Maak je shit dan ook eerder gekkie.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:59 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn wekker gaat over 7 uur. Ik moet namelijk om 9 uur douchen. Om 10 uur een verslag maken waar ik al een week voor heb gehad en om 12 uur moet ik naar school.
Drukdrukdruk.
Ik gok dat ik rond 4 uur pas slaap omdat ritme.
Ik ben al vanaf 12 uur bezig met mijn stageportfolio, ik ben echt belachelijk sloomquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:59 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn wekker gaat over 7 uur. Ik moet namelijk om 9 uur douchen. Om 10 uur een verslag maken waar ik al een week voor heb gehad en om 12 uur moet ik naar school.
Drukdrukdruk.
De zoute zee slaakt een diepe zilte zucht, boven het vlakke land trilt stil de warme lucht.quote:
Ik weet nu je naam. Sue me.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:01 schreef Lamon. het volgende:
[ afbeelding ]
Ellen ten Damme komt met wijze raad, de andere 2 pagina´s post ik maar niet, om niet te overdrijven, maar ze had een mooie boodschap.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:59 schreef Broekpaling het volgende:
Drukdrukdruk.
Vind ik (en 4EBE) nog snel.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf 12 uur bezig met mijn stageportfolio, ik ben echt belachelijk sloomMaar nu wel bijna klaar
Ja, goor is dat.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja hier ook.
ALLES IS ZO KLAM. BLEH!
Kssst jij!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Met uitzenddinggemist aan je oor geplakt.
Vanaf 12 uur 's middags?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf 12 uur bezig met mijn stageportfolio, ik ben echt belachelijk sloomMaar nu wel bijna klaar
Ja, het stinkt hier naar zeedieren.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
De zoute zee slaakt een diepe zilte zucht, boven het vlakke land trilt stil de warme lucht.
Doe het nu eens echt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat vertel ik me al zooooooo lang.
Beentjes dicht doen!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het stinkt hier naar zeedieren.
quote:
quote:
quote:
Om 7 uur, he...quote:
Vind ik wel wat voor jou, ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |