Tentamen was verschoven, omdat wedstrijd.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja dacht vandaag al ceremonie maar morgen dan idd.. Moet even weten want moet niet op school zitten dan...
Waarom vind je dat van jezelf?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat ben ik.
Thans, hoop ik. Zelf vind ik van wel soms.
Er is wel een verschil tussen een echte gentleman en een ja-knik mietje hequote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat ben ik.
Thans, hoop ik. Zelf vind ik van wel soms.
Hij houdt altijd de deur voor zichzelf open.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom vind je dat van jezelf?
Geef eens voorbeelden
Dat mag ik hopenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:15 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hij houdt altijd de deur voor zichzelf open.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:14 schreef Madridista het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen een echte gentleman en een ja-knik mietje he![]()
Alleen moeilijk te onderscheiden voor sommigen
Iehl.quote:
Trustenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:20 schreef ynuhh het volgende:
Ik ben expres thuis gebleven om wat slaap in te halen. Dat ga ik nu maar even doen.
Doeidoei
Auto deur openen. Dingen dragen. Zorgen dat ze het op d'r gemak heeft enzoquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom vind je dat van jezelf?
Geef eens voorbeelden
Slaap zachtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:20 schreef ynuhh het volgende:
Ik ben expres thuis gebleven om wat slaap in te halen. Dat ga ik nu maar even doen.
Doeidoei
quote:
Auto deur openen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Auto deur openen. Dingen dragen. Zorgen dat ze het op d'r gemak heeft enzo
Maar ook nog andere dingen waar ik nu zo even niet op kom, dus dit klinkt lekker cliché en als weinig.
Maar niet op een mieterige manier hoor. En de meeste vonden het erg leuk dat ik zulke dingen deed.
Dat klinkt liefquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar ook nog andere dingen waar ik nu zo even niet op kom, dus dit klinkt lekker cliché en als weinig.
Maar niet op een mieterige manier hoor. En de meeste vonden het erg leuk dat ik zulke dingen deed.
Nouja, zo tekstueel zie je er niet bij in welke context het is he.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Auto deur openen?
Serieus ik zou zeggen "ZIE IK ER UIT ALS EEN BABY OF ALS EEN MONGOOLTJE ZONDER ARMEN, IK KAN DAT ZELF TOCH" na drie keer
.
Maarja, ik hoef niet zo'n romanticus en er zijn zat meisjes die dat vaaast niet erg vinden. Ik vind zo af en toe een verrassing leuker
. Maar dat snappen jongens nooit
, het is of altijd of nooit hihi.
Nee, im happy als ik 's ochtends wakker word en een kusje krijg.
Ik denk dat de meerderheid van de meisjes dat wilquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nouja, zo tekstueel zie je er niet bij in welke context het is he.![]()
Maar ik vind mezelf wel een beetje een romanticus.
Klinkt best oke.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wil een man die me aan kan, me wat tegengas biedt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Auto deur openen?
Serieus ik zou zeggen "ZIE IK ER UIT ALS EEN BABY OF ALS EEN MONGOOLTJE ZONDER ARMEN, IK KAN DAT ZELF TOCH" na drie keer
.
Maarja, ik hoef niet zo'n romanticus en er zijn zat meisjes die dat vaaast niet erg vinden. Ik vind zo af en toe een verrassing leuker
. Maar dat snappen jongens nooit
, het is of altijd of nooit hihi.
Nee, im happy als ik 's ochtends wakker word en een kusje krijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |