Ik heb ook geen zin meer. Daarom heb ik maar een biertje open getrokken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:01 schreef MadMaster het volgende:
Damn, moet zo echt op pad en heb geen meter zin...
Ik zie 'm niet... maar dat is natuurlijk vanwege de gekozen layoutquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:57 schreef Cobra4 het volgende:
Je hebt een dino naast je naam. Net als meer mensen in de SC.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zie 'm niet... maar dat is natuurlijk vanwege de gekozen layout
Ik zie hem niet in mn lijst staan..quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:02 schreef MadMaster het volgende:
Diaan, speciaal voor jou heb ik mijn laatste tweet opgesteld...
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zie hem niet in mn lijst staan..ik ga even verder kijken.
quote:MadMaster666 Zou het beeld van de vanuit het hotel zwaaiende Mark Rutte symbolisch zijn? Moest aan 9/11 denken en toen stortte de boel ook in elkaar...
20 minutes ago via web
Zoals ik gisteren al twitterde: Geert Milders...quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:05 schreef Cobra4 het volgende:
De komst van Wilders naar het slot debat is een meester zet. De enige lijst trekker die op is komen dagen.
Ik heb twitter niet bekeken afgelopen nacht.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals ik gisteren al twitterde: Geert Milders...
Ow die, die heb ik idd gezien. Ik hoop eigenlijk dat er een stabiel kabinet komt, dat heeft het land denk ik wel even nodig. Maar een rechts kabinet dat valt... hmm zo'n gek idee nog niet.quote:
Ik heb vannacht voor Cobra een printscreen gepost...volgens mij op pagina 2 van dit topic.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zie 'm niet... maar dat is natuurlijk vanwege de gekozen layout
Ja, wat is dit nu?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb twitter niet bekeken afgelopen nacht.
Ik heb twee keer geprobeerd in te loggen. Twitter had het blijkbaar te druk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, wat is dit nu?
Zit ik (net als vele anderen) mijn volgers te informeren, volgen ze het niet...
Er bestaat nogal verschil tussen ambtenaar en ambtenaar...quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is ook prima. Ik was het alleen niet eens met WG dat het volkomen logisch is dat je als medewerker van Defensie stemt op VVD, CDA of zelfs CU.
Ik ben ook ambtenaar en heb niet gekeken wat voor mij als ambtenaar het beste zou zijn.
Helaas wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Er bestaat nogal verschil tussen ambtenaar en ambtenaar...
Bijna alle partijen willen met een dikke heggeschaar miljarden wegsnoeien bij defensie.
Ik heb één tweet 9 keer moeten verzenden en dat vond ik persoonlijk de leukste van allemaal:quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:10 schreef Diaan73 het volgende:
Twitter was ook een paar keer overbelast... heel irritant.
quote:MadMaster666 Het verschil tussen de PVDA en de VVD is nu een halve zetel. Gelukkig doen Erica Terpstra en Ien Dales niet meer mee... #tk2010
about 7 hours ago via UberTwitter
Ik zou altijd gaan voor polo/spijkerbroekquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:10 schreef MadMaster het volgende:
Zit in dubio: Colbert aantrekken en politiek correct zijn vandaag of duidelijk laten merken dat het laat geworden is vannacht en gewoon polo/spijkerbroek aan doen?
#durftevragen
Ben geen ambtenaar, maar bij ons is het ook nog maar afwachten wat er na de coalitie-vorming van ons overblijft. De ideeën daaromtrent zijn ook behoorlijk drastisch te noemen...quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bijna alle partijen willen met een dikke heggeschaar miljarden wegsnoeien bij defensie.
Jawel, zoiets, maar ze is nog steeds niet rijp voor een halve zetel...quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:13 schreef Whiteguy het volgende:
@MM:
is Erika Terpstra niet iets van 150 kilo afgevallen afgelopen tijd?
Dat is waar.... ook tussen de verschillende ministeries. Maar ook bij ons zijn ze bezig hoor, tenminste in mijn vakgebied zijn ze aan het bezuinigen door een nieuw systeem en het samenvoegen van de kleinere rechtbanken tot een grote regionale. Het is nog maar de vraag of ik over 2 jaar deze functie nog heb...quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Iedereeen heeft zich toch wel uitgesproken over de AOW-plannen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:17 schreef Cobra4 het volgende:
Opvallend dat er toch nog 3 partijen zijn die geen standpunt hebben mbt veteranen.
Succes vandaag!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:17 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga mijn colbert opbergen en een polo uitzoeken...
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iedereeen heeft zich toch wel uitgesproken over de AOW-plannen?
Ajuus!!
Wen er maar vast aan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wordt echt geen vvd cda pvv hoor
Ah, dan begreep ik de grap nog verkeerd ook...quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, zoiets, maar ze is nog steeds niet rijp voor een halve zetel...
dat geloof ik eigenlijk ook niet...quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wordt echt geen vvd cda pvv hoor
De PvdA zou toch ook winnen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dat geloof ik eigenlijk ook niet...
Maar iemand anders wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou,ik was er niet zeker van hoor....
1 juli gaat niet lukken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
Trouwens, 1 juli zullen we het weten. Ik denk dat Rutte dat niet gaat lukken.
euhm nee, paars plus.quote:
Hier is het gestegen van 5,2 naar 15,4%quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:27 schreef Whiteguy het volgende:
Tering, ik woon in mini-limburg. PVV 16% hier
VVD en PvdA? No way.quote:
Overschakelen naar foksilver. Dan maakt Diaan wel een printscreen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:34 schreef Etcetera het volgende:![]()
Ik wil ook een dino, maar dan wil ik 'm zien ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |