Bron: http://nos.nl/artikel/163365-wilders-laat-aowbreekpunt-varen.htmlquote:Verhoging van de AOW-leeftijd is geen breekpunt meer als de PVV in een kabinet met VVD en CDA kan meedoen. Dit zei Wilders vanmorgen. "Het is een belangrijk punt. Maar ik wil het kabinet er niet kapot op laten gaan."
De PVV is met een zetelwinst van 15 zetels de grote winnaar van de Tweede Kamerverkiezingen. Wilders wil graag regeren. "Wij zijn er klaar voor".
Jawel hoor, maar noem het dan niet van te voren een breekpunt. Dit is gewoon kiezersbedrog.quote:
Ben benieuwd hoe al die josti's die gisteren we love you Geertje liepen te schreeuwen er nu over denkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:17 schreef Dayshine het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar noem het dan niet van te voren een breekpunt. Dit is gewoon kiezersbedrog.
Daarom had hij vanaf het begin af aan eerlijk moeten zijn tegen zijn kiezers. Bij geen enkele partij is de AOW echt veilig maar zo deed Wilders het niet voor. 65 blijft 65. Hij zei het notabene nog in het 'debat' met Witteman dat het echt nog steeds een breekpunt was.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:36 schreef Disorder het volgende:
Laat ik het zo zeggen. Als hij een breekpunt laat varen is hij een draaikont. Blijft hij er aan vasthouden, dan zal hem worden verweten dat hij niet wil regeren maar gewoon wil blijven kankeren vanaf de zijlijn.
Hij kan het niet goed doen in deze fase.
Niet, maar dat komt niet omdat de rest moeilijk is, maar omdat hij domme dingen heeft gezegd/ beloofd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:36 schreef Disorder het volgende:
Hij kan het niet goed doen in deze fase.
Nogmaals, maak er dan niet van te voren een breekpunt van en zeg niet tegen je kiezers: 'bij ons is de AOW helemaal veilig'. Dit is gewoon puur kiezersbedrog wat hij nou doet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Geen enkele partij kan blijven vasthouden aan breekpunten. Iedereen moet wel punten laten varen.
Het zou inderdaad schandalig zijn als het CDA weer mee mag regeren na zo'n afstraffing.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Niet, maar dat komt niet omdat de rest moeilijk is, maar omdat hij domme dingen heeft gezegd/ beloofd.
Hij is bij de volgende verkiezingen dus al meteen die overgelopen SP stemmers alweer kwijt!
Maar ik vind het wel ballen tonen, om het bespreekbaar te maken. Hij wil wel dus. Nu vind ik alleen wel dat de VVD het CDA uit moet sluiten. Immers als je zegt met de PVV te moeten praten omdat de kiezer ze graag wil hebben, dan moet je ook niet met de CDA gaan praten omdat de kiezer duidelijk geen zin heeft in de CDA.
Maar goed. We zien wel.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:16 schreef Dayshine het volgende:
Nou daar heb je het al... Al die oudjes die op de PVV hebben gestemd; up yours!
[..]
Bron: http://nos.nl/artikel/163365-wilders-laat-aowbreekpunt-varen.html
Eens!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:45 schreef Disorder het volgende:
[..]
Het zou inderdaad schandalig zijn als het CDA weer mee mag regeren na zo'n afstraffing.
Mee eens... en de situatie nu vereist dat nog meer dan ooit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Geen enkele partij kan blijven vasthouden aan breekpunten. Iedereen moet wel punten laten varen.
Ik zeg niet dat het oke is. Noem maar eens politicus die niet draait. Nu is het toevallig Wilders, politici van andere partijen doen het net zo goed. Zonder draaien kun je nooit tot een compromis komen. En dat schijnt nodig te zijn in ons coalitieland.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:51 schreef Dayshine het volgende:
[..]
Oh bij Wilders is het ineens wel oke?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |