quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]Van het meisje? Ja ben ik ook wel benieuwd naar. Even checken of ze leuker is dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe, ik heb het album pas 1x beluisterd, toen ging mijn toetsenbord kapot en is mijn desktop computer een beetje onbruikbaarquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:40 schreef Smart_ass het volgende:
Jap ik heb de hele tijd constellations in m'n hoofd nu.
Zet 'm niet per ongeluk op slot zoals o.us steedsquote:
Inderdaad. En hem dan uiteindelijk toch weer open gooien en dan alsnog vergeten de boel centraal te zettenquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zet 'm niet per ongeluk op slot zoals o.us steeds
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:37 schreef Crack_ het volgende:
Okee dus wat ik net zei, zo'n gast die probeert me al een tijdje te pakken te krijgen ofzo. Hij vond me vroeger leuk, ofja ik heb 'm 1x gezien en laatst stuurde die ook al een mailtje en nu een berichtje op mn hyves. MAAR WAT VOOR EEN BERICHT![]()
![]()
![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Van het meisje? Ja ben ik ook wel benieuwd naar. Even checken of ze leuker is dan ik.
quote:
Ik vond het opzich best een aardig verhaal, maar ik vond het er echt té dik bovenop liggen. Al die mensen ontmoeten, allemaal leuk en gezellig. Ik vond het een beetje té, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:40 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik vond het een leuke film, maar af en toe wat vaag.
Of je regelt gewoon een rijke oudere man.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:27 schreef Smart_ass het volgende:
Ik mag nog 2 maanden en 3 weken niet winkelen.
Ik vind het zo raar dat het alleen fok! is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:43 schreef Fascination het volgende:
Wat zouden jullie doen als fok constant traag bij jullie is? Ik word er nu wel kankerziek van.
Ik zie geen mail.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:44 schreef Crack_ het volgende:
Maar kijk deze mail kreeg ik ook van 'm, check dat verschil. Is toch gek?
Die moet wel dronken zijn.
Bhwehe maar die gast is zo gek he, die belde kei vaak naar mn huistelefoon en beweerde ook een terrorist te zijn toen die 17 was ofzo![]()
.
Dat ligt aan jouw internet. Hier is hij gewoon snelquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:43 schreef Fascination het volgende:
Wat zouden jullie doen als fok constant traag bij jullie is? Ik word er nu wel kankerziek van.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]Ja, hoi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
0 topics op naam. 14.gif
Maar het is alleen fok en tinypic soms.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat ligt aan jouw internet. Hier is hij gewoon snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |