Toch wel lief, zo'n meisje welk aan de andere Sc'ers denkt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:15 schreef Etcetera het volgende:
C4, je hebt verkeerd geteld en ging van 890 naar 898 ipv 889
Ik ook niet. Daarom stel ik de vraag aan jou.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:25 schreef Etcetera het volgende:
Als je daar gelukkig van wordtHeb nooit echt geweten op welke leeftijd een meisje een vrouw is tegenwoordig
Ik denk dat het meer een emotionele kwestie is, hoe ze zich gedraagt en dergelijke, in plaats van een vaste leeftijdsgrens.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:25 schreef Etcetera het volgende:
Als je daar gelukkig van wordtHeb nooit echt geweten op welke leeftijd een meisje een vrouw is tegenwoordig
Dan zou Etcie een jongetje zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer een emotionele kwestie is, hoe ze zich gedraagt en dergelijke, in plaats van een vaste leeftijdsgrens.
Nee, want tietenquote:
Zo rond de 14/15quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal je voortaan een meisje noemen.quote:
picsquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal je voortaan een meisje noemen.![]()
[..]
pics![]()
Ik heb geen idee of de tieten van Etcie eenquote:
thx.quote:Ik heb ook mn steentje bijgedragen bij het touwtrekken...
Het was meer eenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of de tieten van Etcie eenwaard zijn?
![]()
[..]
You're welcome. Ik zal af en toe nog wel even posten.quote:thx.
Not in a million yearsquote:
Oh.quote:
tja, PvdA it is.quote:You're welcome. Ik zal af en toe nog wel even posten.
Heb al behoorlijk wat gedaan op het werk, nu een momentje van thee..
* Ik leef niet meer in a million +1quote:
Dan moet je eens een gesprek hebben met Halsema. Want Cohen drinkt koffie met haar.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
het werkt ook overal in door.... ik lust dus echt geen koffie..
![]()
Om heel eerlijk te zijn denk ik dat over een miljoen jaar... ik ze niet meer hoef te zien.quote:
Typisch PvdA, de verkiezingen zijn voorbij en ze veranderen van standpunt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je eens een gesprek hebben met Halsema. Want Cohen drinkt koffie met haar.
Niks ten nadele van jou. Maar in a million +1 zou ik niet echt meer de behoefte hebben om jouw tieten te zien.quote:
Hoor jij ook al zo'n echo hier ?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niks ten nadele van jou. Maar in a million +1 zou ik niet echt meer de behoefte hebben om jouw tieten te zien.
Wat zei je?quote:
Misschien drinkt hij dan wel thee....quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je eens een gesprek hebben met Halsema. Want Cohen drinkt koffie met haar.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Misschien drinkt hij dan wel thee....
Ow dat debat heb ik gemist... Nou ja, vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]In het Jeugdjournaal Verkiezings debat hebben ze beiden bekend dan koffie te drinken.
Doe je zelf een plezier en bekijk dat debat eens via uitzendinggemist. Het leukste debat wat ik bij deze verkiezingen heb gezien.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat debat heb ik gemist... Nou ja, vooruit dan maar.
Crap.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm mn oma moest vanmorgen naar ziekenhuis ivm een cyste op haar eierstok en scan die ze heeft gehad. Nu probeer ik mn moeder te bellen, kan ik haar niet bereiken (terwijl Lennon bij haar is) ... ik hoop dat het niets ernstigs is.
Bekijk het Jeugdjournaal debat maar eens. Je ziet totaal andere lijsttrekkers.quote:
Is hij van "Le lac du Connemara'?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:54 schreef MadMaster het volgende:
Kaarten voor Jean Michel Jarre zijn weer besteld...
Ga ik doen. Ik heb wel een voorstukje gezien en dat was al erg leuk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doe je zelf een plezier en bekijk dat debat eens via uitzendinggemist. Het leukste debat wat ik bij deze verkiezingen heb gezien.
Heel apart. Ze waren allemaal lief voor elkaar, lieten elkaar uitpraten, werkten goed samen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ga ik doen. Ik heb wel een voorstukje gezien en dat was al erg leuk.
Ja, ze mochten geen moeilijke woorden gebruiken, maar toen de kindjes mochten zeggen wat ze ervan vonden, had 1 jongetje geantwoord: "Ik vond dat (...) de vragen niet zo goed kon pareren!"quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:04 schreef Cobra4 het volgende:
Oh, en ik begreep elk woord wat ze uitspraken!
Oeps.quote:
Jij hebt het ook gezien!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, ze mochten geen moeilijke woorden gebruiken, maar toen de kindjes mochten zeggen wat ze ervan vonden, had 1 jongetje geantwoord: "Ik vond dat (...) de vragen niet zo goed kon pareren!"![]()
![]()
Maar niet zo mooi als dit nummer:quote:
Shit.... Zwaar klote om te horen Diaan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm niet zo'n goed nieuws van mn oma helaas.
De cyste aan de eierstok is kwaadaardig.. maar dat was het probleem niet. Dat kan via het verwijderen van de eierstokken opgelost worden. Echter, is het buikvlies ook ziek/verkankerd en dat baarde de arts wel veel zorgen. Over 1,5 week krijgt ze een kijkoperatie om te kijken hoe erg het is en wat de vervolgstappen zijn. En dan zal ook worden bepaald wanneer evt. chemo. Ze wordt ong. 3 dagen voor de kijkoperatie opgenomen ivm het medicijngebruik van haar. De bloedwaarden waren ook verontrustend.. moet normaal 35 zijn, is bij mn oma 2200.
Hmmm, da's niet echt goed nieuws, nee...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm niet zo'n goed nieuws van mn oma helaas.
Dankjewel!! Nu ik het zo typ, hakt het er wel even in. Ze is nog maar 72 jaar. Na de kijkoperatie zal er in ieder geval meer duidelijkheid zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Shit.... Zwaar klote om te horen Diaan.
Ik hoop dat het snel beter gaat met je oma.
Zo'n jonge oma!?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dankjewel!! Nu ik het zo typ, hakt het er wel even in. Ze is nog maar 72 jaar. Na de kijkoperatie zal er in ieder geval meer duidelijkheid zijn.
Ja. Mn oma was 18 jaar toen ze mn moeder kreeg en mn moeder was 18 toen ze mij kreeg. Ik was toen ik klein was heel veel bij deze oma en opa, maar die is veel te jong overleden op zn 50e en toen ik 11 was en toen dachten ze altijd dat ik haar dochter was.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo'n jonge oma!?Dan moet het wel goed komen.
#4 van de groep is net gepakt. Is gevonden in een greppel. Heeft zijn been gebroken tijdens de vlucht.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 02:32 schreef Cobra4 het volgende:
Net 3 inbrekers aangehouden. Waarvan één met behulp van een hond.
En die heeft de hele tijd dus daar gelegen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
#4 van de groep is net gepakt. Is gevonden in een greppel. Heeft zijn been gebroken tijdens de vlucht.![]()
Heel veel beterschap voor je omaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:30 schreef Diaan73 het volgende:
Dankjewel!! Nu ik het zo typ, hakt het er wel even in. Ze is nog maar 72 jaar. Na de kijkoperatie zal er in ieder geval meer duidelijkheid zijn.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:43 schreef Cobra4 het volgende:
#4 van de groep is net gepakt. Is gevonden in een greppel. Heeft zijn been gebroken tijdens de vlucht.![]()
Vliegbasis.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:44 schreef Etcetera het volgende:Wtf
Waarom breek je in vredesnaam in op een legerbasis
En dat met het weer van de afgelopen dagenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:48 schreef Cobra4 het volgende:
Ze waren van plan de koperen leidingen van een bliksem afleider van een gebouw te jatten. Helaas voor hen in het zicht van camera's.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En die heeft de hele tijd dus daar gelegen?![]()
In Ossendrecht heb ik dat ook eens meegemaakt, waren ze uit op wapens...
De Marechaussee heeft hem net buiten de vliegbasis gevonden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
hadden jullie hem niet nog even kunnen laten liggen?
Sorryquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vliegbasis.![]()
Ze waren van plan de koperen leidingen van een bliksem afleider van een gebouw te jatten. Helaas voor hen in het zicht van camera's.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
SorryIk vat het nog altijd samen, maar zal het onthouden
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:59 schreef Cobra4 het volgende:
Ik was van plan om deze sessie te sluiten met de wel overwogen tekst: "Lekker dromen over de tieten van Etcie".![]()
Maar gezien de omstandigheden doe ik dat maar niet. Diaan, ik hoop dat je oma snel beter gaat worden.
Ik wens het u allen. Ik ga slapen.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:59 schreef Cobra4 het volgende:
Ik was van plan om deze sessie te sluiten met de wel overwogen tekst: "Lekker dromen over de tieten van Etcie".![]()
Maar gezien de omstandigheden doe ik dat maar niet. Diaan, ik hoop dat je oma snel beter gaat worden.
Ik wens het u allen. Ik ga slapen.
quote:''Het is volstrekt onvoorstelbaar, maar mocht het zover komen dat ik het Torentje moet verlaten, dan gaat Nederland in de eerste plaats iemand missen waarvan leuke cartoons te maken zijn'', Jan Peter Balkenende
Whahahaquote:
C4 is naar bed, en dat merk je meteen in het touwtrektopic.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Whahaha
Ok, alsnog kudo's voor JPB (kudo's zijn pluspunten, C4) hij heeft wel gevoel voor humor
Ik geloof niet dat 'ie het zelf gezegd heeftquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Whahaha
Ok, alsnog kudo's voor JPB (kudo's zijn pluspunten, C4) hij heeft wel gevoel voor humor
Hij leest maar terugquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
C4 is naar bed, en dat merk je meteen in het touwtrektopic.
Zoals Hertog het quote welquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat 'ie het zelf gezegd heeft
Balkenende en humor, die combinatie kan alleen gemaakt worden als een ander grappen over hem maakt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Whahaha
Hij doet me denken aan een figuur uit de Efteling, weet alleen niet precies hoe die heet/waar die bij hoort...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:23 schreef Nembrionic het volgende:
Grappig
Vinden jullie Roemer trouwens ook niet op een Spitting Image pop lijken?
ik ook niet, vandaar mijn twijfel...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:34 schreef Etcetera het volgende:
Die kan ik me zo niet voor de geest halen
Nou je het zegt....quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik aan de kok van Doornroosje te denken...
Jaaaaa!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik aan de kok van Doornroosje te denken...
Hebben we verloren??quote:
Ja daar was geen ontkomen meer aan in je eentje... wel goed je best gedaan!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zat er wel een beetje aan te komen, natuurlijk
BEP (incl. Fergie) kan live wel goed presteren, maar gisteren was het inderdaad naadje pet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:04 schreef Yurithemaster het volgende:
zijn er trouwens mensen die naar concerten van de black eyed peas gaan, zag ze gisteravond optreden tijdens WK openingsconcert maar jezus, ga alsjeblieft maar gewoon playbacken
Ik werd knettergek van die getallen inmeppen, ik doe niet meer mee.quote:
Het probleem is meer dat iedereen soms heel snel post en je dus niet altijd bij hetzelfde getal bent, zelfs al kijk je voor het invoeren simultaan op een tweede pc in het topicquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:51 schreef iamredleader het volgende:
Waar ik mij vooral aan erger is dat je gewoon mag editten. Dus als je verkeerd mept, dan mag je dat aanpassen. En dat druist tegen mij AKQ gevoel voor rechtvaardig in
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik mag niet disrespectvol met mijn Grote Beesie ouwehoeren naar mijn stagebegeleider
Wat flauw van hem...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:10 schreef Etcetera het volgende:
Oh![]()
Ik heb zo'n grote sjaalachtige AH Beesie, die ik net even misbruikte om m'n stagebegeleider uit te lachen maar dat mocht niet
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:14 schreef Etcetera het volgende:
Vond ik ook, dus ik doe het vast nog wel een keertje
Het huishoudelijk werk ligt te wachten??quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:20 schreef iamredleader het volgende:
Zo, en nu ben ik er klaar mee, ik denk dat ik maar eens wat eerder naar huis ga!
Dat ook, jaquote:
Op Werchter was het ook niets en op zo'n Live Aid-achtig ding enkele jaren geleden was het ook een aanfluiting. Score: 0quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
BEP (incl. Fergie) kan live wel goed presteren, maar gisteren was het inderdaad naadje pet.
Zal zelf niet snel naar hun concerten gaan btw...
Ai, da's een pijnlijke!quote:
Op Werchter kwam ik er vooral niet lekker in omdat ik tussen allemaal metalfans stondquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op Werchter was het ook niets en op zo'n Live Aid-achtig ding enkele jaren geleden was het ook een aanfluiting. Score: 0
Ja, op CD is het primaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Op Werchter kwam ik er vooral niet lekker in omdat ik tussen allemaal metalfans stond
BEP kan ik op cd altijd bijzonder goed waarderen
Daar ben ik ook benieuwd naarquote:Maar nu luister ik Mumford & Sons
MaJo heeft een link op Facebookquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, op CD is het prima
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar
Ja, ik ken ze welquote:
quote:
Wat aardig!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zat zojuist bij de kapper. Komt er een vrouwtje binnen: willen jullie appelflappen?
Kreeg ik een hele grote appelflap in mijn handen gedrukt
Wat de bakker ernaast die over een week vertrekt naar een nieuw pand.
Strijdend ten onder gegaan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:17 schreef De_Hertog het volgende:
C4, sorry, ik heb het geprobeerd...
Moest er even over nadenken (zat eerst in de abortushoek te denken en dan is 'ie niet echt logisch...quote:
Leuk!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zat zojuist bij de kapper. Komt er een vrouwtje binnen: willen jullie appelflappen?
Kreeg ik een hele grote appelflap in mijn handen gedrukt
Want de bakker ernaast die over een week vertrekt naar een nieuw pand.
We zien het verslag wel voorbij komen. Veel plezier.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:26 schreef MadMaster het volgende:
In het kader van aardig: Mw. MM komt net thuis van haar werk, heeft haar Surinaamse collega zelf nasi gemaakt en een portie meegegeven...![]()
Ik ga nog een half uurtje voetbal kijken, eten en dan op pad naar de whiskyproeverij met chocolade.
De patissier die de bonbons heeft gemaakt moet er vannacht weer vroeg uit, dus we beginnen een uur eerder dan normaal. Heulemaal niet erg...
Morgen een voetbaltoernooi tegen allemaal collega's uit het landquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:29 schreef iamredleader het volgende:
Iemand nog bijzondere plannen dit weekend?
klinkt goed!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Morgen een voetbaltoernooi tegen allemaal collega's uit het land
En het weer gaat ook redelijk meewerken als ik het goed begrepen hebquote:
Weltrustenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:40 schreef iamredleader het volgende:
Bij deze zwaai ik af voor vandaag, kom zo aan op Bijlmer en dan hoef ik nog maar een kort stukkie met de bus
Morgen een bier -en kaasavondje. Verder nog niets dacht ikquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:29 schreef iamredleader het volgende:
Morgen met wat vrienden naar een plaatselijke feestdag, de dag erna Scotfest. Hopelijk is het een beetje mooi weerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:29 schreef iamredleader het volgende:
Hallo meisje.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb het idee dat ik net weekend gehad heb
Dat zijn de goeie dealsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb vandaag 6 eetkamerstoelen gekocht van een collega, voor weinig
Als dit soort dingen voorbij blijven komen gaat het wel goedkomenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat zijn de goeie deals
Heb je het verder allemaal een beetje voor elkaar?
Daar ga ik ook zeker rondneuzen tegen de tijd dat ik echt aan inrichten toe ben, maar als je even kijkt hoe m'n huisje er nu bij staat weet je dat dat nog wel even kan durenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:57 schreef LadyBlack het volgende:
Weet niet of je daar van houdt, maar kringloopwinkels hebben soms de mooiste dingen in huis
En ook wel in goeie staat
Hallo meneerquote:
Hoe gaat het meisje? Heb je goed je best gedaan op school?quote:
Goed zo meisje. Als je je diploma hebt krijg je van mij een euro.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga nu niet naar school meneer, ik werk bij een bedrijf zodat ik mijn diploma kan halen. En ik heb goed mijn best gedaan ja
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:37 schreef MaJo het volgende:
Ik kom even speciaal langs om red en zijn vrouw te feliciteren met hun vierjarig jubileum![]()
Verder heb ik niets te melden![]()
Dat verdienen meisjes die goed hun best doen wel. Wat wil je eigen worden als je later groot bent?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:38 schreef Etcetera het volgende:
Een euro! Dank u wel meneer!
Eigenaar van heel veel euro'squote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat verdienen meisjes die goed hun best doen wel. Wat wil je eigen worden als je later groot bent?
Dan moet je maar flink blijven sparen.quote:
een Saffie kan er altijd wel vanafquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus de overigen in de SC zijn bijzaak geworden?
![]()
Tijd voor een saffie?
quote:
Nope, ik heb eindelijk een vrij weekend.quote:Ik heb nog geen weekendanderen die ook moeten werken morgen?
Veel plezier in Amsterdam.quote:
Wat meer euro's krijgen als ik mijn diploma heb zou helpen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je maar flink blijven sparen.
Nou meisje, dan zal ik, tegen die tijd, eens kijken of ik een tweede euro kan vinden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat meer euro's krijgen als ik mijn diploma heb zou helpen.
Dank je wel!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:37 schreef MaJo het volgende:
Ik kom even speciaal langs om red en zijn vrouw te feliciteren met hun vierjarig jubileum![]()
Verder heb ik niets te melden![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
IF time >21:00 AND time <22:00 THEN welterusten Red
Gohquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat deze reactie ging komen
Ik weet zeker dat het niet helemaal goed geschreven staat, maar ooit (lees: 15+ jaar geleden) heb ik eens wat Qbasic geleerdquote:
dat was zeker een Toffe avond! En alweer 4 jaar geledenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dank je wel!4 jaar geleden heb je samen met PhysicsRules ons een hele toffe avond bezorgd. En natuurlijk de andere 100+ gasten
Jazeker, zondagavond lekker uit eten, terwijl Jair uit logeren is bij zijn grootoudersquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:04 schreef MaJo het volgende:
dat was zeker een Toffe avond! En alweer 4 jaar geledende datum staat in mijn geheugen gegrift, denk er al de hele week aan
Gaan jullie iets speciaals doen?
Dank je welquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ha IARL, en Tinuviel natuurlijk, gefeliciteerd dan!!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:21 schreef iamredleader het volgende:
Zo, en aangezien het >22:00 is, ga ik naar bedtruste en tot morgen!
quote:
Dus als ik hulp nodig heb...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:01 schreef LadyBlack het volgende:
Damn, ik wilde vanavond mn canvasjes bekleden met een leuk stofje, krijg ik het nietapparaat niet aan de praat
Voel me dan meteen zo'n dom vrouwtje![]()
En nee, dat ben ik nietheb mn halve huis zelf geklust
dat is best veel iddquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:17 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan laminaat leggen, vloerbedekking, behangen, schilderen.... nouja en meer heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd
Maar da's best veel als ik zo om me heen kijk bij vriendinnen
Wat kost je per uur?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:17 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan laminaat leggen, vloerbedekking, behangen, schilderen.... nouja en meer heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd
Maar da's best veel als ik zo om me heen kijk bij vriendinnen
ik kom er over 2 weken achter of ik het kan, nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:01 schreef LadyBlack het volgende:
Damn, ik wilde vanavond mn canvasjes bekleden met een leuk stofje, krijg ik het nietapparaat niet aan de praat
Voel me dan meteen zo'n dom vrouwtje![]()
En nee, dat ben ik nietheb mn halve huis zelf geklust
Je hebt een laptop en een asbak. Meer dan genoeg toch?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik kom er over 2 weken achter of ik het kan, nog nooit gedaan
Gisteren wezen shoppen en allemaal leuke dingetjes voor het huis gekochtalleen moeten we ook nog behoorlijk wat flinke uitgaven doen want we hebben wel veel spullen maar de belangrijkste dingen nog niet
![]()
Waar bewaar je je bier dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt een laptop en een asbak. Meer dan genoeg toch?
dat is ook zoquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:58 schreef LadyBlack het volgende:
Wel echt cool dat jullie samen gaan wonen joh
En grote uitgaven... sommige dingen moeten nou eenmaal, maar ook die zijn vaak goed tweedehands te vinden
we hebben gisteren een paar asbakken gekochtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt een laptop en een asbak. Meer dan genoeg toch?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
we hebben gisteren een paar asbakken gekocht
Maar we moeten vooral vloerbedekking aanschaffen want het is allemaal kaal beton...
Gelukkig. Ik maak me zorgen om dat soort belangrijke dingen, weet je.quote:
Heel begrijpelijk. Zo hoort het ook.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik maak me zorgen om dat soort belangrijke dingen, weet je.
Je kunt toch al wel je uurprijs verklappen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:53 schreef LadyBlack het volgende:
Momenteel moet ik eerst mn eigen huis maar eens onder de loep nemen![]()
Sorry guys
Dat Leverage wat je me ooit een keer had aangeraden is daarentegen wel aardig. Het haalt het niet bij Hustle, maar toch, zit leuk in elkaar. Vooral Parker is leukquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:30 schreef Etcetera het volgende:
Wauw wat is Impact een beroerde miniserie/film/whateverhetis
Mooi, die hoef ik dus niet te kijken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:30 schreef Etcetera het volgende:
Wauw wat is Impact een beroerde miniserie/film/whateverhetis
Is er een serie over de Hustler!?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat Leverage wat je me ooit een keer had aangeraden is daarentegen wel aardig. Het haalt het niet bij Hustle, maar toch, zit leuk in elkaar. Vooral Parker is leuk
door die mongolen is het huis helemaal gestript en is er dus nergens meer vloerbedekkingquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Hoe wist ik dat hé?
Had je geen vloerbedekking kunnen laten maken van de hennep die in jouw drugshol aanwezig was?
Jammer.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar dat is niet wat ik bedoelde
Truste.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
door die mongolen is het huis helemaal gestript en is er dus nergens meer vloerbedekking
Maar goed, ik moet morgen werken dus ik ga tukkendromen over mijn huisje, klussen en mijn lief
Truste!
Oh. Dat was nu ook weer niet de bedoelingquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:33 schreef Cobra4 het volgende:
De-Hertog, je staat nummer 1 in de daglijst!
Ik moet Hustle nog steeds een keer proberenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat Leverage wat je me ooit een keer had aangeraden is daarentegen wel aardig. Het haalt het niet bij Hustle, maar toch, zit leuk in elkaar. Vooral Parker is leuk
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi, die hoef ik dus niet te kijken.![]()
Euhm, ik bedoel: Wat is er dan zo erg aan die serie meisje?
Is goed Etcie.quote:
Jup, Britse humor hequote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik moet Hustle nog steeds een keer proberenZit daar een beetje humor in?
Zeker. Ze speelt ook echt briljant. Die mimiek van haar, zit echt goed in elkaar.quote:In Leverage is Parker toch wel mijn favorietEn Parker is tof
Waar haal je die lijst eigenlijk?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:33 schreef Cobra4 het volgende:
De-Hertog, je staat nummer 1 in de daglijst!
Tot zo ver beschrijf je toch gewoon iedere Amerikaanse film?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:37 schreef Etcetera het volgende:
En Impact is kut omdat
- de Duitsers geen Duits maar Engels praten, ook onderling
- de president van Amerika ineens even kan beslissen over de hele wereld
- je bepaalde dingen van een kilometer ver ziet aankomen
Hmm ja eigenlijk wel he.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Tot zo ver beschrijf je toch gewoon iedere Amerikaanse film?
Ik zag Danielle Rousseau voorbij komen in seizoen 6 van NCIS.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:37 schreef Etcetera het volgende:
En Impact is kut omdat
- de Duitsers geen Duits maar Engels praten, ook onderling
- de president van Amerika ineens even kan beslissen over de hele wereld
- je bepaalde dingen van een kilometer ver ziet aankomen
- ik teveel mensen herkende van andere films of series (JAG 2x, Santa Clause en Babe)
- de verhaallijn gewoon kut is
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:43 schreef Etcetera het volgende:
South by Southwest? Kan me zo niet herinneren of ik dat toen al zag, maar ik zag het toen ik Googelde
Ik zal eens kijken of ik wat door ga met trekken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:44 schreef De_Hertog het volgende:
Ik ga maar eens slapen.
Cobra, veel succes nog aan de touwen
Ben je daar nog maar trouwensquote:
Ah, Etcie helpt me al.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik wat door ga met trekken.
Ik heb alle seizoenen ondertussen opnieuw bekeken.quote:
Heb je vrij vlot gedaanquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb alle seizoenen ondertussen opnieuw bekeken.
Uitgezonderd afgelopen nacht was het extreem rustig op het werk.quote:
Als je niks gezegd had hequote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:54 schreef Cobra4 het volgende:
Euhm Etcie.... die post van mij om 00.47 komt, denk ik, toch iets anders over dan de bedoeling was.![]()
Sorry
Ben je weer bezig Cobra?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je niks gezegd had he
* Etcetera distantieert zich van alle rare dingen die C4 dit topic gezegd heeft
Ik kan de berichtgeving wel even uitbreiden; er zijn nu twee vrouwen (Etcie en Ayca) die helpen trekken.quote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:20 schreef Etcetera het volgende:
Aan touw, dames en heren. Aan touw.
o gaat het daar over. Heb vanmiddag ff geprobeert mee te doen maar het ging zo belachelijk snel. Ik kon het niet aan.quote:
Nee blijf maar weg, je bent een man.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:25 schreef lubje25 het volgende:
[..]
o gaat het daar over. Heb vanmiddag ff geprobeert mee te doen maar het ging zo belachelijk snel. Ik kon het niet aan.
Ik zit ook in het andere kamp als jij cobraDus mijn hulp wil je misschien helemaal niet.
behoorlijk ja, ben net thuis. Half uurtje of zo.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:28 schreef Cobra4 het volgende:
Drukke avond gehad Lubje?
Volle bak dus? En wat was de special van vandaag?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:29 schreef lubje25 het volgende:
[..]
behoorlijk ja, ben net thuis. Half uurtje of zo.
Volle bak idd.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volle bak dus? En wat was de special van vandaag?
Aspergesquote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:34 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Volle bak idd.
We hebben niet een dagelijkse special. Nog een weekje asperges en dan is het ff wachten op de mosselen.
Best wel ja, gaat meestal wel hard.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
AspergesMosselen
![]()
Maar werkt het goed in jouw toko als je "specials" hebt?
Zonde.quote:
Serveren jullie ze met echte frieten?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:37 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Best wel ja, gaat meestal wel hard.Mosselen is ook niet fijn. Ruikt niet lekker en een tweetje uithalen en inlopen is net zo veel werk als een 6je normaal.
Mosselen wel ja, als enige gerecht, bij de rest krijg je echte gebakken aardappelen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Serveren jullie ze met echte frieten?
Frieten zijn dan wel weer heerlijk. Zeker met een ietwat zurige mayonaise.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:40 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Mosselen wel ja, als enige gerecht, bij de rest krijg je echte gebakken aardappelen.
oudquote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:44 schreef Cobra4 het volgende:
Dames en Heren. Herondekt in "Touwtrekken" de volgende zomerhit in Nederland.
Met trots presenteer ik u Eduard Kill met "I am very glad, because I'm finally returning back home (Trololo)"
Klopt. Uit 1976.quote:
Je loopt echt een beetje achter Cobra, dit is al weer een tijdje een "hit". Er zijn al allerlei filmpjes met dit nummer op de achtergrond.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:44 schreef Cobra4 het volgende:
Dames en Heren. Herondekt in "Touwtrekken" de volgende zomerhit in Nederland.
Met trots presenteer ik u Eduard Khil met "I am very glad, because I'm finally returning back home (Trololo)"
He wat!? Ik heb dit anders nooit in de SC voorbij zien komen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:47 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Je loopt echt een beetje achter Cobra, dit is al weer een tijdje een "hit". Er zijn al allerlei filmpjes met dit nummer op de achtergrond.
Of met salt and vinager natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Frieten zijn dan wel weer heerlijk. Zeker met een ietwat zurige mayonaise.
Thx ik ga even kijken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:55 schreef lubje25 het volgende:
Veel plezier, die van die kat is wel leuk.
http://www.dumpert.nl/med(...)et_een_oproepje.html
http://www.dumpert.nl/mediabase/941631/c1aa5071/trolowoef.html
http://www.dumpert.nl/mediabase/887431/502d5f74/trololo_kat.html
http://www.dumpert.nl/med(...)lanet_trolololo.html
Dat kon korterquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
IF time >21:00 AND time <22:00 THEN welterusten Red
De specialist.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat kon korter
If(21:00<time<22:00)
welterustenRed();
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Frieten zijn dan wel weer heerlijk. Zeker met een ietwat zurige mayonaise.
Ik krijg spontaan trek!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:57 schreef lubje25 het volgende:
[..]
![]()
Die zurige mayonaise is ook heerlijk op een stokbroodje "gezond "Niet al te veel natuurlijk
Nee hoor, zou best kunnen dat het niet werktquote:
Ik zie dat het geen "normale" Basic is. Wat is het dan wel?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 02:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee hoor, zou best kunnen dat het niet werkt. En het is een andere taal dan Red's commando
Het is gebaseerd op Java. De functie welterustenRed() zou je nog wel even zelf moeten maken. Misschien is het handiger om een algemene functie welterusten(String naam) te maken, zodat je de functie voor elke naam kunt gebruikenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 02:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zie dat het geen "normale" Basic is. Wat is het dan wel?
net een bruiloft gehad.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:29 schreef iamredleader het volgende:
Ik kon en kan niet uit de voeten met Java. Met Basic kon ik probleemloos mijn eigen programma's/spellen maken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 02:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is gebaseerd op Java. De functie welterustenRed() zou je nog wel even zelf moeten maken. Misschien is het handiger om een algemene functie welterusten(String naam) te maken, zodat je de functie voor elke naam kunt gebruiken
Ben je getrouwd dan?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 02:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
net een bruiloft gehad.
Gutenacht
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 02:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga een comedyshow opzetten met het geluid zacht en een hernieuwde poging doen te slapen
niet dat ze me verteld hebbenquote:
Zin in een haring met uitjes?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 02:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
niet dat ze me verteld hebben
Zo, heb er best wel weer een lange dag opzitten.
quote:
dat zeg ikquote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:47 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Je loopt echt een beetje achter Cobra, dit is al weer een tijdje een "hit". Er zijn al allerlei filmpjes met dit nummer op de achtergrond.
Aan één kant ben ik daar blij mee. Dan kan ik er namelijk 2 eten.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 02:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als ik iets ranzig vind is het haring
quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 02:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ziet er goed uit doe ik het voor.
Eigenlijk heb ik niet zo'n honger. Het bruidspaar had een frietkar aan het einde van het feest geregeld
Weltrusten danquote:Op zaterdag 12 juni 2010 02:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
werkze nog, ik denk dat ik zo maar eens ga maffen. Zitten er weer bijna 22 uur op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |