Oh.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan heb ik een champagne jacuzzi moment met mijn neef en nicht.
Ik deed een "kngrt".quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:27 schreef Smart_ass het volgende:
Ik mag nog 2 maanden en 3 weken niet winkelen.
Nee hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij kijkt je mama wel vaak lief aan zeg.
Ja tof! ik twijfelde of ik die van asos zou nemen (http://images.asos.com/inv/V/1/9/778295/Purple/image1xxl.jpg) maar in plaats van die heb ik die two finger ring genomen: http://images.asos.com/inv/V/1/9/778494/image3xxl.jpgquote:
Mannen met een beetje gevoel voor mode wel.quote:
Bwhehe.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:27 schreef Smart_ass het volgende:
Ik mag nog 2 maanden en 3 weken niet winkelen.
Ik haal mijn kleding van de Bijenkorf of de P.c.hooftstraat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mannen met een beetje gevoel voor mode wel.
Nee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:33 schreef Madridista het volgende:
[..]
Ik haal mijn kleding van de Bijenkorf of de P.c.hooftstraat.
Is dat ook goed?
Haha foutttttquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee hoor.Ik betaal alles zelluf.
[..]
Ja tof! ik twijfelde of ik die van asos zou nemen (http://images.asos.com/inv/V/1/9/778295/Purple/image1xxl.jpg) maar in plaats van die heb ik die two finger ring genomen: http://images.asos.com/inv/V/1/9/778494/image3xxl.jpg
Altijd al willen hebben zo'n ring.
Heb je wel, maar dan kom je vaak al in de dure vintage designer ringen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haha fouttttt! Die camee is wel leuk ja, maar ik vind zo'n echte mooier. Helaas zijn er niet zo heel veel camee ringen, terwijl je er wel veel oorbellen en kettingen enzo van hebt.
RANDOMquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:37 schreef Crack_ het volgende:
Okee dus wat ik net zei, zo'n gast die probeert me al een tijdje te pakken te krijgen ofzo. Hij vond me vroeger leuk, ofja ik heb 'm 1x gezien en laatst stuurde die ook al een mailtje en nu een berichtje op mn hyves. MAAR WAT VOOR EEN BERICHT![]()
![]()
![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het over cockringen gingquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je wel, maar dan kom je vaak al in de dure vintage designer ringen.
Wat een mongool.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:37 schreef Crack_ het volgende:
Okee dus wat ik net zei, zo'n gast die probeert me al een tijdje te pakken te krijgen ofzo. Hij vond me vroeger leuk, ofja ik heb 'm 1x gezien en laatst stuurde die ook al een mailtje en nu een berichtje op mn hyves. MAAR WAT VOOR EEN BERICHT![]()
![]()
![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
Waarvan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:38 schreef Japsnars het volgende:
Wacht heb ik S_a eigenlijk wel pics gestuurd?
Wat een kerolquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:37 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
Geestelijke achterstand?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:37 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |