quote:
Hoax.quote:
Smooth was dat van mij, he.quote:
ja?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Euh, Redbull heeft al van zichzelf een urinekleur.
Weet je wat pas vies is?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja?Dan is dat het
![]()
Maar niet heel bijzonder.. liever andere drankjes
Geloof me, ik val op jongens. Geen mannenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:05 schreef Madridista het volgende:
[..]
Vrouwen die jonges ipv mannen zeggen
Verliefdheid. Zulks een raar iets.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Verliefdheid.Ik heb ook wel eens meisjes leuk gevonden die niet echt knap waren of zo.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat pas vies is?
Redbull met Go fast.![]()
![]()
![]()
Das net aardbeienlimonade, maar dan 10x zoeter.
![]()
!
De meeste geile meiden die ik ken zeggen altijd dat ze een Man ( met hoofdletter ja) willen ipv een jongenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geloof me, ik val op jongens. Geen mannen.
Ik ken geen geile meiden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:10 schreef Madridista het volgende:
[..]
De meeste geile meiden die ik ken zeggen altijd dat ze een Man ( met hoofdletter ja) willen ipv een jongen
Mannen zijn nog even te volwassen voor mij.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:10 schreef Madridista het volgende:
[..]
De meeste geile meiden die ik ken zeggen altijd dat ze een Man ( met hoofdletter ja) willen ipv een jongen
Vriend zegt: ja.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:06 schreef kurk_droog het volgende:
is morgen nou opening WK??
Ja dacht vandaag al ceremonie maar morgen dan idd.. Moet even weten want moet niet op school zitten dan...quote:
Ik ook, iedereen heeft wel iets moois!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:11 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind trouwens echt bijna iedereen mooi.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:10 schreef Madridista het volgende:
[..]
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |