quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:46 schreef Bragi het volgende:
Het schijnt nu zo te zijn dat zelfs Japsnars chick de foto wil zien.
Ehm, niets?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:43 schreef Fascination het volgende:
Wat zouden jullie doen als fok constant traag bij jullie is? Ik word er nu wel kankerziek van.
Watquote:
Ja dat is ook mijn idee. Lig nu in bed met mijn macbook en kijk naar ik hou van holland.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:47 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga trouwens mijn boek uitlezen en slapen. Eindelijk keer normale tijd naar bed.
Trusten.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:47 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga trouwens mijn boek uitlezen en slapen. Eindelijk keer normale tijd naar bed.
Trusten.
In ieder geval kabels uit de buurt van deuren houden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ehm, niets?
Ik zou niet weten wat ik er aan kon doen.
Dit. In willekeurige volgorde:quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:43 schreef Fascination het volgende:
Wat zouden jullie doen als fok constant traag bij jullie is? Ik word er nu wel kankerziek van.
*VLAMBAM!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
In ieder geval kabels uit de buurt van deuren houden.
Niet zo voorbarig, brengt ongeluk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:49 schreef Fascination het volgende:
Ik wil ook een pic zien van je toekomstige chick, Japsnars.
Dan heeft de SC weer wat leuks om op zijn naam te zetten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niet zo voorbarig, brengt ongeluk.
En ik heb echt zo'n gevoel van achterdochtigheid/angst dat ik het er hier over heb, stel iemand ontdekt mijn account
Ja, dat zou kunnen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:51 schreef Japsnars het volgende:
En ik heb echt zo'n gevoel van achterdochtigheid/angst dat ik het er hier over heb, stel iemand ontdekt mijn account
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan heeft de SC weer wat leuks om op zijn naam te zetten.
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:52 schreef Broekpaling het volgende:
Sjezus Japsnars, heb je die snijtanden van haar wel eens gezien? Veel te scherp.
OMNOMNOMNOMquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:52 schreef Broekpaling het volgende:
Sjezus Japsnars, heb je die snijtanden van haar wel eens gezien? Veel te scherp.
Nu kun je in ieder geval Fas de schuld geven als het niet lukt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niet zo voorbarig, brengt ongeluk.
Inderdaad. Maar dat is slecht. Ik moet dat soort dingen niet op anderen projecteren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nu kun je in ieder geval Fas de schuld geven als het niet lukt.
Ja, jij bent gewoon een kloon van Potloodvis. Ook gewoon die foto in je foboquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:55 schreef Madridista het volgende:
H&M mannen
[ afbeelding ]
Wat ik draag: [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Dat wat CR draagt, draagt de doorsnee H&M man ook, ik weet niet wat jij zegt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:55 schreef Madridista het volgende:
H&M mannen
[ afbeelding ]
Wat ik draag: [ afbeelding ]
Mannen met roze broeken.quote:
Met je knipoog-PI.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nu kun je in ieder geval Fas de schuld geven als het niet lukt.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat wat CR draagt, draagt de doorsnee H&M man ook, ik weet niet wat jij zegt.
De H&M op zaterdag, complete cha-os...quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:57 schreef Fascination het volgende:
Veel te grote oorlellen.Wat is jouw smaak eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Mensen die niet alvast voorbereidend op het nieuwe kabinet op zondag winkelen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De H&M op zaterdag, complete cha-os...
Jou.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is jouw smaak eigenlijk?
Nee, waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Of we dan nog over mannen praten is de vraag
geloof ik best jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang niet meer gewinkeld, wat is het ook alweer?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mensen die niet alvast voorbereidend op het nieuwe kabinet op zondag winkelen.
Of jij?quote:
CR draagt meestal gewoon een overhemd met daarover een V-nek truitje en jeans.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat wat CR draagt, draagt de doorsnee H&M man ook, ik weet niet wat jij zegt.
Waar smaakte het nou naar?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik dronk net dat vliegend hert![]()
Viel tegen..
Nooit bij de Primark geweest zeker.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pff, dat is niet echt te definieren. Ik vind veel vrouwen wel mooi.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is jouw smaak eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |