Das niet homo, das gewoon kleuter ofzoquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:32 schreef Madridista het volgende:
[..]
Van die verlegen jongetjes die je amper durven aanraken en staan te springen om wat voor je te mogen doen als je dat vraagt of 100 keer per dag bellen
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Das niet homo, das gewoon kleuter ofzo.
Homo is gillen en janken om alles. Mietje is stoer, maar toch eigenlijk een mietje ja. Ja weet niet.
Lief (quote:
Die Michelleeee staat altijd het zelfde op foto's he, ik irriteer me er echt aanquote:
Ah ok, ja wel beetje cliché.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lief (), redelijk intelligent, niet oppervlakkig, humor, goed karakter. De clichédingen dus.
Oh en ze hoeft ook niet zo'n extreme sportert te zijn die elke zaterdag om 8.00 's ochtends op het voetbalveld staat.
Ik vind haar wel knap.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die Michelleeee staat altijd het zelfde op foto's he, ik irriteer me er echt aan.
Omdat ik niet zo'n sporttypje ben. En vaak wil zo'n iemand de ander aansteken met fanatiek sporten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah ok, ja wel beetje cliché.
Waarom die sport vermelding er bij?
Ja daar zeg ik ook niks over, maar ik denk iedere keer dat ik naar de zelfde foto kijk. Dat is zo irritantquote:
Ja true. Doe jij niks aan sport dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat ik niet zo'n sporttypje ben. En vaak wil zo'n iemand de ander aansteken met fanatiek sporten.
Nee.quote:
Wat is dit voor onzinquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:43 schreef Madridista het volgende:
Ik vind sletten met bruin haar aantrekkelijkLekker uitdagend in bed.
Die hebben veel mannen gedaan dus ervaring en dus moeilijker om te bevredigen
Ergens klopt het wel hoorquote:
True, maar wat is daar positief aan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:49 schreef Madridista het volgende:
[..]
Ergens klopt het wel hoor
Een vrouw die 10 mannen neukt op een avond heeft veel ervaring en is al wat gewend.
Dus je moet goed presteren om echt indruk te maken.
Een meisje dat nog maagd is daarentegen kan bij haar eerste parthner al denken dat hij grootgeschapen als hij dat niet is is omdat ze nog nooit eerder heeft geneukt
Balen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:53 schreef Madridista het volgende:
[..]
Nou gewoon.
Ik knap af op meisjes die n00bs zijn op het gebied van seks
Met hooi.quote:
Moet je persé veel partners gehad hebben om veel ervaring te hebben dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:53 schreef Madridista het volgende:
[..]
Nou gewoon.
Ik knap af op meisjes die n00bs zijn op het gebied van seks
Die staart wordt idd langer.quote:
Volgens mij niet hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Moet je persé veel partners gehad hebben om veel ervaring te hebben dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |