Straks lekker zomerfeest op de creche van mijn zoontje.

Morris ons zoontje heeft soms een beetje dezelfde instelling als jij hebt. Aan de andere kant wil die wel dingen pakken die buiten zijn bereik zijn en gaat daarvoor niet alleen staant maar ook op zijn tenen. Van het lopen ziet die denk ik nog niet alle voordelen zo in. Langs meubels lopen is prima. Maar soms is die ook te lui en laat die zich gewoon vallen.

[ Bericht 15% gewijzigd door Tinuviel op 23-06-2010 15:16:14 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  woensdag 23 juni 2010 @ 20:14:32 #267
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_83209050
Och Ko'tje

Tessie en Graeme, welkom hier

Ik zal het niet te hard zeggen, maar Fee, wat goed

Veel plezier Tinuviel en Jair!

Hier ging afgelopen nacht gelukkig ook goed! Eén keer wakker, en toen kon ik hem troosten en hij ging weer verder slapen En vandaag is hij gewoon hartstikke lief, althans, dat hoorde ik van de leidster van het kdv, en vanaf 5 uur vanmiddag had ik dat lieve jongetje bij me, gewoon luisteren, goed eten, en dan wel niet meteen gaan slapen, maar wel lief in zijn bedje liggen
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_83209683
Wat goed Marie dat die zo lief was.

De mijne was dat vandaag ook heel erg. Hij had s'ochtends al 1,5 uur geslapen. S'middags toen ik aankwam voor het feest sliep hij een uur, maar toen werden alle kinderen wakker gemaakt Zegt de leidster nog tegen mij dat ze iedereen vroeg neer hadden gelegd. Ik vind 15 uur niet vroeg hoor. Maar goed hij had ook tot 12 uur geslapen. Dus ook niet zo gek dat die dan eerst een paar uur wakker is. Zomerfeest was supergezellig maar ook best vermoeiend blijkbaar. Meneer ging in bad, drinken en daarna zonder een piep slapen. Was trouwens vergeten dat hij ook "bad" kan zeggen. En hoe leuk die dat vind, het bad is echt een feest voor hem.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  donderdag 24 juni 2010 @ 07:02:00 #269
108648 cattie
lieve moeder
pi_83229222
Ik schrijf het maar niet meer, ook niet klein. Fee was vanochtend om half 6 klaarwakker, na al om half 1 bij mij in bed beland te zijn en vanaf half 5 te gaan spoken. Zucht, gaap.
  donderdag 24 juni 2010 @ 07:15:22 #270
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_83229275
Wat goed dat het zomerfeest zo leuk was Tinuviel Heeft Jair goed geslapen vannacht?

Wat jammer dat Fee zo aan het spoken was

Hier lijkt het even goed te gaan, Maarten heeft geslapen tot vanochtend half 7
pi_83230646
Gaten in shirts
sorry

Hier drama WEMBAD! WEMBAD WATE IN!!!! NIEUWE WATE IN!!!!

Raad eens wat we gisteren hebben gedaan en vandaag nog niet?
Ik heb al gezegd: als je uit bed komt! Maar dat helpt niet
pi_83230734
daar ook al? hier werd er ook eentje wakker met de mededeling BAD!!!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_83230889
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 09:12 schreef simmu het volgende:
daar ook al? hier werd er ook eentje wakker met de mededeling BAD!!!
Ja, de eerste ruzie was hier vanmorgen al: mij nee luie! WEMBOEK!

Maar eigenlijk issie op 2 moppersessies na vanmorgen wel heel lief Luistert wel naar 'nee' vandaag. unicum!
pi_83231238
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 09:09 schreef freecell het volgende:
Gaten in shirts
sorry

Hier drama WEMBAD! WEMBAD WATE IN!!!! NIEUWE WATE IN!!!!

Raad eens wat we gisteren hebben gedaan en vandaag nog niet?
Ik heb al gezegd: als je uit bed komt! Maar dat helpt niet
Je zou verwachten dat tara al wat beter zou praten op zijn leeftijd
pi_83231560
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 09:34 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Je zou verwachten dat tara al wat beter zou praten op zijn leeftijd
TARA en water is een non-combinatie
pi_83234036
haha
maffe gremlin
pi_83234135
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 09:46 schreef freecell het volgende:

[..]

TARA en water is een non-combinatie
Dat lijkt me echt lastig als je wilt douchen.
pi_83234340
Graeme heeft sinds gisteren rode vlekken op zijn bovenarmen, die aan 1 kant een beetje doorlopen op zijn rug. Je voelt ze niet, het ligt dus niet op zijn huid als eczeem ofzo... Gister was hij wel wat huilerig, en had ook wat diaree-achtige poep, maar hij krijgt ook tandjes.. Vandaag is hij gewoon vrolijk.
Dit zal toch niet de vijfde ziekte zijn he? Of kan dat wel beginnen op de armen? Vind het een beetje eng, omdat dat gevaarlijk kan zijn als je zwanger bent, en ik heb geen idee of ik die ziekte vroeger zelf gehad heb op niet...
pi_83234407
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:06 schreef tessie het volgende:
Graeme heeft sinds gisteren rode vlekken op zijn bovenarmen, die aan 1 kant een beetje doorlopen op zijn rug. Je voelt ze niet, het ligt dus niet op zijn huid als eczeem ofzo... Gister was hij wel wat huilerig, en had ook wat diaree-achtige poep, maar hij krijgt ook tandjes.. Vandaag is hij gewoon vrolijk.
Dit zal toch niet de vijfde ziekte zijn he? Of kan dat wel beginnen op de armen? Vind het een beetje eng, omdat dat gevaarlijk kan zijn als je zwanger bent, en ik heb geen idee of ik die ziekte vroeger zelf gehad heb op niet...
Kan net zo goed 6e ziekte zijn... Of gewoon warmte uitslag..
pi_83234516
Maar bij de 6e ziekte is er eerst koorts toch? En dat heeft hij niet gehad.
En voor warme uitslag vind ik het zo raar, omdat het echt alleen op zn bovenarmen zit...
pi_83234628
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:09 schreef tessie het volgende:
En voor warme uitslag vind ik het zo raar, omdat het echt alleen op zn bovenarmen zit...
Hoeft niet hoor.. Jen heeft helemaal geen koorts gehad ofzo en zat gewoon onder de vlekken.. Je weet het toch nooit helemaal zeker welke ziekte zonder bloedtest...
pi_83234881
Oh.. Ja ik heb ook alleen maar ff gelezen op wikipedia, ik heb echt geen verstand van kinderziektes. Graeme is nog nooit ziek geweest, alleen een keer had ie 1 dag koorts, verder niks...
Maar als die vlekken alleen op zn armen blijven en verder niet uitbreiden, dan zal het dus wel niet de vijfde ziekte zijn, of werkt dat ook niet zo?
pi_83234916
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:19 schreef tessie het volgende:
Oh.. Ja ik heb ook alleen maar ff gelezen op wikipedia, ik heb echt geen verstand van kinderziektes. Graeme is nog nooit ziek geweest, alleen een keer had ie 1 dag koorts, verder niks...
Maar als die vlekken alleen op zn armen blijven en verder niet uitbreiden, dan zal het dus wel niet de vijfde ziekte zijn, of werkt dat ook niet zo?
Dat weet ik ook niet.. Waarom bel je niet ff met je huisarts?
pi_83237080
Die zijn er niet vandaag ,en dan krijg ik 1 van die domme assistentes Die weten toch nooit wat.
Ik kijk wel gewoon ff hoe het morgen is, en als het dan erger is geworden, bel ik dan wel ff denk ik....
pi_83237116
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 12:04 schreef tessie het volgende:
Die zijn er niet vandaag ,en dan krijg ik 1 van die domme assistentes Die weten toch nooit wat.
Ik kijk wel gewoon ff hoe het morgen is, en als het dan erger is geworden, bel ik dan wel ff denk ik....
Oh assistentes...
pi_83237522
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:00 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat lijkt me echt lastig als je wilt douchen.
Ik dacht al, waarom plakt hij zo

Tessie, ik weet het ook niet, maar zou ook voor warmte gaan in eerste instantie denk ik...
  donderdag 24 juni 2010 @ 12:28:35 #287
108648 cattie
lieve moeder
pi_83237903
Tessie, ik heb (gelukkig) weinig ervaring met vlekjesziekten, maar Fee had vorige week de 5e ziekte en dat begon op haar armen en benen en na een dag zat ze gruwelijk onder. De plekken lagen "op haar huid" en voelden warm aan. Morgen de HA bellen lijkt me idd het handigst.
pi_83237958
Oh nou dan is het wel een goed teken dat het vandaag niet erger is dan gister lijkt me! Want gister zag het er nog precies zo uit. En het ligt ook niet op zijn huid. Ik hoop dat het idd gewoon van de warmte is. Hij heeft ook wel echt zo'n super gevoelige huid volgens mij.
pi_83238053
Graeme is toch ook een rooie?? Kan het zijn dat ie te lang in de zon heeft gezeten? Met een tshirtje? Dat zn huid door de zon iets geirriteerd is?
pi_83238256
Ja hij is idd rood, maar hij heeft gister wel in de tuin gezeten met de oppas, maar hij had een shirtje aan met korte mouwen, en juist alleen onder die mouwen is het dus rood. Maar verder onder zijn rompertje dus niet, afgezien van die ene plek op zn rug. En ze had hem ook wel ingesmeerd met zonnebrand met parfum erin, terwijl ik die zelf dus nooit gebruik voor hem (had het nog niet weggegooid) maar speciaal ook zonder parfum voor hem gekocht had. Maar daar heeft ze hem dus ook helemaal mee ingesmeerd, en niet alleen zijn bovenarmen...
Ik vind dit soort dingen wel lastig hoor, het kan zoveel zijn. En om nou bloed te gaan laten prikken bij hem vind ik dan ook zowat, als het gewoon warmteuitslag is ofzo..
En als het wel de vijfde ziekte is, dan is volgens mij die besmettingsperiode toch ook al geweest.....
pi_83245209
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 12:39 schreef tessie het volgende:
Ja hij is idd rood, maar hij heeft gister wel in de tuin gezeten met de oppas, maar hij had een shirtje aan met korte mouwen, en juist alleen onder die mouwen is het dus rood. Maar verder onder zijn rompertje dus niet, afgezien van die ene plek op zn rug. En ze had hem ook wel ingesmeerd met zonnebrand met parfum erin, terwijl ik die zelf dus nooit gebruik voor hem (had het nog niet weggegooid) maar speciaal ook zonder parfum voor hem gekocht had. Maar daar heeft ze hem dus ook helemaal mee ingesmeerd, en niet alleen zijn bovenarmen...
Ik vind dit soort dingen wel lastig hoor, het kan zoveel zijn. En om nou bloed te gaan laten prikken bij hem vind ik dan ook zowat, als het gewoon warmteuitslag is ofzo..
En als het wel de vijfde ziekte is, dan is volgens mij die besmettingsperiode toch ook al geweest.....
Ik denk dat het van de warmte is of de zonnebrand. Ik zou niet meteen in de stress schieten als het niet veel erger is geworden vandaag. De huid van die kleintjes is nog zo gevoelig.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Moderator donderdag 24 juni 2010 @ 16:09:34 #292
5428 crew  miss_sly
pi_83247122
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:09 schreef tessie het volgende:
Senna had op vakantie ook warmteuitslag en die zat alleen in haar nek en op haar schouders. vErder helemaal nergens. Maar dat waren wel een beetje buljtes, je voelde ze wel zitten als je eroverheen wreef.

Verder gelukkig nog geen ervaring met kinderziektes, dus daar kan ik niets zinnigs over zeggen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_83249970
Toen ik Graeme uit bed haalde vanmiddag, was het al veel minder! Je zag de vlekken nog wel beetje, maar al veel lichter rood dan gister/vanmorgen. Dus idd stress om niks. Leuk joh, hormonen
  donderdag 24 juni 2010 @ 19:04:28 #294
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_83255419
Wilde net zeggen, klinkt als hitteuitslag..... Fijn dat Graeme er weer (bijna) vanaf is!

Het was hier gisteren benauwd. Kind ging onder veel protest om 11 uur slapen, was om 7 uur weer klaarwakker om naar de kindergym te gaan. Waar ze natuurlijk het laatste half uur voor pampus voor zich uit heeft zitten staren. Ja, moet je maar wat eerder gaan slapen, schat!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_83258875
Fijn dat de uitslag bij Graeme al beter is.

Basboussa slapen met deze hitte is ook niet echt ideaal!
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_83258946
Ik heb een klein hoopje ellende. Tess is ineens strontverkouden en heeft ontzettende traanogen. Ze was net ook wat koortsig voor ze naar bed ging.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_83259235
Haha Basboussa, ik zie haar al zitten daar, terwijl de andere kindjes actief rondrennen! Kan me wel voorstellen dat ze het te warm vond om te slapen dan hoor.

Arme Tess, hopelijk is ze snel weer beter!

En Graeme zn vlekjes zijn zo goed als weg! Helemaal opgelucht dus! En hij was vandaag ook gewoon de hele tijd gezellig en vrolijk
  donderdag 24 juni 2010 @ 20:46:50 #298
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_83259265
Wat fijn Tessie dat het met Graemes vlekjes zo goed gaat

Beisan, het is ook veel te warm om te slapen!

Beterschap voor Tess
pi_83259612
Beterschap voor Tess Vicky. Bah koorts met deze hitte
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_83264388
Pfft, dat was wel even spannend dan Tessie, als dat niet zo fijn is voor een zwangere, de 5de ziekte.

Arme Tess, koorts. Beterschap.

Hihi Beisan, was dat gymmen toch best zwaar na zo'n korte nacht.

Ko is vandaag de hele dag met zijn papa geweest, het Vondelpark onveilig gemaakt. Ik kreeg een heel vies mannetje om in bed te stoppen terwijl papa voetbal keek.
Een mannetje dat blijkbaar bij andere picknickkleedjes soepstengels bietste.
De laatste weken moet ik erg veel werken en is Ko steeds bij zijn papa. Fijn om te zien hoe ze echt een eigen band hebben. Met veel grapjes en leuke dingen. Mijn lief is zo'n leuke papa.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')