Dat dus inderdaad...quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zoals je Wilders daar hoorde speken leek het net alsof hij met een charme offensief bezig was. Rustig, duidelijk, beleefd...
Witteman had daar best als stand-in PvdA lijsttrekker kunnen fungeren in dat debat overigens.quote:
Weltrusten WGquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Witteman had daar best als stand-in PvdA lijsttrekker kunnen fungeren in dat debat overigens.
Ondanks dat het best aardig spannend is en ik het eigenlijk wel wil volgen...
vallen hier de luiken zo'n beetje dicht.![]()
Ik zie het morgen allemaal wel.
Dan kun je nog meer dan 6 uur slapen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:36 schreef De_Hertog het volgende:
Oh ja, slapen. Moet morgen eigenlijk ook om 7u op
Pff. VVD nu weer 32 zetels. PvdA 31.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:48 schreef MadMaster het volgende:
Een avondje wezen stappen met onze Amerikaanse vriend (die ik om 18.30 uur wakker belde) in Amsterdam. Leg aan een Yank maar eens uit hoe ons kiestelsel, en wat daarop volgt, werkt.
Toch wel verrassend allemaal.
Heb via Twitter een beetje mijn visie gegeven op de verkiezinguitslag...
Ik denk dat ik de hele nacht blijf kijken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:50 schreef MadMaster het volgende:
Morgen pas om 10.00 uur aanwezig zijn bij een externe meeting, dus kan het nog even blijven volgen...
Ik ben er dan ook nog.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kun je nog meer dan 6 uur slapen.
quote:
Shit, VVD nu weer gezakt naar 31.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pff. VVD nu weer 32 zetels. PvdA 31.
Gelukkig blijft de NOS live. RTL is al gestopt.quote:
Voor het snelste nieuws is er http://www.nu.nl/verkiezingen/uitslag/ of http://www.verkiezingensite.nl/tk2010/. Die elkaar helaas tegensprekenquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig blijft de NOS live. RTL is al gestopt.
Is dat zo?quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dat zo?
Verder kan ga ik het niet volgens overigens. Dat heeft echt geen zin totdat alle stemmen binnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |