Daarom is er de VVD.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:37 schreef Etcetera het volgende:
Ja maar dat is niet live
PVVJa er moet iets worden gedaan tegen overlast/wangedrag van mensen. Enzo. Buitenlander of niet, tegen allemaal. Maar PVV
Nooit?quote:
Is er al bekend hoeveel zetels de piratenpartij heeft?quote:
Ok, nooit.quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
[PvdA draaikont modus] Nou misschien dan af en toe. [/PvdA draaikont modus]
Ik ben ook benieuwd... ik hoop natuurlijk op Paars Plus. Ik vrees dat VVD/PVV/CDA niet stabiel genoeg zal zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:48 schreef Cobra4 het volgende:
Maar ik ben benieuwd naar de coalitie. Ik gok op VVD/PVV/CDA. Ik hoop op een zaken kabinet.
Die partijen staan dichter bij elkaar dan veel mensen denken. Ik durf eigenlijk wel te zeggen dat de VVD soms rechtser is dan de PVV.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:51 schreef Diaan73 het volgende:
Vind je de verschillen tussen de PVV en VVD niet groot dan?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik lees net ergens anders dat PVV inderdaad maar gewoon moet gaan regeren... kunnen ze het laten zien. Gaat het niet goed, dan zullen ze daar ook op worden afgerekend en kunnen ze niet zielig doen.
PVV heeft zeker ook veel linkse punten, er zit alleen zo weinig inhoud in. En ik vraag me af of ze de juiste mensen kunnen gaan leveren. Maar misschien is het inderdaad maar zo... laat het maar zien!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die partijen staan dichter bij elkaar dan veel mensen denken. Ik durf eigenlijk wel te zeggen dat de VVD soms rechtser is dan de PVV.
Dat zeker. Dat vond ik zo'n afgang van de SP!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan laten ze in ieder geval zien dat ze meer ballen hebben dan de SP na hun enorme winst tijdens de vorige verkiezingen.
Zakenkabinet:quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:53 schreef Etcetera het volgende:
Politieke leek vraagt: waarom is Paars Plus positief? Ik dacht dat Paars vooral de Paarse Krokodil had voortgebracht?
En wat is een zakenkabinet?
Imo is een paars plus positief omdat daar alles aan bod komt... sociaal, liberaal, een mengelmoesje van alles eigenlijk. Gulden middenweg.quote:Zakenkabinetten
Zakenkabinetten zijn extra-parlementaire kabinetten die (vrijwel) geheel uit niet-politieke personen bestaan, zoals uit ondernemers en ambtenaren. Het kabinet-Van Lynden van Sandenburg (1879-1883) wordt wel als zakenkabinet beschouwd.
In 1926 werd in de moeizaam verlopen formatie enige tijd overwogen om een zakenkabinet te vormen, dat uit ambtenaren zou gaan bestaan. Uiteindelijk kwam er een kabinet waarin naast a-politieke figuren ook enkele politici zaten.
Ook het 'koninklijke' vijfde kabinet-Colijn bestond voor een belangrijk deel uit niet-politieke figuren.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:01 schreef Etcetera het volgende:
Een zakenkabinet klinkt wel goed, met mensen die niet alleen in de politiek zitten of hebben gezeten
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga maar eens over naar het wekelijks gebeuren: boodschappen doen![]()
Tot later!!
quote:Over de invloed van het weer op de opkomst heeft Synovate geen uitgesproken theorie. "Wat je wel ziet is dat de met name wat oudere christelijken stemtrouwer zijn dan bijvoorbeeld de linkse kiezers. Die laatste zullen dus bij slecht weer ook sneller geneigd zijn thuis te blijven."
Die geitewollensokkenfiguren zijn watjes.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:05 schreef Whiteguy het volgende:
Overigens wel vrij tragisch voor de PvdA dat ze blijkbaar een electoraat hebben waarvan een groot gedeelte niet op komt dagen als het slecht weer is.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Je hebt Stephany omgelegd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb vannacht heel raar gedroomd! Om onduidelijke redenen was ik op vakantie in Peru, waar mensen in euro's betaalden en er verdacht veel Nederlanders rondliepen. Zo kwam ik mijn vroegere mentor tegen en nog een paar mensen die ik al tijden niet meer had gezien. Allemaal vlakbij een restaurant waar mensen geen 'gewoon' drinken dronken, maar lamabloed dat via buizen aan de muur met een open einde in een kartonnen bekertje werd gedaan
Geen idee wat ik daar gedaan zou hebben overigens
Ja Jack, jij bent nu inderdaad de man om mensen even op hun kapitale blunders te wijzen.quote:AMSTERDAM - Voormalig staatssecretaris en campagnestrateeg van het CDA Jack de Vries vindt dat Mark Rutte in de verkiezingscampagne een kapitale blunder heeft gemaakt door vorige week te zeggen dat er een spannende tweestrijd was tussen hem en PvdA-leider Job Cohen.
,,De VVD-leider heeft Cohen in zijn kraag gevat en weer op het podium gezet'', zegt De Vries in De Telegraaf.
,,De race was al gelopen, maar Mark Rutte heeft Cohen een dienst bewezen. Je moet ook durven winnen.''
Proud to be a watjequote:Op donderdag 10 juni 2010 10:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die geitewollensokkenfiguren zijn watjes.
Het eerste plaatje is sowieso onzin omdat al het onbewoonde land en land van grootgrondbezetters bij Palestijns land wordt geteld. Het laatste plaatje is andersom onzin: groen is waar de Palestijnen volgens een eerste akkoord sowieso de baas zouden zijn, over de rest moest nog worden onderhandeld.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:35 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben slecht op de hoogte van het conflict in Israel/Gaza enzo, en vraag me dan ook af of er nog een overzicht is van vóór 1946 over de landverdeling van IsraelWant dit ziet er nogal erg krom uit enzo. In elk geval: ik snap het niet.
Ik heb eigenlijk niet eens zin om het te lezenquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:30 schreef Whiteguy het volgende:
Een van de redenen om D66 te stemmen was voor mij het feit dat ze de privacy hoog in het vaandel hebben, maar hier zitten echt een paar aluhoedjes zeg, tering:
Wat een blamage! Geen stemcomputer
En gisterenavond had hij nog een grote mond... dat het nog steeds een breekpunt was en als dat net zo zou zijn dat kiezersbedrog zou zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
Wheheehheeh dit was te verwachten natuurlijk
Wilders laat breekpunt varen
Nou, gisteravond zei-ie al dat het kiezersbedrog zou zijn om het 'nu al, op de avond van de verkiezingen' (oid) te laten vallen. Ik haalde daar al duidelijk uit dat het uiteindelijk geen breekpunt (stom woord trouwens) meer zou zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En gisterenavond had hij nog een grote mond... dat het nog steeds een breekpunt was en als dat net zo zou zijn dat kiezersbedrog zou zijn.![]()
Noem dan gewoon geen breekpunten.
Helderquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:36 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het eerste plaatje is sowieso onzin omdat al het onbewoonde land en land van grootgrondbezetters bij Palestijns land wordt geteld. Het laatste plaatje is andersom onzin: groen is waar de Palestijnen volgens een eerste akkoord sowieso de baas zouden zijn, over de rest moest nog worden onderhandeld.
Hier is duidelijk een agenda bezig om zieltjes te winnen voor de Palestijnse zaak.
Hij was gisteren al duidelijk aan het voorsorteren. Ach., daarmee bewijst hij maar weer dat hij net zo elite is als de elite waar hij vanaf wil.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:52 schreef zebaz het volgende:
[..]
Nou, gisteravond zei-ie al dat het kiezersbedrog zou zijn om het 'nu al, op de avond van de verkiezingen' (oid) te laten vallen. Ik haalde daar al duidelijk uit dat het uiteindelijk geen breekpunt (stom woord trouwens) meer zou zijn.
Opzich verstandig om het punt nu al te laten vallen, met een beetje mazzel is iedereen dit vergeten tegen de tijd dat de volgende verkiezingen zijn.
de tvp-knop?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:56 schreef iamredleader het volgende:
Zo, ik ben ook over naar de nieuwe layout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |