quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Da's echt niet goed voor ons land PvdA stemmers ...
quote:Ik ga Twan naar school brengen![]()
Ja, die pipo achter de computers zat o.a. Fok te lezen. Hij hield de reacties in de gaten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:22 schreef MadMaster het volgende:
Cobra, hoe was Fok in het nieuws bij de NOS?
Vanwege het forum?
O, die gozer die ook de Twitter-berichten voorlas zeker...quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, die pipo achter de computers zat o.a. Fok te lezen. Hij hield de reacties in de gaten.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, die gozer die ook de Twitter-berichten voorlas zeker...
Hij zal wel voornamelijk in VKZ hebben gekeken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:27 schreef iamredleader het volgende:
Ik hoop dat hij de tijd nam om in de AKQSC te kijken
Zo druk was het daar toch niet?quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:27 schreef iamredleader het volgende:
Ik hoop dat hij de tijd nam om in de AKQSC te kijken
Trek dan eens door!quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:36 schreef iamredleader het volgende:
Touwtrekken #14 Doortrekken aub
Gisteren ontdekt, leuke opzet
Hup, vandaag gaan we eens goed trekken!quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:40 schreef Cobra4 het volgende:
Trek dan eens door!
Ik accepteer de keuze van de stemmers. Die hebben hun stem uitgebracht voor een rechts kabinet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:38 schreef Diaan73 het volgende:
En weer terug.... nu even een kop thee en een boterham...
Heb toch wel een katergevoel eigenlijk.![]()
Cobra, ben jij dan ook voor zo'n rechtse regering?
Jezus, je lijkt wel een politicus met zo'n antwoord...quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik accepteer de keuze van de stemmers. Die hebben hun stem uitgebracht voor een rechts kabinet.
Ik ben dan ook ambtenaar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jezus, je lijkt wel een politicus met zo'n antwoord...
Maar nu buiten functie voor de komende uren.quote:
Lekker.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:44 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster gaat koffie zetten.
Iemand anders nog een bakkie?
Als medewerker van defensie is het volkomen logisch vvd cda of zelfs cu te stemmenquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:38 schreef Diaan73 het volgende:
En weer terug.... nu even een kop thee en een boterham...
Heb toch wel een katergevoel eigenlijk.![]()
Cobra, ben jij dan ook voor zo'n rechtse regering?
Zelfs CU of SGP inderdaad.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als medewerker van defensie is het volkomen logisch vvd cda of zelfs cu te stemmen
Heb er net eentje getaptquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:44 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster gaat koffie zetten.
Iemand anders nog een bakkie?
Ben ik het niet helemaal mee eens... als je uit ideologie stemt, kan het natuurlijk ook op een andere partij. Al zal dat als medewerker van Defensie misschien iets anders liggen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als medewerker van defensie is het volkomen logisch vvd cda of zelfs cu te stemmen
quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En met dat touwtrektopic binnenkort #200
ow ja... deze wilde ik nog quoten...quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jezus, je lijkt wel een politicus met zo'n antwoord...
Na afgelopen nacht lukt dat alleen met 600+ posts. Lang leve VKZ.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:53 schreef iamredleader het volgende:
Mjah, en met enig gevaar ook in de top 10 dagposters
Mijn keuze staat er wederom niet bij.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:53 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
U kunt wederom kiezen...
Als ik specifiek kijk naar de vooruitzichten mbt Defensie kom ik niet onder de VVD, CDA, CU of SGP uit. En kijk ik daarnaast naar mijn persoonlijke motieven dan kon ik kiezen tussen VVD of CDA. En VVD it is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens... als je uit ideologie stemt, kan het natuurlijk ook op een andere partij. Al zal dat als medewerker van Defensie misschien iets anders liggen.
Ik denk zelf dat een rechts kabinet voor ons misschien niet eens zo slecht is, financieel gezien. Maar dat is niet het enige wat telt wat mij betreft.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn keuze staat er wederom niet bij.
Je hebt een dino naast je naam. Net als meer mensen in de SC.quote:
Aangezien hij niet meer gezien is nadat bekend was dat de VVD ging winnen, misschien één keer teveel?quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:57 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster vragt zich ineeens af hoe vaak Cohen zich gisteren geschoren heeft...
Ik kan me er wel in vinden dat de VVD de grootste partij is geworden en in de regering plaatst neemt, waarbij de druk van links toch dusdanig is dat ze niet helemaal los kunnen gaan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik specifiek kijk naar de vooruitzichten mbt Defensie kom ik niet onder de VVD, CDA, CU of SGP uit. En kijk ik daarnaast naar mijn persoonlijke motieven dan kon ik kiezen tussen VVD of CDA. En VVD it is.
Dat is ook prima. Ik was het alleen niet eens met WG dat het volkomen logisch is dat je als medewerker van Defensie stemt op VVD, CDA of zelfs CU.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik specifiek kijk naar de vooruitzichten mbt Defensie kom ik niet onder de VVD, CDA, CU of SGP uit. En kijk ik daarnaast naar mijn persoonlijke motieven dan kon ik kiezen tussen VVD of CDA. En VVD it is.
Heeft 'ie zich dan misschien toch in de vingers gesneden bij die laatste keer?quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aangezien hij niet meer gezien is nadat bekend was dat de VVD ging winnen, misschien één keer teveel?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zo dan?
Hoogwaarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heeft 'ie zich dan misschien toch in de vingers gesneden bij die laatste keer?
Dat dus... en het ziet er zo uit:quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt een dino naast je naam. Net als meer mensen in de SC.
WG = Weert Gilders?quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is ook prima. Ik was het alleen niet eens met WG dat het volkomen logisch is dat je als medewerker van Defensie stemt op VVD, CDA of zelfs CU.
Ik ben ook ambtenaar en heb niet gekeken wat voor mij als ambtenaar het beste zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |