BEP (incl. Fergie) kan live wel goed presteren, maar gisteren was het inderdaad naadje pet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:04 schreef Yurithemaster het volgende:
zijn er trouwens mensen die naar concerten van de black eyed peas gaan, zag ze gisteravond optreden tijdens WK openingsconcert maar jezus, ga alsjeblieft maar gewoon playbacken
Ik werd knettergek van die getallen inmeppen, ik doe niet meer mee.quote:
Het probleem is meer dat iedereen soms heel snel post en je dus niet altijd bij hetzelfde getal bent, zelfs al kijk je voor het invoeren simultaan op een tweede pc in het topicquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:51 schreef iamredleader het volgende:
Waar ik mij vooral aan erger is dat je gewoon mag editten. Dus als je verkeerd mept, dan mag je dat aanpassen. En dat druist tegen mij AKQ gevoel voor rechtvaardig in
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik mag niet disrespectvol met mijn Grote Beesie ouwehoeren naar mijn stagebegeleider
Wat flauw van hem...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:10 schreef Etcetera het volgende:
Oh![]()
Ik heb zo'n grote sjaalachtige AH Beesie, die ik net even misbruikte om m'n stagebegeleider uit te lachen maar dat mocht niet
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:14 schreef Etcetera het volgende:
Vond ik ook, dus ik doe het vast nog wel een keertje
Het huishoudelijk werk ligt te wachten??quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:20 schreef iamredleader het volgende:
Zo, en nu ben ik er klaar mee, ik denk dat ik maar eens wat eerder naar huis ga!
Dat ook, jaquote:
Op Werchter was het ook niets en op zo'n Live Aid-achtig ding enkele jaren geleden was het ook een aanfluiting. Score: 0quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
BEP (incl. Fergie) kan live wel goed presteren, maar gisteren was het inderdaad naadje pet.
Zal zelf niet snel naar hun concerten gaan btw...
Ai, da's een pijnlijke!quote:
Op Werchter kwam ik er vooral niet lekker in omdat ik tussen allemaal metalfans stondquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op Werchter was het ook niets en op zo'n Live Aid-achtig ding enkele jaren geleden was het ook een aanfluiting. Score: 0
Ja, op CD is het primaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Op Werchter kwam ik er vooral niet lekker in omdat ik tussen allemaal metalfans stond
BEP kan ik op cd altijd bijzonder goed waarderen
Daar ben ik ook benieuwd naarquote:Maar nu luister ik Mumford & Sons
MaJo heeft een link op Facebookquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, op CD is het prima
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar
Ja, ik ken ze welquote:
quote:
Wat aardig!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zat zojuist bij de kapper. Komt er een vrouwtje binnen: willen jullie appelflappen?
Kreeg ik een hele grote appelflap in mijn handen gedrukt
Wat de bakker ernaast die over een week vertrekt naar een nieuw pand.
Strijdend ten onder gegaan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:17 schreef De_Hertog het volgende:
C4, sorry, ik heb het geprobeerd...
Moest er even over nadenken (zat eerst in de abortushoek te denken en dan is 'ie niet echt logisch...quote:
Leuk!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zat zojuist bij de kapper. Komt er een vrouwtje binnen: willen jullie appelflappen?
Kreeg ik een hele grote appelflap in mijn handen gedrukt
Want de bakker ernaast die over een week vertrekt naar een nieuw pand.
We zien het verslag wel voorbij komen. Veel plezier.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:26 schreef MadMaster het volgende:
In het kader van aardig: Mw. MM komt net thuis van haar werk, heeft haar Surinaamse collega zelf nasi gemaakt en een portie meegegeven...![]()
Ik ga nog een half uurtje voetbal kijken, eten en dan op pad naar de whiskyproeverij met chocolade.
De patissier die de bonbons heeft gemaakt moet er vannacht weer vroeg uit, dus we beginnen een uur eerder dan normaal. Heulemaal niet erg...
Morgen een voetbaltoernooi tegen allemaal collega's uit het landquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:29 schreef iamredleader het volgende:
Iemand nog bijzondere plannen dit weekend?
klinkt goed!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Morgen een voetbaltoernooi tegen allemaal collega's uit het land
En het weer gaat ook redelijk meewerken als ik het goed begrepen hebquote:
Weltrustenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:40 schreef iamredleader het volgende:
Bij deze zwaai ik af voor vandaag, kom zo aan op Bijlmer en dan hoef ik nog maar een kort stukkie met de bus
Morgen een bier -en kaasavondje. Verder nog niets dacht ikquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:29 schreef iamredleader het volgende:
Morgen met wat vrienden naar een plaatselijke feestdag, de dag erna Scotfest. Hopelijk is het een beetje mooi weerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:29 schreef iamredleader het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |