quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, Crackjen is zo dik dat ze voor alle eetwaar toestemming nodig heeft van d'r ouders.
DIKKE PLOMPZAK!
Ik heb vorige week een super mooie camee ring gezien. Ongeveer zoals deze:quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:16 schreef wolvendagen het volgende:
Ik zoek leuke ringen. Van die aparte. Liek dis:
[ afbeelding ]
En ik kan ze nooit vinden dan alleen op de markt in amsterdam.
Door Sky moet ik nu lachen om zijn hoofd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:18 schreef Crack_ het volgende:
Ass ga je mee uit?
Ik heb zin man, maar ik ga volgende week pas weerrrrrrrrrrrrrrrrr.
Dat is niet liefquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Door Sky moet ik nu lachen om zijn hoofd.
Moh, ja ik kijk nu op internet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In eindhoven zit zo'n klein winkeltje. Maarja daar heb je niks aan...
En gewoon zo'n plaatselijk sieradenwinkeltje hebben ze die ook wel denk ik. Hier wel iig.
Oh? Ik zelf niet echt het idee dat ik zo rebellerend ben.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]Wat ben jij in een relmodus vandaag?
Ja dat denk ik ook. Hij heeft in ieder geval een mooie stem.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is niet lief.
Ik denk dat hij echt zo'n lieverd is.
Verkopen ze bij de H&M soms ook niet van zulke?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moh, ja ik kijk nu op internet.Zo stom is geen beginnen aan.
Hij danst ook snoezigquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Hij heeft in ieder geval een mooie stem.
Doe je best.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij danst ook snoezig.
Ik wil 'm hebben.
Slaap zachtquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe je best.
Ik ga slapen in ieder geval.
Die dingen hoeven wij toch niet te weeeeeten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:23 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn maag is aan het imploderen. Ik voel het gewoon.
Nee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Verkopen ze bij de H&M soms ook niet van zulke?
Totaal niet hier.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:23 schreef Smart_ass het volgende:
Bij de accessorize hebben ze toch genoeg van die ringen?
Ik heb het niet over bij effecten. Die zijn er niet namelijk. Ik voel gewoon dat mijn maag aan het knijpen is als een wilde.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die dingen hoeven wij toch niet te weeeeeten.
Kom zaterdag.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik kijk mama maar lief aan... dan gaan we zondag misschien wel naar Damsko.
Jij kijkt je mama wel vaak lief aan zeg.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik kijk mama maar lief aan... dan gaan we zondag misschien wel naar Damsko.
Dan heb ik een champagne jacuzzi moment met mijn neef en nicht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |