quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:46 schreef Bragi het volgende:
Het schijnt nu zo te zijn dat zelfs Japsnars chick de foto wil zien.
Ehm, niets?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:43 schreef Fascination het volgende:
Wat zouden jullie doen als fok constant traag bij jullie is? Ik word er nu wel kankerziek van.
Watquote:
Ja dat is ook mijn idee. Lig nu in bed met mijn macbook en kijk naar ik hou van holland.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:47 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga trouwens mijn boek uitlezen en slapen. Eindelijk keer normale tijd naar bed.
Trusten.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:47 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga trouwens mijn boek uitlezen en slapen. Eindelijk keer normale tijd naar bed.
Trusten.
In ieder geval kabels uit de buurt van deuren houden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ehm, niets?
Ik zou niet weten wat ik er aan kon doen.
Dit. In willekeurige volgorde:quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:43 schreef Fascination het volgende:
Wat zouden jullie doen als fok constant traag bij jullie is? Ik word er nu wel kankerziek van.
*VLAMBAM!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
In ieder geval kabels uit de buurt van deuren houden.
Niet zo voorbarig, brengt ongeluk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:49 schreef Fascination het volgende:
Ik wil ook een pic zien van je toekomstige chick, Japsnars.
Dan heeft de SC weer wat leuks om op zijn naam te zetten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niet zo voorbarig, brengt ongeluk.
En ik heb echt zo'n gevoel van achterdochtigheid/angst dat ik het er hier over heb, stel iemand ontdekt mijn account
Ja, dat zou kunnen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:51 schreef Japsnars het volgende:
En ik heb echt zo'n gevoel van achterdochtigheid/angst dat ik het er hier over heb, stel iemand ontdekt mijn account
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan heeft de SC weer wat leuks om op zijn naam te zetten.
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:52 schreef Broekpaling het volgende:
Sjezus Japsnars, heb je die snijtanden van haar wel eens gezien? Veel te scherp.
OMNOMNOMNOMquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:52 schreef Broekpaling het volgende:
Sjezus Japsnars, heb je die snijtanden van haar wel eens gezien? Veel te scherp.
Nu kun je in ieder geval Fas de schuld geven als het niet lukt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niet zo voorbarig, brengt ongeluk.
Inderdaad. Maar dat is slecht. Ik moet dat soort dingen niet op anderen projecteren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nu kun je in ieder geval Fas de schuld geven als het niet lukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |