Dankjewel!! Nu ik het zo typ, hakt het er wel even in. Ze is nog maar 72 jaar. Na de kijkoperatie zal er in ieder geval meer duidelijkheid zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Shit.... Zwaar klote om te horen Diaan.
Ik hoop dat het snel beter gaat met je oma.
Zo'n jonge oma!?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dankjewel!! Nu ik het zo typ, hakt het er wel even in. Ze is nog maar 72 jaar. Na de kijkoperatie zal er in ieder geval meer duidelijkheid zijn.
Ja. Mn oma was 18 jaar toen ze mn moeder kreeg en mn moeder was 18 toen ze mij kreeg. Ik was toen ik klein was heel veel bij deze oma en opa, maar die is veel te jong overleden op zn 50e en toen ik 11 was en toen dachten ze altijd dat ik haar dochter was.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo'n jonge oma!?Dan moet het wel goed komen.
#4 van de groep is net gepakt. Is gevonden in een greppel. Heeft zijn been gebroken tijdens de vlucht.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 02:32 schreef Cobra4 het volgende:
Net 3 inbrekers aangehouden. Waarvan één met behulp van een hond.
En die heeft de hele tijd dus daar gelegen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
#4 van de groep is net gepakt. Is gevonden in een greppel. Heeft zijn been gebroken tijdens de vlucht.![]()
Heel veel beterschap voor je omaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:30 schreef Diaan73 het volgende:
Dankjewel!! Nu ik het zo typ, hakt het er wel even in. Ze is nog maar 72 jaar. Na de kijkoperatie zal er in ieder geval meer duidelijkheid zijn.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:43 schreef Cobra4 het volgende:
#4 van de groep is net gepakt. Is gevonden in een greppel. Heeft zijn been gebroken tijdens de vlucht.![]()
Vliegbasis.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:44 schreef Etcetera het volgende:Wtf
Waarom breek je in vredesnaam in op een legerbasis
En dat met het weer van de afgelopen dagenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:48 schreef Cobra4 het volgende:
Ze waren van plan de koperen leidingen van een bliksem afleider van een gebouw te jatten. Helaas voor hen in het zicht van camera's.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En die heeft de hele tijd dus daar gelegen?![]()
In Ossendrecht heb ik dat ook eens meegemaakt, waren ze uit op wapens...
De Marechaussee heeft hem net buiten de vliegbasis gevonden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
hadden jullie hem niet nog even kunnen laten liggen?
Sorryquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vliegbasis.![]()
Ze waren van plan de koperen leidingen van een bliksem afleider van een gebouw te jatten. Helaas voor hen in het zicht van camera's.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
SorryIk vat het nog altijd samen, maar zal het onthouden
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:59 schreef Cobra4 het volgende:
Ik was van plan om deze sessie te sluiten met de wel overwogen tekst: "Lekker dromen over de tieten van Etcie".![]()
Maar gezien de omstandigheden doe ik dat maar niet. Diaan, ik hoop dat je oma snel beter gaat worden.
Ik wens het u allen. Ik ga slapen.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:59 schreef Cobra4 het volgende:
Ik was van plan om deze sessie te sluiten met de wel overwogen tekst: "Lekker dromen over de tieten van Etcie".![]()
Maar gezien de omstandigheden doe ik dat maar niet. Diaan, ik hoop dat je oma snel beter gaat worden.
Ik wens het u allen. Ik ga slapen.
quote:''Het is volstrekt onvoorstelbaar, maar mocht het zover komen dat ik het Torentje moet verlaten, dan gaat Nederland in de eerste plaats iemand missen waarvan leuke cartoons te maken zijn'', Jan Peter Balkenende
Whahahaquote:
C4 is naar bed, en dat merk je meteen in het touwtrektopic.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Whahaha
Ok, alsnog kudo's voor JPB (kudo's zijn pluspunten, C4) hij heeft wel gevoel voor humor
Ik geloof niet dat 'ie het zelf gezegd heeftquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Whahaha
Ok, alsnog kudo's voor JPB (kudo's zijn pluspunten, C4) hij heeft wel gevoel voor humor
Hij leest maar terugquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
C4 is naar bed, en dat merk je meteen in het touwtrektopic.
Zoals Hertog het quote welquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat 'ie het zelf gezegd heeft
Balkenende en humor, die combinatie kan alleen gemaakt worden als een ander grappen over hem maakt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Whahaha
Hij doet me denken aan een figuur uit de Efteling, weet alleen niet precies hoe die heet/waar die bij hoort...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:23 schreef Nembrionic het volgende:
Grappig
Vinden jullie Roemer trouwens ook niet op een Spitting Image pop lijken?
ik ook niet, vandaar mijn twijfel...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:34 schreef Etcetera het volgende:
Die kan ik me zo niet voor de geest halen
Nou je het zegt....quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik aan de kok van Doornroosje te denken...
Jaaaaa!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik aan de kok van Doornroosje te denken...
Hebben we verloren??quote:
Ja daar was geen ontkomen meer aan in je eentje... wel goed je best gedaan!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zat er wel een beetje aan te komen, natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |