quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:39 schreef De_Hertog het volgende:
BREAKING NEWS: in cappelle aan den ijssel is Amelie B. de straat opgegaan luid scanderend: Papa komt thuis!!
Eurlings naar huis, de Vries uit huis, Balkenende naar huis... Netto inderdaad positief voor het gezin.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
DAt horen ze graag bij het CDA. Het gezin, de hoeksteen van de samenleving
Is dat niet zonde van een goede aanhanger?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:39 schreef TradeMarkie het volgende:
Na het eten ben ik ook nog even gaan stemmen. En daarna weer naar m'n huisje geweest, bijna al het gesloopte hout in een aanhanger gekregen, die kan ik morgen weer naar de stort brengen.
Het schiet lekker op, vanavond even een timmerman langs gehad omdat ik beneden 4 nieuwe buitendeuren nodig heb, dus die gaat daar even een prijs voor maken. Verder gaat het slopen voorspoedig, ik hoop volgend weekend al het grote sloopwerk wel gedaan te hebbenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
TM schiet het allemaal een beetje op? En gaat het naar wens?
Die is toch niet van mijquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Is dat niet zonde van een goede aanhanger?
De verkiezingen zijn voorbij, aanhangers heb je de komende vier jaar niet meer nodig.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Is dat niet zonde van een goede aanhanger?
Wat fijn dat het opschiet... en dan vanaf volgende week opbouwen... dat is zooo leuk!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het schiet lekker op, vanavond even een timmerman langs gehad omdat ik beneden 4 nieuwe buitendeuren nodig heb, dus die gaat daar even een prijs voor maken. Verder gaat het slopen voorspoedig, ik hoop volgend weekend al het grote sloopwerk wel gedaan te hebben
quote:Wat nu?
Emigreren
Goud kopen
Schuilkelder graven
Wapenvergunning aanvragen
Boot verkopen
Dronken worden
Asiel aanvragen in VS
Wiet verbouwen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat fijn dat het opschiet... en dan vanaf volgende week opbouwen... dat is zooo leuk!!![]()
Krijgen we nog een keer foto's te zien??Ik heb je klustopic gvonden en ga daar kijken!!
Daar ben ik nog niet over uit, hangt ook een kostenplaatje aan natuurlijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ga je het gips ook nog laten stucen zodat het een glad geheel wordt?
Ja, dat is waar... maar als je toch de muren laat stucen is het misschien een kleine moeite. Het is wel mooier vind ik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet over uit, hangt ook een kostenplaatje aan natuurlijk
* Whiteguy eens is.quote:Mannen: Sportieve outfit sexier dan feestkleding
FOTO THINKSTOCK
ROTTERDAM - 67% van de Britse mannen zien vrouwen liever in sportkleding dan in een feest-outfit. Een kwart wil ook dat zijn partner geen make-up meer draagt en er naturel uitziet.
Uit onderzoek van een Britse modewebsite onder 1.1125 bij mannen tussen 18 en 35 jaar is gebleken dat 62% van de heren niet houdt van een dame die veel make-up draagt, een derde wil dat zijn partner helemaal geen make-up draagt. Bijna de helft van de ondervraagden vindt dat vrouwen zich niet goed kleden voor een avondje uit en dat ze vaak te opgemaakt zijn.
De helft van de mannen ziet vrouwen het liefst in sportieve kleding. 64% vindt dit erg sexy, 11% procent van hen heeft wel eens een relatie gehad met een vrouw die ze hebben ontmoet op de sportschool. 59% van de mannen vindt catwalklooks er belachelijk uitzien.
Makkelijker te benaderen
Marketingdirecteur van Mycelebrityfashion.co.uk Andy Barr: "Mannen verkiezen vrouwen met een natuurlijke look omdat ze makkelijker te benaderen lijken. De resultaten van dit onderzoek zijn goed voor vrouwen, want zij kunnen nu met een gerust hart zonder make-up of in hun joggingbroek naar buiten. De meerderheid van de mannen ziet hen namelijk liever zo."
Top 5 van de populairste vrouwenlooks volgens mannen:
1. Sportoutfit: sportieve kleding en een minimum aan make-up (67%)
2. Kantooroutfit: professionele kleding, hoge hakken en natuurlijke make-up (51%)
3. Meisjeslook: vrouwelijk jurkje, natuurlijk kapsel en make-up (39%)
4. Avondkledij: sexy outfit, zwaar opgemaakt en strak kapsel (24%)
5. Catwalklook: dure merkkledij en goed gestyled (15%)
Tegen die tijd ga ik er eens goed over nadenkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat is waar... maar als je toch de muren laat stucen is het misschien een kleine moeite. Het is wel mooier vind ik.
Goed plan!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Tegen die tijd ga ik er eens goed over nadenken
Volgens mij heb ik een meisjeslook... in ieder geval jurkjes/tuniekjes, niet teveel makeup. Ik hoop eigenlijk dat ik mn eigen look heb, hou niet zo van hokjes...quote:
Dreamnight @ Artis? Dat was vorige week. En nee, dit keer niet meegedaan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:11 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, C4, ik las dat het vandaag weer de dag wat met de brandweerauto's, ziekenauto's etc. Jij nog meegedaan?
Exitpolls zijn doorgaans behoorlijk betrouwbaar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:46 schreef De_Hertog het volgende:
Maar dit zijn allemaal conclusies gebaseerd op exitpolls en een handjevol uitslagen. Goed, het CDA zal niet plots op 40 zetels uitkomen, maar is dit niet wat voorbarig allemaal?
Maar NU niet want het is vooral van kleine plaatsen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Exitpolls zijn doorgaans behoorlijk betrouwbaar.
Hoe bedoel je dit? Die partijen weten toch net zo veel als wij? En zo betrouwbaar zijn die exitpolls volgens mij ook weer niet, dat is puur gebaseerd op een bepaald aantal mensen vragen wat ze hebben gestemd toch?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ook gezien de reacties van de partijen lijkt het me inderdaad redelijk betrouwbaar...
Nou de partijen gaan er ook van uit dat wat er nu geprognotiseerd is, ook wel de einduitslag zal zijn. Moet zeggen dat ik het ook niet helemaal snap hoor. Ik mis ook de verkiezingsuitslagen per gemeente.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:53 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit? Die partijen weten toch net zo veel als wij? En zo betrouwbaar zijn die exitpolls volgens mij ook weer niet, dat is puur gebaseerd op een bepaald aantal mensen vragen wat ze hebben gestemd toch?
Net ook op twitter: Balkenende treedt af op basis van de definitieve prognose, Roosendaal en Schiermonnikoog. Daar komt het wel een beetje op neer
valt me nog meequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou de partijen gaan er ook van uit dat wat er nu geprognotiseerd is, ook wel de einduitslag zal zijn. Moet zeggen dat ik het ook niet helemaal snap hoor. Ik mis ook de verkiezingsuitslagen per gemeente.
1,5 miljoen domme mensen in Nederland!!
Nee, de kleine plaatsen zijn de stemmen definitief geteld. Exitpolls zijn:quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar NU niet want het is vooral van kleine plaatsen.
en dus ook grote steden zijn hierin meegerekend.quote:Een exitpoll (letterlijk: uitgangspeiling) is een peiling van het stemgedrag van de kiezers tijdens de dag van de verkiezingen zelf. Mensen die hebben gestemd wordt bij de uitgang van het stembureau gevraagd voor wie ze hebben gestemd
Troost je dan maar met het feit dat het aantal domme mensen in Nederland VEEL en VEEL en VEEL hoger ligt dan 1,5 miljoen. Zo zijn er ook domme mensen die SGP stemmen, CU enzovoortsquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou de partijen gaan er ook van uit dat wat er nu geprognotiseerd is, ook wel de einduitslag zal zijn. Moet zeggen dat ik het ook niet helemaal snap hoor. Ik mis ook de verkiezingsuitslagen per gemeente.
1,5 miljoen domme mensen in Nederland!!
Zijn er zo veel mensen die op de PvdA hebben gestemd!?quote:
Nee, dat zijn er nog wel wat meer!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zijn er zo veel mensen die op de PvdA hebben gestemd!?
Geloofsovertuiging is in 90% van de gevallen bij mensen er vanaf de jeugd ingestampt door middel van indoctrinatie. Die stem volgt dan uit gewoonte en niet uit zelf kritisch nadenken. En als je niet zelf kritisch nadenkt maar alles gelooft wat je ouders zeggen of wat er in een boek staat, vind ik dat zowel erg als dom.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:00 schreef Diaan73 het volgende:
Mensen die SGP en CU stemmen, stemmen vaak uit geloofsovertuiging, dat vind ik minder erg/dom. Wilders is vooral een populist met maar 1 speerpunt en zonder echte inhoud.
SPOILERWat een hoer:class="spoiler"> ik mag het eigenlijk niet zeggen maar...
Blijkbaar denken 1,5 miljoen stemmers daar anders over.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:00 schreef Diaan73 het volgende:
Mensen die SGP en CU stemmen, stemmen vaak uit geloofsovertuiging, dat vind ik minder erg/dom. Wilders is vooral een populist met maar 1 speerpunt en zonder echte inhoud.
Als dat zo is/gaat, dan ben ik het met je eens... toch denk ik dat heel veel mensen er zelf ook nog voor kiezen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Geloofsovertuiging is in 90% van de gevallen bij mensen er vanaf de jeugd ingestampt door middel van indoctrinatie. Die stem volgt dan uit gewoonte en niet uit zelf kritisch nadenken. En als je niet zelf kritisch nadenkt maar alles gelooft wat je ouders zeggen of wat er in een boek staat, vind ik dat zowel erg als dom.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:04 schreef Nembrionic het volgende:
Whahahahaa die FBI toch ook
http://www.nu.nl/buitenla(...)an-flink-bedrag.html
Wat een prutsers...quote:Uit onderzoek bleek het desbetreffende huis nog niet eens gebouwd te zijn op het moment dat Holloway verdween.
True... en daar zitten zelfs mensen tussen die bekend staan als slim of goed geschoold. Nou ja... het zij zo. Hopelijk gaan ze niet regeren.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Blijkbaar denken 1,5 miljoen stemmers daar anders over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Benieuwd hoe groot ze dit keer gaan worden.
Klikkerdeklik.
Ik heb vandaag VVD gestemd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
True... en daar zitten zelfs mensen tussen die bekend staan als slim of goed geschoold. Nou ja... het zij zo. Hopelijk gaan ze niet regeren.
Op welke partij heb jij trouwens gestemd?
Wouter Bos staat ook in de zaal!!![]()
Dat wel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:11 schreef De_Hertog het volgende:
Wat een goede speech van Cohen... Eerlijk zeggen dat ze er nog niet zijn en dat het helemaal geen overwinning is, ook PVV en VVD feliciteren... Doet ie best netjes.
Okay, daar kan ik wel mee leven...quote:
Jep, beste speech van de avond tot nu toe. Het is niet mijn partij, maar daar doe ik niet moeilijk overquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat wel.
En netjes dat hij de boe roepers tot de orde roept.
Gelukkigquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vond het ook een goede toespraak van Job Cohen!!En idd mooi hoe hij de boe roepers tot de orde riep.
[..]
Okay, daar kan ik wel mee leven...
quote:Elia: Kankermarokkaan!
Eljero Elia heeft gezorgd voor een relletje binnen de Nederlandse delegatie in Zuid-Afrika. De speler van het Nederlands elftal schold in een internetfilmpje iemand uit voor 'kankermarokkaan'.
De vleugelspeler was met enkele ploeggenoten een voetbalspel aan het spelen op een spelcomputer. Via een webcam werden de beelden rechtstreeks op internet uitgezonden. Op een gegeven moment beledigde een toeschouwer Elia, waarop die reageerde met 'kankermarokkaan'. Andere spelers, waaronder Ryan Babel en Michel Vorm, reageerden geschokt op de uitlatingen.
De uitspraken van Elia zorgden voor een twitterverbod voor de gehele Nederlandse WK-selectie. "We hebben voor aanvang van het WK besloten om twitteren niet te verbieden. Zoiets hoort nu eenmaal bij de moderne tijd. Maar Elia heeft laten zien dat hij niet met dit medium om kan gaan. Daarom is er nu besloten om helemaal niet meer te twitteren", zo zegt de KNVB. "Maar hij heeft wel ongelooflijk veel spijt. Hij baalt enorm van dit voorval en wil aan iedereen zijn excuses maken."
Klopt...quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:26 schreef Whiteguy het volgende:
Die cijfers die nu over de PVV in beeld komen kan ik weinig mee.
52% van de PVV stemmers heeft eigen huis, 45% huur.
Zoveel procent is hoog opgeleid, zoveel procent laag. Maar nergens zeggen ze iets over het totaal... en hoe hoog is hoog?
Ik bedoel: als volgens die poll slechts 10% van Nederland hoog opgeleid is, zou een aandeel van 13% hoog opgeleiden iets zeggen over het electoraat van de PVV, nu kan ik er werkelijk niks mee.
[..]
Volgens de overlevering wel...quote:zei die kankerneger dat echt ?!
![]()
![]()
Darwin jaar ofzo ?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:29 schreef Diaan73 het volgende:
De_Hertog en Cobra waarom hebben jullie die afbeelding bij jullie naam??
Deze afbeelding: [ afbeelding ]
Nee, ik lees net ergens anders dit:quote:
quote:"Deze user gebruikt een fossiele layout"
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:29 schreef Diaan73 het volgende:
De_Hertog en Cobra waarom hebben jullie die afbeelding bij jullie naam??
Deze afbeelding: [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, ik lees net ergens anders dit:
[..]
Lijkt mij van wel. Maar hoe, dat moet je maar aan Etcie vragen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:36 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe kan ik hier een printscreen posten eigenlijk?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:32 schreef thespindoctor het volgende:
is het nu wel zo verstandig om de mensen met een oude lay out te belonen met een dino??
bedoel ik wil ook een dino
quote:
quote:
quote:
Ow daar heb ik nu even geen zin in... sorry Cobra...quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:41 schreef Whiteguy het volgende:
Printscreen plakken in een foto programma, plaatje opslaan, plaatje ergens uploaden, linken naar plaatje.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow daar heb ik nu even geen zin in... sorry Cobra...
Ghehehe.quote:LOL! RT @maancafe: LOL RT @IkDenkDit: Ze horen je niet Geert, Henk en Ingrid zitten shownieuws te kijken #pvv #wilders #tk2010 #watkiestnl
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:48 schreef Cobra4 het volgende:
Limburg zit ramvol met Belgen en Moffen die komen shoppen voor drugs. De Limbo's willen die gasten gewoon weg hebben.
Dank je wel!quote:
Dan blijf ik wel even fossiel, wat een enorm lelijke layout is dat zeg.. Wat doet al dat oranje daar?quote:
Ow dat is mijn eigen instelling. Ikquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan blijf ik wel even fossiel, wat een enorm lelijke layout is dat zeg.. Wat doet al dat oranje daar?
Toch wel een debat. Maar wie weigeren nou te komen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach zo ben ik...
Hmmm geen slotdebat vanavond denk ik.
Momenteel zit Witteman te debateren met Wilders.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Toch wel een debat. Maar wie weigeren nou te komen?
De rest komt dus niet!?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Momenteel zit Witteman te debateren met Wilders.
Geen idee, ik hoorde dat Rutte en Cohen wilden afwachten tot er daadwerkelijk een winnaar was of zeker was dat er een gelijkspel was, Pechtold hier begrip voor had en dus misschien over een uurtje of zo wel wilde debatteren, toen lette ik even niet op en nu zitten witteman en wittekop daarquote:
Zeker. En als je hem zo hoort spreken, gaat het ook best goed.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:14 schreef Cobra4 het volgende:
Nette woorden van Wilders over Balkenende.
Ja, echt zielige lui. Hoe moet dat nu verder met hun leven? Zo komen ze nog aan de geeuwhonger te liggen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:12 schreef Diaan73 het volgende:
Ook wel lullig voor Witteman en al die mensen die daar zitten.
Ik heb ze gemist maar ik vind het nu al hypocriet. Dat gaat alle kanten op overigens.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:14 schreef Cobra4 het volgende:
Nette woorden van Wilders over Balkenende.
Echt zielig is een beetje overdreven..quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, echt zielige lui. Hoe moet dat nu verder met hun leven? Zo komen ze nog aan de geeuwhonger te liggen.
Wilders is ook gewoon een politicus. Hij is niet mijn soort politicus en hij schreeuwt soms wat te hard, maar hij is een ervaren politicus en hij kan er ook zeker wel wat van. Ik ben meer bang voor zijn partij, die 21 andere zetels die door types als Brinkman gevuld worden. Natuurlijk, ik sta ook niet achter zijn gedachtengoed, maar dat vind ik eigenlijk een groter probleemquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zeker. En als je hem zo hoort spreken, gaat het ook best goed.
Zoals je Wilders daar hoorde speken leek het net alsof hij met een charme offensief bezig was. Rustig, duidelijk, beleefd...quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zeker. En als je hem zo hoort spreken, gaat het ook best goed.
Ja, dat is misschien ook wel zo...quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wilders is ook gewoon een politicus. Hij is niet mijn soort politicus en hij schreeuwt soms wat te hard, maar hij is een ervaren politicus en hij kan er ook zeker wel wat van. Ik ben meer bang voor zijn partij, die 21 andere zetels die door types als Brinkman gevuld worden. Natuurlijk, ik sta ook niet achter zijn gedachtengoed, maar dat vind ik eigenlijk een groter probleem
Dat dus inderdaad...quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zoals je Wilders daar hoorde speken leek het net alsof hij met een charme offensief bezig was. Rustig, duidelijk, beleefd...
Witteman had daar best als stand-in PvdA lijsttrekker kunnen fungeren in dat debat overigens.quote:
Weltrusten WGquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Witteman had daar best als stand-in PvdA lijsttrekker kunnen fungeren in dat debat overigens.
Ondanks dat het best aardig spannend is en ik het eigenlijk wel wil volgen...
vallen hier de luiken zo'n beetje dicht.![]()
Ik zie het morgen allemaal wel.
Dan kun je nog meer dan 6 uur slapen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:36 schreef De_Hertog het volgende:
Oh ja, slapen. Moet morgen eigenlijk ook om 7u op
Pff. VVD nu weer 32 zetels. PvdA 31.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:48 schreef MadMaster het volgende:
Een avondje wezen stappen met onze Amerikaanse vriend (die ik om 18.30 uur wakker belde) in Amsterdam. Leg aan een Yank maar eens uit hoe ons kiestelsel, en wat daarop volgt, werkt.
Toch wel verrassend allemaal.
Heb via Twitter een beetje mijn visie gegeven op de verkiezinguitslag...
Ik denk dat ik de hele nacht blijf kijken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:50 schreef MadMaster het volgende:
Morgen pas om 10.00 uur aanwezig zijn bij een externe meeting, dus kan het nog even blijven volgen...
Ik ben er dan ook nog.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kun je nog meer dan 6 uur slapen.
quote:
Shit, VVD nu weer gezakt naar 31.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pff. VVD nu weer 32 zetels. PvdA 31.
Gelukkig blijft de NOS live. RTL is al gestopt.quote:
Voor het snelste nieuws is er http://www.nu.nl/verkiezingen/uitslag/ of http://www.verkiezingensite.nl/tk2010/. Die elkaar helaas tegensprekenquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig blijft de NOS live. RTL is al gestopt.
Is dat zo?quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dat zo?
Verder kan ga ik het niet volgens overigens. Dat heeft echt geen zin totdat alle stemmen binnen zijn.
Ik ben benieuwd wat er uit de formatie gaat komen.quote:
Als het aan Cohen ligt denk ik wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 06:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan scheelt het echt niets, ben benieuwd of er een hertelling moet komen
En JPB is opgestapt. Heeft meteen ontslag genomen na het verliezen van 20 zetels. hij komt ook niet meer terug in de kamer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 06:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die is even een stevig potje gaan balen.
Vanavond maar weer een paar uur aan de gang ja. Zaterdag heb ik geen tijd, dus dan vandaag en morgen maar ff extra hard aan de gangquote:
Toen ik om kwart voor 7 wakker werd, ben ik meteen gaan kijken....quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:06 schreef Cobra4 het volgende:
Zouden Diaan en PS het nieuws al gehoord hebben?
Ik gok van wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Toen ik om kwart voor 7 wakker werd, ben ik meteen gaan kijken....![]()
![]()
Ik hoop alleen van ganser harte dat het geen coalitie wordt met de PVV en CDA.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Da's echt niet goed voor ons land PvdA stemmers ...
quote:Ik ga Twan naar school brengen![]()
Ja, die pipo achter de computers zat o.a. Fok te lezen. Hij hield de reacties in de gaten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:22 schreef MadMaster het volgende:
Cobra, hoe was Fok in het nieuws bij de NOS?
Vanwege het forum?
O, die gozer die ook de Twitter-berichten voorlas zeker...quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, die pipo achter de computers zat o.a. Fok te lezen. Hij hield de reacties in de gaten.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, die gozer die ook de Twitter-berichten voorlas zeker...
Hij zal wel voornamelijk in VKZ hebben gekeken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:27 schreef iamredleader het volgende:
Ik hoop dat hij de tijd nam om in de AKQSC te kijken
Zo druk was het daar toch niet?quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:27 schreef iamredleader het volgende:
Ik hoop dat hij de tijd nam om in de AKQSC te kijken
Trek dan eens door!quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:36 schreef iamredleader het volgende:
Touwtrekken #14 Doortrekken aub
Gisteren ontdekt, leuke opzet
Hup, vandaag gaan we eens goed trekken!quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:40 schreef Cobra4 het volgende:
Trek dan eens door!
Ik accepteer de keuze van de stemmers. Die hebben hun stem uitgebracht voor een rechts kabinet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:38 schreef Diaan73 het volgende:
En weer terug.... nu even een kop thee en een boterham...
Heb toch wel een katergevoel eigenlijk.![]()
Cobra, ben jij dan ook voor zo'n rechtse regering?
Jezus, je lijkt wel een politicus met zo'n antwoord...quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik accepteer de keuze van de stemmers. Die hebben hun stem uitgebracht voor een rechts kabinet.
Ik ben dan ook ambtenaar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jezus, je lijkt wel een politicus met zo'n antwoord...
Maar nu buiten functie voor de komende uren.quote:
Lekker.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:44 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster gaat koffie zetten.
Iemand anders nog een bakkie?
Als medewerker van defensie is het volkomen logisch vvd cda of zelfs cu te stemmenquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:38 schreef Diaan73 het volgende:
En weer terug.... nu even een kop thee en een boterham...
Heb toch wel een katergevoel eigenlijk.![]()
Cobra, ben jij dan ook voor zo'n rechtse regering?
Zelfs CU of SGP inderdaad.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als medewerker van defensie is het volkomen logisch vvd cda of zelfs cu te stemmen
Heb er net eentje getaptquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:44 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster gaat koffie zetten.
Iemand anders nog een bakkie?
Ben ik het niet helemaal mee eens... als je uit ideologie stemt, kan het natuurlijk ook op een andere partij. Al zal dat als medewerker van Defensie misschien iets anders liggen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als medewerker van defensie is het volkomen logisch vvd cda of zelfs cu te stemmen
quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En met dat touwtrektopic binnenkort #200
ow ja... deze wilde ik nog quoten...quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jezus, je lijkt wel een politicus met zo'n antwoord...
Na afgelopen nacht lukt dat alleen met 600+ posts. Lang leve VKZ.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:53 schreef iamredleader het volgende:
Mjah, en met enig gevaar ook in de top 10 dagposters
Mijn keuze staat er wederom niet bij.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:53 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
U kunt wederom kiezen...
Als ik specifiek kijk naar de vooruitzichten mbt Defensie kom ik niet onder de VVD, CDA, CU of SGP uit. En kijk ik daarnaast naar mijn persoonlijke motieven dan kon ik kiezen tussen VVD of CDA. En VVD it is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens... als je uit ideologie stemt, kan het natuurlijk ook op een andere partij. Al zal dat als medewerker van Defensie misschien iets anders liggen.
Ik denk zelf dat een rechts kabinet voor ons misschien niet eens zo slecht is, financieel gezien. Maar dat is niet het enige wat telt wat mij betreft.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn keuze staat er wederom niet bij.
Je hebt een dino naast je naam. Net als meer mensen in de SC.quote:
Aangezien hij niet meer gezien is nadat bekend was dat de VVD ging winnen, misschien één keer teveel?quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:57 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster vragt zich ineeens af hoe vaak Cohen zich gisteren geschoren heeft...
Ik kan me er wel in vinden dat de VVD de grootste partij is geworden en in de regering plaatst neemt, waarbij de druk van links toch dusdanig is dat ze niet helemaal los kunnen gaan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik specifiek kijk naar de vooruitzichten mbt Defensie kom ik niet onder de VVD, CDA, CU of SGP uit. En kijk ik daarnaast naar mijn persoonlijke motieven dan kon ik kiezen tussen VVD of CDA. En VVD it is.
Dat is ook prima. Ik was het alleen niet eens met WG dat het volkomen logisch is dat je als medewerker van Defensie stemt op VVD, CDA of zelfs CU.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik specifiek kijk naar de vooruitzichten mbt Defensie kom ik niet onder de VVD, CDA, CU of SGP uit. En kijk ik daarnaast naar mijn persoonlijke motieven dan kon ik kiezen tussen VVD of CDA. En VVD it is.
Heeft 'ie zich dan misschien toch in de vingers gesneden bij die laatste keer?quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aangezien hij niet meer gezien is nadat bekend was dat de VVD ging winnen, misschien één keer teveel?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zo dan?
Hoogwaarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heeft 'ie zich dan misschien toch in de vingers gesneden bij die laatste keer?
Dat dus... en het ziet er zo uit:quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt een dino naast je naam. Net als meer mensen in de SC.
WG = Weert Gilders?quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is ook prima. Ik was het alleen niet eens met WG dat het volkomen logisch is dat je als medewerker van Defensie stemt op VVD, CDA of zelfs CU.
Ik ben ook ambtenaar en heb niet gekeken wat voor mij als ambtenaar het beste zou zijn.
Ik heb ook geen zin meer. Daarom heb ik maar een biertje open getrokken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:01 schreef MadMaster het volgende:
Damn, moet zo echt op pad en heb geen meter zin...
Ik zie 'm niet... maar dat is natuurlijk vanwege de gekozen layoutquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:57 schreef Cobra4 het volgende:
Je hebt een dino naast je naam. Net als meer mensen in de SC.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zie 'm niet... maar dat is natuurlijk vanwege de gekozen layout
Ik zie hem niet in mn lijst staan..quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:02 schreef MadMaster het volgende:
Diaan, speciaal voor jou heb ik mijn laatste tweet opgesteld...
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zie hem niet in mn lijst staan..ik ga even verder kijken.
quote:MadMaster666 Zou het beeld van de vanuit het hotel zwaaiende Mark Rutte symbolisch zijn? Moest aan 9/11 denken en toen stortte de boel ook in elkaar...
20 minutes ago via web
Zoals ik gisteren al twitterde: Geert Milders...quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:05 schreef Cobra4 het volgende:
De komst van Wilders naar het slot debat is een meester zet. De enige lijst trekker die op is komen dagen.
Ik heb twitter niet bekeken afgelopen nacht.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals ik gisteren al twitterde: Geert Milders...
Ow die, die heb ik idd gezien. Ik hoop eigenlijk dat er een stabiel kabinet komt, dat heeft het land denk ik wel even nodig. Maar een rechts kabinet dat valt... hmm zo'n gek idee nog niet.quote:
Ik heb vannacht voor Cobra een printscreen gepost...volgens mij op pagina 2 van dit topic.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zie 'm niet... maar dat is natuurlijk vanwege de gekozen layout
Ja, wat is dit nu?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb twitter niet bekeken afgelopen nacht.
Ik heb twee keer geprobeerd in te loggen. Twitter had het blijkbaar te druk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, wat is dit nu?
Zit ik (net als vele anderen) mijn volgers te informeren, volgen ze het niet...
Er bestaat nogal verschil tussen ambtenaar en ambtenaar...quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is ook prima. Ik was het alleen niet eens met WG dat het volkomen logisch is dat je als medewerker van Defensie stemt op VVD, CDA of zelfs CU.
Ik ben ook ambtenaar en heb niet gekeken wat voor mij als ambtenaar het beste zou zijn.
Helaas wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Er bestaat nogal verschil tussen ambtenaar en ambtenaar...
Bijna alle partijen willen met een dikke heggeschaar miljarden wegsnoeien bij defensie.
Ik heb één tweet 9 keer moeten verzenden en dat vond ik persoonlijk de leukste van allemaal:quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:10 schreef Diaan73 het volgende:
Twitter was ook een paar keer overbelast... heel irritant.
quote:MadMaster666 Het verschil tussen de PVDA en de VVD is nu een halve zetel. Gelukkig doen Erica Terpstra en Ien Dales niet meer mee... #tk2010
about 7 hours ago via UberTwitter
Ik zou altijd gaan voor polo/spijkerbroekquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:10 schreef MadMaster het volgende:
Zit in dubio: Colbert aantrekken en politiek correct zijn vandaag of duidelijk laten merken dat het laat geworden is vannacht en gewoon polo/spijkerbroek aan doen?
#durftevragen
Ben geen ambtenaar, maar bij ons is het ook nog maar afwachten wat er na de coalitie-vorming van ons overblijft. De ideeën daaromtrent zijn ook behoorlijk drastisch te noemen...quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bijna alle partijen willen met een dikke heggeschaar miljarden wegsnoeien bij defensie.
Jawel, zoiets, maar ze is nog steeds niet rijp voor een halve zetel...quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:13 schreef Whiteguy het volgende:
@MM:
is Erika Terpstra niet iets van 150 kilo afgevallen afgelopen tijd?
Dat is waar.... ook tussen de verschillende ministeries. Maar ook bij ons zijn ze bezig hoor, tenminste in mijn vakgebied zijn ze aan het bezuinigen door een nieuw systeem en het samenvoegen van de kleinere rechtbanken tot een grote regionale. Het is nog maar de vraag of ik over 2 jaar deze functie nog heb...quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Iedereeen heeft zich toch wel uitgesproken over de AOW-plannen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:17 schreef Cobra4 het volgende:
Opvallend dat er toch nog 3 partijen zijn die geen standpunt hebben mbt veteranen.
Succes vandaag!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:17 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga mijn colbert opbergen en een polo uitzoeken...
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iedereeen heeft zich toch wel uitgesproken over de AOW-plannen?
Ajuus!!
Wen er maar vast aan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wordt echt geen vvd cda pvv hoor
Ah, dan begreep ik de grap nog verkeerd ook...quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, zoiets, maar ze is nog steeds niet rijp voor een halve zetel...
dat geloof ik eigenlijk ook niet...quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wordt echt geen vvd cda pvv hoor
De PvdA zou toch ook winnen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dat geloof ik eigenlijk ook niet...
Maar iemand anders wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou,ik was er niet zeker van hoor....
1 juli gaat niet lukken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
Trouwens, 1 juli zullen we het weten. Ik denk dat Rutte dat niet gaat lukken.
euhm nee, paars plus.quote:
Hier is het gestegen van 5,2 naar 15,4%quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:27 schreef Whiteguy het volgende:
Tering, ik woon in mini-limburg. PVV 16% hier
VVD en PvdA? No way.quote:
Overschakelen naar foksilver. Dan maakt Diaan wel een printscreen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:34 schreef Etcetera het volgende:![]()
Ik wil ook een dino, maar dan wil ik 'm zien ook
Daarom is er de VVD.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:37 schreef Etcetera het volgende:
Ja maar dat is niet live
PVVJa er moet iets worden gedaan tegen overlast/wangedrag van mensen. Enzo. Buitenlander of niet, tegen allemaal. Maar PVV
Nooit?quote:
Is er al bekend hoeveel zetels de piratenpartij heeft?quote:
Ok, nooit.quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
[PvdA draaikont modus] Nou misschien dan af en toe. [/PvdA draaikont modus]
Ik ben ook benieuwd... ik hoop natuurlijk op Paars Plus. Ik vrees dat VVD/PVV/CDA niet stabiel genoeg zal zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:48 schreef Cobra4 het volgende:
Maar ik ben benieuwd naar de coalitie. Ik gok op VVD/PVV/CDA. Ik hoop op een zaken kabinet.
Die partijen staan dichter bij elkaar dan veel mensen denken. Ik durf eigenlijk wel te zeggen dat de VVD soms rechtser is dan de PVV.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:51 schreef Diaan73 het volgende:
Vind je de verschillen tussen de PVV en VVD niet groot dan?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik lees net ergens anders dat PVV inderdaad maar gewoon moet gaan regeren... kunnen ze het laten zien. Gaat het niet goed, dan zullen ze daar ook op worden afgerekend en kunnen ze niet zielig doen.
PVV heeft zeker ook veel linkse punten, er zit alleen zo weinig inhoud in. En ik vraag me af of ze de juiste mensen kunnen gaan leveren. Maar misschien is het inderdaad maar zo... laat het maar zien!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die partijen staan dichter bij elkaar dan veel mensen denken. Ik durf eigenlijk wel te zeggen dat de VVD soms rechtser is dan de PVV.
Dat zeker. Dat vond ik zo'n afgang van de SP!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan laten ze in ieder geval zien dat ze meer ballen hebben dan de SP na hun enorme winst tijdens de vorige verkiezingen.
Zakenkabinet:quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:53 schreef Etcetera het volgende:
Politieke leek vraagt: waarom is Paars Plus positief? Ik dacht dat Paars vooral de Paarse Krokodil had voortgebracht?
En wat is een zakenkabinet?
Imo is een paars plus positief omdat daar alles aan bod komt... sociaal, liberaal, een mengelmoesje van alles eigenlijk. Gulden middenweg.quote:Zakenkabinetten
Zakenkabinetten zijn extra-parlementaire kabinetten die (vrijwel) geheel uit niet-politieke personen bestaan, zoals uit ondernemers en ambtenaren. Het kabinet-Van Lynden van Sandenburg (1879-1883) wordt wel als zakenkabinet beschouwd.
In 1926 werd in de moeizaam verlopen formatie enige tijd overwogen om een zakenkabinet te vormen, dat uit ambtenaren zou gaan bestaan. Uiteindelijk kwam er een kabinet waarin naast a-politieke figuren ook enkele politici zaten.
Ook het 'koninklijke' vijfde kabinet-Colijn bestond voor een belangrijk deel uit niet-politieke figuren.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:01 schreef Etcetera het volgende:
Een zakenkabinet klinkt wel goed, met mensen die niet alleen in de politiek zitten of hebben gezeten
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga maar eens over naar het wekelijks gebeuren: boodschappen doen![]()
Tot later!!
quote:Over de invloed van het weer op de opkomst heeft Synovate geen uitgesproken theorie. "Wat je wel ziet is dat de met name wat oudere christelijken stemtrouwer zijn dan bijvoorbeeld de linkse kiezers. Die laatste zullen dus bij slecht weer ook sneller geneigd zijn thuis te blijven."
Die geitewollensokkenfiguren zijn watjes.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:05 schreef Whiteguy het volgende:
Overigens wel vrij tragisch voor de PvdA dat ze blijkbaar een electoraat hebben waarvan een groot gedeelte niet op komt dagen als het slecht weer is.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Je hebt Stephany omgelegd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb vannacht heel raar gedroomd! Om onduidelijke redenen was ik op vakantie in Peru, waar mensen in euro's betaalden en er verdacht veel Nederlanders rondliepen. Zo kwam ik mijn vroegere mentor tegen en nog een paar mensen die ik al tijden niet meer had gezien. Allemaal vlakbij een restaurant waar mensen geen 'gewoon' drinken dronken, maar lamabloed dat via buizen aan de muur met een open einde in een kartonnen bekertje werd gedaan
Geen idee wat ik daar gedaan zou hebben overigens
Ja Jack, jij bent nu inderdaad de man om mensen even op hun kapitale blunders te wijzen.quote:AMSTERDAM - Voormalig staatssecretaris en campagnestrateeg van het CDA Jack de Vries vindt dat Mark Rutte in de verkiezingscampagne een kapitale blunder heeft gemaakt door vorige week te zeggen dat er een spannende tweestrijd was tussen hem en PvdA-leider Job Cohen.
,,De VVD-leider heeft Cohen in zijn kraag gevat en weer op het podium gezet'', zegt De Vries in De Telegraaf.
,,De race was al gelopen, maar Mark Rutte heeft Cohen een dienst bewezen. Je moet ook durven winnen.''
Proud to be a watjequote:Op donderdag 10 juni 2010 10:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die geitewollensokkenfiguren zijn watjes.
Het eerste plaatje is sowieso onzin omdat al het onbewoonde land en land van grootgrondbezetters bij Palestijns land wordt geteld. Het laatste plaatje is andersom onzin: groen is waar de Palestijnen volgens een eerste akkoord sowieso de baas zouden zijn, over de rest moest nog worden onderhandeld.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:35 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben slecht op de hoogte van het conflict in Israel/Gaza enzo, en vraag me dan ook af of er nog een overzicht is van vóór 1946 over de landverdeling van IsraelWant dit ziet er nogal erg krom uit enzo. In elk geval: ik snap het niet.
Ik heb eigenlijk niet eens zin om het te lezenquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:30 schreef Whiteguy het volgende:
Een van de redenen om D66 te stemmen was voor mij het feit dat ze de privacy hoog in het vaandel hebben, maar hier zitten echt een paar aluhoedjes zeg, tering:
Wat een blamage! Geen stemcomputer
En gisterenavond had hij nog een grote mond... dat het nog steeds een breekpunt was en als dat net zo zou zijn dat kiezersbedrog zou zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
Wheheehheeh dit was te verwachten natuurlijk
Wilders laat breekpunt varen
Nou, gisteravond zei-ie al dat het kiezersbedrog zou zijn om het 'nu al, op de avond van de verkiezingen' (oid) te laten vallen. Ik haalde daar al duidelijk uit dat het uiteindelijk geen breekpunt (stom woord trouwens) meer zou zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En gisterenavond had hij nog een grote mond... dat het nog steeds een breekpunt was en als dat net zo zou zijn dat kiezersbedrog zou zijn.![]()
Noem dan gewoon geen breekpunten.
Helderquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:36 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het eerste plaatje is sowieso onzin omdat al het onbewoonde land en land van grootgrondbezetters bij Palestijns land wordt geteld. Het laatste plaatje is andersom onzin: groen is waar de Palestijnen volgens een eerste akkoord sowieso de baas zouden zijn, over de rest moest nog worden onderhandeld.
Hier is duidelijk een agenda bezig om zieltjes te winnen voor de Palestijnse zaak.
Hij was gisteren al duidelijk aan het voorsorteren. Ach., daarmee bewijst hij maar weer dat hij net zo elite is als de elite waar hij vanaf wil.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:52 schreef zebaz het volgende:
[..]
Nou, gisteravond zei-ie al dat het kiezersbedrog zou zijn om het 'nu al, op de avond van de verkiezingen' (oid) te laten vallen. Ik haalde daar al duidelijk uit dat het uiteindelijk geen breekpunt (stom woord trouwens) meer zou zijn.
Opzich verstandig om het punt nu al te laten vallen, met een beetje mazzel is iedereen dit vergeten tegen de tijd dat de volgende verkiezingen zijn.
de tvp-knop?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:56 schreef iamredleader het volgende:
Zo, ik ben ook over naar de nieuwe layout
Tja, dan wordt het een echt woordenspelletje... nou ja. We shall see!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:52 schreef zebaz het volgende:
[..]
Nou, gisteravond zei-ie al dat het kiezersbedrog zou zijn om het 'nu al, op de avond van de verkiezingen' (oid) te laten vallen. Ik haalde daar al duidelijk uit dat het uiteindelijk geen breekpunt (stom woord trouwens) meer zou zijn.
Opzich verstandig om het punt nu al te laten vallen, met een beetje mazzel is iedereen dit vergeten tegen de tijd dat de volgende verkiezingen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |