Hallo meisje.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb het idee dat ik net weekend gehad heb
Dat zijn de goeie dealsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb vandaag 6 eetkamerstoelen gekocht van een collega, voor weinig
Als dit soort dingen voorbij blijven komen gaat het wel goedkomenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat zijn de goeie deals
Heb je het verder allemaal een beetje voor elkaar?
Daar ga ik ook zeker rondneuzen tegen de tijd dat ik echt aan inrichten toe ben, maar als je even kijkt hoe m'n huisje er nu bij staat weet je dat dat nog wel even kan durenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:57 schreef LadyBlack het volgende:
Weet niet of je daar van houdt, maar kringloopwinkels hebben soms de mooiste dingen in huis
En ook wel in goeie staat
Hallo meneerquote:
Hoe gaat het meisje? Heb je goed je best gedaan op school?quote:
Goed zo meisje. Als je je diploma hebt krijg je van mij een euro.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga nu niet naar school meneer, ik werk bij een bedrijf zodat ik mijn diploma kan halen. En ik heb goed mijn best gedaan ja
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:37 schreef MaJo het volgende:
Ik kom even speciaal langs om red en zijn vrouw te feliciteren met hun vierjarig jubileum![]()
Verder heb ik niets te melden![]()
Dat verdienen meisjes die goed hun best doen wel. Wat wil je eigen worden als je later groot bent?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:38 schreef Etcetera het volgende:
Een euro! Dank u wel meneer!
Eigenaar van heel veel euro'squote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat verdienen meisjes die goed hun best doen wel. Wat wil je eigen worden als je later groot bent?
Dan moet je maar flink blijven sparen.quote:
een Saffie kan er altijd wel vanafquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus de overigen in de SC zijn bijzaak geworden?
![]()
Tijd voor een saffie?
quote:
Nope, ik heb eindelijk een vrij weekend.quote:Ik heb nog geen weekendanderen die ook moeten werken morgen?
Veel plezier in Amsterdam.quote:
Wat meer euro's krijgen als ik mijn diploma heb zou helpen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je maar flink blijven sparen.
Nou meisje, dan zal ik, tegen die tijd, eens kijken of ik een tweede euro kan vinden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat meer euro's krijgen als ik mijn diploma heb zou helpen.
Dank je wel!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:37 schreef MaJo het volgende:
Ik kom even speciaal langs om red en zijn vrouw te feliciteren met hun vierjarig jubileum![]()
Verder heb ik niets te melden![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
IF time >21:00 AND time <22:00 THEN welterusten Red
Gohquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat deze reactie ging komen
Ik weet zeker dat het niet helemaal goed geschreven staat, maar ooit (lees: 15+ jaar geleden) heb ik eens wat Qbasic geleerdquote:
dat was zeker een Toffe avond! En alweer 4 jaar geledenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dank je wel!4 jaar geleden heb je samen met PhysicsRules ons een hele toffe avond bezorgd. En natuurlijk de andere 100+ gasten
Jazeker, zondagavond lekker uit eten, terwijl Jair uit logeren is bij zijn grootoudersquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:04 schreef MaJo het volgende:
dat was zeker een Toffe avond! En alweer 4 jaar geledende datum staat in mijn geheugen gegrift, denk er al de hele week aan
Gaan jullie iets speciaals doen?
Dank je welquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ha IARL, en Tinuviel natuurlijk, gefeliciteerd dan!!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:21 schreef iamredleader het volgende:
Zo, en aangezien het >22:00 is, ga ik naar bedtruste en tot morgen!
quote:
Dus als ik hulp nodig heb...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:01 schreef LadyBlack het volgende:
Damn, ik wilde vanavond mn canvasjes bekleden met een leuk stofje, krijg ik het nietapparaat niet aan de praat
Voel me dan meteen zo'n dom vrouwtje![]()
En nee, dat ben ik nietheb mn halve huis zelf geklust
dat is best veel iddquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:17 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan laminaat leggen, vloerbedekking, behangen, schilderen.... nouja en meer heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd
Maar da's best veel als ik zo om me heen kijk bij vriendinnen
Wat kost je per uur?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:17 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan laminaat leggen, vloerbedekking, behangen, schilderen.... nouja en meer heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd
Maar da's best veel als ik zo om me heen kijk bij vriendinnen
ik kom er over 2 weken achter of ik het kan, nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:01 schreef LadyBlack het volgende:
Damn, ik wilde vanavond mn canvasjes bekleden met een leuk stofje, krijg ik het nietapparaat niet aan de praat
Voel me dan meteen zo'n dom vrouwtje![]()
En nee, dat ben ik nietheb mn halve huis zelf geklust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |