Nee, die gaan er in de 1/8e al uit tegen Spanje..quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:02 schreef Lakitu het volgende:
Misschien dat ik dan Portugal doe. Die komen ook wel wat verder.
Dat is verder dan een aantal Afrikaanse landen hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, die gaan er in de 1/8e al uit tegen Spanje..
Maar niet zo ver als Italiequote:Op donderdag 10 juni 2010 23:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat is verder dan een aantal Afrikaanse landen hoor.
Baas boven baasquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ga ik ook niet van uit. Maar de echte toffe bazen waren al min of meer geclaimd: Robben en Van Persie. Boulah is dan een goede derde.
Aaaaah bah!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:08 schreef Smart_ass het volgende:
Ik lol'de om dit topic
http://forum.fok.nl/topic/1224895
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Smart_ass op 10-06-2010 23:17:17 ]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:10 schreef Smart_ass het volgende:
Hij krijgt 'm er niet van omhoog.Stukkende link. Tozzz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Haha, Crackjen is zo dik dat ze voor alle eetwaar toestemming nodig heeft van d'r ouders.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga vragen of ik zaterdag pizza mag bestellen, het wordt vast een nee..
Doe eens normaaal.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, Crackjen is zo dik dat ze voor alle eetwaar toestemming nodig heeft van d'r ouders.
DIKKE PLOMPZAK!
In eindhoven zit zo'n klein winkeltje. Maarja daar heb je niks aan..quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:16 schreef wolvendagen het volgende:
Ik zoek leuke ringen. Van die aparte. Liek dis:
[ afbeelding ]
En ik kan ze nooit vinden dan alleen op de markt in amsterdam.
Jullie houden niet van Pizza?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doe eens normaaal.
Nee maar wij hebben hier thuis maar een keer in ons hele leven pizza besteld, en ik dacht jullie dierentuin ik thuis. Mag ik dan pizza?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |