quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow daar heb ik nu even geen zin in... sorry Cobra...
Ghehehe.quote:LOL! RT @maancafe: LOL RT @IkDenkDit: Ze horen je niet Geert, Henk en Ingrid zitten shownieuws te kijken #pvv #wilders #tk2010 #watkiestnl
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:48 schreef Cobra4 het volgende:
Limburg zit ramvol met Belgen en Moffen die komen shoppen voor drugs. De Limbo's willen die gasten gewoon weg hebben.
Dank je wel!quote:
Dan blijf ik wel even fossiel, wat een enorm lelijke layout is dat zeg.. Wat doet al dat oranje daar?quote:
Ow dat is mijn eigen instelling. Ikquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan blijf ik wel even fossiel, wat een enorm lelijke layout is dat zeg.. Wat doet al dat oranje daar?
Toch wel een debat. Maar wie weigeren nou te komen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach zo ben ik...
Hmmm geen slotdebat vanavond denk ik.
Momenteel zit Witteman te debateren met Wilders.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Toch wel een debat. Maar wie weigeren nou te komen?
De rest komt dus niet!?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Momenteel zit Witteman te debateren met Wilders.
Geen idee, ik hoorde dat Rutte en Cohen wilden afwachten tot er daadwerkelijk een winnaar was of zeker was dat er een gelijkspel was, Pechtold hier begrip voor had en dus misschien over een uurtje of zo wel wilde debatteren, toen lette ik even niet op en nu zitten witteman en wittekop daarquote:
Zeker. En als je hem zo hoort spreken, gaat het ook best goed.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:14 schreef Cobra4 het volgende:
Nette woorden van Wilders over Balkenende.
Ja, echt zielige lui. Hoe moet dat nu verder met hun leven? Zo komen ze nog aan de geeuwhonger te liggen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:12 schreef Diaan73 het volgende:
Ook wel lullig voor Witteman en al die mensen die daar zitten.
Ik heb ze gemist maar ik vind het nu al hypocriet. Dat gaat alle kanten op overigens.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:14 schreef Cobra4 het volgende:
Nette woorden van Wilders over Balkenende.
Echt zielig is een beetje overdreven..quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, echt zielige lui. Hoe moet dat nu verder met hun leven? Zo komen ze nog aan de geeuwhonger te liggen.
Wilders is ook gewoon een politicus. Hij is niet mijn soort politicus en hij schreeuwt soms wat te hard, maar hij is een ervaren politicus en hij kan er ook zeker wel wat van. Ik ben meer bang voor zijn partij, die 21 andere zetels die door types als Brinkman gevuld worden. Natuurlijk, ik sta ook niet achter zijn gedachtengoed, maar dat vind ik eigenlijk een groter probleemquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zeker. En als je hem zo hoort spreken, gaat het ook best goed.
Zoals je Wilders daar hoorde speken leek het net alsof hij met een charme offensief bezig was. Rustig, duidelijk, beleefd...quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zeker. En als je hem zo hoort spreken, gaat het ook best goed.
Ja, dat is misschien ook wel zo...quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wilders is ook gewoon een politicus. Hij is niet mijn soort politicus en hij schreeuwt soms wat te hard, maar hij is een ervaren politicus en hij kan er ook zeker wel wat van. Ik ben meer bang voor zijn partij, die 21 andere zetels die door types als Brinkman gevuld worden. Natuurlijk, ik sta ook niet achter zijn gedachtengoed, maar dat vind ik eigenlijk een groter probleem
Dat dus inderdaad...quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zoals je Wilders daar hoorde speken leek het net alsof hij met een charme offensief bezig was. Rustig, duidelijk, beleefd...
Witteman had daar best als stand-in PvdA lijsttrekker kunnen fungeren in dat debat overigens.quote:
Weltrusten WGquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Witteman had daar best als stand-in PvdA lijsttrekker kunnen fungeren in dat debat overigens.
Ondanks dat het best aardig spannend is en ik het eigenlijk wel wil volgen...
vallen hier de luiken zo'n beetje dicht.![]()
Ik zie het morgen allemaal wel.
Dan kun je nog meer dan 6 uur slapen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:36 schreef De_Hertog het volgende:
Oh ja, slapen. Moet morgen eigenlijk ook om 7u op
Pff. VVD nu weer 32 zetels. PvdA 31.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:48 schreef MadMaster het volgende:
Een avondje wezen stappen met onze Amerikaanse vriend (die ik om 18.30 uur wakker belde) in Amsterdam. Leg aan een Yank maar eens uit hoe ons kiestelsel, en wat daarop volgt, werkt.
Toch wel verrassend allemaal.
Heb via Twitter een beetje mijn visie gegeven op de verkiezinguitslag...
Ik denk dat ik de hele nacht blijf kijken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:50 schreef MadMaster het volgende:
Morgen pas om 10.00 uur aanwezig zijn bij een externe meeting, dus kan het nog even blijven volgen...
Ik ben er dan ook nog.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kun je nog meer dan 6 uur slapen.
quote:
Shit, VVD nu weer gezakt naar 31.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pff. VVD nu weer 32 zetels. PvdA 31.
Gelukkig blijft de NOS live. RTL is al gestopt.quote:
Voor het snelste nieuws is er http://www.nu.nl/verkiezingen/uitslag/ of http://www.verkiezingensite.nl/tk2010/. Die elkaar helaas tegensprekenquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig blijft de NOS live. RTL is al gestopt.
Is dat zo?quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dat zo?
Verder kan ga ik het niet volgens overigens. Dat heeft echt geen zin totdat alle stemmen binnen zijn.
Ik ben benieuwd wat er uit de formatie gaat komen.quote:
Als het aan Cohen ligt denk ik wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 06:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan scheelt het echt niets, ben benieuwd of er een hertelling moet komen
En JPB is opgestapt. Heeft meteen ontslag genomen na het verliezen van 20 zetels. hij komt ook niet meer terug in de kamer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 06:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die is even een stevig potje gaan balen.
Vanavond maar weer een paar uur aan de gang ja. Zaterdag heb ik geen tijd, dus dan vandaag en morgen maar ff extra hard aan de gangquote:
Toen ik om kwart voor 7 wakker werd, ben ik meteen gaan kijken....quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:06 schreef Cobra4 het volgende:
Zouden Diaan en PS het nieuws al gehoord hebben?
Ik gok van wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Toen ik om kwart voor 7 wakker werd, ben ik meteen gaan kijken....![]()
![]()
Ik hoop alleen van ganser harte dat het geen coalitie wordt met de PVV en CDA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |