Precies dat.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:24 schreef Madridista het volgende:
[..]
Klinkt best oke.
Als je maar 'nee' kan zeggen soms, en gewoon kunt doen waar jij zin in hebt zonder het eerst 'lief' te moeten vragen.
Sinds wanneer wil jij een man?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wil een man die me aan kan, me wat tegengas biedt.
BUSTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha een manquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij wil het type man dat je in toom kan houden en je constant op je plek wijst en je goede seks kan bieden. Maar af en toe ook lief doet. Ik dus.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wil het een man die me aan kan, me wat tegengas biedt.
Ik heb er al eenquote:
quote:
Nou, hoi dan maar?quote:
Nee hoor, ik heb genoeg aan eentjequote:
Ik heb er toch ook al eentje.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou, hoi dan maar?
Groener als mij krijg ze niet meer met mijn datum hoor.
MAAR DIE WIL JE TOCH OOK?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb genoeg aan eentje
Wat is jouw THT -datum?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou, hoi dan maar?
Groener als mij krijg ze niet meer met mijn datum hoor.
JAHAA!quote:
Nee, wil ik ook niet. Maar dat is zo'n fout zinnetje dat sommige vrouwen zeggen.quote:
Van die verlegen jongetjes die je amper durven aanraken en staan te springen om wat voor je te mogen doen als je dat vraagt of 100 keer per dag bellenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik hou trouwens niet van mietjes die zo erg zijn dat je denkt dat ze homo zijn.
quote:
Wat zoek jij in een vrouw?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, wil ik ook niet. Maar dat is zo'n fout zinnetje dat sommige vrouwen zeggen.Vrouwen.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |