Ik zal morgen ff een filmpje pogen te uploadenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:26 schreef Memmel het volgende:
Vick! Echt? Oh, Morris is echt lekker lui. Die denkt: ik kruip als een turbo, ik kom overal waar ik moet komen, ik geloof het wel! hahaha/
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:41 schreef Kleurdoos het volgende:
ahw tess <3
en ook dat ze hapjes neemt uit jullie shirts![]()
Serieusquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:44 schreef Vicky het volgende:
[..]
daar ben ik minder blij mee.. Ik heb gister een shirt weg kunnen gooien omdat mevrouw er een gat in gebeten had
Ja, de eerste ruzie was hier vanmorgen al: mij nee luie! WEMBOEK!quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:12 schreef simmu het volgende:
daar ook al? hier werd er ook eentje wakker met de mededeling BAD!!!
Je zou verwachten dat tara al wat beter zou praten op zijn leeftijdquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:09 schreef freecell het volgende:
Gaten in shirts![]()
sorry
Hier dramaWEMBAD! WEMBAD WATE IN!!!! NIEUWE WATE IN!!!!
![]()
![]()
Raad eens wat we gisteren hebben gedaan en vandaag nog niet?
Ik heb al gezegd: als je uit bed komt! Maar dat helpt niet
TARA en water is een non-combinatiequote:Op donderdag 24 juni 2010 09:34 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat tara al wat beter zou praten op zijn leeftijd![]()
Dat lijkt me echt lastig als je wilt douchen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:46 schreef freecell het volgende:
[..]
TARA en water is een non-combinatie
Kan net zo goed 6e ziekte zijn... Of gewoon warmte uitslag..quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:06 schreef tessie het volgende:
Graeme heeft sinds gisteren rode vlekken op zijn bovenarmen, die aan 1 kant een beetje doorlopen op zijn rug. Je voelt ze niet, het ligt dus niet op zijn huid als eczeem ofzo... Gister was hij wel wat huilerig, en had ook wat diaree-achtige poep, maar hij krijgt ook tandjes.. Vandaag is hij gewoon vrolijk.
Dit zal toch niet de vijfde ziekte zijn he? Of kan dat wel beginnen op de armen? Vind het een beetje eng, omdat dat gevaarlijk kan zijn als je zwanger bent, en ik heb geen idee of ik die ziekte vroeger zelf gehad heb op niet...
Hoeft niet hoor.. Jen heeft helemaal geen koorts gehad ofzo en zat gewoon onder de vlekken.. Je weet het toch nooit helemaal zeker welke ziekte zonder bloedtest...quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:09 schreef tessie het volgende:
Maar bij de 6e ziekte is er eerst koorts toch? En dat heeft hij niet gehad.
En voor warme uitslag vind ik het zo raar, omdat het echt alleen op zn bovenarmen zit...
Dat weet ik ook niet.. Waarom bel je niet ff met je huisarts?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:19 schreef tessie het volgende:
Oh.. Ja ik heb ook alleen maar ff gelezen op wikipedia, ik heb echt geen verstand van kinderziektes. Graeme is nog nooit ziek geweest, alleen een keer had ie 1 dag koorts, verder niks...
Maar als die vlekken alleen op zn armen blijven en verder niet uitbreiden, dan zal het dus wel niet de vijfde ziekte zijn, of werkt dat ook niet zo?
Oh assistentes...quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:04 schreef tessie het volgende:
Die zijn er niet vandaag ,en dan krijg ik 1 van die domme assistentesDie weten toch nooit wat.
Ik kijk wel gewoon ff hoe het morgen is, en als het dan erger is geworden, bel ik dan wel ff denk ik....
Ik dacht al, waarom plakt hij zoquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt lastig als je wilt douchen.
Ik denk dat het van de warmte isquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:39 schreef tessie het volgende:
Ja hij is idd rood, maar hij heeft gister wel in de tuin gezeten met de oppas, maar hij had een shirtje aan met korte mouwen, en juist alleen onder die mouwen is het dus rood. Maar verder onder zijn rompertje dus niet, afgezien van die ene plek op zn rug. En ze had hem ook wel ingesmeerd met zonnebrand met parfum erin, terwijl ik die zelf dus nooit gebruik voor hem (had het nog niet weggegooid) maar speciaal ook zonder parfum voor hem gekocht had. Maar daar heeft ze hem dus ook helemaal mee ingesmeerd, en niet alleen zijn bovenarmen...
Ik vind dit soort dingen wel lastig hoor, het kan zoveel zijn. En om nou bloed te gaan laten prikken bij hem vind ik dan ook zowat, als het gewoon warmteuitslag is ofzo..
En als het wel de vijfde ziekte is, dan is volgens mij die besmettingsperiode toch ook al geweest.....
Senna had op vakantie ook warmteuitslag en die zat alleen in haar nek en op haar schouders. vErder helemaal nergens. Maar dat waren wel een beetje buljtes, je voelde ze wel zitten als je eroverheen wreef.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:09 schreef tessie het volgende:
Maar bij de 6e ziekte is er eerst koorts toch? En dat heeft hij niet gehad.
En voor warme uitslag vind ik het zo raar, omdat het echt alleen op zn bovenarmen zit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |