Nee, die gaan er in de 1/8e al uit tegen Spanje..quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:02 schreef Lakitu het volgende:
Misschien dat ik dan Portugal doe. Die komen ook wel wat verder.
Dat is verder dan een aantal Afrikaanse landen hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, die gaan er in de 1/8e al uit tegen Spanje..
Maar niet zo ver als Italiequote:Op donderdag 10 juni 2010 23:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat is verder dan een aantal Afrikaanse landen hoor.
Baas boven baasquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ga ik ook niet van uit. Maar de echte toffe bazen waren al min of meer geclaimd: Robben en Van Persie. Boulah is dan een goede derde.
Aaaaah bah!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:08 schreef Smart_ass het volgende:
Ik lol'de om dit topic
http://forum.fok.nl/topic/1224895
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Smart_ass op 10-06-2010 23:17:17 ]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:10 schreef Smart_ass het volgende:
Hij krijgt 'm er niet van omhoog.Stukkende link. Tozzz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Haha, Crackjen is zo dik dat ze voor alle eetwaar toestemming nodig heeft van d'r ouders.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga vragen of ik zaterdag pizza mag bestellen, het wordt vast een nee..
Doe eens normaaal.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, Crackjen is zo dik dat ze voor alle eetwaar toestemming nodig heeft van d'r ouders.
DIKKE PLOMPZAK!
In eindhoven zit zo'n klein winkeltje. Maarja daar heb je niks aan..quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:16 schreef wolvendagen het volgende:
Ik zoek leuke ringen. Van die aparte. Liek dis:
[ afbeelding ]
En ik kan ze nooit vinden dan alleen op de markt in amsterdam.
Jullie houden niet van Pizza?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doe eens normaaal.
Nee maar wij hebben hier thuis maar een keer in ons hele leven pizza besteld, en ik dacht jullie dierentuin ik thuis. Mag ik dan pizza?![]()
JAWELquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, Crackjen is zo dik dat ze voor alle eetwaar toestemming nodig heeft van d'r ouders.
DIKKE PLOMPZAK!
Ik heb vorige week een super mooie camee ring gezien. Ongeveer zoals deze:quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:16 schreef wolvendagen het volgende:
Ik zoek leuke ringen. Van die aparte. Liek dis:
[ afbeelding ]
En ik kan ze nooit vinden dan alleen op de markt in amsterdam.
Door Sky moet ik nu lachen om zijn hoofd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:18 schreef Crack_ het volgende:
Ass ga je mee uit?
Ik heb zin man, maar ik ga volgende week pas weerrrrrrrrrrrrrrrrr.
Dat is niet liefquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Door Sky moet ik nu lachen om zijn hoofd.
Moh, ja ik kijk nu op internet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In eindhoven zit zo'n klein winkeltje. Maarja daar heb je niks aan...
En gewoon zo'n plaatselijk sieradenwinkeltje hebben ze die ook wel denk ik. Hier wel iig.
Oh? Ik zelf niet echt het idee dat ik zo rebellerend ben.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]Wat ben jij in een relmodus vandaag?
Ja dat denk ik ook. Hij heeft in ieder geval een mooie stem.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is niet lief.
Ik denk dat hij echt zo'n lieverd is.
Verkopen ze bij de H&M soms ook niet van zulke?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moh, ja ik kijk nu op internet.Zo stom is geen beginnen aan.
Hij danst ook snoezigquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Hij heeft in ieder geval een mooie stem.
Doe je best.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij danst ook snoezig.
Ik wil 'm hebben.
Slaap zachtquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe je best.
Ik ga slapen in ieder geval.
Die dingen hoeven wij toch niet te weeeeeten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:23 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn maag is aan het imploderen. Ik voel het gewoon.
Nee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Verkopen ze bij de H&M soms ook niet van zulke?
Totaal niet hier.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:23 schreef Smart_ass het volgende:
Bij de accessorize hebben ze toch genoeg van die ringen?
Ik heb het niet over bij effecten. Die zijn er niet namelijk. Ik voel gewoon dat mijn maag aan het knijpen is als een wilde.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die dingen hoeven wij toch niet te weeeeeten.
Kom zaterdag.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik kijk mama maar lief aan... dan gaan we zondag misschien wel naar Damsko.
Jij kijkt je mama wel vaak lief aan zeg.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik kijk mama maar lief aan... dan gaan we zondag misschien wel naar Damsko.
Dan heb ik een champagne jacuzzi moment met mijn neef en nicht.quote:
Oh.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan heb ik een champagne jacuzzi moment met mijn neef en nicht.
Ik deed een "kngrt".quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:27 schreef Smart_ass het volgende:
Ik mag nog 2 maanden en 3 weken niet winkelen.
Nee hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij kijkt je mama wel vaak lief aan zeg.
Ja tof! ik twijfelde of ik die van asos zou nemen (http://images.asos.com/inv/V/1/9/778295/Purple/image1xxl.jpg) maar in plaats van die heb ik die two finger ring genomen: http://images.asos.com/inv/V/1/9/778494/image3xxl.jpgquote:
Mannen met een beetje gevoel voor mode wel.quote:
Bwhehe.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:27 schreef Smart_ass het volgende:
Ik haal mijn kleding van de Bijenkorf of de P.c.hooftstraat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mannen met een beetje gevoel voor mode wel.
Nee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:33 schreef Madridista het volgende:
[..]
Ik haal mijn kleding van de Bijenkorf of de P.c.hooftstraat.
Is dat ook goed?
Haha foutttttquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee hoor.Ik betaal alles zelluf.
[..]
Ja tof! ik twijfelde of ik die van asos zou nemen (http://images.asos.com/inv/V/1/9/778295/Purple/image1xxl.jpg) maar in plaats van die heb ik die two finger ring genomen: http://images.asos.com/inv/V/1/9/778494/image3xxl.jpg
Altijd al willen hebben zo'n ring.
Heb je wel, maar dan kom je vaak al in de dure vintage designer ringen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haha fouttttt! Die camee is wel leuk ja, maar ik vind zo'n echte mooier. Helaas zijn er niet zo heel veel camee ringen, terwijl je er wel veel oorbellen en kettingen enzo van hebt.
RANDOMquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:37 schreef Crack_ het volgende:
Okee dus wat ik net zei, zo'n gast die probeert me al een tijdje te pakken te krijgen ofzo. Hij vond me vroeger leuk, ofja ik heb 'm 1x gezien en laatst stuurde die ook al een mailtje en nu een berichtje op mn hyves. MAAR WAT VOOR EEN BERICHT![]()
![]()
![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het over cockringen gingquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je wel, maar dan kom je vaak al in de dure vintage designer ringen.
Wat een mongool.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:37 schreef Crack_ het volgende:
Okee dus wat ik net zei, zo'n gast die probeert me al een tijdje te pakken te krijgen ofzo. Hij vond me vroeger leuk, ofja ik heb 'm 1x gezien en laatst stuurde die ook al een mailtje en nu een berichtje op mn hyves. MAAR WAT VOOR EEN BERICHT![]()
![]()
![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
Waarvan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:38 schreef Japsnars het volgende:
Wacht heb ik S_a eigenlijk wel pics gestuurd?
Wat een kerolquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:37 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
Geestelijke achterstand?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:37 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]Van het meisje? Ja ben ik ook wel benieuwd naar. Even checken of ze leuker is dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe, ik heb het album pas 1x beluisterd, toen ging mijn toetsenbord kapot en is mijn desktop computer een beetje onbruikbaarquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:40 schreef Smart_ass het volgende:
Jap ik heb de hele tijd constellations in m'n hoofd nu.
Zet 'm niet per ongeluk op slot zoals o.us steedsquote:
Inderdaad. En hem dan uiteindelijk toch weer open gooien en dan alsnog vergeten de boel centraal te zettenquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zet 'm niet per ongeluk op slot zoals o.us steeds
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:37 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Van het meisje? Ja ben ik ook wel benieuwd naar. Even checken of ze leuker is dan ik.
quote:
Ik vond het opzich best een aardig verhaal, maar ik vond het er echt té dik bovenop liggen. Al die mensen ontmoeten, allemaal leuk en gezellig. Ik vond het een beetje té, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:40 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik vond het een leuke film, maar af en toe wat vaag.
Of je regelt gewoon een rijke oudere man.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:27 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind het zo raar dat het alleen fok! is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:43 schreef Fascination het volgende:
Wat zouden jullie doen als fok constant traag bij jullie is? Ik word er nu wel kankerziek van.
Ik zie geen mail.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:44 schreef Crack_ het volgende:
Maar kijk deze mail kreeg ik ook van 'm, check dat verschil. Is toch gek?
Die moet wel dronken zijn.
Bhwehe maar die gast is zo gek he, die belde kei vaak naar mn huistelefoon en beweerde ook een terrorist te zijn toen die 17 was ofzo![]()
.
Dat ligt aan jouw internet. Hier is hij gewoon snelquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:43 schreef Fascination het volgende:
Wat zouden jullie doen als fok constant traag bij jullie is? Ik word er nu wel kankerziek van.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]Ja, hoi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
0 topics op naam. 14.gif
Maar het is alleen fok en tinypic soms.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat ligt aan jouw internet. Hier is hij gewoon snel
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:46 schreef Bragi het volgende:
Het schijnt nu zo te zijn dat zelfs Japsnars chick de foto wil zien.
Ehm, niets?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:43 schreef Fascination het volgende:
Watquote:
Ja dat is ook mijn idee. Lig nu in bed met mijn macbook en kijk naar ik hou van holland.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:47 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga trouwens mijn boek uitlezen en slapen. Eindelijk keer normale tijd naar bed.
Trusten.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:47 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga trouwens mijn boek uitlezen en slapen. Eindelijk keer normale tijd naar bed.
Trusten.
In ieder geval kabels uit de buurt van deuren houden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ehm, niets?
Ik zou niet weten wat ik er aan kon doen.
Dit. In willekeurige volgorde:quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:43 schreef Fascination het volgende:
*VLAMBAM!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
In ieder geval kabels uit de buurt van deuren houden.
Niet zo voorbarig, brengt ongeluk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:49 schreef Fascination het volgende:
Ik wil ook een pic zien van je toekomstige chick, Japsnars.
Dan heeft de SC weer wat leuks om op zijn naam te zetten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niet zo voorbarig, brengt ongeluk.
En ik heb echt zo'n gevoel van achterdochtigheid/angst dat ik het er hier over heb, stel iemand ontdekt mijn account
Ja, dat zou kunnen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:51 schreef Japsnars het volgende:
En ik heb echt zo'n gevoel van achterdochtigheid/angst dat ik het er hier over heb, stel iemand ontdekt mijn account
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan heeft de SC weer wat leuks om op zijn naam te zetten.
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:52 schreef Broekpaling het volgende:
Sjezus Japsnars, heb je die snijtanden van haar wel eens gezien? Veel te scherp.
OMNOMNOMNOMquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:52 schreef Broekpaling het volgende:
Sjezus Japsnars, heb je die snijtanden van haar wel eens gezien? Veel te scherp.
Nu kun je in ieder geval Fas de schuld geven als het niet lukt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niet zo voorbarig, brengt ongeluk.
Inderdaad. Maar dat is slecht. Ik moet dat soort dingen niet op anderen projecteren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nu kun je in ieder geval Fas de schuld geven als het niet lukt.
Ja, jij bent gewoon een kloon van Potloodvis. Ook gewoon die foto in je foboquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:55 schreef Madridista het volgende:
H&M mannen
[ afbeelding ]
Wat ik draag: [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Dat wat CR draagt, draagt de doorsnee H&M man ook, ik weet niet wat jij zegt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:55 schreef Madridista het volgende:
H&M mannen
[ afbeelding ]
Wat ik draag: [ afbeelding ]
Mannen met roze broeken.quote:
Met je knipoog-PI.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nu kun je in ieder geval Fas de schuld geven als het niet lukt.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat wat CR draagt, draagt de doorsnee H&M man ook, ik weet niet wat jij zegt.
De H&M op zaterdag, complete cha-os...quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:57 schreef Fascination het volgende:
Veel te grote oorlellen.Wat is jouw smaak eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Mensen die niet alvast voorbereidend op het nieuwe kabinet op zondag winkelen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De H&M op zaterdag, complete cha-os...
Jou.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is jouw smaak eigenlijk?
Nee, waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Of we dan nog over mannen praten is de vraag
geloof ik best jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang niet meer gewinkeld, wat is het ook alweer?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mensen die niet alvast voorbereidend op het nieuwe kabinet op zondag winkelen.
Of jij?quote:
CR draagt meestal gewoon een overhemd met daarover een V-nek truitje en jeans.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat wat CR draagt, draagt de doorsnee H&M man ook, ik weet niet wat jij zegt.
Waar smaakte het nou naar?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik dronk net dat vliegend hert![]()
Viel tegen..
Nooit bij de Primark geweest zeker.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pff, dat is niet echt te definieren. Ik vind veel vrouwen wel mooi.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is jouw smaak eigenlijk?
Teleurstelling?quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:57 schreef Fascination het volgende:
Veel te grote oorlellen.Ze was eerlijk gezegd ook totaal niet het type waar ik vroeger van viel. Ik keek ook wel van mijzelf opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
En jij dan?quote:
Oké. Moet jij weten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:01 schreef Madridista het volgende:
[..]
CR draagt meestal gewoon een overhemd met daarover een V-nek truitje en jeans.
Bij H&M denk ik meer aan geel en zwart geruitte broeken met een roze shirt en oorbellen.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pff, dat is niet echt te definieren. Ik vind veel vrouwen wel mooi.
Generaliseren is niet jouw sterkste kant.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:01 schreef Madridista het volgende:
[..]
CR draagt meestal gewoon een overhemd met daarover een V-nek truitje en jeans.
Bij H&M denk ik meer aan geel en zwart geruitte broeken met een roze shirt en oorbellen.
Jullie genen zullen wel matchenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze was eerlijk gezegd ook totaal niet het type waar ik vroeger van viel. Ik keek ook wel van mijzelf op
Wat?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
OKÉ IK DOE MEE! Jeej, met z'n 4en.
Nooit.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nooit bij de Primark geweest zeker.
Dit. Ik heb ook niet echt een "basis type" (quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pff, dat is niet echt te definieren. Ik vind veel vrouwen wel mooi.
IK VAL OP JONGENS, IM SO SORRYquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:03 schreef Bragi het volgende:
Mensen die ergens op vallen.
Hoezo zo kieskeurig, mensen?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
OKÉ IK DOE MEE! Jeej, met z'n 4en.
Verliefdheid.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze was eerlijk gezegd ook totaal niet het type waar ik vroeger van viel. Ik keek ook wel van mijzelf op
Ja, zoals jou, Crack.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Verliefdheid.Ik heb ook wel eens meisjes leuk gevonden die niet echt knap waren of zo.
[..]
Ja, zoals jou, Crack.
Euh, Redbull heeft al van zichzelf een urinekleur.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
drank
Nee was redbull met 10% alcohol en sinaasappelsap? want beetje gele kleur..
quote:
Hoax.quote:
Smooth was dat van mij, he.quote:
ja?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Euh, Redbull heeft al van zichzelf een urinekleur.
Weet je wat pas vies is?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja?Dan is dat het
![]()
Maar niet heel bijzonder.. liever andere drankjes
Geloof me, ik val op jongens. Geen mannenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:05 schreef Madridista het volgende:
[..]
Vrouwen die jonges ipv mannen zeggen
Verliefdheid. Zulks een raar iets.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Verliefdheid.Ik heb ook wel eens meisjes leuk gevonden die niet echt knap waren of zo.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat pas vies is?
Redbull met Go fast.![]()
![]()
![]()
Das net aardbeienlimonade, maar dan 10x zoeter.
![]()
!
De meeste geile meiden die ik ken zeggen altijd dat ze een Man ( met hoofdletter ja) willen ipv een jongenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geloof me, ik val op jongens. Geen mannen.
Ik ken geen geile meiden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:10 schreef Madridista het volgende:
[..]
De meeste geile meiden die ik ken zeggen altijd dat ze een Man ( met hoofdletter ja) willen ipv een jongen
Mannen zijn nog even te volwassen voor mij.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:10 schreef Madridista het volgende:
[..]
De meeste geile meiden die ik ken zeggen altijd dat ze een Man ( met hoofdletter ja) willen ipv een jongen
Vriend zegt: ja.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:06 schreef kurk_droog het volgende:
is morgen nou opening WK??
Ja dacht vandaag al ceremonie maar morgen dan idd.. Moet even weten want moet niet op school zitten dan...quote:
Ik ook, iedereen heeft wel iets moois!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:11 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind trouwens echt bijna iedereen mooi.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:10 schreef Madridista het volgende:
[..]
quote:
quote:
Tentamen was verschoven, omdat wedstrijd.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja dacht vandaag al ceremonie maar morgen dan idd.. Moet even weten want moet niet op school zitten dan...
Waarom vind je dat van jezelf?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat ben ik.
Thans, hoop ik. Zelf vind ik van wel soms.
Er is wel een verschil tussen een echte gentleman en een ja-knik mietje hequote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat ben ik.
Thans, hoop ik. Zelf vind ik van wel soms.
Hij houdt altijd de deur voor zichzelf open.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom vind je dat van jezelf?
Geef eens voorbeelden
Dat mag ik hopenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:15 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hij houdt altijd de deur voor zichzelf open.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:14 schreef Madridista het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen een echte gentleman en een ja-knik mietje he![]()
Alleen moeilijk te onderscheiden voor sommigen
Iehl.quote:
Trustenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:20 schreef ynuhh het volgende:
Ik ben expres thuis gebleven om wat slaap in te halen. Dat ga ik nu maar even doen.
Doeidoei
Auto deur openen. Dingen dragen. Zorgen dat ze het op d'r gemak heeft enzoquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom vind je dat van jezelf?
Geef eens voorbeelden
Slaap zachtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:20 schreef ynuhh het volgende:
Ik ben expres thuis gebleven om wat slaap in te halen. Dat ga ik nu maar even doen.
Doeidoei
quote:
Auto deur openen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Auto deur openen. Dingen dragen. Zorgen dat ze het op d'r gemak heeft enzo
Maar ook nog andere dingen waar ik nu zo even niet op kom, dus dit klinkt lekker cliché en als weinig.
Maar niet op een mieterige manier hoor. En de meeste vonden het erg leuk dat ik zulke dingen deed.
Dat klinkt liefquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar ook nog andere dingen waar ik nu zo even niet op kom, dus dit klinkt lekker cliché en als weinig.
Maar niet op een mieterige manier hoor. En de meeste vonden het erg leuk dat ik zulke dingen deed.
Nouja, zo tekstueel zie je er niet bij in welke context het is he.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Auto deur openen?
Serieus ik zou zeggen "ZIE IK ER UIT ALS EEN BABY OF ALS EEN MONGOOLTJE ZONDER ARMEN, IK KAN DAT ZELF TOCH" na drie keer
.
Maarja, ik hoef niet zo'n romanticus en er zijn zat meisjes die dat vaaast niet erg vinden. Ik vind zo af en toe een verrassing leuker
. Maar dat snappen jongens nooit
, het is of altijd of nooit hihi.
Nee, im happy als ik 's ochtends wakker word en een kusje krijg.
Ik denk dat de meerderheid van de meisjes dat wilquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nouja, zo tekstueel zie je er niet bij in welke context het is he.![]()
Maar ik vind mezelf wel een beetje een romanticus.
Klinkt best oke.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wil een man die me aan kan, me wat tegengas biedt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Auto deur openen?
Serieus ik zou zeggen "ZIE IK ER UIT ALS EEN BABY OF ALS EEN MONGOOLTJE ZONDER ARMEN, IK KAN DAT ZELF TOCH" na drie keer
.
Maarja, ik hoef niet zo'n romanticus en er zijn zat meisjes die dat vaaast niet erg vinden. Ik vind zo af en toe een verrassing leuker
. Maar dat snappen jongens nooit
, het is of altijd of nooit hihi.
Nee, im happy als ik 's ochtends wakker word en een kusje krijg.
Precies dat.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:24 schreef Madridista het volgende:
[..]
Klinkt best oke.
Als je maar 'nee' kan zeggen soms, en gewoon kunt doen waar jij zin in hebt zonder het eerst 'lief' te moeten vragen.
Sinds wanneer wil jij een man?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wil een man die me aan kan, me wat tegengas biedt.
BUSTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha een manquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij wil het type man dat je in toom kan houden en je constant op je plek wijst en je goede seks kan bieden. Maar af en toe ook lief doet. Ik dus.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wil het een man die me aan kan, me wat tegengas biedt.
Ik heb er al eenquote:
quote:
Nou, hoi dan maar?quote:
Nee hoor, ik heb genoeg aan eentjequote:
Ik heb er toch ook al eentje.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou, hoi dan maar?
Groener als mij krijg ze niet meer met mijn datum hoor.
MAAR DIE WIL JE TOCH OOK?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb genoeg aan eentje
Wat is jouw THT -datum?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou, hoi dan maar?
Groener als mij krijg ze niet meer met mijn datum hoor.
JAHAA!quote:
Nee, wil ik ook niet. Maar dat is zo'n fout zinnetje dat sommige vrouwen zeggen.quote:
Van die verlegen jongetjes die je amper durven aanraken en staan te springen om wat voor je te mogen doen als je dat vraagt of 100 keer per dag bellenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik hou trouwens niet van mietjes die zo erg zijn dat je denkt dat ze homo zijn.
quote:
Wat zoek jij in een vrouw?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, wil ik ook niet. Maar dat is zo'n fout zinnetje dat sommige vrouwen zeggen.Vrouwen.
![]()
Das niet homo, das gewoon kleuter ofzoquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:32 schreef Madridista het volgende:
[..]
Van die verlegen jongetjes die je amper durven aanraken en staan te springen om wat voor je te mogen doen als je dat vraagt of 100 keer per dag bellen
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Das niet homo, das gewoon kleuter ofzo.
Homo is gillen en janken om alles. Mietje is stoer, maar toch eigenlijk een mietje ja. Ja weet niet.
Lief (quote:
Die Michelleeee staat altijd het zelfde op foto's he, ik irriteer me er echt aanquote:
Ah ok, ja wel beetje cliché.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lief (), redelijk intelligent, niet oppervlakkig, humor, goed karakter. De clichédingen dus.
Oh en ze hoeft ook niet zo'n extreme sportert te zijn die elke zaterdag om 8.00 's ochtends op het voetbalveld staat.
Ik vind haar wel knap.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die Michelleeee staat altijd het zelfde op foto's he, ik irriteer me er echt aan.
Omdat ik niet zo'n sporttypje ben. En vaak wil zo'n iemand de ander aansteken met fanatiek sporten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah ok, ja wel beetje cliché.
Waarom die sport vermelding er bij?
Ja daar zeg ik ook niks over, maar ik denk iedere keer dat ik naar de zelfde foto kijk. Dat is zo irritantquote:
Ja true. Doe jij niks aan sport dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat ik niet zo'n sporttypje ben. En vaak wil zo'n iemand de ander aansteken met fanatiek sporten.
Nee.quote:
Wat is dit voor onzinquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:43 schreef Madridista het volgende:
Ik vind sletten met bruin haar aantrekkelijkLekker uitdagend in bed.
Die hebben veel mannen gedaan dus ervaring en dus moeilijker om te bevredigen
Ergens klopt het wel hoorquote:
True, maar wat is daar positief aan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:49 schreef Madridista het volgende:
[..]
Ergens klopt het wel hoor
Een vrouw die 10 mannen neukt op een avond heeft veel ervaring en is al wat gewend.
Dus je moet goed presteren om echt indruk te maken.
Een meisje dat nog maagd is daarentegen kan bij haar eerste parthner al denken dat hij grootgeschapen als hij dat niet is is omdat ze nog nooit eerder heeft geneukt
Balen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:53 schreef Madridista het volgende:
[..]
Nou gewoon.
Ik knap af op meisjes die n00bs zijn op het gebied van seks
Met hooi.quote:
Moet je persé veel partners gehad hebben om veel ervaring te hebben dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:53 schreef Madridista het volgende:
[..]
Nou gewoon.
Ik knap af op meisjes die n00bs zijn op het gebied van seks
Die staart wordt idd langer.quote:
Volgens mij niet hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Moet je persé veel partners gehad hebben om veel ervaring te hebben dan?
Maak je shit dan ook eerder gekkie.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:59 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn wekker gaat over 7 uur. Ik moet namelijk om 9 uur douchen. Om 10 uur een verslag maken waar ik al een week voor heb gehad en om 12 uur moet ik naar school.
Drukdrukdruk.
Ik gok dat ik rond 4 uur pas slaap omdat ritme.
Ik ben al vanaf 12 uur bezig met mijn stageportfolio, ik ben echt belachelijk sloomquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:59 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn wekker gaat over 7 uur. Ik moet namelijk om 9 uur douchen. Om 10 uur een verslag maken waar ik al een week voor heb gehad en om 12 uur moet ik naar school.
Drukdrukdruk.
De zoute zee slaakt een diepe zilte zucht, boven het vlakke land trilt stil de warme lucht.quote:
Ik weet nu je naam. Sue me.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:01 schreef Lamon. het volgende:
[ afbeelding ]
Ellen ten Damme komt met wijze raad, de andere 2 pagina´s post ik maar niet, om niet te overdrijven, maar ze had een mooie boodschap.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:59 schreef Broekpaling het volgende:
Drukdrukdruk.
Vind ik (en 4EBE) nog snel.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf 12 uur bezig met mijn stageportfolio, ik ben echt belachelijk sloomMaar nu wel bijna klaar
Ja, goor is dat.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja hier ook.
ALLES IS ZO KLAM. BLEH!
Kssst jij!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Met uitzenddinggemist aan je oor geplakt.
Vanaf 12 uur 's middags?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf 12 uur bezig met mijn stageportfolio, ik ben echt belachelijk sloomMaar nu wel bijna klaar
Ja, het stinkt hier naar zeedieren.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
De zoute zee slaakt een diepe zilte zucht, boven het vlakke land trilt stil de warme lucht.
Doe het nu eens echt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat vertel ik me al zooooooo lang.
Beentjes dicht doen!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het stinkt hier naar zeedieren.
quote:
quote:
quote:
Om 7 uur, he...quote:
Vind ik wel wat voor jou, ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |