Je hebt een laptop en een asbak. Meer dan genoeg toch?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik kom er over 2 weken achter of ik het kan, nog nooit gedaan
Gisteren wezen shoppen en allemaal leuke dingetjes voor het huis gekochtalleen moeten we ook nog behoorlijk wat flinke uitgaven doen want we hebben wel veel spullen maar de belangrijkste dingen nog niet
![]()
Waar bewaar je je bier dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt een laptop en een asbak. Meer dan genoeg toch?
dat is ook zoquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:58 schreef LadyBlack het volgende:
Wel echt cool dat jullie samen gaan wonen joh
En grote uitgaven... sommige dingen moeten nou eenmaal, maar ook die zijn vaak goed tweedehands te vinden
we hebben gisteren een paar asbakken gekochtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt een laptop en een asbak. Meer dan genoeg toch?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
we hebben gisteren een paar asbakken gekocht
Maar we moeten vooral vloerbedekking aanschaffen want het is allemaal kaal beton...
Gelukkig. Ik maak me zorgen om dat soort belangrijke dingen, weet je.quote:
Heel begrijpelijk. Zo hoort het ook.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik maak me zorgen om dat soort belangrijke dingen, weet je.
Je kunt toch al wel je uurprijs verklappen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:53 schreef LadyBlack het volgende:
Momenteel moet ik eerst mn eigen huis maar eens onder de loep nemen![]()
Sorry guys
Dat Leverage wat je me ooit een keer had aangeraden is daarentegen wel aardig. Het haalt het niet bij Hustle, maar toch, zit leuk in elkaar. Vooral Parker is leukquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:30 schreef Etcetera het volgende:
Wauw wat is Impact een beroerde miniserie/film/whateverhetis
Mooi, die hoef ik dus niet te kijken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:30 schreef Etcetera het volgende:
Wauw wat is Impact een beroerde miniserie/film/whateverhetis
Is er een serie over de Hustler!?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat Leverage wat je me ooit een keer had aangeraden is daarentegen wel aardig. Het haalt het niet bij Hustle, maar toch, zit leuk in elkaar. Vooral Parker is leuk
door die mongolen is het huis helemaal gestript en is er dus nergens meer vloerbedekkingquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Hoe wist ik dat hé?
Had je geen vloerbedekking kunnen laten maken van de hennep die in jouw drugshol aanwezig was?
Jammer.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar dat is niet wat ik bedoelde
Truste.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
door die mongolen is het huis helemaal gestript en is er dus nergens meer vloerbedekking
Maar goed, ik moet morgen werken dus ik ga tukkendromen over mijn huisje, klussen en mijn lief
Truste!
Oh. Dat was nu ook weer niet de bedoelingquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:33 schreef Cobra4 het volgende:
De-Hertog, je staat nummer 1 in de daglijst!
Ik moet Hustle nog steeds een keer proberenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat Leverage wat je me ooit een keer had aangeraden is daarentegen wel aardig. Het haalt het niet bij Hustle, maar toch, zit leuk in elkaar. Vooral Parker is leuk
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi, die hoef ik dus niet te kijken.![]()
Euhm, ik bedoel: Wat is er dan zo erg aan die serie meisje?
Is goed Etcie.quote:
Jup, Britse humor hequote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik moet Hustle nog steeds een keer proberenZit daar een beetje humor in?
Zeker. Ze speelt ook echt briljant. Die mimiek van haar, zit echt goed in elkaar.quote:In Leverage is Parker toch wel mijn favorietEn Parker is tof
Waar haal je die lijst eigenlijk?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:33 schreef Cobra4 het volgende:
De-Hertog, je staat nummer 1 in de daglijst!
Tot zo ver beschrijf je toch gewoon iedere Amerikaanse film?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:37 schreef Etcetera het volgende:
En Impact is kut omdat
- de Duitsers geen Duits maar Engels praten, ook onderling
- de president van Amerika ineens even kan beslissen over de hele wereld
- je bepaalde dingen van een kilometer ver ziet aankomen
Hmm ja eigenlijk wel he.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Tot zo ver beschrijf je toch gewoon iedere Amerikaanse film?
Ik zag Danielle Rousseau voorbij komen in seizoen 6 van NCIS.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:37 schreef Etcetera het volgende:
En Impact is kut omdat
- de Duitsers geen Duits maar Engels praten, ook onderling
- de president van Amerika ineens even kan beslissen over de hele wereld
- je bepaalde dingen van een kilometer ver ziet aankomen
- ik teveel mensen herkende van andere films of series (JAG 2x, Santa Clause en Babe)
- de verhaallijn gewoon kut is
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:43 schreef Etcetera het volgende:
South by Southwest? Kan me zo niet herinneren of ik dat toen al zag, maar ik zag het toen ik Googelde
Ik zal eens kijken of ik wat door ga met trekken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:44 schreef De_Hertog het volgende:
Ik ga maar eens slapen.
Cobra, veel succes nog aan de touwen
Ben je daar nog maar trouwensquote:
Ah, Etcie helpt me al.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik wat door ga met trekken.
Ik heb alle seizoenen ondertussen opnieuw bekeken.quote:
Heb je vrij vlot gedaanquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb alle seizoenen ondertussen opnieuw bekeken.
Uitgezonderd afgelopen nacht was het extreem rustig op het werk.quote:
Als je niks gezegd had hequote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:54 schreef Cobra4 het volgende:
Euhm Etcie.... die post van mij om 00.47 komt, denk ik, toch iets anders over dan de bedoeling was.![]()
Sorry
Ben je weer bezig Cobra?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je niks gezegd had he
* Etcetera distantieert zich van alle rare dingen die C4 dit topic gezegd heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |